Dlaczego jakis kretyn....

Data: 2014-06-10 21:46:43
Autor: Marek Dyjor
Dlaczego jakis kretyn....
A.L. wrote:
Pzreprawzam, ale dawno po Polsce samochodem nie jezdzilem, wiec pytam

Jade 5 kmh szybciej niz dozwolona pradkosc. A tu jakis kretyn, metr za
mna, blyska swiarlami i trabi jak najety. I tak pzrez dobre 10
kilometrow.

O co mu chodzi? Czy mzoe prosi o pomoc? Benzyna mu sie konczy? Zona
rodzi? Dostal ostrego wyrostka?...

a wystarczylo zjechac z lewego pasa...

Data: 2014-06-10 20:51:26
Autor: A.L.
Dlaczego jakis kretyn....

Jechalem prawym

A.L.

Data: 2014-06-11 09:12:48
Autor: Mirek Ptak
Dlaczego jakis kretyn....
Dnia 2014-06-11 03:51,  *A.L.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Jechalem prawym

W takim razie to był kretyn i nie bardzo jest o czym dalej dyskutować.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-06-11 17:24:52
Autor: Cavallino
Dlaczego jakis kretyn....

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:53980170$0$2240$65785112@news.neostrada.pl...
Dnia 2014-06-11 03:51,  *A.L.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Jechalem prawym

W takim razie to był kretyn i nie bardzo jest o czym dalej dyskutować.

Nie doleciało do mnie, czy to było na dwupasmówce?
Bo jak nie, to być może wiadomo co go wkurzyło.....

Dlaczego jakis kretyn....