Dlaczego jest coraz gorzej na świecie?

Data: 2012-03-29 11:42:39
Autor: boukun
Dlaczego jest coraz gorzej na świecie?
Bo bankierom, pasożytom u władzy i kapitalistom i ch rodzinom i coraz większej masie urzędników nie chce się fizycznie praco9wać...

Należy zlikwidować banki, finansjerę, parlamenty, urzędy wojewódzkie, gminy i powiatów, wszelkie rady nadzorcze itp. a ludziom zacznie sie żyć zaraz lepiej...
Bez tej całej pańskiej bandy...

boukun

Data: 2012-03-29 12:19:57
Autor: Krzys'

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jl1aru$s2d$1node2.news.atman.pl...
[...]

twierdzenie o korzyści płynących z zupełnej likwidacji struktur państwa jest anarchistycznym obłędem, ale zmniejszenie powyższej strefy o 77% lub nawet likwidacja niektórych segmentów przyniosłaby wielką korzyść narodowi .

Data: 2012-03-29 03:34:22
Autor: Elendir
On 29 Mar, 12:19, "Krzys'" <pi-...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:jl1aru$s2d$1node2.news.atman.pl...

> [...]

anarchistycznym obłędem, ale zmniejszenie powyższej strefy o 77% lub nawet
likwidacja niektórych segmentów przyniosłaby wielką korzyść narodowi .

tzn jaka konkretną korzyść ?:) w Polsce jest tak tez że Polak Polaka
kroij jak się da , każdy kto ma choć minimalną jakaś przewagę nad
drugim to wykorzysta by go niszczyć , prezesi spółek małych dużych
polskich nie polskich wykorzystują swoich pracowników wręcz jak
niewolników płacąc im grosze a wymagając wręcz kuriozalnych rzeczy
dyspozycyjności 24H i pięciu fakultetów :)
Struktury państwa należało by wzmocnić i zwiększyć wydajność sądów
wydawania szybszych i surowszych wyroków które by obowiązywały każdego
nie tylko tych biednych to by by poprawiło stan państwa a nie
klepiecie wiecznie o tych urzędnikach co zarabiają te 1000 zł i pracy
maja naprawdę dużo choć nie uogólniam bo pewnie są tacy co
wykorzystują swoją pozycje :P

Trzeba zmienić prawo i przepisy przede wszystkim i żeby obowiązywało
każdego :)

Data: 2012-04-03 06:24:12
Autor: stevep
Dnia 29-03-2012 o 12:34:22 Elendir <pawlinio@gmail.com> napisał(a):

> [...]

wykorzystują swoją pozycje :P

Trzeba zmienić prawo i przepisy przede wszystkim i żeby obowiązywało

A nie tylko, przedewszystkiem trzeba sprawić, żeby wszyscy byli młodzi,  piękni i bogaci
--
stevep

Data: 2012-04-03 09:50:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.wb586mr350oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

==================

Do tego to wystarczy jedna ustawa.

Data: 2012-03-29 13:25:25
Autor: K
W dniu 2012-03-29 12:19, Krzys' pisze:
[...]

Tak to jest dobry pomysl i te 77% to albo zagazowac albo wyslac na madagaskar tak jak zrobila banda rycha z 30% ktore teraz musza zapierdalac na emigracji bo w kraju rodzinnym nie ma dla nich miejsca.

Data: 2012-03-29 14:36:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "K" <a@b.c> napisał w wiadomości news:jl1gr2$93v$3news.dialog.net.pl...
[...]

A może jakiś obóz koncentracyjny?...

Data: 2012-03-29 15:12:19
Autor: u2
[...]

Ten bekon, ktoremu odpowiedziales ma coraz lepiej na szwabksim zasilku,
wiec te jego biadolenie wez w cudzyslow, szuka jeleni w czeciej peloskiej ;)

Data: 2012-03-29 16:17:45
Autor: K
W dniu 2012-03-29 15:12, u2 pisze:
[...]

Nabija sie z was bo pewnie bierze hartz IV i ma wiecej niz UBek na emeryturze

Data: 2012-03-29 16:32:10
Autor: u2
W dniu 2012-03-29 16:17, K pisze:
[...]

Biadoli, bo nigdy nie wyrobi wymaganych 40 lat skladkowych. ;)

Data: 2012-03-29 16:43:34
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f74726e$0$1215$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-03-29 16:17, K pisze:
[...]

Phe, he, he, jest o co walczyć, o te 400 złotych emerytury, za 40 lat pracy, he, he, he...

boukun

Data: 2012-03-29 16:47:55
Autor: u2
W dniu 2012-03-29 16:43, boukun pisze:
Biadoli, bo nigdy nie wyrobi wymaganych 40 lat skladkowych. ;)

Phe, he, he, jest o co walczyć, o te 400 złotych emerytury, za 40 lat pracy

Dlatego te twoje biadolenie jest zabawne :)

Data: 2012-03-29 16:50:04
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f74761e$0$26691$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wcale nie jest zabawne. Ploicz sobie, jedna osiobę okradną z 500 złotych przez dwa lata (mnie np.), inne osby okradną z 800, jeszcze inne z 1400 zł, prze dwa lata, w skali kraju to będzie bandycki skok na wilką kasę Polaków...

boukun

Data: 2012-03-29 16:55:41
Autor: u2
W dniu 2012-03-29 16:50, boukun pisze:
[...]

Przeciez ty nie odprowadzasz skladek od lat. To ciebie nie dotyczy. I
nie chodzi o zanizone swiadczenia, ale o dziure budzetowa, ktora PO-PSL
musi jakos zapchac. Oczywiscie samo podwyzszanie wieku emerytalnego to
nie jest skuteczny sposob, ale to temat na inna dyskusje.

Ponizej masz patent na wyciaganie srodkow z ZUS :

http://newworldorder.com.pl/artykul,3473,Rzadowy-patent

Data: 2012-03-29 17:00:17
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f7477f0$0$1318$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-03-29 16:50, boukun pisze:
Dlatego te twoje biadolenie jest zabawne :)

Wcale nie jest zabawne. Policz sobie, jedną osobę okradną z 500 złotych
przez dwa lata (mnie np.), inne osby okradną z 800, jeszcze inne z 1400
zł, prze dwa lata, w skali kraju to będzie bandycki skok na wielką kasę
[...]

Jak to nie dotyczy? Każdego dotyczy. Jakiś czas w PRLu odprowadzałem składki, zbiorowo, ale były odprowadzane i nie ma znaczenia, jakaś polska emerytura mi się należy, bo ponad 25 lat składkowych w sumie mam zaliczone...
Cel tego bandyckiego napady bandy Tuska na Polaków znam doskonale, więc nie mieszaj, bo nie wiadomo o co ci chodzi...

boukun

Data: 2012-03-29 17:04:23
Autor: u2
W dniu 2012-03-29 17:00, boukun pisze:
[...]

Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o zwiekszenie zyskow zagranicznych
bankierow. Dlatego w reklamach BZ WBK wystepuja gwiazdorzy : Banderas
Antonio i Norris, Chuck Norris ;)

Data: 2012-03-29 17:10:04
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f7479fa$0$26691$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No teraz gadasz całkiem do rzeczy...

boukun

Data: 2012-03-29 17:30:32
Autor: u2
W dniu 2012-03-29 17:10, boukun pisze:
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o zwiekszenie zyskow zagranicznych
bankierow. Dlatego w reklamach BZ WBK wystepuja gwiazdorzy : Banderas
Antonio i Norris, Chuck Norris ;)

No teraz gadasz całkiem do rzeczy.

Ale od dłuższego czasu piszę o zawyżonych zyskach międzynarodowej
finansjery. Trzeba ją opodatkować, ale mają wtyki w rządzie PO-PSL.
Chodzi mi m.in. o Jeana Vincenta bez pesel.

Data: 2012-04-03 16:06:05
Autor: jadryś
[...]

Źle funkcjonujące państwo gdzie monopol na anarchię mają rządzący trzeba zlikwidować. Nie żadne reformy tylko radykalne i zdecydoawne działanie może całkowicie uzdrowić sytuację.

Data: 2012-03-30 06:30:36
Autor: stevep
Dnia 29-03-2012 o 11:42:39 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Niestety idiotów jak ty nie sieją i nie da się zlikwidować.
--
stevep

Dlaczego jest coraz gorzej na świecie?