Dlaczego kancelaria prezydenta dalej pelna jest ludzi Kaczynskiego ?

Data: 2010-05-01 17:44:33
Autor: cyc
Dlaczego kancelaria prezydenta dalej pelna jest ludzi Kaczynskiego ?
Nie ulega watpliwosci to , ze to ludzie kancelarii prezydenta odpowiedzialni sa za rozmiar katastrofy prezydenckiego samolotu .
Nie kto inny ale wlasnie oni logistycznie i to a kazdym szczeblu przygotowywali wizyte w Katyniu , wysylali zaproszenia do wszystkich osob , ktore towarzyszyly prezydentowi i to oni w koncu podejmowali decyzje o tym kiedy i jak dlugo bedzie wizyta trwala .Nie rozumiem , ze nie "zabezpieczono" ich i nie przysluchano natychmiast po katastrofie aby nie znalezli dosc czasu na zamataczenie sprawy , ustalenie sposobow obrony itd, jak w kazdym sledztwie , tymbardziej , ze sprawa ma charakter szczegolny .
Czesc odpowiedzialnych, wskutek wlasnej glupoty juz nie zyje , czesc jednak dalej zyje i pociagniecie do odpowiedzialnosci jest najwazniejszym zadaniem wladz panstwa .
Wysyp idiotycznych teorii spiskowych to przeciez nie moze byc niczym innym, jak tylko proba wyrwania sie winnych z obszaru podejrzen . Nie wykluczam rowniez i tego , ze Jaroslaw K. doskonale wiedzial o wielu decyzjach organizacyjnych ( choc nie powinienbyl wiedziec ) i je akceptowal jak rowniez i to , ze pilot nie chce ladowac i ze dostal od prezydenta polecenie ladowania . Jak wiemy tuz przed ladowaniem odbyla sie rozmowa obu braci i nie ma takiej mozliwosci , zeby Lech Karoslawowi nie poskarzyl sie na opor pilota i niechec do podpprzadkowania sie jego decyzji  , chyba , ze rozmowa blizniakow miala miejsce nieco wczesniej .

cyc

Data: 2010-05-01 17:48:14
Autor: u2
W dniu 2010-05-01 17:44, cyc pisze:
[...]

A powiedz mi cyc, kto odpowiadał za bezpieczeństwo transportu tych osób
do Katynia ? Przypadkiem nie minister wojny w nie-rządzie Pluska ?

Dlaczego Plusk poleciał sam wypinając się na naszą prawdziwą delegację ?

Data: 2010-05-01 18:02:33
Autor: cyc

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bdc4d42$0$2583$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chcesz udowodnic , ze jestes prawdziwym pisowcem ? .
Tusk polecial do Katynia na zaproszenie Putina .
Po naleganiach prezydenta i jego swity , Rosja wystosowala stosowna note usilujac wydostac od prezydenckich urzednikow sposob realizacji wizyty prezydenta w Katyniu .
Kancelaria Kaczynskiego , zapewne z inicjatywy samego prezydenta olala note i umyslila sobie , ze poleci do Katynia w innym terminie , niejako prywatnie .. Drugim po demonstracji lekcewazenia norm miedzynarodowych powodem innego terminu , byla chec pokazania sie jako "singiel" w tym politycznym teatrze , czyli bez  Tuska w roli tla , tla ktore przycmiewaloby go w niemalym stopniu .
Fakt wiec , ze Tusk i Kaczynski nie lecieli razem byl wyborem Kaczynskiego a nie " wypieciem sie " Tuska . Jesli tutaj ktokolwiek na kogokolwiek sie wypial to Kaczysnki Lech wypial sie na Tuska , Rosje i Putina .
Tak pycha , arogancja a takze w jakims stopniu bezczelnosc zostaly ukarane , szkoda tylko , ze w tak dramatyczny sposob i ze ucierpialo przy tym tyle ludzi.
Ciagf zdarzen jest nieublagany i trzeba tylk patrzec na to w spowb nalityczny . logiczny i bez emocji a prawda sama wychodzi .
Jesli jest ktos , kto w swietle przytoczonych faktow tego nie rozumie to znaczy , ze jest w najczystszej postaci pisowskim koltunkiem .

cyc

Data: 2010-05-01 18:51:24
Autor: konserwator

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hrhjb0$65s$1news.onet.pl...

[...]

no wlasnie. Premier RP jedzie na zaproszenie premiera rosji a nie jedzie na zaproszenie prezydenta Polski...
znamienne.... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-05-03 18:28:58
Autor: cyc

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:hrmtb7$145p$1adenine.netfront.net...

[...]

Z kim zamieniles sie rozumiem ? z Rydzykiem ? . Nie zazdroszcze !.

cyc

Data: 2010-05-04 09:34:36
Autor: `heÂŽsk`
Dlaczego kancelaria prezydenta dalej pelna jest ludzi Kaczynskiego ?
On Sat, 1 May 2010 18:51:24 +0200, "konserwator" <iratmor@gmail.com>
wrote:

u2 > Tusk polecial do Katynia na zaproszenie Putina .

no wlasnie. Premier RP jedzie na zaproszenie premiera rosji a nie jedzie na zaproszenie prezydenta Polski...
znamienne....

 brat s.p. lecha, jaroslaw tez byl zaproszony, a olal.

 w polityce jest tak: premiera zaprasza premier,  prezydenta - prezydent. gdyby nasz s.p. lech aka
 "ja tez chce!" nie pospieszyl sie ze swoim zalem
 w stylu piaskownicy byc moze miedwiediew zaprosil  go do katynia 07.04. niestety "ja tez! ja tez!"
 wprawil w konsternacje ruska ambasade i mimo  staran dyplomatow nie udalo sie niczego odkrecic.
 s.p. lech, a wlasciwie jego braciszek uparli sie
 by zrobic "prawdziwa" uroczystosc 3 dni pozniej.
 tak oto kolejny raz swiat zobaczyl pieniactwo kaczynskich.

--

 HeSk

Data: 2010-05-04 09:45:02
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

wrote:

[...]

Dlaczego Polacy mieli brac udzial 7.04. br. w zorganizowanych
akurat przez Rosjan uroczystosciach katynskich?

AR

Data: 2010-05-01 20:22:17
Autor: u2
W dniu 2010-05-01 18:02, cyc pisze:

Tusk polecial do Katynia na zaproszenie Putina

Plusk poleciał na zaproszenie Plutina. A Kaczkę wspólnie odstrzelili :)

Data: 2010-05-01 18:07:37
Autor: boukun
[...]

Ci najwyżsi dowódzcy, co się zabrali z prezydentem jak ci wariaci na szaleńczy lot pod naciskiem czasu i w oparach mgły..., z naczelnym pokręconym dowódzcą na czele...

boukun

Data: 2010-05-01 18:26:49
Autor: _heŽsk_
On Sat, 01 May 2010 17:48:14 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]

A powiedz mi cyc, kto odpowiadał za bezpieczeństwo transportu tych osób
do Katynia ? Przypadkiem nie minister wojny w nie-rządzie Pluska ?

 za prywatny przelot rzadowym samolotem ?  jak marnie zorganizowala to kancelaria s.p. lecha swiadczy fakt,
 ze po tragedii nikt nie wiedzial kto polecial i ile bylo osob !

Dlaczego Plusk poleciał sam wypinając się na naszą prawdziwą delegację ?

 tusk byl 07 kwietnia na zaproszenie putina.
 na oficjalnych uroczystosciach.
 s.p. lecha jako prezydenta NIKT nie zapraszal.

 powiedz no dlaczego to jaroslaw nie polecial wykrecajac sie  opieka nad umierajaca wciaz matka? o 08:20 s.p. lech zlozyl
 meldunek prezesowi pis "panie prezesie, rozkaz wykonany, ladujemy!"

--

 HeSk

Data: 2010-05-01 18:05:45
Autor: boukun

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hrhi98$3mg$1news.onet.pl...
[...]

Jaki opór pilota? Podporządkował się ze strachu, bo maszyna  miała bardzo opóźniony start z powodu spowiedzi Lecha przed wylotem. Nie miał się do kogo odwołać, bo całe najwyższe dowództwo wojskowe było na pokładzie prezydenckiego samolotu i jak ci wariaci werbalnie parli do Smoleńska... Istotne jest, dlaczego Lechu się spowiadał i z czego?

boukun

Data: 2010-05-01 18:52:32
Autor: konserwator

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrhjjk$3b3$1mx1.internetia.pl...

[...]

te wasze teorie sposkowe sa niesamoiwite!
dostajecie je od michnika czy Palikota?

Dlaczego kancelaria prezydenta dalej pelna jest ludzi Kaczynskiego ?