Dlaczego kłamaliście przez 9 miesięcy?

Data: 2011-01-18 18:36:40
Autor: u2
Dlaczego kłamaliście przez 9 miesięcy?
... pytanie do sowieckiej agentury na psp :

http://wpolityce.pl/view/6247/Antoni_Macierewicz___Panowie_to_wszystko_wiedzieliscie__i_przed_opinia_ukrywaliscie__Dlaczego_klamaliscie_przez_9_miesiecy__.html

    "Jest rzeczą niebywałą w historii naszego narodu i państwa, że
najważniejsze osoby w państwie, w tym premier, szef MON, szef MSZ, mając
w rękach dowody na kłamstwo raportu pani Anodiny, ukrywają te dowody,
uniemożliwiając opinii publicznej dojście do prawdy.

    Ci wszyscy przedstawiciele rządu Tuska wychodzili do opinii
publicznej i mówili, że w pełni zgadzają się podstawowymi konkluzjami
raportu MAK.

    Panowie to wszystko wiedzieliście, i przed opinią ukrywaliście.
Dlaczego kłamaliście przez 9 miesięcy?

    Nie było w dziejach państwa polskiego takiego zaprzaństwa.

Antoni Macierewicz podczas posiedzenia połączonych komisji ws.
katastrofy Tu-154, 18 stycznia 2010 r.

Przypomnijmy, że podczas konferencji prasowej minister Jerzy Miller
przedstawił nagrania ze smoleńskiej wieży kontroli lotów, które
jednoznacznie wskazują na co najmniej znaczącą winę kontrolerów w
doprowadzeniu do katastrofy. Według przedstawicieli komisji Millera -
Polska dysponuje tymi nagraniami od 17 kwietnia 2010 r.

Antoni Macierewicz ma rację: pozwolenie, by tak kluczowe dowody
pozostawały w ukryciu przez 9 miesięcy, przy jednoczesnym puszczaniu do
mediów tych faktów, które świadczyły przeciwko polskim pilotom, jest
zachowaniem, które musi dziwić."

Data: 2011-01-18 17:40:18
Autor: wasabi
Dlaczego kłamaliście przez 9 miesięcy?
[ciach]

to są brednie, błędy wieży nie wykluczają błędów pilotów (wieża im nie zmieniła wskazań wysokościomierza itd...), po drugie piloci mogli się szkolić w symulatorze który im odebrał ś.p. Szczygło

Data: 2011-01-18 18:43:53
Autor: u2
W dniu 2011-01-18 18:40, wasabi pisze:
[...]

Dobrze że się ujawniłeś. Pytanie zadałem dla agentury sowieckiej na psp.

http://wszolek.salon24.pl/269813,naprowadzili-ich-na-smierc

"Nie ma już wątpliwości - ciężar winy pilotów, od 10 IV sugerowany przez
Rosjan i część polskich mediów, spada na kontrolerów z wieży w
Smoleńsku. Ten wniosek płynie z konferencji komisji Jerzego Millera.
Udostępniono oczyszczone zapisy z kabiny. Cały czas samolot był w innym
położeniu, niż zapewniali naprowadzający. Piloci chcieli odejść. Nie
zdążyli.

I najważniejsze pytanie brzmi: dlaczego? W kokpicie cisza. W momencie
uderzenia skrzydłem w brzozę pada żałosna i spóźniona komenda: Horizont!
Kilka sekund wcześniej, drugi pilot mówi: "Nic nie widać", dowódca
załogi rzuca: "Odchodzimy". Na 22 sekundy przed katastrofą. Ten wątek
jest przedmiotem badań polskiej komisji.

Załoga była mądrzejsza niż wieża. W Smoleńsku od godziny 7 polskiego
czasu posiadano wiedzę, że warunki na lotnisku są poniżej minimum.
Polska delegacja o tym nie została poinformowana. Wniosek z tego płynie
jasny: Rosjanie fałszowali dane meteorologiczne. Nie było mowy o żadnym
lotnisku zapasowym. Płk Krasnokoutski bezprawnie rozmawiał z pilotami
Tu-154 M. Naciski z Moskwy wydają się oczywistością. Nie ma też, co
trzeba podkreślić, zdań o "debeściakach" ani "jak nie wylądujemy, to nas
zabiją". Nikt za dezinformację w mediach nawet nie przeprosi.

Dlaczego polska komisja tak późno reaguje na raport MAK? Jak odpowie na
konferencję Moskwa? Czy chór dziennikarzy potrafi wskazać oczywisty błąd
pilotów, skoro ujawnione rozmowy i rekonstrukcja lotu wskazują jasno,
kto doprowadził do bezpośredniej przyczyny katastrofy, podając złe komendy?

PS. Szokujące zdanie padło z wieży kontrolnej (cyt. z pamięci): "Skoro
się zdecydował, to niech leci".

PS2. Wzrasta prawdopodobieństwo - w moim przekonaniu - zamachu. "

Data: 2011-01-18 17:48:50
Autor: wasabi
On Tue, 18 Jan 2011 18:43:53 +0100, u2 wrote:

[...]

ty jesteś sowieckim agentem, którego celem jest osmiesznie Polski obrazem fobii do Rosji i promowanie irracjonalnych wyjaśnień. Co do reszty, Miler mówił wprost, "błędy wieży jedną z możliwych przyczyn katastrofy", dalej mi nie wyjaśniłeś dlaczego piloci przestawili wysokościomierz na ustawienia standardowe (chyba że kolo z wieży przeskoczył do tutki i to im przełączył - wtedy szacun dla ciebie ze to byl zamach).

Data: 2011-01-18 18:51:53
Autor: u2
W dniu 2011-01-18 18:48, wasabi pisze:
Dobrze że się ujawniłeś. Pytanie zadałem dla agentury sowieckiej na psp.

ty jesteś sowieckim agentem, którego celem jest osmiesznie Polski obrazem fobii do Rosji i promowanie irracjonalnych wyjaśnień.

Poznałem więcej ruskich osobiście niż ty z mediów :)

[...]

A skąd wiesz co robili piloci podczas lotu ?

Data: 2011-01-18 17:56:49
Autor: wasabi
On Tue, 18 Jan 2011 18:51:53 +0100, u2 wrote:

[...]

zapewne na szkoleniach GRU czy FSB.

[...]

Bawili się wysokościomierzem ?

Data: 2011-01-18 19:00:19
Autor: u2
W dniu 2011-01-18 18:56, wasabi pisze:
Poznałem więcej ruskich osobiście niż ty z mediów :)

zapewne na szkoleniach GRU czy FSB.

Sądzisz innych po sobie :)

A skąd wiesz co robili piloci podczas lotu ?
Bawili się wysokościomierzem ?

A skąd wiesz ?

Data: 2011-01-18 18:03:18
Autor: wasabi
On Tue, 18 Jan 2011 19:00:19 +0100, u2 wrote:

W dniu 2011-01-18 18:56, wasabi pisze:
Poznałem więcej ruskich osobiście niż ty z mediów :)

zapewne na szkoleniach GRU czy FSB.

Sądzisz innych po sobie :)

po tobie.

A skąd wiesz co robili piloci podczas lotu ?
Bawili się wysokościomierzem ?

A skąd wiesz ?

wróże z fusów jak wy(ty) o zamachu

Data: 2011-01-18 19:07:08
Autor: u2
W dniu 2011-01-18 19:03, wasabi pisze:
A skąd wiesz co robili piloci podczas lotu ?
wróże z fusów jak wy(ty) o zamachu

Jacy wy ? Jakim zamachu ?

Data: 2011-01-18 19:04:44
Autor: .heÂŽsk.
Dlaczego kłamaliście przez 9 miesięcy?
On Tue, 18 Jan 2011 17:48:50 +0000 (UTC), wasabi
<USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> wrote:

> ty jesteś sowieckim agentem, którego celem jest osmiesznie Polski obrazem fobii do Rosji i promowanie irracjonalnych wyjaśnień.

 u2 to wiejski przyglup, byly parobek z pgr na emeryturze.  nie wymagaj od niego samodzielnego myslenia. --

Data: 2011-01-18 18:07:49
Autor: wasabi
> [...]

obrazem fobii do Rosji i promowanie irracjonalnych wyjaśnień.

 u2 to wiejski przyglup, byly parobek z pgr na emeryturze. nie wymagaj

od zwolenników zamachu nie wymagam aż takiego wysiłku, bo ich zacznie głowa boleć

Data: 2011-01-18 19:10:50
Autor: u2
W dniu 2011-01-18 19:07, wasabi pisze:
ty jesteś sowieckim agentem, którego celem jest osmiesznie Polski
>  od niego samodzielnego myslenia.
od zwolenników zamachu nie wymagam aż takiego wysiłku, bo ich zacznie głowa boleć

Prokuratura polska analizuje 4 warianty :

1. błędy pilotów
2. błędy ruskich kontrolerów
3. awaria samolotu
4. zamach

Moje zdanie więc nie jest więc w Polsce odosobnione :)

Data: 2011-01-18 21:54:33
Autor: wasabi
On Tue, 18 Jan 2011 19:10:50 +0100, u2 wrote:

> [...]

3. awaria samolotu
4. zamach

Moje zdanie więc nie jest więc w Polsce odosobnione :)

naginasz i głupka strugasz a dobrze wiesz jak jest a staram sie z tobą normalnie pisac,prokuratura musi badać wszystkie możliwe wątki i po kolei je wykluczać (łączyć w jedno) np: 1 + 2

Data: 2011-01-19 14:36:22
Autor: u2
W dniu 2011-01-18 22:54, wasabi pisze:
> [...]

naginasz i głupka strugasz a dobrze wiesz jak jest a staram sie z tobą normalnie pisac,prokuratura musi badać wszystkie możliwe wątki i po kolei je wykluczać (łączyć w jedno) np: 1 + 2

Oczywiście, po wykluczeniu 3 pierwszych hipotez ostanie się tylko
czwarta, ćwieczku :)

Data: 2011-01-18 19:41:34
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-18 18:36, u2 pisze:
.. pytanie do sowieckiej agentury na psp :

Zwracasz się do tych którzy nie potrafią pisać poprawnie po polsku?

Data: 2011-01-18 20:02:59
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-18 19:50, u2 pisze:
[...]

Coraz ich mniej na psp. Ale mogą to być tylko pozory - w Rosji podobno GRU przykłada coraz nacisk na naukę języka Polskiego.
I w Izraelu Mossad postępuje podobnie. Niedługo nie odróżnimy Polaka od farbowanego lisa.

Data: 2011-01-18 20:04:25
Autor: u2
W dniu 2011-01-18 20:02, jadrys pisze:
[...]

Pozna się po tym, że są czarni :)

Data: 2011-01-18 21:05:03
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-18 20:04, u2 pisze:
[...]

No, zostawmy w spokoju bogu ducha winnych murzynów..

Data: 2011-01-18 21:42:06
Autor: u2
W dniu 2011-01-18 21:05, jadrys pisze:
Pozna się po tym, że są czarni :)

No, zostawmy w spokoju bogu ducha winnych murzynów..

Ty wstrętny rasisto, pewnie chciałbyś aby czarni wyzionęli ducha.

Data: 2011-01-19 10:02:19
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-18 21:42, u2 pisze:
W dniu 2011-01-18 21:05, jadrys pisze:
Pozna się po tym, że są czarni :)
No, zostawmy w spokoju bogu ducha winnych murzynów..

Ty wstrętny rasisto, pewnie chciałbyś aby czarni wyzionęli ducha.

Nie przenoś na mnie swojego rasizmu.

Data: 2011-01-19 14:37:25
Autor: u2
W dniu 2011-01-19 10:02, jadrys pisze:
Nie przenoś na mnie swojego rasizmu.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

Sam jesteś rasistą, który obraża wszystkich Polaków.

Data: 2011-01-19 19:19:34
Autor: cyc
Dlaczego kłamaliście przez 9 miesięcy?
Nikt nie klamal !!! .Od poczatku mowi sie , ze odpowiedzialnym za katastrofe jest Lech i Jaroslaw Kaczynscy oraz odpowedni ludzie kancelarii prezydenta !.

cyc

Data: 2011-01-19 21:27:37
Autor: u2
W dniu 2011-01-19 19:19, cyc pisze:
Nikt nie klamal !!! .Od poczatku mowi sie , ze odpowiedzialnym za katastrofe jest Lech i Jaroslaw Kaczynscy oraz odpowedni ludzie kancelarii prezydenta !.

Nie bądź takim sowieckim zaprzańcem.

Data: 2011-01-18 19:57:16
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d35cfac$0$2488$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja tu żadnej winy kontrolerów nie widzę. Rząd polski chciał oszczędzić pamięć o prezydencie. Nie dało się dłużej...
Prawda jest coraz bardziej boleśniejsza..., dla PiSomatołów...

boukun

Data: 2011-01-18 20:13:50
Autor: the_foe
[...]

I ten gostek byl szefem MSW i gada takie farmazony? Nie wie co to jest zbieranie dowodow? Nie wie jak pracuja np. policja? Wstyd!

--
the_foe

Data: 2011-01-18 20:36:15
Autor: u2
W dniu 2011-01-18 20:13, the_foe pisze:
I ten gostek byl szefem MSW i gada takie farmazony? Nie wie co to jest
zbieranie dowodow? Nie wie jak pracuja np. policja? Wstyd!

I tu się mylisz. Takie zarzuty należy postawić Tuskowi i Komorowskiemu
za to że upublicznili stenogramy rozmów pilotów.

To storpedowało pracę Klicha, pułkownika Klicha.

Ruscy po tym jednostronnym złamaniu zasad konwencji chicagowskiej przez
Tuska i Komorowskiego nie dostarczyli płk Klichowi stenogramów rozmów
kontrolerów. Mógł przeczytać, ale nie mógł nic skopiować.

Data: 2011-01-18 21:56:25
Autor: wasabi
On Tue, 18 Jan 2011 20:36:15 +0100, u2 wrote:

[...]

a kto chciał upublicznienia stenogramów ? przypomnę ci taka jedna partyjka PiS wrzeszczała o to jak opętana wraz z Antkiem

Data: 2011-01-19 14:39:47
Autor: u2
W dniu 2011-01-18 22:56, wasabi pisze:
[...]

Ja piszę o faktach, typ piszesz o swoich domysłach.

Skoro Tusk i Komorowski opublicznili zapisy rozmów pilotow, a nie
opublicznili rozmów kontrolerów to oczywiste że działali wybiórczo, nie
wspominając nawet o konwencji chicagowskiej.

Najwyraźniej działali na prikaz swoich mocodawców.

Dlaczego kłamaliście przez 9 miesięcy?