Dlaczego komornik użył ochrony?

Data: 2009-07-21 23:26:17
Autor: przypadek
Dlaczego komornik użył ochrony?
Pospekulujmy.

Jakie powody przyświecały komornikowi, że zdecydował się użyć ochrony
a nie  (jak się okazało) dużo bardziej profesjonalnej policji?

Data: 2009-07-22 08:39:40
Autor: Johnson
przypadek pisze:

Jakie powody przyświecały komornikowi, że zdecydował się użyć ochrony
a nie  (jak się okazało) dużo bardziej profesjonalnej policji?

  To ma być profesjonalna policja? Żałosne.

--
@2009 Johnson

Data: 2009-07-21 23:45:34
Autor: przypadek
On 22 Lip, 08:39, Johnson <john...@nospam.pl> wrote:
przypadek pisze:

> Jakie powody przyświecały komornikowi, że zdecydował się użyć ochrony
> a nie  (jak się okazało) dużo bardziej profesjonalnej policji?

  To ma być profesjonalna policja? Żałosne.

Ale do czego masz pretensję konkretnie? Byli dużo lepiej uzbrojeni
przede wszystkim. Mi żal było tych biednych chłopców z ochrony, którzy
praktycznie z gołymi rękami na akcję szli.

A do faktu późnego wejścia policji do akcji - miej pretensję
komornika, że najpiew kazał szturmować ochronie, a nie policji. Chyba
że o czymś nie wiemy?

Data: 2009-07-22 08:59:39
Autor: Johnson
przypadek pisze:

Ale do czego masz pretensję konkretnie?

O to że zadziałali zbyt późno. Bali się, jak zwykle "opinii publicznej".

Chyba że o czymś nie wiemy?

Ty nie wiesz, bo ja wiem :)
http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/do-dramatu-by-nie-doszlo-gdyby-nie-policja,1342054

--
@2009 Johnson

Data: 2009-07-22 00:04:02
Autor: przypadek
On 22 Lip, 08:59, Johnson <john...@nospam.pl> wrote:

Ty nie wiesz, bo ja wiem :)http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/do-dramatu-by-nie-doszlo-gdyb...

Czyli co? Gdyby komornik nie wziął agencji ochrony, to w ogóle by się
nie udało przeprowadzić egzekucji wobec wstrzemięźliwości policji?
Trochę to żałosne, jeśli tak jest...

Data: 2009-07-22 09:05:33
Autor: Johnson
Dlaczego komornik użył ochrony?
A pan rzecznik Policji winien zapoznać się z rozporządzniem MSIA z dnia 28 stycznia 2002 r.w sprawie udzielania pomocy lub asystowania komornikowi przez Policję lub Straż Graniczną przy wykonywaniu czynności egzekucyjnych.

--
@2009 Johnson

Data: 2009-07-22 09:18:12
Autor: szerszen
Dlaczego komornik użył ochrony?

Użytkownik "przypadek" <przypadek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:34d5626f-3b96-490f-924d-71530a45fe4fo7g2000yqb.googlegroups.com...

Pospekulujmy.

nie ma co spekulowac, tu masz to wyjasnione http://tnij.org/du5j

Data: 2009-07-22 00:31:25
Autor: przypadek
On 22 Lip, 09:18, "szerszen" <szers...@tlen.pl> wrote:
Użytkownik "przypadek" <przypa...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:34d5626f-3b96-490f-924d-71530a45fe4fo7g2000yqb.googlegroups.com...

> Pospekulujmy.

nie ma co spekulowac, tu masz to wyjasnionehttp://tnij.org/du5j

Ja rozumiem, że komornikowi zależało na skuteczności. Ale czy dla
dobra sprawy i jasności kto jest za co odpowiedzialny, nie powinien
trzymać ochroniarzy z boku i kazać im jedynie zabezpieczać mienie, a
policji kazać szturmować halę? Wówczas, nawet jeśli sprawa by się
przeciągnęła, byłoby jasne, że winny jest  minister. A tak mamy jakieś
międlenie teraz, że policja nie jest od tego.

Data: 2009-07-22 09:33:00
Autor: Johnson
przypadek pisze:

Wówczas, nawet jeśli sprawa by się
przeciągnęła, byłoby jasne, że winny jest  minister.

Ale czemu minister? Raczej jakiś oficer dowodzący policji.

--
@2009 Johnson

Data: 2009-07-22 00:34:24
Autor: przypadek
On 22 Lip, 09:33, Johnson <john...@nospam.pl> wrote:
przypadek pisze:

> Wówczas, nawet jeśli sprawa by się
> przeciągnęła, byłoby jasne, że winny jest  minister.

Ale czemu minister? Raczej jakiś oficer dowodzący policji.

Bądźmy poważni. :)

Data: 2009-07-22 11:26:25
Autor: Kaziu
przypadek <przypadek@gazeta.pl> wrote:
[...]

Moze to powinien byc general a nie komornik?

--
Kaziu

Data: 2009-07-22 09:26:10
Autor: spp
szerszen pisze:

nie ma co spekulowac, tu masz to wyjasnione http://tnij.org/du5j

Czyli komornicy i policjanci mają różne zdanie.

A dziennikarze i internauci? Pewnie też.

Tylko co z tego wynika?

Acha - tylko politycy są pewni swego - koalicja  i  opozycja mają przeciwne zdania - nieważne jakie. :)

--
spp

Dlaczego komornik użył ochrony?