Dlaczego komornik użył ochrony?

Data: 2009-07-22 08:39:40
Autor: Johnson
Dlaczego komornik użył ochrony?
przypadek pisze:

Jakie powody przyświecały komornikowi, że zdecydował się użyć ochrony
a nie  (jak się okazało) dużo bardziej profesjonalnej policji?

  To ma być profesjonalna policja? Żałosne.

--
@2009 Johnson

Data: 2009-07-21 23:45:34
Autor: przypadek
On 22 Lip, 08:39, Johnson <john...@nospam.pl> wrote:
przypadek pisze:

> Jakie powody przyświecały komornikowi, że zdecydował się użyć ochrony
> a nie  (jak się okazało) dużo bardziej profesjonalnej policji?

  To ma być profesjonalna policja? Żałosne.

Ale do czego masz pretensję konkretnie? Byli dużo lepiej uzbrojeni
przede wszystkim. Mi żal było tych biednych chłopców z ochrony, którzy
praktycznie z gołymi rękami na akcję szli.

A do faktu późnego wejścia policji do akcji - miej pretensję
komornika, że najpiew kazał szturmować ochronie, a nie policji. Chyba
że o czymś nie wiemy?

Data: 2009-07-22 08:59:39
Autor: Johnson
przypadek pisze:

Ale do czego masz pretensję konkretnie?

O to że zadziałali zbyt późno. Bali się, jak zwykle "opinii publicznej".

Chyba że o czymś nie wiemy?

Ty nie wiesz, bo ja wiem :)
http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/do-dramatu-by-nie-doszlo-gdyby-nie-policja,1342054

--
@2009 Johnson

Data: 2009-07-22 00:04:02
Autor: przypadek
On 22 Lip, 08:59, Johnson <john...@nospam.pl> wrote:

Ty nie wiesz, bo ja wiem :)http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/do-dramatu-by-nie-doszlo-gdyb...

Czyli co? Gdyby komornik nie wziął agencji ochrony, to w ogóle by się
nie udało przeprowadzić egzekucji wobec wstrzemięźliwości policji?
Trochę to żałosne, jeśli tak jest...

Data: 2009-07-22 09:05:33
Autor: Johnson
Dlaczego komornik użył ochrony?
A pan rzecznik Policji winien zapoznać się z rozporządzniem MSIA z dnia 28 stycznia 2002 r.w sprawie udzielania pomocy lub asystowania komornikowi przez Policję lub Straż Graniczną przy wykonywaniu czynności egzekucyjnych.

--
@2009 Johnson

Dlaczego komornik użył ochrony?