Dlaczego komornik użył ochrony?

Data: 2009-07-22 09:18:12
Autor: szerszen
Dlaczego komornik użył ochrony?

Użytkownik "przypadek" <przypadek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:34d5626f-3b96-490f-924d-71530a45fe4fo7g2000yqb.googlegroups.com...

Pospekulujmy.

nie ma co spekulowac, tu masz to wyjasnione http://tnij.org/du5j

Data: 2009-07-22 00:31:25
Autor: przypadek
Dlaczego komornik użył ochrony?
On 22 Lip, 09:18, "szerszen" <szers...@tlen.pl> wrote:
Użytkownik "przypadek" <przypa...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:34d5626f-3b96-490f-924d-71530a45fe4fo7g2000yqb.googlegroups.com...

> Pospekulujmy.

nie ma co spekulowac, tu masz to wyjasnionehttp://tnij.org/du5j

Ja rozumiem, że komornikowi zależało na skuteczności. Ale czy dla
dobra sprawy i jasności kto jest za co odpowiedzialny, nie powinien
trzymać ochroniarzy z boku i kazać im jedynie zabezpieczać mienie, a
policji kazać szturmować halę? Wówczas, nawet jeśli sprawa by się
przeciągnęła, byłoby jasne, że winny jest  minister. A tak mamy jakieś
międlenie teraz, że policja nie jest od tego.

Data: 2009-07-22 09:33:00
Autor: Johnson
przypadek pisze:

Wówczas, nawet jeśli sprawa by się
przeciągnęła, byłoby jasne, że winny jest  minister.

Ale czemu minister? Raczej jakiś oficer dowodzący policji.

--
@2009 Johnson

Data: 2009-07-22 00:34:24
Autor: przypadek
On 22 Lip, 09:33, Johnson <john...@nospam.pl> wrote:
przypadek pisze:

> Wówczas, nawet jeśli sprawa by się
> przeciągnęła, byłoby jasne, że winny jest  minister.

Ale czemu minister? Raczej jakiś oficer dowodzący policji.

Bądźmy poważni. :)

Data: 2009-07-22 11:26:25
Autor: Kaziu
przypadek <przypadek@gazeta.pl> wrote:
[...]

Moze to powinien byc general a nie komornik?

--
Kaziu

Data: 2009-07-22 09:26:10
Autor: spp
szerszen pisze:

nie ma co spekulowac, tu masz to wyjasnione http://tnij.org/du5j

Czyli komornicy i policjanci mają różne zdanie.

A dziennikarze i internauci? Pewnie też.

Tylko co z tego wynika?

Acha - tylko politycy są pewni swego - koalicja  i  opozycja mają przeciwne zdania - nieważne jakie. :)

--
spp

Dlaczego komornik użył ochrony?