Dlaczego konus nie siedzi ?

Data: 2011-01-20 16:47:43
Autor: cyc
Dlaczego konus nie siedzi ?
Slysze od jakiegos czasu od konusa i jego harcownikow ( o polglowkach typu sluchacz RM i czytacz ND nie pisze bo " to ciemny lud ", jak ich okreslil Kurski ) , ze chca znac "prawde " i uslyszec ja od rzadu !!.
No i zaczyna sie dylemat !. Skoro nie przyjmuja do wiadomosci tez jakie oglaszaja oficjalne komunikaty rzadowe i organizacji zajmujacych sie wyjasnianiem katasrofy i dalej wrzeszcza , ze chca prawdy , to znaczy , ze znaja "prawde " inna niz tak o ktorej mowi za oficjalami caly swiat .
Jesli zna inna , to dlaczego jej nie oglosi ? , dlaczego ja skrywa ? , jakie sa powody uniemozliwiajace ogloszenie jej przez tych ludzi ? .
Dlaczego konus , Macierewicz i kilku innych znajacych prawde  nie powie  nam o niej ? tylko domaga sie aby ujawnial ja ktos inny ? . Moze maja nie znane rzadowi przeslanki pozwaljace powatpiewac w oglaszane raporty , moze znaja zakresa telefonicznych rozmow  Kaczynskich tuz przed katastrofa ? , moze sa inne niz oficjalne dokumenty pozwalajace domagac sie innych niz oficjalne prawd ?  .
Jesli znaja a nie mowia , to podlegaja karze wiezienia za to , ze znajac sprawcow katasrofy nie poinformowali o nich organow scigania .
Panie Kacznynski !! wzywam pana do doniesienia do prokuratury znanej panu prawdy o katastrofie i jej sprawcach . Jesli pan tego nie zrobisz stajesz sie , pan przestepca !!.

cyc

Data: 2011-01-20 17:05:56
Autor: Panslavista
Dlaczego konus nie siedzi ?

[...]