Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzy mać.

Data: 2018-04-04 23:52:45
Autor: Poldek
Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzy mać.
W dniu 2018-04-04 o 20:37, Bolko pisze:
Kupiłem A4go.
Zawsze zastanawiało mnie dlaczego dla ciezarówek udało się
stworzyć system ogólnopolskim poboru opłat gdzie opłaty są naliczne w ruchu.
A na A4 się nie da.
Trzeba się zatrzymać bo jest szlaban.
Dopiero mi pani sprzedając powiedziała że trzeba uważać bo ludzie którzy pracują
na bramkach muszą się jakoś wyjść z budek i dostać się do biura.

Nie mogli by chodzić tunelami pod ziemią, albo kładką nad bramkami?

Data: 2018-04-05 07:47:25
Autor: J.F.
Dnia Wed, 4 Apr 2018 23:52:45 +0200, Poldek napisał(a):
[...]

Tunelami nie, skoro ich nie zamowiono i nie zrobiono.
Ale kladke chyba mozna zrobic.

J.

Data: 2018-04-04 23:30:56
Autor: Bolko
W dniu czwartek, 5 kwietnia 2018 07:50:03 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

Tunelami nie, skoro ich nie zamowiono i nie zrobiono.
Ale kladke chyba mozna zrobic.

J.

Miejse jest :
https://www.google.pl/maps/@50.0832115,19.7909211,105m/data=!3m1!1e3
wystarczy tylko chody dorobić i ewentualnie dach wzmoncnić.
No chyba że zatrudniają niepełnosprawnych to windy.

Data: 2018-04-05 15:11:29
Autor: Marek
On Thu, 5 Apr 2018 07:47:25 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Tunelami nie, skoro ich nie zamowiono i nie zrobiono.

Mogą , są tunele na A1.

--
Marek

Data: 2018-04-05 08:10:47
Autor: Skolmi
W dniu czwartek, 5 kwietnia 2018 15:11:33 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
On Thu, 5 Apr 2018 07:47:25 +0200, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
> Tunelami nie, skoro ich nie zamowiono i nie zrobiono.

Mogą , są tunele na A1.

-- Marek

Na gdaczanej A4 też.

Dlaczego kupując a4go muszę się zatrzy mać.