Dlaczego ludzie nie jeżdżą w SPD

Data: 2017-02-03 15:14:33
Autor: 2late
Dlaczego ludzie nie jeżdżą w SPD
On 03/02/2017 12:10, wO.ôhoo! wrote:
Pomijamy kwestię "wygody" platform, bo gdy potrzebujemy jechać w innych
butach, to wymiana pedałów zajmuje ile - 2 minuty?

Jak mialem do pracy 35 minut (w duzym ruchu miejskim) to jezdzilem w SPD ale teraz mam 12min to sie nie oplaca. A ze mam pedaly jednostronne, dobrze wywazone, to da sie w zwyklych butach jezdzic bez problemu.

Data: 2017-02-03 17:01:45
Autor: wO.Ă´hoo!
W dniu 03.02.2017 o 16:14, 2late pisze:
[...]

Co Wy wszyscy o tej pracy i pracy, jakby rower był środkiem transportu z punktu A do B i z powrotem? ;)

Data: 2017-02-03 18:18:57
Autor: PeJot
W dniu 2017-02-03 o 17:01, wO.ôhoo! pisze:

Co Wy wszyscy o tej pracy i pracy, jakby rower był środkiem transportu z
punktu A do B i z powrotem? ;)

Bo jest.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2017-02-03 22:27:06
Autor: 2late
On 03/02/2017 04:01, wO.ôhoo! wrote:
[...]

Dojazd do pracy to cos co robie systematycznie i da sie to zmierzyc.
Jazda dla sportu i przyjemnosci to tylko SPD.

Dlaczego ludzie nie jeżdżą w SPD