Dlaczego ludzie tak znienawidzili Kaczynskich? - na trzezwo czytac nie polecam!

Data: 2010-01-02 12:48:56
Autor: Jadrys
Dlaczego ludzie tak znienawidzili Kaczynskich? - na trzezwo czytac nie polecam!
W dniu 2010-01-02 12:18, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

ar

Po co tu wklejasz takie gó..na, idioto? Gdzie tu miejsce na dyskusję?

Data: 2010-01-02 13:30:45
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
W dniu 2010-01-02 12:18, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

> ar

Po co tu wklejasz takie gó..na, idioto? Gdzie tu miejsce na dyskusję?

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   z krasnymi szmatami dyskutowac nalezy jak
   podyskutowano na koniec z Guevara, hej!

   ar

Data: 2010-01-02 13:45:06
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-02 13:30, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

Brawo, zaczynasz robić postępy.. Do takiego tekstu ( choć obraźliwy dla adwersarza) już sie jakoś można odnieść. - A do wklejanych litanii pisanych przez nawiedzonych kretynów, - w żaden sposób. Tak trzymaj to będą jeszcze z ciebie ludzie.... - nie tylko się śmiali, hej!

Data: 2010-01-02 14:14:49
Autor: cytryna
> [...]

Brawo, zaczynasz robić postępy.. Do takiego tekstu ( choć obraźliwy dla adwersarza) już sie jakoś można odnieść. - A do wklejanych litanii pisanych przez nawiedzonych kretynów, - w żaden sposób. Tak trzymaj to będą jeszcze z ciebie ludzie.... - nie tylko się śmiali, hej!

Tow. Jadry¶ macie racjê: "A do wklejanych litanii pisanych przez nawiedzonych kretynów,- w ¿aden sposób" a nawiedzony kretynów ci u nas dostatek, szczególnie
w kó³ku afera³ów, z³odzieji i kanciarzy medialnych. Tow. Jadry¶ nie nale¿y sie oburzaæ, wroga klasowego musicie zwalczaæ na zebranach waszego POP oraz pisz±c
stosowne donosy do zbrojengo ramienia naszej Partii czyli UB i ZOMO.Zapamietamy
wasze zaangazowanie tow.Jadrys w s³uszna sprawê, nie ominie was nagroda. W Nowym Roku ciep³a w kroku ¿yczy aktywistka PiS, Pa, pa

Data: 2010-01-02 16:06:54
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-02 14:14, cytryna pisze:
Po co tu wklejasz takie gó..na, idioto? Gdzie tu miejsce na dyskusj�?

     z krasnymi szmatami dyskutowac nalezy jak
     podyskutowano na koniec z Guevara, hej!

     ar

Brawo, zaczynasz robi� post�py.. Do takiego tekstu ( cho� obraźliwy dla
adwersarza) juş sie jako� moşna odnie��. - A do wklejanych litanii
pisanych przez nawiedzonych kretynĂłw, - w Ĺźaden sposĂłb. Tak trzymaj to
b�d� jeszcze z ciebie ludzie.... - nie tylko si� �miali, hej!

Tow. JadryÅ› macie racjÄ™: "A do wklejanych litanii pisanych przez nawiedzonych
kretynów,- w żaden sposób" a nawiedzony kretynów ci u nas dostatek, szczególnie
w kółku aferałów, złodzieji i kanciarzy medialnych. Tow. Jadryś nie należy sie
oburzać, wroga klasowego musicie zwalczać na zebranach waszego POP oraz pisząc
stosowne donosy do zbrojengo ramienia naszej Partii czyli UB i ZOMO.Zapamietamy
wasze zaangazowanie tow.Jadrys w słuszna sprawę, nie ominie was nagroda.
W Nowym Roku ciepła w kroku życzy aktywistka PiS, Pa, pa

Zupełnie nie rozumiem co chciałaś przez to powiedzieć.- przecież ja tylko zwróciłem uwagę na problem "paściarstwa" istniejący na psp. Ten atak personalny wobec mnie jest (moim zdaniem) zupełnie nie na miejscu.

Data: 2010-01-02 16:15:50
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

   jaki to obludny ten czerwony kapturek, he he...

   ar

Data: 2010-01-02 19:42:52
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-02 16:15, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

Na czym niby ta obłuda polega?

Data: 2010-01-02 14:10:16
Autor: swstr
Dlaczego ludzie tak znienawidzili Kaczynskich? - na trzezwo czytac nie polecam!
Wiekszosc  opiniotworczych cudakow
klekoce tylko jedno , wszystko to wina Kaczynskich , a ja Wam drodzy Panowie
powtarzam , tak byc musi bo jest jeszcze kilka lat za wczesnie zeby te cale szambo
lat 80/90 wywlec na swiatlo dzienne i przedstawic co w okresie praktycznego
bezprawia lat 90 sie dzialo . Pozniej to sie juz przedawni i PiS o ile dojdzie
do wladzy bedzie mogl "naskoczyc" komuchom .

Co do faktycznego poparcia to sie zobaczy jak beda wybory , wtedy glos zabiora
ci starsi  i mlodsi , tu w necie  chyba kazdy wie jaka grupa wiekowa stanowi
wiekszosc .

Najwiekszym bledem PiSu bylo dac sie wciagnac w glupkowate zagrania jednej ze
stacji TV , PiS tanczyl niestety jak im zagrali tym samym podcinal sobie
skrzydla bo wszystko zostalo skierowane przeciwko nim , i obecnie choc nie
stanowia wladzy to tez cale zlo tego swiata to Kaczory . P.erdolona propaganda
i wszystko w temacie .

Ja nie namawiam na oddanie glosu na PIS , PO , SLD , PSL , uwazam ze kazdy
powinien glosowac na partie reprezentujaca jego interesy .

Rolnikow na PSL , postkomuchow geje lesby na SLD , tych zarabiajacych > 10000 na
PO , reszta na ....     .

Tacy niby ateisci a w cuda wierza :) frajerzy .
Lata 90 cena mieszkania nowego wawa 1600brutto , rok 2009 >5600/m2
a niech Was skubia po dupsku ile wlezie matoly , po pierwsze samodzielne i
bezstronne myslenie , a jak sie nie mysli samodzielnie to na zmywak do UK . --

Dlaczego ludzie tak znienawidzili Kaczynskich? - na trzezwo czytac nie polecam!