Dlaczego madry i dzielny naród dał sobie narzucić wolę garstki

Data: 2012-05-02 16:59:20
Autor: Obserwator
Dlaczego madry i dzielny naród dał sobie narzucić wolę garstki
....prymitywnych cwaniaków?

http://wpolityce.pl/wydarzenia/27752-gadowski-dlaczego-madry-doswiadczony-i-
dzielny-narod-dal-sobie-narzucic-wole-garstki-prymitywnych-cwaniakow

Gadowski: *Dlaczego mądry, doświadczony i dzielny naród dał sobie narzucić wolę garstki prymitywnych cwaniaków? *

    Nie należę do ludzi radykalnych, jednak to co widziałem, czego doświadczyłem, sprawia, że czasem mam ochotę krzyczeć wielkim głosem: - Dlaczego nikt nie pilnuje Polski?!

    Dlaczego mądry, doświadczony i dzielny naród dał sobie narzucić wolę garstki prymitywnych cwaniaków?

    I nie mówcie mi tu o spiskowej teorii dziejów, nic mnie ona nie obchodzi, ja tylko ciągle natykam się na klikową, gangsterską, cwaniackozłodziejską praktykę.*

Caly tekst na stefczyk.info

http://www.stefczyk.info/blogi/dziennik-chuligana/czyja-jest-polska

--

Dlaczego madry i dzielny naród dał sobie narzucić wolę garstki