Dlaczego mam płacić za czyjś fanatyzm religijny?

Data: 2012-11-02 13:40:54
Autor: Grzegorz Z.
Dlaczego mam płacić za czyjś fanatyzm religijny?
To jakaś paranoja i zaćma kościelna naszego rządu, dużej części
społeczeństwa i instytucji publicznych. Za łamanie praw człowieka Polska
musi zapłacić łącznie 61 tysięcy euro. A kto to zapłaci? My z naszych
podatków.

Polka po raz kolejny  wygrała w Europejskim Trybunale Praw Człowieka. Po
Alicji Tysiąc, nastolatka, która w 2008 r. w wieku czternastu lat zaszła w
ciążę w wyniku przestępstwa i której szpital w Lublinie odmówił aborcji.
Polska będzie musiała jej i jej matce zapłacić łącznie 61 tysięcy euro. A
to i tak kropla w porównaniu z innymi karami, które były na Polskę nałożone
za nieprzestrzeganie bądź niewdrażanie dyrektyw unijnych, których idea była
niezgodnych z linią ideologiczną Kościoła. Przodowała w tym Minister
Radziszewska.

Czy którakolwiek z osób, które przyczyniły się do tego, że trzeba płacić
bezsensowne kary Unii bądź pokrzywdzonym obywatelkom i obywatelom Polski
będzie pociągnięta do odpowiedzialności? Czy pokryje koszty kary? A w
indywidualnych przypadkach zdobędzie się chociażby na zadośćuczynienie
moralne jeśli nie stać jej na płacenie pokrzywdzonym alimentów bądź rent? Dlaczego jako obywatelka mam płacić za czyjś fanatyzm religijny, który
prowadzi do nieszczęścia innych ludzi? Dlaczego za kary, które płaci Polska
za nieprzestrzeganie dyrektyw unijnych czy praw człowieka, muszą płacić
zwykli obywatele? Może jakiś mechanizm odpowiedzialności osobistej za
podejmowanie niezgodnych z prawem decyzji? Myślę, że gdyby jeden z drugim
bądź drugą musieli płacić za swoją niefrasobliwość i świadome łamanie
prawa, szybko stalibyśmy się państwem  bardziej przyjaznym ludziom a nie
Kościołowi.

http://www.tokfm.pl/blogi/marzenachincz/2012/10/odpowiedzialnosc_osobista_decydentow_pilnie_poszukiwana/1?bo=1

--
"Jedną z rzeczy która jest zła w religii jest to, że uczy nas być
zadowolonymi z odpowiedzi które niczego nie wyjaśniają." Richard Dawkins

Data: 2012-11-02 16:30:13
Autor: T.
W dniu 2012-11-02 13:40, Grzegorz Z. pisze:
[...]

To jest podobno mały pikuś wobec odszkodowań, jakie nasze państwo musi płacić więźniom jako odszkodowania za sprawy wniesione w Strassburgu - no bo oni tacy biedni i mają trudne warunki odsiadywania odsiadki, niezgodne z normami unijnymi...
Walcz też i oto! Masz pole do popisu... :-)
T.

Data: 2012-11-02 16:38:31
Autor: WW
W dniu 2012-11-02 16:30, T. pisze:

[...]
Walcz teĹź i oto! Masz pole do popisu... :-)
T.

Masz kłopoty z zawiązaniem sznurowadeł?
Tylko ktoś, komu IQ utrudnia tą czynność, porównuje skazanego kryminalistę do zgwałconej, nastoletniej dziewczynki, zaszczutej przez czarnuchów.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-11-04 15:32:24
Autor: Grzegorz Z.
T. napisał:

[...]

Skąd wierzysz że nie walczę i o to?

--
"Niechaj będzie przeklęty bóg ojciec i syn, i duch, i matka najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

Data: 2012-11-04 21:32:54
Autor: mkarwan
Dlaczego mam płacić za czyjś fanatyzm religijny?
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k75ugh$luu$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

Data: 2012-11-05 13:05:38
Autor: Grzegorz Z.
Grzegorz Z. napisał:

T. napisał:

[...]

Oo!!! Ooo!!!! O to też walczę!

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,12794295,Zada_odszkodowania_od_wiezienia_za_brak_mszy_sw_.html

--
"Prawo do potwierdzenia swej osobowości oznacza prawo do życia"
Dietrich Bonhoeffer

Data: 2012-11-03 09:57:08
Autor: MrBean
On 2/11/2012 8:40 PM, Grzegorz Z. wrote:
[...]

To jest w nic w porównaniu z masowymi grabieżami - ponad bilion długów!

A ty płaczesz o małe 61 tyś euro?

Gwałtów zakończonych ciążami jest być może jeden w roku na cały kraj.

Rząd stać na utrzymanie jednego dziecka na rok.

Data: 2012-11-04 10:45:29
Autor: khanula
W dniu piątek, 2 listopada 2012 13:40:53 UTC+1 użytkownik Grzegorz Z. napisał:
To jakaś paranoja i zaćma kościelna naszego rządu, dużej części

społeczeństwa i instytucji publicznych. Za łamanie praw człowieka Polska

musi zapłacić łącznie 61 tysięcy euro. A kto to zapłaci? My z naszych

ktos tu napisal ze zaplaci Terlikowski
moj przypis: niech placi abecadlo

Dlaczego mam płacić za czyjś fanatyzm religijny?