Dlaczego mam sie wstydzic ze glosowalem na Tuska?

Data: 2011-03-29 14:43:03
Autor: Hoop
Dlaczego mam sie wstydzic ze glosowalem na Tuska?
No dlaczego?
Zle wam?

Data: 2011-03-29 14:47:18
Autor: ePolityk
Dlaczego mam sie wstydzic ze glosowalem na Tuska?

"Hoop" <ho@wtkm.pl> wrote in message news:4d91d3da$0$2442$65785112news.neostrada.pl...
No dlaczego?
Zle wam?

Komu wam?

Data: 2011-03-29 14:52:37
Autor: Hoop

Użytkownik "ePolityk" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imskco$j92$1inews.gazeta.pl...

"Hoop" <ho@wtkm.pl> wrote in message news:4d91d3da$0$2442$65785112news.neostrada.pl...
No dlaczego?
Zle wam?

Komu wam?

Wam na tej grupie. Jedziecie po Tusku jak po lysej kobyle.
A on robi co moze. Powodz, katastrofa w Smolensku, kryzys
swiatowy itp... malo ktory rzad by to wytrzymal.

Data: 2011-03-29 14:55:00
Autor: ePolityk

"Hoop" <ho@wtkm.pl> wrote in message news:4d91d618$0$2442$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jak mozna mowic, ze ktos robi co moze jak juz nawet jego zwolennicy twierdza, ze nic nie robi? :)

swiatowy itp... malo ktory rzad by to wytrzymal.
Skad ta pewnosc?

Data: 2011-04-02 14:24:27
Autor: u2
W dniu 2011-03-29 14:52, Hoop pisze:
Wam na tej grupie. Jedziecie po Tusku jak po lysej kobyle.
A on robi co moze. Powodz, katastrofa w Smolensku, kryzys
swiatowy itp... malo ktory rzad by to wytrzymal.

Biedak, z tego wszystkiego wylysial i pomarszczyl sie. No i te jego
wiecznie rozbiegane oczeta kiedy klamie jak najety :)

Data: 2011-04-02 15:52:31
Autor: Pinocchio

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d97157d$0$2439$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Podobno odezwę do przyjaciół Rosjan ver.2.0 przygotował! ;-)

PhD

Data: 2011-04-02 16:10:46
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pinocchio" <pinocchio@lorenzini.it> napisał w wiadomości news:4d972a20$0$2442$65785112news.neostrada.pl...

[...]

I podobno na wstępie odezwy zaznaczy dobitnie do jakich ruskich się zwraca.
Dziś powiedział, że w poprzedniej odezwie zwracał się do wybranych Rosjan, tylko te głupki myślały, że do wszystkich.

Data: 2011-04-02 16:16:17
Autor: u2
[...]

Nie bój się, ruscy nie są głupi. W końcu zrzucą z siebie jarzmo władzy
oligarchów wiadomego pochodzenia :)

Data: 2011-04-02 16:25:24
Autor: Pinocchio

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d972fb3$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Będzie nimi rządził derechtor z ichniego kołchozu?! Tak jak na Białorusi? No czeka cię kariera!

PhD

Data: 2011-04-02 14:25:37
Autor: pluton
Dlaczego mam sie wstydzic ze glosowalem na Tuska?
Wam na tej grupie. Jedziecie po Tusku jak po lysej kobyle.
A on robi co moze. Powodz, katastrofa w Smolensku, kryzys
swiatowy itp... malo ktory rzad by to wytrzymal.

Na szczescie opozycja pomaga, jak moze: wymachuje trupkiem i pomnikiem
i pozwala rządowi zajmowac sie waznymi sprawami.

Nullification

Dlaczego mam sie wstydzic ze glosowalem na Tuska?