Dlaczego mamy pierd**ca w sprawie Rosji i Ukrainy?

Data: 2014-05-05 09:15:21
Autor: leming.show
Dlaczego mamy pierd**ca w sprawie Rosji i Ukrainy?
W dniu poniedziałek, 5 maja 2014 09:01:12 UTC+2 użytkownik WW napisał:
Witam

Dlaczego mamy pierd**ca w sprawie Rosji i Ukrainy?

Pewne pamietniki, pewnego pana:)

*****
Ale cóż: żyć trzeba! ("Życie w odbycie, czyli pamiętnik
gówna").

Sobota i niedziela to punkt szczytowy czytania gazet -- w ramach
ulubionej akcji autodrażnienia się. Gazety piszą nieprawdę,
ale tak daleko posuniętą i wkorzenioną, że aby udowodnić nieprawdziwość
jednego krótkiego zdania, trzeba by takich zdań powiedzieć
dziesięć - a któż by tego chciał słuchać. "Udowodnij, żeś nie
wielbłąd" -- taki dowód musi być długi, podczas gdy twierdzenie
"jesteś wielbłąd" brzmi krótko i jasno.

Oczy mnie bolą, dawno nie zmieniałem okularów, a prasę
wciąż czytam, dla potwierdzenia sobie jej obłędu. Przychodzi to
zresztą łatwo.

W "Trybunie" czytam, że kapitalizm to ustrój oparty na przywłaszczaniu
efektów cudzej pracy". W takim razie socjalizm to
ustrój oparty na marnowaniu efektów cudzej pracy. Churchill powiedział
genialnie, że w kapitalizmie jest nierównomierny podział
dóbr, a w socjalizmie równomierny podział niedostatku.

Towarzysz Breżniew wygłosił niedawno mowę do radzieckiej
młodzieży, w której wspomniał o literatach: powiedział, że mają
pełną swobodę popierania komunizmu.

(o sprzedawcy)
Pewno w końcu dostanie
w łeb -- nietypowy a uczciwy to dla ustroju niebezpieczne.
Mówiłem mu zresztą tę moją prognozę, nie wyklucza jej, grozili mu
już zresztą ciupą za zbytnią operatywność typu kapitalistycznego.

Mój stosunek do młodzieży robi się nieżyczliwy...
*****

Takie tam wycinki.

Dlaczego mamy pierd**ca w sprawie Rosji i Ukrainy?