Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?

Data: 2011-06-18 21:25:18
Autor: Agata
Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Zastanawia mnie dlaczego marki typu Hyundai itp nie mają silników do szaleństw
tak jak ma Ford, Opel itp. Pojawiły się w internecie dane techniczne i40 który
wygląda wprost czarująco:

http://hyundai.dodaj-gazu.pl/2011/06/hyundai-i40/

i nie ma silników takich jak w Passat 3,6 299 KM? :) Byłoby to chyba ciekawe a
i wzmocniłoby pozycję marki?

Data: 2011-06-18 23:33:12
Autor: megrims
W dniu 2011-06-18 23:25, Agata pisze:
[...]

Hyundai V8 TwinTurbo? 600 KM? jakoś tego nie widzę.

Data: 2011-06-18 22:04:03
Autor: to
Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
begin megrims
Hyundai V8 TwinTurbo? 600 KM? jakoś tego nie widzę.

3.8 V6 303 KM juĹź jest...

Data: 2011-06-19 01:02:35
Autor: marek
Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Hyundai V8 TwinTurbo? 600 KM? jakoś tego nie widzę.

3.8 V6 303 KM juĹź jest...

v8 4,6 i 5,0 tez juz jest
http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Tau_engine

Data: 2011-06-18 23:39:52
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:itj5ii$v98$1usenet.news.interia.pl...
[...]

zostałeś w XXw... teraz sie robi 1,8 tripleturbo 500KM i 120gCO2/100km z tak bezpośrednim wtryskiem paliwa, ze trafia ono od razu w postacji H2O do tłumika końcowego

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-06-18 23:46:56
Autor: Tomasz Pyra
[...]

Zrobienie szybkiego samochodu to nie tylko silnik, a to wszystko kosztuje - zwłaszcza jak ma być dobre.

Z kolei pewnie trudno wtedy dopiąć rachunek - z ekonomicznego punktu widzenia lepiej trzaskać popularną masówkę, bo koszt opracowania modelu rozkłada się na więcej egzemplarzy.

Data: 2011-06-19 09:00:45
Autor: Przemek V
On Jun 18, 11:25 pm, "Agata" <bikerka1988.WYT...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Bo nawet Passatów z takimi silnikami nikt nie kupuje a co dopiero
Hyundai'ów. Chodzą, macają, główkują, kombinują i na koniec dnia i tak
wybierają coś z wielkiej trójcy niemieckiej.

Data: 2011-06-19 09:30:01
Autor: Hants
"Agata" <bikerka1988.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:itj53t$fqp$1inews.gazeta.pl...
Zastanawia mnie dlaczego marki typu Hyundai itp nie mają silników do szaleństw
tak jak ma Ford, Opel itp.

Nieco wolniej = dużo dalej. :-)

Data: 2011-06-20 05:02:43
Autor: Michał
Agata <bikerka1988.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

nie mają dużych silników auta francuskie, wszystkie zwłaszcza renault....

ale "czekam" na Citroen Metropolis, ma mieć 450 koni :)
w renault najmocniejsze to było safrane biturbo, potem vel satis potem chyba clio RS czy jakoś tak.

a w Hyundai Genesis masz... 375 koni, mało ?
Hyundai equus chyba 429, dalej mało  ;) ?
mają zaraz turbo wpakować do wersji 5.5 litra, bo te to są 4.6 i 5:)

pozdrawiam.

Data: 2011-06-20 10:50:15
Autor: kamil
On 20/06/2011 06:02,  Michał wrote:

[...]

Bo to stany, gdzie drogi są szerokie, do pracy daleko, a paliwo kosztuje 3 dolce za galon. Większość producentów daje mocne wersje na rynek US, bo tego oczekują klienci i na to ich stać. Taka Mazda 6 w US ma dwie wersje - podstawową 2.5 i 3.7 V6, w europie 2.5 to jest topowa najmocniejsza wersja, z czym do ludzi..

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-20 18:35:35
Autor: marek
[...]

tanie paliwo to nie tylko stany. jest tez rosja i azja centralna a to potezny rynek zbytu. i co? i nic.

Data: 2011-06-20 19:23:13
Autor: Excite
Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
W dniu 2011-06-20 18:35, marek pisze:
jest tez rosja

Nie jest tania dla przeciętnego Rosjanina.

Data: 2011-06-20 19:30:24
Autor: JanekFranek

Użytkownik "Excite" <niema@nie.bedzie.pl> napisał w wiadomości news:itnvlv$a3l$1node2.news.atman.pl...
Nie jest tania dla przeciętnego Rosjanina.
A to dziwne co piszesz. Niedawno rozmawiałem z jednym ruskim, zwykłym ślusarzem. I wychodziło że może sobie kupić z 2-3 razy więcej wódy, paliwa i papierosów od przeciętnego poljaka.

Data: 2011-06-20 21:12:27
Autor: Excite
W dniu 2011-06-20 19:30, JanekFranek pisze:
A to dziwne co piszesz. Niedawno rozmawiałem z jednym ruskim, zwykłym
ślusarzem. I wychodziło że może sobie kupić z 2-3 razy więcej wódy, paliwa i
papierosów od przeciętnego poljaka.

A nie był to czasami ślusarz z Moskwy ?

Data: 2011-06-21 09:52:06
Autor: kamil
On 20/06/2011 17:35, marek wrote:
[...]

A przeciętne wynagrodzenie w Rosji to 640 dolców, tyle co tygodniówka kasjerki w amerykańskim supermarkecie.

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-21 21:08:15
Autor: Excite
W dniu 2011-06-21 10:52, kamil pisze:
A przeciętne wynagrodzenie w Rosji to 640 dolców, tyle co tygodniówka
kasjerki w amerykańskim supermarkecie.

Do tego wypada wziąć pod uwagę że średnią znacznie zawyżają mieszkańcy kilku największych miast w Rosji którzy to jednak stanowią mały procent całości społeczeństwa Rosji. Czyli mocniejsza wersja sytuacji w Polsce.

Data: 2011-06-22 13:25:53
Autor: marek
Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
A przeciętne wynagrodzenie w Rosji to 640 dolców, tyle co tygodniówka kasjerki w amerykańskim supermarkecie.

oraz tyle co 6 tygodni kasjerki w polsce.

no dobra bo widze ze dyskutuje z expertem od wschodu.
no to kazachstan - benzyna 1,5 zl, srednie zarobki mechanika w stodole 800 $

Data: 2011-06-20 20:31:46
Autor: Michał
> [...]

Bo to stany, gdzie drogi są szerokie, do pracy daleko, a paliwo kosztuje 3 dolce za galon.

~3.95 = jakieś 2.9 pln/litr ostatnio
Większość producentów daje mocne wersje na rynek US, bo tego oczekują klienci i na to ich stać.

szkoda ze w europie tak nie ma :(

Taka Mazda 6 w US ma dwie wersje - podstawową 2.5 i 3.7 V6, w europie 2.5 to jest topowa najmocniejsza wersja, z czym do ludzi..

Tylko środek auta jakiś taki ubogi :)
ale cena jest dobra, Camry tańsze niż u nas Avensis.

co nie zmienia faktu że nie można sobie takie przywieść i mieć :)

pozdrawiam.

Data: 2011-06-20 23:56:40
Autor: JanekFranek

Użytkownik " Michał" <mttj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:itoanh$jo9$1inews.gazeta.pl...
Bo to stany, gdzie drogi są szerokie, do pracy daleko, a paliwo kosztuje
3 dolce za galon.
~3.95 = jakieś 2.9 pln/litr ostatnio
na rosjyjskim Lukoilu 27RUB/litr E95 czyli ok.2,7zł.

Data: 2011-06-20 22:46:49
Autor: Michał
JanekFranek <JFK@ggmmail.com> napisał(a):

> ~3.95 = jakieś 2.9 pln/litr ostatnio
na rosjyjskim Lukoilu 27RUB/litr E95 czyli ok.2,7zł.

A na polskim Lukoil już nie ma promocji 2x Cherry Coke za 5pln to
tam nie tankuje ;)

myjnie mają szybką ale mi antenę uszkodziła, a potem mi się urwała przy 180km/h...

pozdrawiam.

Data: 2011-06-21 09:53:01
Autor: kamil
On 20/06/2011 22:56, JanekFranek wrote:
[...]

A zarobki?

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-20 06:47:31
Autor: Marek Dyjor
Agata wrote:
[...]

większość ludzi to jednak normalni kierowcy a nie świry co chcą urządzać rajdy na zwykłych drogach.  Ilu jest maniaków kupująch takie wozy? W sumie to jest pytanie czy takie samochody nie powinny mieć tylko dopuszczenia do jazdy po torach wyścigowych :)

Data: 2011-06-21 11:32:27
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2011-06-20 06:47, Marek Dyjor wrote:
większość ludzi to jednak normalni kierowcy a nie świry co chcą urządzać
rajdy na zwykłych drogach. Ilu jest maniaków kupująch takie wozy?

Rozumiem, że posiadanie samochodu o takich parametrach jest równoznaczne z byciem świrem ? :-)

sumie to jest pytanie czy takie samochody nie powinny mieć tylko
dopuszczenia do jazdy po torach wyścigowych :)

A Ci posiadający penisy powinni być trzymani w klatkach bo a nóż zgwałcą ;-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2011-06-21 18:32:59
Autor: Marek Dyjor
Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
On 2011-06-20 06:47, Marek Dyjor wrote:
[...]

Obserwacje drogowe dowodzą ze raczej tak...  :)

sumie to jest pytanie czy takie samochody nie powinny mieć tylko
dopuszczenia do jazdy po torach wyścigowych :)

A Ci posiadający penisy powinni być trzymani w klatkach bo a nóż
zgwałcą ;-)

ci co muszą ruchac wszytsko co sie rusza powinni.

Data: 2011-06-20 21:05:44
Autor: Robert Rędziak
Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
On Sat, 18 Jun 2011 21:25:18 +0000 (UTC), Agata
<bikerka1988.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:
Zastanawia mnie dlaczego marki typu Hyundai itp nie mają silników do szaleństw

 Kup sobie Genesisa.

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?