Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?

Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?

Data: 2011-06-20 05:02:43
Autor: Michał
Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Agata <bikerka1988.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Zastanawia mnie dlaczego marki typu Hyundai itp nie mają silników do
szaleństw
tak jak ma Ford, Opel itp. Pojawiły się w internecie dane techniczne i40
który
wygląda wprost czarująco:

http://hyundai.dodaj-gazu.pl/2011/06/hyundai-i40/

i nie ma silników takich jak w Passat 3,6 299 KM? :) Byłoby to chyba
ciekawe a
i wzmocniłoby pozycję marki?


nie mają dużych silników auta francuskie, wszystkie zwłaszcza renault....

ale "czekam" na Citroen Metropolis, ma mieć 450 koni :)
w renault najmocniejsze to było safrane biturbo, potem vel satis potem chyba clio RS czy jakoś tak.


a w Hyundai Genesis masz... 375 koni, mało ?
Hyundai equus chyba 429, dalej mało  ;) ?
mają zaraz turbo wpakować do wersji 5.5 litra, bo te to są 4.6 i 5:)

pozdrawiam.

--


Data: 2011-06-20 10:50:15
Autor: kamil
Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
On 20/06/2011 06:02,  Michał wrote:

nie mają dużych silników auta francuskie, wszystkie zwłaszcza renault....

ale "czekam" na Citroen Metropolis, ma mieć 450 koni :)
w renault najmocniejsze to było safrane biturbo, potem
vel satis potem chyba clio RS czy jakoś tak.


a w Hyundai Genesis masz... 375 koni, mało ?
Hyundai equus chyba 429, dalej mało  ;) ?
mają zaraz turbo wpakować do wersji 5.5 litra, bo te to są 4.6 i 5:)

Bo to stany, gdzie drogi są szerokie, do pracy daleko, a paliwo kosztuje 3 dolce za galon. Większość producentów daje mocne wersje na rynek US, bo tego oczekują klienci i na to ich stać. Taka Mazda 6 w US ma dwie wersje - podstawową 2.5 i 3.7 V6, w europie 2.5 to jest topowa najmocniejsza wersja, z czym do ludzi..





--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-20 18:35:35
Autor: marek
Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
Bo to stany, gdzie drogi są szerokie, do pracy daleko, a paliwo kosztuje 3 dolce za galon. Większość producentów daje mocne wersje na rynek US, bo tego oczekują klienci i na to ich stać. Taka Mazda 6 w US ma dwie wersje - podstawową 2.5 i 3.7 V6, w europie 2.5 to jest topowa najmocniejsza wersja, z czym do ludzi..

tanie paliwo to nie tylko stany. jest tez rosja i azja centralna a to potezny rynek zbytu. i co? i nic.

Data: 2011-06-20 19:23:13
Autor: Excite
Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
W dniu 2011-06-20 18:35, marek pisze:
jest tez rosja

Nie jest tania dla przeciętnego Rosjanina.

Data: 2011-06-20 19:30:24
Autor: JanekFranek
Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?

Użytkownik "Excite" <niema@nie.bedzie.pl> napisał w wiadomości news:itnvlv$a3l$1node2.news.atman.pl...
Nie jest tania dla przeciętnego Rosjanina.
A to dziwne co piszesz. Niedawno rozmawiałem z jednym ruskim, zwykłym ślusarzem. I wychodziło że może sobie kupić z 2-3 razy więcej wódy, paliwa i papierosów od przeciętnego poljaka.

Data: 2011-06-20 21:12:27
Autor: Excite
Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
W dniu 2011-06-20 19:30, JanekFranek pisze:
A to dziwne co piszesz. Niedawno rozmawiałem z jednym ruskim, zwykłym
ślusarzem. I wychodziło że może sobie kupić z 2-3 razy więcej wódy, paliwa i
papierosów od przeciętnego poljaka.

A nie był to czasami ślusarz z Moskwy ?

Data: 2011-06-21 09:52:06
Autor: kamil
Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
On 20/06/2011 17:35, marek wrote:
Bo to stany, gdzie drogi są szerokie, do pracy daleko, a paliwo
kosztuje 3 dolce za galon. Większość producentów daje mocne wersje na
rynek US, bo tego oczekują klienci i na to ich stać. Taka Mazda 6 w US
ma dwie wersje - podstawową 2.5 i 3.7 V6, w europie 2.5 to jest topowa
najmocniejsza wersja, z czym do ludzi..

tanie paliwo to nie tylko stany. jest tez rosja i azja centralna a to
potezny rynek zbytu. i co? i nic.

A przeciętne wynagrodzenie w Rosji to 640 dolców, tyle co tygodniówka kasjerki w amerykańskim supermarkecie.



--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-21 21:08:15
Autor: Excite
Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
W dniu 2011-06-21 10:52, kamil pisze:
A przeciętne wynagrodzenie w Rosji to 640 dolców, tyle co tygodniówka
kasjerki w amerykańskim supermarkecie.

Do tego wypada wziąć pod uwagę że średnią znacznie zawyżają mieszkańcy kilku największych miast w Rosji którzy to jednak stanowią mały procent całości społeczeństwa Rosji. Czyli mocniejsza wersja sytuacji w Polsce.

Data: 2011-06-22 13:25:53
Autor: marek
Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
A przeciętne wynagrodzenie w Rosji to 640 dolców, tyle co tygodniówka kasjerki w amerykańskim supermarkecie.

oraz tyle co 6 tygodni kasjerki w polsce.

no dobra bo widze ze dyskutuje z expertem od wschodu.
no to kazachstan - benzyna 1,5 zl, srednie zarobki mechanika w stodole 800 $

Data: 2011-06-20 20:31:46
Autor: Michał
Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
> Hyundai equus chyba 429, dalej mało  ;) ?
> mają zaraz turbo wpakować do wersji 5.5 litra, bo te to są 4.6 i 5:)

Bo to stany, gdzie drogi są szerokie, do pracy daleko, a paliwo kosztuje 3 dolce za galon.

~3.95 = jakieś 2.9 pln/litr ostatnio
Większość producentów daje mocne wersje na rynek US, bo tego oczekują klienci i na to ich stać.

szkoda ze w europie tak nie ma :(

Taka Mazda 6 w US ma dwie wersje - podstawową 2.5 i 3.7 V6, w europie 2.5 to jest topowa najmocniejsza wersja, z czym do ludzi..

Tylko środek auta jakiś taki ubogi :)
ale cena jest dobra, Camry tańsze niż u nas Avensis.

co nie zmienia faktu że nie można sobie takie przywieść i mieć :)

pozdrawiam.

--


Data: 2011-06-20 23:56:40
Autor: JanekFranek
Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?

Użytkownik " Michał" <mttj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:itoanh$jo9$1inews.gazeta.pl...
Bo to stany, gdzie drogi są szerokie, do pracy daleko, a paliwo kosztuje
3 dolce za galon.
~3.95 = jakieś 2.9 pln/litr ostatnio
na rosjyjskim Lukoilu 27RUB/litr E95 czyli ok.2,7zł.

Data: 2011-06-20 22:46:49
Autor: Michał
Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
JanekFranek <JFK@ggmmail.com> napisał(a):

Użytkownik " Michał" <mttj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:itoanh$jo9$1inews.gazeta.pl...
>> Bo to stany, gdzie drogi są szerokie, do pracy daleko, a paliwo kosztuje
>> 3 dolce za galon.
> ~3.95 = jakieś 2.9 pln/litr ostatnio
na rosjyjskim Lukoilu 27RUB/litr E95 czyli ok.2,7zł.

A na polskim Lukoil już nie ma promocji 2x Cherry Coke za 5pln to
tam nie tankuje ;)

myjnie mają szybką ale mi antenę uszkodziła, a potem mi się urwała przy 180km/h...


pozdrawiam.

--


Data: 2011-06-21 09:53:01
Autor: kamil
Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?
On 20/06/2011 22:56, JanekFranek wrote:
Użytkownik " Michał"<mttj@gazeta.SKASUJ-TO.pl>  napisał w wiadomości
news:itoanh$jo9$1inews.gazeta.pl...
Bo to stany, gdzie drogi są szerokie, do pracy daleko, a paliwo kosztuje
3 dolce za galon.
~3.95 = jakieś 2.9 pln/litr ostatnio
na rosjyjskim Lukoilu 27RUB/litr E95 czyli ok.2,7zł.

A zarobki?


--
Pozdrawiam,
Kamil

Dlaczego marki koreańskie nie mają silników do szaleństw?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona