Dlaczego maseczka nie chroni noszącego ?

Data: 2020-05-16 20:47:22
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Sat, 16 May 2020 08:37:39 +0200, User napisał(a):

Dlaczego maseczka nie chroni noszącego

Pieprzenie. Ochrona przed transmisją wirusa między dwoma noszącymi
domowej roboty maskę wygląda tak: Skuteczność jakieś 30%, z czego 25% na
emitenta i 5% na odbiorcę. Skąd taki podział? Trzeba znać nieco
aerodynamikę i myśleć. No i co, dlatego że tak mało to mamy nie nosić
masek? Wystarczy że tak mała skuteczność jednak sprowadzi współczynnik
zakażeń poniżej jedności i za jakiś czas mamy epidemię z głowy.
Wkurwiają mnie bezmózgi chodzące z maską na brodzie.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2020-05-17 21:37:04
Autor: t-1
Dlaczego maseczka nie chroni noszącego ?

Wkurwiają mnie bezmózgi chodzące z maską na brodzie.

Nie wk...j się.
Bezmózgi mogą nie nosić maseczek zgodnie z prawem.

Dlaczego maseczka nie chroni noszącego ?