Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Dlaczego masoneria boi się tak panicznie prawdy, że Całun Turyński to najprawdziwsze grobowe płótno Jezusa Chrystusa?

Dlaczego masoneria boi się tak panicznie prawdy, że Całun Turyński to najprawdziwsze grobowe płótno Jezusa Chrystusa?

Data: 2011-06-07 08:13:58
Autor: Antenka
Dlaczego masoneria boi się tak panicznie prawdy, że Całun Turyński to najprawdziwsze grobowe płótno Jezusa Chrystusa?
Po co te wszystkie fałszerstwa? Ta podmiana próbek? Nie wierzycie -
wasza sprawa, ale nie próbujcie na siłę, wręcz nieudolnie coś
udowadniać.
Za autentycznością Całunu Turyńskiego przemawia 98% wyników badań z
różnych dyscyplin naukowych ( Przypominam, że całun był szczegółowo
badany przez NASA!).
Dzisiaj wiadomo, że metoda C-14 przy badaniu tkanin zupełnie się nie
sprawdza.
No i najważniejszy argument - co do jednego naukowcy są zgodni :

CAŁUN  TURYŃSKI  NIE  ZOSTAŁ  UCZYNIONY  RĘKĄ  LUDZKĄ!

Do dziś nie potrafią wyjaśnić skąd wzięła się trójwymiarowość na
płótnie grobowym. Na pewno nie jest to obraz  namalowany ludzką ręką.
Aha! Fantaści do was mówię! Tylko nie mieszajcie UFO  w powstanie
wizerunku na całunie. No! Dziękuję za uwagę.

A teraz dwa słówka do masonów  - wasze dni są policzone i zapłata już
bliska. Szykujcie się do kąpieli w gotującej smole! he he he

Antenka

Data: 2011-06-07 14:48:58
Autor: robertbig
On 7 Cze, 17:13, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

A teraz dwa słówka do masonów  - wasze dni są policzone i zapłata już
bliska. Szykujcie się do kąpieli w gotującej smole! he he he

No i sama widzisz czego cie kościól nauczył.
Zabić ,zameczyć !
....ale przecież Pan jest miłościwy ,dobry i kocha... (inaczej ???)

Data: 2011-06-08 07:49:19
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-07 23:48, robertbig pisze:
On 7 Cze, 17:13, Antenka<sweet.blue_e...@wp.pl>  wrote:
A teraz dwa słówka do masonĂłw  - wasze dni są policzone i zapłata juĹź
bliska. Szykujcie się do kąpieli w gotującej smole! he he he

No i sama widzisz czego cie kościól nauczył.
Zabić ,zameczyć !
...ale przecież Pan jest miłościwy ,dobry i kocha... (inaczej ???)

Może to tylko przestroga... To nie katolicy kreują rzeczywistość. - Oni tylko uświadamiają konsekwencje grzechu .

Data: 2011-06-08 09:32:20
Autor: Antenka
On 8 Cze, 07:49, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Może to tylko przestroga... To nie katolicy kreują rzeczywistość. - Oni
 tylko uświadamiają konsekwencje grzechu .<

Brawo Jadrysiu! :-))

Antenka

Data: 2011-06-07 17:26:05
Autor: Leprechuan

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d2dd5357-b2b9-4ac8-85ff-b1e2008a68e3d1g2000yqe.googlegroups.com...
Po co te wszystkie fałszerstwa? Ta podmiana próbek? Nie wierzycie -
wasza sprawa, ale nie próbujcie na siłę, wręcz nieudolnie coś
udowadniać.

Mgłę zamienili z helem? Ależ dranie! PiS powinien wystąpić do Kopacz o produkcję szczepionki na komary! Transie, ta nowa odmiana koka-koli szaleje w Niemczech i na pewno Tusk nie jest sprawcą tej pozamacicznej ciąży.

BomBel

Data: 2011-06-07 17:37:49
Autor: Marek Czaplicki
Dlaczego masoneria boi się tak panicznie prawdy, że Całun Turyński to najprawdziwsze grobowe płótno Jezusa Chrystusa?
Antenka pisze w wiadomości d2dd5357-b2b9-4ac8-85ff-
b1e2008a68e3@d1g2000yqe.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu wtorek 07 czerwiec 2011 17:13:

Po co te wszystkie fałszerstwa? Ta podmiana próbek? Nie wierzycie -
wasza sprawa, ale nie próbujcie na siłę, wręcz nieudolnie coś
udowadniać.

Może dlatego, że Kościół oficjalnie nie wypowiedział się za czy przeciw autentyczności tego całunu. Pozostawił to wiernym do osądu. Sam zaś całun w udokumentowany sposób pojawia się około roku 1357.

Data: 2011-06-07 08:49:40
Autor: Antenka
Dlaczego masoneria boi się tak panicznie prawdy, że Całun Turyński to najprawdziwsze grobowe płótno Jezusa Chrystusa?
On 7 Cze, 17:37, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Antenka pisze w wiadomo ci d2dd5357-b2b9-4ac8-85ff-
b1e2008a6...@d1g2000yqe.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu wtorek 07
czerwiec 2011 17:13:

> Po co te wszystkie fa szerstwa? Ta podmiana pr bek? Nie wierzycie -
> wasza sprawa, ale nie pr bujcie na si , wr cz nieudolnie co
> udowadnia .

Mo e dlatego, e Ko ci oficjalnie nie wypowiedzia si za czy przeciw
autentyczno ci tego ca unu. Pozostawi to wiernym do os du. Sam za ca un w
udokumentowany spos b pojawia si oko o roku 1357.

To oczywiste, bo wiara w jego autentyczność nie jest konieczna do
zbawienia, ale z drugiej strony tez Kościół nigdy nie poddał w
wątpliwość jego oryginalności.

Antenka

Data: 2011-06-07 21:19:33
Autor: Marek Czaplicki
Dlaczego masoneria boi się tak panicznie prawdy, że Całun Turyński to najprawdziwsze grobowe płótno Jezusa Chrystusa?
Antenka pisze w wiadomości 6477cf73-501c-4ab7-b576-
c5a15cf6fcb6@j23g2000yqc.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu wtorek 07 czerwiec 2011 17:49:

> [...]

To oczywiste, bo wiara w jego autentyczność nie jest konieczna do
zbawienia, ale z drugiej strony tez Kościół nigdy nie poddał w

Więc dlaczego w dalszej części wypowiedzi mówisz, cytuję:

A teraz dwa słówka do masonów  - wasze dni są policzone i zapłata już
bliska. Szykujcie się do kąpieli w gotującej smole! he he he

wiem, wiem. nowy koniec świata? który to już z kolei?

Data: 2011-06-07 13:07:06
Autor: Antenka
On 7 Cze, 21:19, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Antenka pisze w wiadomości 6477cf73-501c-4ab7-b576-
c5a15cf6f...@j23g2000yqc.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu wtorek
07 czerwiec 2011 17:49:

> [...]

> bliska. Szykujcie się do kąpieli w gotującej smole! he he he

wiem, wiem. nowy koniec świata? który to już z kolei?

Zawsze jeden i ten sam.  Nie jestem jehowcem tak jak niejaki GrześZ -
to jehowy  lekko licząc z 10 razy zapowiadali koniec świata. Chyba ci
się coś pozajączkowało.

On i tak kiedyś nastąpi, a wszystkie znaki na niebie i na ziemi
wskazują na to, że wcześniej niż się tego spodziewasz.

Antenka

Data: 2011-06-08 15:52:23
Autor: Marek Czaplicki
Dlaczego masoneria boi się tak panicznie prawdy, że Całun Turyński to najprawdziwsze grobowe płótno Jezusa Chrystusa?
Antenka pisze w wiadomości 9d39a533-e6ce-4a5a-b371-
eb4395e63413@t16g2000vbi.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu wtorek 07 czerwiec 2011 22:07:

[...]

masz rację. znaki na niebie wskazują na koniec Ziemi, przynajmniej warunków dla utrzymania na niej życia, nastąpi za jakieś parę miliardów lat. Słońce stanie się czerwonym olbrzymem i rozdymając swoją atmosferę sięgnie do orbity Ziemi. natomiast koniec wszechświata zależy od ilości masy w nim i nastąpić może według ostatnich obserwacji tego co w niebie za jakieś 10^98 lat. chyba, że stan w jakim obecnie jest wszechświat jest stanem "fałszywej próżni" to wtedy koniec znanego nam wszechświata nastąpić może w każdej chwili.

Data: 2011-06-07 18:54:49
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Masoni, to przecież kler

Jedni drugich uwiarygadniają i jedni drugim klientele naganiają...

boukun

Data: 2011-06-07 19:08:13
Autor: Brujo
[...]

Malo wiesz.
Ten calun zostal zrobiony przez DaVinci.
Masona.

Data: 2011-06-08 00:22:11
Autor: MH
Dlaczego masoneria boi się tak panicznie prawdy, że Całun Turyński to najprawdziwsze grobowe płótno Jezusa Chrystusa?
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
Dzisiaj wiadomo, =BFe metoda C-14 przy badaniu tkanin zupe=B3nie si=EA nie
sprawdza.

Dupnij się w łeb , wyspowiadaj się , połknij krążek z mąki , może pomoże...

MH

--

Dlaczego masoneria boi się tak panicznie prawdy, że Całun Turyński to najprawdziwsze grobowe płótno Jezusa Chrystusa?