Dlaczego miastowi są bardziej zepsuci

Data: 2009-05-05 13:38:02
Autor: J-23
Dlaczego miastowi są bardziej zepsuci
On 5 Maj, 21:35, "abc" <opp...@wp.pl> wrote:
Odizolowanemu od przyrody mieszkańcowi miasta - człowiekowi żyjącemu w
sztucznym świecie - toporne wytwory człowieka przesłaniają wspaniałość
niezmiernie złożonego Bożego stworzenia.

Dlatego miastowy łatwiej traci z pola widzenia Boga i zaczyna żyć tak jakby
Boga nie było.

--
Extra Ecclesiam nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

No tak dla klechow ideal to ciemny niedouczony prostak, ktory slepo
wierzy w te ich pierboly o jakims panubogu, i "tyra" na nich od switu
do zmierzchu. A klechy-nieroby chetnie wystawiaja chciwe lapska po
daniny, i tluszczem obrastaja im dupska z lenistwa i obzarstwa.

J-23 itede

PS. na pewno nie: ora et labora

Data: 2009-05-05 22:44:45
Autor: Piotr
Dnia Tue, 5 May 2009 13:38:02 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

No tak dla klechow ideal to ciemny niedouczony prostak, ktory slepo
wierzy w te ich pierboly o jakims panubogu, i "tyra" na nich od switu
do zmierzchu.

Eee noo, blasku by dodał kosciołowi taki ętelegęt jak ty, J23.
Ale ty za mądry jesteś. Taa, bo do wiary nie można być za głupim, ale można być za mądrym...
Piotr

Data: 2009-05-05 14:19:33
Autor: J-23
On 5 Maj, 22:44, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Ale ty za mądry jesteś.
Taa, bo do wiary nie można być za głupim, ale można być za mądrym...

Jasne Piotrze. Gratuluje "przecietniactwa". Glupi nie jestes, co widac
i czuc. Ale za madry tysz nie, bo bylbys ateista. Sam przyznajesz ze
jestes sredniak-katol.

J-23 itede

Data: 2009-05-05 23:08:04
Autor: Piotr
Dlaczego miastowi są bardziej zepsuci
Dnia Tue, 5 May 2009 23:03:40 +0200, boukun napisał(a):

Jak można być takim tłukiem?

Ja też jestem dla ciebie pełen "podziwu".
Przeżyjesz wałkun... Piotr

Data: 2009-05-05 23:14:06
Autor: Piotr
Dlaczego miastowi są bardziej zepsuci
Dnia Tue, 5 May 2009 23:12:03 +0200, boukun napisał(a):

Czy ciebie ksiądz kiedyś nie odratował od stryczka kretynie? Wcześniej namawiając do samobójstwa ...

Nieee, ty coś bierzesz wałkun, czy jesteś w "zwykłym" ciągu alkoholowym?
Piotr

Data: 2009-05-05 23:22:41
Autor: Piotr
Dlaczego miastowi są bardziej zepsuci
Dnia Tue, 5 May 2009 23:18:35 +0200, boukun napisał(a):

Tłuku, widać masz do dzisiaj traume z dzieciństwa, jak jeszcze ministrowałeś w kościele, he, he. No już tłuku, pościeraj po sobie te smarki na stole...

Ty masz wałkun dzisiaj wieczór gadania do siebie...
Ale, jakby nie było, nie pij już więcej i idź spać.
Piotr
Dobranoc wałkunie.

Data: 2009-05-06 09:56:50
Autor: Vic
Piotr wrote:
Taa, bo do wiary nie można być za głupim, ale można być za mądrym...

"Religia jest dla mądrych. A jak ktoś jest głupi i jak chce być głupi, nie powinien do tego używać religii, nie powinien religią swojej głupoty zasłaniać"

i jeszcze:
"Pobożność jest niezwykle ważna, ale rozumu nie zastąpi"

Oba cytaty z ks. prof. J. Tischnera

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."