Dlaczego mlodzi glosuja na Korwina Mikke"

Data: 2014-06-17 09:44:38
Autor: max
Dlaczego mlodzi glosuja na Korwina Mikke"
 " Dlaczego mlodzi glosuja na Korwina Mikke " ? . Takie pytaie zadja dzisiaj publicysci . To proste. Scena polityka dzisiejszej Polski jest nie do zaakceptowania przez mlodych . To co dzieje sie w kraju przekracza ludzkie pojecie . Kosmiczna niesprawiedliwosc , gigantyczne zlodziejstwo , na dodatek najczesciej bezkarne bo kradna ci najbogatsi , ktorzy sa w stan wykupic sie od odpowiedzialnosci , afery , przekupstwo , jednym slowm panstwo mafijne . Prawde mowiac jest jeszcze gorzej bo mafia jednak kieruje sie jakimis regulami , nasze panstwo zadnymi . Najlepszym rozwiazaniem bylaby lewica ale ta jest tak zochydzona przez propaganda dzisiejszych wlascicieli Polski , ze rowniez nie wchodzi w rachube . Mlodzi przeciez nie znaja tzw. komuny a ten stek bzdur , ktory mowi sie o niej dzisiaj moze rzeczywiscie  wzbudzic nienawisc . Propaganda i lansowanie jedynej "prawdy" o tamtych czasach zrobily swoje , zwlaszcza w mlodych umyslach , ktore nie tyko ze sa poddatne na propagande ale tez nie maja mozliwosci porownania dziesiejszej nedzy i dramatu narodu z PRL-em , ktory choc siermiezny ( z koniecznosci ! bo to byl czas tuz powojenny ) byl w miare sprawiedliwy i uczciwy a juz napewno nikt nie kradl  chyba , ze za zlodziejstwo przyjmiemy wyniesienie 1/2kg szmendy z zakladow miesnych , co przy dzisiajszych miliardowych wartosci dokonaniach  moze wywolac tylko politowanie . Ze nie bylo wolnosci ? . Nie rozsmieszajcie mnie !!. Przy tej jaka doswiadczamy dzisiaj , tamta wolnosc byla wrecz wzorcowa . Nie mowie o czasach stalinizmu , kiedy wojenne nawyki kazaly zabijac przeciwnika nawet bez sadow ale o czasach nieco pozniejszych . Pozatym rowniez dzisiaj sa ofiary systemu , ktorych wymieniac mznaby dosc dlugo , ze wymienie tylko p. in. Blide , zamordowana przez bedacych przy wladzy faszystow !. Oto powody dla ktorych mlodzi glosuja na Mikkego . Nie maja alternatywy i uwazaja , ze jesli nie moze byc normalnie to niech bedzie chociaz smiesznie !.

max -- -

Data: 2014-06-17 08:10:06
Autor: leming.show
użytkownik max napisał:
" Dlaczego mlodzi glosuja na Korwina Mikke " ? . Takie pytaie zadja dzisiaj publicysci . To proste. Scena polityka dzisiejszej Polski jest nie do zaakceptowania przez mlodych .

Ale ja nie jestem mlody, glosowalem na Korwina bo lubie jego niewyparzony jezor, nie lubie ±,ę.  Lubie jak cos sie dzieje i lubie chlastac wszystkich dookola jak maja inne zdanie niz ja.  Komuch mnie mniej okradal, a teraz jak chce kupic pustaki to musze placic Vat na pejsow ktorzy grzeja dupe na posadach panstwowych.

Za komucha wystarczylo 150.000 urzednikuw, a teraz okrada nas 550000 tys. A nawet dziecko wie ze od mlocenia  ziarna nie przybywa.

Data: 2014-06-18 04:48:10
Autor: stevep
W dniu .06.2014 o 17:10 <leming.show@gmail.com> pisze:

użytkownik max napisał:
[...]

Tia za komucha rzeczywi¶cie było mniej urzędników, ale tylko w urzędowych  statystykach.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-18 12:48:03
Autor: max
Dlaczego mlodzi glosuja na Korwina Mikke"

użytkownik max napisał:
[...]

Cale szczescie , nie jestem urzednikiem i moge z czystym sumieniem stanac w
ich obronie . Komu przeszkadzja urzednicy ? . Czy lepiej aby ta armia
zasilila rzesze bezrobotnych i brala pieniadze zasilku za nicnierobienie ?.
Gdyby jeszcze zarabiali ci ludzie jakies znaczace pieniadze ale pensje rzedu 1600 zl
netto to u przecietnego urzednika  norma a przeciez na ogol sa to juz ludzie z wyzszym wyksztalceniem . Czy naprawde lepiej placic im po 1200 zl/mc zasilku + roznego rodzaju
zwolnienia i dotacje z tytulu bezrobocia  , czy jednak lepiej zatrudniac za nieco wieksza
kwote z pozytkiem i dla nich i dla spoleczenstwa ? . Bezrobocie to dramat ,
ktory wynika nie tylko z samego braku zatrudnienia , on dotyczy  takze zmiany
mentalnosci  u takich ludzi . Ucza sie po prostu tego , ze przeciez jakos
mozna zyc nie pracujac , ze korzystanie z tego co pantwo oferuje tez
umozliwia przezycie jemu i rodziny . Tak pojmowane zycie jest w wielu
rodzinach dzisiaj norma i bedzimy mieli ich na utrzymaniu juz zawsze !.
Jesli zwolnimy tych urzednikow , ktorzy sa wam sola w oku , to zasila ta
grupe spoleczenstwa tworzac calkie nowa jakosc , ktora dzisja jeszcze
marginalna , jutro moze stac sie sila , na ktora bedziemy pracowac my !.
Chcielimy kapitalizmu ? to go mamy z calym bagazem jego pozytytwow i
negatywow . Cieszmy sie , ze ludzie z wysztaceniem maja chociaz taa prace . Szukajac pieniedzy budzetowych szukajmy ich tam gdzie one rzeczywscie leza . Np. w kapelanskich horrendalnych pensjach , np. w pensjach katechetow ( miliardy rocznie ) , np. w dotacjach nma fanaberie kleru , np w milionowych apanazach preesow , czy dochodach poslow i w niepotrzebnym nikomu senacie !, szukajmy ich " orlikach " u Rydzyka i w opodarkowaniu kleru  a takze w narodowych stadionach , ktore poza stratami niczego nie wnosza i w wydatkach sejmu , ktore sa dramatycznie wysokie . Mozna wymieniac oszczednosci bez konca a co wazniejsze sa to oszczednosci , ktore nikomu nie zaszkodza a wydatnie poprawia stan kasy panstwa . My jednak czepiamy sie , jak zwykle u nas tych najbiedniejszych i moze nie koniecznie niezbednych ale jednak potrzebnych . Wolimy zbic slabych zapominajac dziwnie o tych silnych , ktorych zycie to jedno ielie pasmo okradanie panstwa !.

max

Data: 2014-06-17 17:53:51
Autor: Marek Woydak

Użytkownik "max" <max@tlen.pl> napisał w wiadomości news:lnosvu$5ef$1speranza.aioe.org...
[...]

Sranie w banie. Nas gówno obchodzą wasze kombatanckie wspomnienia, podejrzewanie w każdym złodzieja, wasze afery z czasów PRL, gnębienie komuchów i przypisywanie sobie wszelkich zasług. Tacy z was patrioci jak z Putina demokrata. Jesteście zawistni, przegrane pokolenie które o swoje niedołęstwo życiowa oskarża innych. Jesteście nleniwi, potraficie tylko narzekać, wszędzie widzicie mafie syjonistów, Żydów, krwiożerczych kapitalistów i najchętniej byście nprzywrócili PRL. JKM ma to w dupie i mówi wprost: każdy jest kowalem swgo losu, państwo nie powinno kosztem zdolnych zajmować się leniami. Jesteśmy wykształceni, potrafimy żyć w obecnym swiecie bez uprzedzeń, mamy w dupie leśnych dziadków i to całe kombatanckie wspomnienia. Ci twoi publicyście to zapewne stare fiuty ze spaczonymi zyciorysami.

MW

Data: 2014-06-17 19:03:41
Autor: max
Dlaczego mlodzi glosuja na Korwina Mikke"

Użytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomo¶ci news:lnpopl$7ci$11news.albasani.net...

Użytkownik "max" <max@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lnosvu$5ef$1speranza.aioe.org...
[...]

Sranie w banie. Nas gówno obchodz± wasze kombatanckie wspomnienia, podejrzewanie w każdym złodzieja, wasze afery z czasów PRL, gnębienie komuchów i przypisywanie sobie wszelkich zasług. Tacy z was patrioci jak z Putina demokrata. Jeste¶cie zawistni, przegrane pokolenie które o swoje niedołęstwo życiowa oskarża innych. Jeste¶cie nleniwi, potraficie tylko narzekać, wszędzie widzicie mafie syjonistów, Żydów, krwiożerczych kapitalistów i najchętniej by¶cie nprzywrócili PRL. JKM ma to w dupie i mówi wprost: każdy jest kowalem swgo losu, państwo nie powinno kosztem zdolnych zajmować się leniami. Jeste¶my wykształceni, potrafimy żyć w obecnym swiecie bez uprzedzeń, mamy w dupie le¶nych dziadków i to całe kombatanckie wspomnienia. Ci twoi publicy¶cie to zapewne stare fiuty ze spaczonymi zyciorysami.

MW

Alez kolego !. ja tez jestem mlody ! i rowniez uwazam , ze " sranie w banie " , tyle , ze nie w te banie " !.  Ja opisalem rzeczywistosc a nie moj wizerunkek panstwa jakie i sie marzy !. Dzisejsza Polska to Polska zlodziejska , nieuczciwa i stworona dla rydzykow a nie dla ludzi uczciwqych , pracowitych i zdolnych !. To jest naszym probleme a nie to , czy jakis " komuch " uyl kiedys w PZPRz -e i jaka w nim pelnil funkcje .Mnie to takze nie obchodzi i wlasie o tym pisze bulwersujac sie tym co nam proponuje jedynie sluszna propaganda !. Dla jasnosci i aby rozwiac watpliwosci , moj ojciec byl  znanym w kraju opozycjonista a ja bez zastrzezen  podzielam jego spojrzenie na owczesny system .

max

Dlaczego mlodzi glosuja na Korwina Mikke"