Data: 2009-02-28 21:19:33 | |
Autor: Karambol | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
No i sie wyjasnilo dlaczego nie mialem iskry kiedy cala instalacja wydawala sie byc w calkowitym porzadku.
Rozsypalo sie magneto - 3 z 4 magnesow odkleily sie od cylindra magneto i pokruszyly. (co skutkowalo brakiem imulsow na czujnik polozenia walu a co za tym idzie modol nie dawal impulsow na cewke kiedy krecilem silnikiem) Czy takie rzeczy sie regeneruje? Magnesy sa przyklejane jakims klejem i chyba mozna bylo by te wykruszone usunac i wkleic nowe? Jakas regeneracja pradnic czy cos w tym rodzaju pewnie jest? Bo nie widzi mi sie szukac i bulic za nowe magneto;/ -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl |
|
Data: 2009-02-28 21:28:07 | |
Autor: Karambol | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
Tutaj fotka:
http://www.plikus.pl/wyswietl_plik-197387.html -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl |
|
Data: 2009-02-28 22:35:00 | |
Autor: K.M.C. | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
Karambol pisze:
Tutaj fotka:jakbym dwucylindrowke Kawasaki widział LOL :D -- Krzysiek Ciesielski K.M.C. www.uarebeautiful.com |
|
Data: 2009-03-01 12:26:54 | |
Autor: juhass | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
K.M.C. pisze:
Karambol pisze: Poszukaj kontaktu do ludzi, którzy regenerowali koła magnesowe do kaw dwucylindrowych, powinni dać radę bo problem jest znany. Twoje wygląda bardzo podobnie.. -- Pozdrawiam: juhass (vfr800) gliwice/trzebinia |
|
Data: 2009-03-01 15:27:06 | |
Autor: Karambol | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
> Poszukaj kontaktu do ludzi, którzy regenerowali koła magnesowe do kaw dwucylindrowych, powinni dać radę bo problem jest znany. Twoje wygląda bardzo podobnie.. Fakt, wyglada bardzo podobnie. Dzieki, ze mnie na to naprowadziles. http://www.minsk.za.pl/kologpz.html Jak by ktos kiedys szukal:) -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl |
|
Data: 2009-03-01 16:17:19 | |
Autor: Arni | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
Karambol pisze:
> Poszukaj kontaktu do ludzi, którzy regenerowali koła magnesowe do kaw przy okazji quiz: wytęz wzrok i wskaż koło sciągane przy pomocy sciągacza a nie wkrętakow wbijanych pod spód :) -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia '91 Honda Prelude 2,0 EX |
|
Data: 2009-03-01 18:40:51 | |
Autor: Karambol | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
> przy okazji quiz:
wytęz wzrok i wskaż koło sciągane przy pomocy sciągacza a nie wkrętakow wbijanych pod spód :) Nie chce mi sie:) Najwazniejsze zeby swoje zdjac jak nalezy. Wyglada nato, ze sam nie dam rady - trzeba miec jakis specjalny klucz do zablokowania kola zamachowego i pomocnikow do trzymania motocykla bo sruba trzyma z momentem 150Nm;/ -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl |
|
Data: 2009-03-01 20:04:08 | |
Autor: Kuczu | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
Karambol pisze:
Najwazniejsze zeby swoje zdjac jak nalezy. Wyglada nato, ze sam nie dam rady - trzeba miec jakis specjalny klucz do zablokowania kola zamachowego i pomocnikow do trzymania motocykla bo sruba trzyma z momentem 150Nm;/ Nie histeryzuj tylko zorganizuj sobie na piec minut porzadny klucz pneumatyczny i kompresor. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-03-01 20:07:02 | |
Autor: Kuczu | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
No i zanim zaczniesz sie z tym szarpac upewnij sie jaki to gwint. Czasem bywa lewy :)
-- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-03-01 20:31:27 | |
Autor: Karambol | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
Użytkownik "Kuczu" <p.kuczynski@jim-satnet.pl> napisał w wiadomości news:goemcr$lgh$1news.wp.pl... No i zanim zaczniesz sie z tym szarpac upewnij sie jaki to gwint. Czasem bywa lewy :) No wlasnie lewy jest. Juz myslelismy z kumplem o kluczu pnelmatycznym, takim do samochodow ciezarowych, kompresor mam w garazu - taki spory, 3 cylindrowy na sile. Ale klucze to nie problem. Nie wiemy jak zablokowac kolo zamachowe zeby to wszystko nie obracalo sie razem z kluczem;/ -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl |
|
Data: 2009-03-01 20:32:13 | |
Autor: Kuczu | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
Karambol pisze:
No wlasnie lewy jest. Nie bedzie sie obracalo. Na tym polega klucz pneumatyczny :) -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-03-01 21:12:19 | |
Autor: de Fresz | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
On 2009-03-01 20:32:13 +0100, Kuczu <p.kuczynski@jim-satnet.pl> said:
Nie bedzie sie obracalo. Na tym polega klucz pneumatyczny :) A nie chodzi przypadkiem o klucz udarowy? Bo te są i elektryczne. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-03-01 21:16:08 | |
Autor: K.M.C. | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
de Fresz pisze:
On 2009-03-01 20:32:13 +0100, Kuczu <p.kuczynski@jim-satnet.pl> said: IMO pneumatyczny jest duzo silniejszy, wiekszy moment :-), uzywany przeze mnie ma przy 10 atmosferach ok 170Nm, a czasami pozyczam z serwisu sam,. ciezarowych taki dwureczny 360Nm to dopiero wali po lapkach :D -- Krzysiek Ciesielski K.M.C. www.uarebeautiful.com |
|
Data: 2009-03-01 21:36:07 | |
Autor: Kuczu | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
K.M.C. pisze:
uzywany przeze mnie ma przy 10 atmosferach ok 170Nm, a czasami pozyczam z serwisu sam,. ciezarowych taki dwureczny 360Nm to dopiero wali po lapkach :D Dokladnie takim, z wejsciem na nasadki 3/4 cala odkrecalem ostatnio zebatke napedu pierwotnego w HD. Nakretka jest na czopie walu korbowego, dokrecana momentem 200Nm. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-03-01 21:39:30 | |
Autor: de Fresz | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
On 2009-03-01 21:16:08 +0100, "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> said:
A nie chodzi przypadkiem o klucz udarowy? Bo te są i elektryczne. W elektrycznych, przy 14-20V z akumulatorka (!) momenty rzędu 150-330 Nm nie są niczym nadzwyczajnym. Tylko te dobre cenę mają siakąś taką mało przystępną ;-) -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-03-01 22:20:14 | |
Autor: K.M.C. | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
de Fresz pisze:
wybacz, ale jakos tego nie widze :-) Przy tych napieciach i mozliwych natezeniach, nie widze mozliwosci fizycznej dania takiego momentu. Z drugiej strony znam ogromna ilosc warsztatów, i nigdzie nie widziałem, aby ktos uzywał udarowych kluczy elektrycznych - dlaczego? Te porzadne pneumaty, tez sa bardzo, bardzo drogie. -- Krzysiek Ciesielski K.M.C. www.uarebeautiful.com |
|
Data: 2009-03-01 23:21:09 | |
Autor: de Fresz | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
On 2009-03-01 22:20:14 +0100, "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> said:
W elektrycznych, przy 14-20V z akumulatorka (!) momenty rzędu 150-330 Nm nie są niczym nadzwyczajnym. Tylko te dobre cenę mają siakąś taką mało przystępną ;-) Hmmm... http://allegro.pl/search.php?sg=0&string=klucz+udarowy+akumulatorowy druga od góry Makita: 18V i 440 Nm. To nie kwestia wiary psze pana, to technika ;-) Z drugiej strony znam ogromna ilosc warsztatów, i nigdzie nie widziałem, aby ktos uzywał udarowych kluczy elektrycznych - dlaczego? Te porzadne pneumaty, tez sa bardzo, bardzo drogie. Jednak wyraźnie tańsze od porządnych elektrycznych - nie licząc ceny kompresora, który i tak w przyzwoitym warsztacie raczej jest. No i akumulatorów nie trzeba ładować. Elektryczne to raczej rozwiązanie mobilne - np. do pracy w terenie, w warsztacie niekoniecznie musi być optymalne. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-03-01 23:54:55 | |
Autor: K.M.C. | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
de Fresz pisze:
Hmmm... pytanie jakie ma to rzeczywiste obroty przy maks obciazeniu :-) prosti liczac przy tym pradzie maksymalna moc niech bedzie 100W przy pradzie ponad 6A, slimak jak musialby tam byc zastosowany daje nam kilkanascie obrotow na minute, zeby stworzyc taki moment - to wszystko IMO
wbrew pozorom wcale nie tak tansze http://allegro.pl/28460_pneumatyczne.html?id=28460&view=gtext&order=pd&change_view=1 choc w przypadku mobilnosci, masz racje, tym nie mniej moj zaprzyjazniony serwis aut ciezarowych na wypady w teren wozi kompresor, agregat i pneumata. -- Krzysiek Ciesielski K.M.C. www.uarebeautiful.com |
|
Data: 2009-03-02 00:26:18 | |
Autor: Leszek Karlik | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
On Sun, 01 Mar 2009 23:54:55 +0100, K.M.C. <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> wrote:
[...] pytanie jakie ma to rzeczywiste obroty przy maks obciazeniu :-) prosti liczac przy tym pradzie maksymalna moc niech bedzie 100W przy pradzie ponad 6A, slimak jak musialby tam byc zastosowany daje nam kilkanascie obrotow na minute, zeby stworzyc taki moment - to wszystko IMO Kilkanaście obrotów _czego_? Klucze udarowe przecież nie przenoszą momentu bezpośrednio z silnika pneumatycznego/elektrycznego, tylko magazynują go w wirującej masie i potem w jednym momencie sprzęgają ją z nasadką, stąd te "momenty" to takie trochę teoretyzowanie, to nie jest tak że ma się tam silnik o taki momencie, i jak się usiłuje przyłożyć ten moment do czegoś elastycznego to już nie jest tak fajnie. :-) Leslie -- Leszek 'Leslie' Karlik |
|
Data: 2009-03-02 01:27:08 | |
Autor: K.M.C. | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
Leszek Karlik pisze:
ok ale skad wziac te mase przy takim pierdzipedzie co wazy kilkaset deko? to takie trochę teoretyzowanie, to nie jest tak że m>a się tam zdaje sobie sprawe, ze cos kosztem czegos, ale ta Makita z linka wazy cale 3.4 kg razem z aku, wiec skad ta masa. Pneumat ktorego uzywam - od ciezarowcow- ledwo podnosze jedna reka :-) tam jestem w stanie uwierzyc w mase elementu wirujacego. Tym nie mniej, zaprosze panow z IC - bo na pewno maja to w ofercie - na prezentacje tego elektrycznego cudu, moze sie okaze, ze inwestycja w kompresor byla nie potrzebna :-) pozdr -- Krzysiek Ciesielski K.M.C. www.uarebeautiful.com |
|
Data: 2009-03-02 07:43:42 | |
Autor: Karambol | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
Użytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał w wiadomości news:gof94u$kt$1inews.gazeta.pl... Leszek Karlik pisze:.com Panowie:) zapraszam do mnie, wezcie te elektryczne i te pnematyczne i odkrecajcie mi to - byle by skutek byl:D -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl |
|
Data: 2009-03-02 09:18:35 | |
Autor: ARW | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
Karambol pisze:
Jak masz oponiarnie w pobliżu, to zaprowadź sprzęta i Ci odkręcą za grosze. -- Arek |
|
Data: 2009-03-02 11:23:15 | |
Autor: K.M.C. | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
Karambol pisze:
i to jest najlepsza puenta tego wywodu :D -- Krzysiek Ciesielski K.M.C. www.uarebeautiful.com |
|
Data: 2009-03-02 13:37:57 | |
Autor: Leszek Karlik | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
On Mon, 02 Mar 2009 01:27:08 +0100, K.M.C. <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> wrote:
[...] Kilkanaście obrotów _czego_? Klucze udarowe przecież nie przenoszą momentu bezpośrednio z silnika pneumatycznego/elektrycznego, tylko magazynują go w wirującej masie i potem w jednym momencie sprzęgają ją z nasadką, stąd te "momenty"ok ale skad wziac te mase przy takim pierdzipedzie co wazy kilkaset deko? Moment obrotowy to energia (tylko nie podaje się go w dżulach), więc jak brakuje nam masy to zawsze można dowalić prędkości. :-) Podejrzewam że po prostu w takim elektrycznym ta masa jest rozkręcana do dużej prędkości zanim ją sprzęgnie. [...] Tym nie mniej, zaprosze panow z IC - bo na pewno maja to w ofercie - na prezentacje tego elektrycznego cudu, moze sie okaze, ze inwestycja w kompresor byla nie potrzebna :-) E, kompresor w warsztacie zawsze się przyda. :-) W sumie to z tego wynika popularność narzędzi pneumatycznych, bo przecież silniki elektryczne są dużo bardziej wydajne. Ale jak się już ma porządny kompresor to czemu nie skorzystać. Leslie -- Leszek 'Leslie' Karlik |
|
Data: 2009-03-01 21:13:11 | |
Autor: K.M.C. | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
Kuczu pisze:
otoż włansie, klucz pneumatyczny stosuje udar, dlatego mozna nim spokojnie dokrecac kolo bez opuszczania auta :-) i odkrecac zresta tez :-D pzdr -- Krzysiek Ciesielski K.M.C. www.uarebeautiful.com |
|
Data: 2009-03-01 21:32:35 | |
Autor: Kuczu | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
K.M.C. pisze:
otoż włansie, klucz pneumatyczny stosuje udar dokladnie -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-03-02 08:16:12 | |
Autor: robertbig | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
On 1 Mar, 20:04, Kuczu <p.kuczyn...@jim-satnet.pl> wrote:
Karambol pisze: Nie histeryzuj... KTM to taki "wynalazek" , który nie potrzebuje kluczy pneumatycznych. Bo ma blokade wału. Tam z przodu karteru jest taka subka z podkladka . Trzeba wykrecic , zdjac podkladke i dokrecic ponownie. Tak aby trafic w wyciecie na przeciwwadze. Latwo to zrobic , dokrecajac do pierwszego oporu te srube. A potem obracac walem az "zaskoczy" i dokrecic do konca. -- - Big |
|
Data: 2009-03-02 17:46:27 | |
Autor: Karambol | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
Nie histeryzuj... KTM to taki "wynalazek" , który nie potrzebuje kluczy pneumatycznych. Bo ma blokade wału. Tam z przodu karteru jest taka subka z podkladka . Trzeba wykrecic , zdjac podkladke i dokrecic ponownie. Tak aby trafic w wyciecie na przeciwwadze. Latwo to zrobic , dokrecajac do pierwszego oporu te srube. A potem obracac walem az "zaskoczy" i dokrecic do konca. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Myslalem o blokadzie walu juz wczesniej ale nie zrobilem tego. W servisowkach, ktore mam nie ma slowa o blokowaniu walu podczas odkrencania kola magnesowaego. Mam tych servisowej kilka, i w kazdej pisza to samo -klucz blokujacy kolo zamachowe a nie blokada walu. No i oczywiscie sa zdjecia na ktorych cala ta operacja wyglada dziecinnie prosto. Wiec nie wiem czy blkowanie walu jest dobrym rozwiazaniem - chyba nie podawali by innego, bardziej skomplikowanego sposobu jesli prosta blkoada walu bylaby skuteczna?? Nie wiem czemu tak jest.... -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl |
|
Data: 2009-03-02 18:15:29 | |
Autor: de Fresz | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
On 2009-03-02 17:46:27 +0100, "Karambol" <marcinmgr@wp.pl> said:
Wiec nie wiem czy blkowanie walu jest dobrym rozwiazaniem - chyba nie Możliwe, że moment za duży jak na blokadę, która jest na śrubie M8 i nie wchodzi głęboko (na grubość podkładki). Zresztą na ile pamiętam z serwisówki, ta blokada służy do zdejmowania rozrządu. Tak się jeszcze zastanawiam - a nie możesz po prostu wrzucić na bieg, skoro silnik masz w ramie? W serwisówkach pierwszą rzeczą którą robią, jest wyjęcie silnika na stół, więc i szpecjalny przyrząd jest niezbędny. Czy coś w ten sposób można spierdzielić? -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-03-02 18:24:47 | |
Autor: Karambol | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości news:goh47h$k76$1inews.gazeta.pl... On 2009-03-02 17:46:27 +0100, "Karambol" <marcinmgr@wp.pl> said: Wrzucenie biegu i zablkowanie kola hamucem nic nie daje, tam jest takie przelozenie, ze krecisz i kolem na biegu i calym motocyklem. Juz tego probowalem. -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl |
|
Data: 2009-03-03 19:53:08 | |
Autor: de Fresz | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
On 2009-03-02 18:24:47 +0100, "Karambol" <marcinmgr@wp.pl> said:
Wrzucenie biegu i zablkowanie kola hamucem nic nie daje, tam jest takie I tak w miejscu przechodzi przez kompresję??? Nieźle. Juz tego probowalem. Tak się głupio może spytam - na piątce też? -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-03-03 20:41:17 | |
Autor: Jasio | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
Użytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomości news:gojuak$enn$1inews.gazeta.pl... On 2009-03-02 18:24:47 +0100, "Karambol" said: "Z wykręconymi świecami jeszcze nikt nie kłamał." Że tak sobie sparafrazuję. Juz tego probowalem. Bo Karambol uparciuszek i nie chce udarowego klucza użyć. -- Jasio vfr vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. |
|
Data: 2009-03-03 21:47:40 | |
Autor: Karambol | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
> Bo Karambol uparciuszek i nie chce udarowego klucza użyć. Przeciez nie mowilem nigdzie, ze nie chce? Jak tylko bede mial czas, laduje moto na busa i jade do pnelmatycznego klucza. Po prostu wszelkie konwencjonalne metody nie daly nic wiec zostaje tylko ciezka altyleria:) -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl |
|
Data: 2009-03-04 08:22:26 | |
Autor: Tomek W | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
..
A z kluczem nasadowym i przypie....ic mlotkiem, wtedy jest duzo momentu :-), o czywiscie klucz musi byc odporny na takie uderzenia. Juz w niejednym KTM-ie tak to odkreciłem. Wazne jest zebys dokładnie wiedzil czy gwint jest prawy czy lewy. pozdrawiam Tomek W Hard Enduro/motocross |
|
Data: 2009-03-04 16:54:31 | |
Autor: Karambol | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
Użytkownik "Tomek W" <wilkxt@wp.pl> napisał w wiadomości news:gol9uo$c5j$1news.onet.pl... . Nie da rady, obrocisz walem w ten sposob, wlasnie dlatego potrzebny jest ten specjalny klucz do blokowania kola zamachowego - takej kontry. A gwint to jest lewy Panie... :) -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl |
|
Data: 2009-03-04 23:30:11 | |
Autor: Rafał Tomaszewski | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
Użytkownik "Karambol" <marcinmgr@wp.pl> napisał w wiadomości news:gom879$kjo$1news.wp.pl... Nie da rady, obrocisz walem w ten sposob, wlasnie dlatego potrzebny jest ten specjalny klucz do blokowania kola zamachowego - takej kontry.a dlaczego nie chcesz skorzystać z blokady która jest czyli z tej śruby z podkładką, ona na prawdę dobrze trzyma i ja z niej korzystałem i nie było problemów. pozdrawiam rafał 450exc |
|
Data: 2009-03-05 16:29:55 | |
Autor: Karambol | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
Użytkownik "Rafał Tomaszewski" <srafi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gomvd8$cv3$1news.onet.pl...
Korzystales z niej podczas sciagania kola magnesowego? Nie chce czegos spieprzyc - a tak jak mowilem - w servisowece, w przepise nie sciaganie pradnicy nie pisza zeby uzwyac blokady walu. Niedlugo wpadna koledzy bedziemy radzic:) -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl |
|
Data: 2009-03-05 17:04:03 | |
Autor: Rafał Tomaszewski | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
Użytkownik "Karambol" <marcinmgr@wp.pl> napisał w wiadomości news:goor50$aus$1news.wp.pl... Korzystales z niej podczas sciagania kola magnesowego? No przecież trąbie już od dwóch postów że właśnie z tą blokadą ściągałem magneto tylko ja źle oceniłem gwint i go lekko zerwałem na szczęście puścił gwint na ściągaczu a blokada trzymała super. Dwa że ta blokada nie jest taka znowu delikatna, tam śruba wchodzi w gniazdo idealnie się dopasowywując na stożku tak że nie ma luzu więc jak nie ma luzu to ciężko to obrobić. pozdrawiam rafał 450exc |
|
Data: 2009-03-05 17:08:21 | |
Autor: Karambol | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
Użytkownik "Rafał Tomaszewski" <srafi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:goot56$epb$1news.onet.pl...
No to tak zrobimy. Zablokuje wal i bedziemy odkrecac. -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl |
|
Data: 2009-03-03 21:44:53 | |
Autor: Karambol | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
> I tak w miejscu przechodzi przez kompresję??? Nieźle.
Przechodzi przez kompresje z zadziwiajaca latwoscia. Juz tego probowalem. W kazdy mozliwy sposob. -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl |
|
Data: 2009-03-03 18:21:21 | |
Autor: Rafał Tomaszewski | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
Użytkownik "Karambol" <marcinmgr@wp.pl> napisał w wiadomości news:goh2gv$865$1news.wp.pl... Myslalem o blokadzie walu juz wczesniej ale nie zrobilem tego. to nie myśl tylko działaj, tylko żebyś nie odkręcał tak jak ja na początku nie w te strone:) blokada trzyma gwint gorzej:) całe szczeście w ściągaczu pozdrawiam rafał 450exc |
|
Data: 2009-03-03 21:48:44 | |
Autor: Karambol | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
> to nie myśl tylko działaj, tylko żebyś nie odkręcał tak jak ja na początku nie w te strone:) blokada trzyma gwint gorzej:) całe szczeście w ściągaczu Na szczescie ja na poczatku sprawdzilem w ktora strone krecic:) -- Karambol KTM LC4 620 EGS-E http://pl.youtube.com/user/MarcinKabat http://pl.youtube.com/user/luckykabatpl |
|
Data: 2009-03-03 22:43:28 | |
Autor: Rafał Tomaszewski | |
Dlaczego moj LC4 nie mial iskry - Odp. | |
Użytkownik "Karambol" <marcinmgr@wp.pl> napisał w wiadomości news:gok532$bp0$1news.wp.pl... Na szczescie ja na poczatku sprawdzilem w ktora strone krecic:) no wiesz jak to jest niby się sprawdza w którą kręcic a pifko kręci beret w drugą i gwinty lecą:) ale jak to mówią swoje to krece ile chce:) pozdrawiam Rafał 450exc |
|