Dlaczego moja żona...

Data: 2009-10-24 16:32:26
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Dlaczego moja żona...
to starzejąca się dziwka, której nie chce się pracować ?
Córka taka sama jak mamusia, dupy chetnie da każdemu bo
nie trzeba pracować, ale żeby ojcu pomóc to ni chuja,
szmata jedna. Ją też zajebie jak mnie wkurwi.

Wasz pierodlona złodziejska mać
Grzegorz Kruk Ph.D

Data: 2009-10-24 15:42:15
Autor: J-23
Dlaczego moja żona...
On 24 Paź, 23:32, "Grzegorz Kruk Ph.D" <grzegorzk...@poczta.onet.pl>
wrote:
[...]

To otworz burdel w swoim domu.
Podstawowy personel juz masz.

J-23 itede

Data: 2009-10-24 17:57:24
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Dlaczego moja żona...

"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:b1dc6903-63af-453f-bbaf-a43b567f82f7m20g2000vbp.googlegroups.com...

To otworz burdel w swoim domu.
Podstawowy personel juz masz.

nic z tego, co ranek musze zapierdalać do szkoły i to
pod górkę żeby ta zdzira miała co wpierdalać na obiad.
Zachciało mi się zostać nauczycielem, to teraz trzeba
kurwa wpierdolić zęby w sciane i marzyć o euro. Idę
naostrzyć siekierę bo jutro te kurwy rządowe trzeba
będzie poustawiać na swoje miejsca.

Data: 2009-10-24 16:18:09
Autor: J-23
Dlaczego moja żona...
On 25 Paź, 00:57, "Grzegorz Kruk Ph.D" <grzegorzk...@poczta.onet.pl>
wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

kurwa wpierdolić zęby w sciane i marzyć o euro. Idę
naostrzyć siekierę bo jutro te kurwy rządowe trzeba

sprobuj glodem.
glodna bedzie chetniej brala sie do jakiejs roboty
moze?

J-23 itede

Data: 2009-10-24 16:54:30
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Dlaczego moja żona...

"up" <fuck@them.up> wrote in message news:hbvsn9$3fm$1aioe.org...

wydaje mi się, że jakiś chory psychicznie bandzior przegina podszywając się pod pana Grzegorza

Tobie się złamany zomowski chuju za dużo ostatnio wydaje, już ci
raz pisałem żebyś poszedł pierdolić sie samotnie w kącie, bo jak
kurwa złapie za siekierę to ci z chuja drzazgi zaczną się sypać.

Wasz pierdolona złodziejska pełowska mać
Grzegorz Kruk Ph.D

Data: 2009-10-24 23:37:44
Autor: Grzegorz Z.
Dlaczego moja żona...
Ten który to pisał (Azor, Antenka, Grzegorz Kruk Ph.D, nieważne kto) - to
musi mieć naprawdę klawe życie. A śmieliście się ze mnie - że się
zabezpieczałem i rozwiodłem.

Data: 2009-10-24 16:45:27
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Dlaczego moja żona...

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:5b5qmwgdtx3x$.1vzj4nr7fwj87$.dlg40tude.net...
Ten który to pisał (Azor, Antenka, Grzegorz Kruk Ph.D, nieważne kto) - to
musi mieć naprawdę klawe życie. A śmieliście się ze mnie - że się
zabezpieczałem i rozwiodłem.

Odezwał się zadowolony z życia. Z czego sie tak cieszysz bury
chuju ? Też bym chciał mieć męża zamiast żony tak jak ty, ale
za pózno żeby za grzechy młodości żałować, chyba że tą moja
kurwę żonę utopie w sedesie.

Wasz pierodlona złodziejska pełowska mać
Grzegorz Kruk Ph.D

Data: 2009-10-24 23:47:07
Autor: raff
Dlaczego moja żona...
[...]

Grzesiulku to chyba ty byles ?
http://www.youtube.com/watch?v=VS6I9HimCUU&feature=related

R.

Data: 2009-10-24 16:55:45
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Dlaczego moja żona...

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> wrote in message news:hbvsla$1nd$1news.onet.pl...
[...]

Nie poznaje co to za chuj, może to ten zomowski "up" mu w dupę.

Wasza pierdolona złodziejska pełowska mać
Grzegorz Kruk Ph.D

Data: 2009-10-24 23:53:43
Autor: Grzegorz Z.
Dlaczego moja żona...
Dnia Sat, 24 Oct 2009 16:45:27 -0500, Grzegorz Kruk Ph.D napisał(a):

[...]

Mówią że po pijaku to człowiek zawsze szczery jest.

Data: 2009-10-24 16:59:31
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Dlaczego moja żona...

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:8ck5esh5wogm$.1iitjlbj5959f.dlg40tude.net...
[...]

To się kurwa upij i wtedy zobaczymy co z ciebie za pojeb.
Co z tą twoją żoną ? Jakiś policjant ją teraz pierdoli ?

Data: 2009-10-25 00:10:57
Autor: Grzegorz Z.
Dlaczego moja żona...
Dnia Sat, 24 Oct 2009 16:59:31 -0500, Grzegorz Kruk Ph.D napisał(a):

[...]

Co do Grzegorz Kruk Ph.D to niech się wypowiedzą znawcy tematu, ale do
posiadania żony i córki to ty akurat Azor się tu kiedyś przyznałeś.

Tak więc podtrzymuję stwierdzenie o tej szczerości po pijaku.

Data: 2009-10-24 17:16:05
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Dlaczego moja żona...

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:ui7r7spi7q1o.1mbg6tkyp835s$.dlg40tude.net...
[...]

No i co ci się znowu kutasie bez zębów pierdoli ? Na codzień lazisz
po ulicach w spódnicy, czy ci kurwa ten twój zazdrosny mąż na to nie
pozwala ? Zostaw chuja i umów sie na spotkanie z Tzvelem, młodszy i
też nieźle popierdolony tak jak ty, to szybko znajdziecie wspólny
język do twojej dupy.

Tak więc podtrzymuję stwierdzenie o tej szczerości po pijaku.

A chuj mnie obchodzi co se tam wieczorem podtrzymujesz.

Data: 2009-10-25 08:12:21
Autor: Antenka
Dlaczego moja żona...

Ten który to pisał (Azor, Antenka, Grzegorz Kruk Ph.D, nieważne kto) - to
musi mieć naprawdę klawe życie. A śmieliście się ze mnie - że się
zabezpieczałem i rozwiodłem.

Odszczekasz to! Bo jak nie to giry z d_ _py powyrywam!
Ty pryszczaty gówniarzu! :-E

Antenka

Data: 2009-10-25 19:26:51
Autor: Grzegorz Z.
Dlaczego moja żona...
Dnia Sun, 25 Oct 2009 08:12:21 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

A to już pod Kodeks Karny podchodzi.

Ty pryszczaty gówniarzu! :-E

A to pod Kodeks Cywilny.

Data: 2009-10-25 12:53:33
Autor: Antenka
Dlaczego moja żona...

> Odszczekasz to! Bo jak nie to giry z d_ _py powyrywam!

A to już pod Kodeks Karny podchodzi

A jak myślisz, pod co podlega publiczne oczernianie osób, czyli
pisanie o nich kłamstw - przypisywanie im czynu, którego nie
popełnili?!

Kodeks Cywilny

Więc zamknij tę pryszczatą gębę, ty wybrakowany ciulu!

Antenka

Data: 2009-10-25 21:22:54
Autor: Grzegorz Z.
Dlaczego moja żona...
Dnia Sun, 25 Oct 2009 12:53:33 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Jakiego czynu i gdzie? Prawdopodobnie chodzi o psp więc linka poproszę!

Kodeks Cywilny

Więc zamknij tę pryszczatą gębę, ty wybrakowany ciulu!

Art. 23. Dobra osobiste człowieka, jak w szczególności zdrowie, wolność,
cześć, swoboda sumienia, nazwisko lub pseudonim, wizerunek, tajemnica
korespondencji, nietykalność mieszkania, twórczość naukowa, artystyczna,
wynalazcza i racjonalizatorska, pozostają pod ochroną prawa cywilnego
niezależnie od ochrony przewidzianej w innych przepisach.

Art. 24. § 1. Ten, czyje dobro osobiste zostaje zagrożone cudzym
działaniem, może żądać zaniechania tego działania, chyba że nie jest ono
bezprawne. W razie dokonanego naruszenia może on także żądać, ażeby osoba,
która dopuściła się naruszenia, dopełniła czynności potrzebnych do
usunięcia jego skutków, w szczególności ażeby złożyła oświadczenie
odpowiedniej treści i w odpowiedniej formie. Na zasadach przewidzianych w
kodeksie może on również żądać zadośćuczynienia pieniężnego lub zapłaty
odpowiedniej sumy pieniężnej na wskazany cel społeczny.
§ 2. Jeżeli wskutek naruszenia dobra osobistego została wyrządzona szkoda
majątkowa, poszkodowany może żądać jej naprawienia na zasadach ogólnych.

Data: 2009-10-25 14:39:40
Autor: Antenka
Dlaczego moja żona...

Jakiego czynu i gdzie? Prawdopodobnie chodzi o psp więc linka poproszę!

Zejdź mi z oczu pryszczaty! Jesteś debilem, czy udajesz?

Antenka

P.s. Następna kalka!

Data: 2009-10-25 15:25:36
Autor: Antenka
Dlaczego moja żona...
, twórczość naukowa, artystyczna,
wynalazcza i racjonalizatorska, pozostają pod ochroną prawa cywilnego
niezależnie od ochrony przewidzianej w innych przepisach.

No nie, bo się przewrócę ze śmiechu! Ty i twórczość naukowa
łahahahahaha :D uważasz, że zlecenie komuś napisanie dla ciebie pracy
mgr to "twórczość naukowa"? I jeszcze ta wynalazczość...hehehe. Zero
twórczości u ciebie dostrzegam! Rozumiesz, zero! Kalko!

Antenka

Data: 2009-10-26 02:50:50
Autor: Grzegorz Z.
Dlaczego moja żona...
Dnia Sun, 25 Oct 2009 15:25:36 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Nie "napisanie" tylko "napisania". Naucz się poprawnie formułować zdania po polsku, ewentualnie weź Persen
zanim zaczniesz się wymądrzać.

Data: 2009-10-26 00:33:25
Autor: Antenka
Dlaczego moja żona...
 I jeszcze ta wynalazczość...hehehe. Zero
> twórczości u ciebie dostrzegam! Rozumiesz, zero! Kalko!

Jak braknie argumentów, to się przypierdzielasz do literówek?
Spadaj pryszczaku! Typowe odwaracanie koto ogonem. Jesteś żałosny jak
cała ta twoja kalkowana, głupielkowata "twórczość" na psp hehehe
Zero inwencji własnej, kopisto!

Antenka

"Zaprawdę, każdy myślący człowiek nie może być Grzegorzem Z." he he
he :D

Data: 2009-10-26 14:09:16
Autor: Grzegorz Z.
Dlaczego moja żona...
Dnia Mon, 26 Oct 2009 00:33:25 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

 I jeszcze ta wynalazczość...hehehe. Zero
twórczości u ciebie dostrzegam! Rozumiesz, zero! Kalko!

Jak braknie argumentów, to się przypierdzielasz do literówek?

Ja ci zabraknie argumentów ty przypierdzielasz się do mojej pracy
magisterskiej?

Data: 2009-10-26 11:45:48
Autor: Antenka
Dlaczego moja żona...
On 26 Paź, 14:09, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> Jak braknie argumentów, to się przypierdzielasz do literówek?

Ja ci zabraknie argumentów ty przypierdzielasz się do mojej pracy

 "Ja ci zabraknie argumentów...." ? Chyba "Jak ci zabraknie
argumentów..." niedouczony Grzesiu hehe.
Mi nigdy nie zabraknie - zpamiętaj to sobie raz na jutro! No!

Antenka

P.s. Nie chcę cię zupełnie kompromitować, ale jak mogłeś  napisać
pracę mgr na temat:

 "Spadek spożycia śledzia w Szczecinie i jego wpływ na wzrost
zachorowań na manię depresyjno - maniakalną  wśród jego mieszkańców".

Gratuluję pomysłu! he he

:D

Data: 2009-10-26 20:17:49
Autor: Grzegorz Z.
Dlaczego moja żona...
Dnia Mon, 26 Oct 2009 11:45:48 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Kibolenie teraz będziesz uprawiać?

Data: 2009-10-25 19:27:58
Autor: raff
Dlaczego moja żona...
[...]

..--

A to pod pieprzenie glupot.

R.

Data: 2009-10-25 19:33:21
Autor: Grzegorz Z.
Dlaczego moja żona...
Dnia Sun, 25 Oct 2009 19:27:58 +0100, raff napisał(a):

[...]

.--

A to pod pieprzenie glupot.

A to pod netykietę.

Data: 2009-10-25 20:15:36
Autor: Prawusek
Dlaczego moja żona...

> Odszczekasz to! Bo jak nie to giry z d_ _py powyrywam!

A to już pod Kodeks Karny podchodzi.

> Ty pryszczaty gówniarzu! :-E

A to pod Kodeks Cywilny.

He..he, pajacu, przecież może to zrobić zupełnie kto inny i nie powiążesz...

Data: 2009-10-25 20:32:45
Autor: Grzegorz Z.
Dlaczego moja żona...
Dnia Sun, 25 Oct 2009 20:15:36 +0100, Prawusek napisał(a):

[...]

To kiedy kolejna zmiana nicka panslaw?

Data: 2009-10-25 21:01:28
Autor: Prawusek
Dlaczego moja żona...

> [...]

> "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message

> He..he, pajacu, przecież może to zrobić zupełnie kto inny i nie

GWniarze znowu planują napaść na moje łącza i konta?

Data: 2009-10-25 21:16:49
Autor: Grzegorz Z.
Dlaczego moja żona...
Dnia Sun, 25 Oct 2009 21:01:28 +0100, Prawusek napisał(a):

[...]

24 godziny na dobę / 7 dni w tygodniu.

(siódmego też!)

Data: 2009-10-25 10:02:17
Autor: rAzor