Dlaczego moja żona...

Data: 2009-10-24 15:42:15
Autor: J-23
Dlaczego moja żona...
On 24 Paź, 23:32, "Grzegorz Kruk Ph.D" <grzegorzk...@poczta.onet.pl>
wrote:
to starzejąca się dziwka, której nie chce się pracować ?
Córka taka sama jak mamusia, dupy chetnie da każdemu bo
nie trzeba pracować, ale żeby ojcu pomóc to ni chuja,
szmata jedna. Ją też zajebie jak mnie wkurwi.

Wasz pierodlona złodziejska mać
Grzegorz Kruk Ph.D

To otworz burdel w swoim domu.
Podstawowy personel juz masz.

J-23 itede

Data: 2009-10-24 17:57:24
Autor: Grzegorz Kruk Ph.D
Dlaczego moja żona...

"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:b1dc6903-63af-453f-bbaf-a43b567f82f7m20g2000vbp.googlegroups.com...

To otworz burdel w swoim domu.
Podstawowy personel juz masz.

nic z tego, co ranek musze zapierdalać do szkoły i to
pod górkę żeby ta zdzira miała co wpierdalać na obiad.
Zachciało mi się zostać nauczycielem, to teraz trzeba
kurwa wpierdolić zęby w sciane i marzyć o euro. Idę
naostrzyć siekierę bo jutro te kurwy rządowe trzeba
będzie poustawiać na swoje miejsca.

Data: 2009-10-24 16:18:09
Autor: J-23
Dlaczego moja żona...
On 25 Paź, 00:57, "Grzegorz Kruk Ph.D" <grzegorzk...@poczta.onet.pl>
wrote:
"J-23" <khan...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]

kurwa wpierdolić zęby w sciane i marzyć o euro. Idę
naostrzyć siekierę bo jutro te kurwy rządowe trzeba

sprobuj glodem.
glodna bedzie chetniej brala sie do jakiejs roboty
moze?

J-23 itede

Dlaczego moja żona...