Dlaczego musial umrzec Prezydent?

Data: 2011-11-23 19:45:40
Autor: Obserwator
Dlaczego musial umrzec Prezydent?

http://www.youtube.com/watch?v=KtV-g3ao-gg

Polska jest wbrew pozorom dla kagiebistow od Putinanadal bardzo wazna. Prezydent im podskoczyl i potem polecial tam ich samolotem. To byl powazny blad.

Data: 2011-11-23 21:00:17
Autor: Marek Czaplicki
Dlaczego musial umrzec Prezydent?

Dlaczego? Może dlatego, że uwierzył w fikcję że samolotowi z prezydentem nic się nie stanie?

Data: 2011-11-23 21:00:30
Autor: grzessiek
W dniu 23.11.2011 20:45,  Obserwator pisze:
Polska jest wbrew pozorom dla kagiebistow od Putinanadal bardzo wazna.

owszem, jest ważna dla wszystkich oprócz samych Polaków. ale już niedługo.
g.

Data: 2011-11-23 20:29:39
Autor: Obserwator
Dlaczego musial umrzec Prezydent?
Ponad trzy lata trzeba było czekać na reakcję Brukseli.
Czy potrzeba przypominać jak doniosłą rolę w tej kwestii odegrał ś.p.
prezydent Lech Kaczyński?

Unia Europejska wymaga od Rosji uznania porozumienia o zawieszeniu broni z 12
sierpnia 2008 roku. Fikcyjność tego porozumienia i niesłowność Kremla wykazał
swojego czasu prezydent RP ś.p. Profesor Lech Kaczyński, gdy udał się z
prezydentem Gruzji na granicę z Osetią Południową, gdzie został ostrzelany
(listopad 2008).

Okazało się, że wbrew zapewnieniom Moskwy, wojska rosyjskie nadal tam stacjonują.

 Ponad trzy lata trzeba było czekać na reakcję Brukseli, jednak teraz
Saakaszwili ma powody do zadowolenia. Gruzińskie media nazwały rezolucję PE
„dokumentem bez precedensu”. Przedstawicielka Tbilisi w Brukseli, Salome
Samadashvili, powiedziała, w reakcji na rezolucję, że „Gruzja stanie się
wkrótce polityczną i gospodarczą częścią Europy”.

 Dla Rosji Osetia Południowa i Abchazja to „niepodległe państwa”, których
jednak nikt, poza nią samą i uzależnionym od Moskwy Naddniestrzem, nie chce
uznać. To te „niepodległe państwa”, zdaniem Rosji, potrzebowały pomocy przed
Gruzją.

 Świat jednak nie przyjął takiej wersji wydarzeń.

http://kruk.nowyekran.pl/post/38111,parlament-europejski-stwierdzil-ze-rosja-okupuje-czesc-gruzji

Platforma tez o dziwo stanela po tej samej stronie co Prezydent.
(tylko Komorowski jako reprezentant prosowiecjich sil w Polsce, ma z tym chyba
problem).

http://www.platforma.org/pl/artykul/platforma/europa-i-swiat/pe-za-integracja-gru/

Data: 2011-11-24 06:13:02
Autor: Kubus Puchatek
Dnia Wed, 23 Nov 2011 20:29:39 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

Prezydent L.Kaczyński nie musiał umrzeć. Zgubiła go zachłanność jego brata,
parcie na władzę i zwykłe ogłupiające zachłyśnięcie się pozycją. Chłopina
zaczął zachowywac się jakby był królem Polski. Ta próżność, obsesja jego
brata doprowadziły do tragedii. Zginał na własne zyczenie.Zauważ, że dziś
tylko PiS-owcy domagają się ekshumacji zwłok mimo, że przyczyna śmierci
jest znana. O co w tym wszystkim chodzi? Za mało kasy dostali? Rozumiesz
cymbale?

--
Wysłany 2011-11-24 06:09:52.

Data: 2011-11-24 12:43:22
Autor: Obserwator
Kubus Puchatek <kubus.puchatek@chata.org> napisał(a):

Prezydent L.Kaczyński nie musiał umrzeć. Zgubiła go zachłanność jego brata,

myslisz, ze jak Grzesiu zmieniles nick, to znowu zrobiles opinie publiczna?

Strasznie trzeba sie napracowac, piszac pod kilkoma nickami w jeden dzien, na
jednej grupie?
A nielepiej zaczac sie leczyc u psychiatry?

Data: 2011-11-24 16:53:26
Autor: Kubus Puchatek
Dnia Thu, 24 Nov 2011 12:43:22 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

Wyobraź sobie zboku, że wcale nie trzeba się napracować! Wystarczy kilka
mejli i jesteśmy gotowi by łoić takim jak ty dupska. --
Wysłany 2011-11-24 16:52:27.

Data: 2011-11-24 17:32:26
Autor: oyster
Użytkownik -  Obserwator napisał:
[...]

Po co karmisz trolla? Przecież i tak mało kto reaguje na jego wybździny. Wrzuć go do sitka i niech sobie dalej kombinuje jak tu się komuś podstawić z dupą do kopnięcia.

Data: 2011-11-24 16:44:31
Autor: Obserwator
oyster <lewusy@na.koBym.pl> napisał(a):
Po co karmisz trolla? Przecież i tak mało kto reaguje na jego wybździny. Wrzuć go do sitka i niech sobie dalej kombinuje jak tu się komuś podstawić z dupą do kopnięcia.

ja go nie karmie, tylko probuje uswiadomic ewentualnie niezorientowanych co to
za gagatek. Wbrew pozorom, zanim sie zorientowalem jaka on tu prowadzi
dzialalnosc, sam sie kilka razy nabralem.

Ja nie wrzucam nikogo do sitka (nawet jego), taka mam zasade(nie stosuje tego
typu cenzury). Ja po prostu nie otwieram postu osoby, ktora pisze brednie.

A tak a propos, przeluchales moze link do video z wywiadem prof. Zybertowicza
ktory wrzucilem na grupe?

Profesor jako socjolog, m.innymi uswiadamia ludzi jak dyskutowac ze
zwolennikami PO i jak ich pozyskiwac do wspolpracy na rzecz suwerennej Polski.

Klotnie z nimi nie maja ZADNEGO sensu. Poglebiaja tylko konflikt.
Bardzo ciekawy wyklad. Przesluchaj go koniecznie.

Data: 2011-11-24 18:01:38
Autor: stevep
Dnia 24-11-2011 o 17:44:31  Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

oyster <lewusy@na.koBym%19.pl> napisał(a):

[...]

A mógłbyś i mnie wrzucić, jam niegodny twojej "szlachetnej" uwagi.

--
stevep

Data: 2011-11-24 17:05:56
Autor: Obserwator
Dlaczego musial umrzec Prezydent?
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a): A mógłbyś i mnie wrzucić, jam niegodny twojej "szlachetnej" uwagi.

*************************************

a po co akurat mam wrzucac ciebie? dzieki tobie wiem co mysla i jak dzialaja
srodowiska popierajace PO;)

Ty jest bardzo przewidywalny.

Data: 2011-11-25 04:42:09
Autor: stevep
Dnia 24-11-2011 o 18:05:56  Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

Mylisz się, ja jest bardzo zaskakujacy.

--
stevep

Data: 2011-11-25 09:27:35
Autor: Azor
[...]

Jak działają? PiS się sypie, szukaj nowego pana! Szukaj! Szukaj!

Data: 2011-11-25 16:21:55
Autor: Jakub
Dnia Fri, 25 Nov 2011 09:27:35 +0000 (UTC), Azor napisał(a):

[...]

Masz cos z głową człowieku! Dyskutujesz sam ze sobą?!!

Data: 2011-11-25 16:34:40
Autor: Grzegorz
Dnia Fri, 25 Nov 2011 16:21:55 +0100, Jakub napisał(a):

[...]

To jakis pojeb. Wszędzie widzi Kwaśniewskiego! ;))))

Data: 2011-11-25 09:26:26
Autor: Troll
> [...]

Po co karmisz trolla? Przecież i tak mało kto reaguje na jego wybździny. Wrzuć go do sitka i niech sobie dalej kombinuje jak tu się komuś podstawić z dupą do kopnięcia.

Wystarczy, że wy reagujecie skończeni idioci. Jeden kacap, drugi szwab! --

Data: 2011-11-25 09:25:22
Autor: konował
Kubus Puchatek <kubus.puchatek@chata.org> napisał(a): > > Prezydent L.Kaczyński nie musiał umrzeć. Zgubiła go zachłanność jego brata,

[...]

Sam wiesz najlepiej!

Data: 2011-11-25 09:24:34
Autor: Obserwator
[...]

Jaką? Prezydent nazywany kartoflem był pośmiewiskiem całej EU.

Data: 2011-11-24 06:18:12
Autor: Kubus Puchatek
Dnia Wed, 23 Nov 2011 19:45:40 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=KtV-g3ao-gg

Polska jest wbrew pozorom dla kagiebistow od Putinanadal bardzo wazna. Prezydent im podskoczyl i potem polecial tam ich samolotem. To byl powazny blad.

Czyj? Może Tuska albo Putian? Braciszek wepchnął go pod kose śmierci.
Obsesyjne parcie na władzę Kaczyńskich doprowadziło do tej tragedii. Żaden
hel czy bomba baryczna, rozumiesz durniu?

--
Wysłany 2011-11-24 06:16:36.

Data: 2011-11-24 11:19:12
Autor: Kacap
 Obserwator <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=KtV-g3ao-gg

Polska jest wbrew pozorom dla kagiebistow od Putinanadal bardzo wazna. Prezydent im podskoczyl i potem polecial tam ich samolotem. To byl powazny blad
.

 Ty człowieku musisz mieć nieźle napierdolone w tym łbie.

Data: 2011-11-24 12:41:03
Autor: Obserwator
 Kacap <bitstreem.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

 Ty człowieku musisz mieć nieźle napierdolone w tym łbie.

znowu zmieniles nick Zbyniu Kwasniewski, tak jak miejsce zamieszkania na Nowy
Dwor Mazowiecki? Boisz sie mnie?

To twoja wlasciwa grupa: &#1056;&#1091;&#1089;&#1089;&#1082;&#1080;&#1081; &#1103;&#1079;&#1099;&#1082; (piszesz przeciez tam, nieprawdaz?).
Tutaj jest grupa dla Polakow.

http://www.goldenline.pl/forum/1056-1091-1089-1089-1082-1080-1081-1103-1079-1099-1082

Data: 2011-11-24 16:54:24
Autor: Kubus Puchatek
Dnia Thu, 24 Nov 2011 12:41:03 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

Chłopino, nie lepiej zacząc leczyć się u psychiatry? Wszędzie widzisz
jakies duchy! Ale z ciebie buc! --
Wysłany 2011-11-24 16:53:34.

Data: 2011-11-25 09:29:01
Autor: Kwaśniak
 Kacap <bitstreem.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > >  Ty człowieku musisz mieć nieźle napierdolone w tym łbie.

[...]

Kto to taki ten Zbyniu,twój partner łóżkowy?

--

Dlaczego musial umrzec Prezydent?