Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?

Data: 2010-10-08 21:11:30
Autor: Paweł P
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
Witam.

Tylko czytam grupę, nie wypowiadam się bo do prawdziwych znawców mi daleko.

Czy jednak ktoś potrafi mi odpowiedzieć, dlaczego tutaj komentuje się tylko te nasze krajowe mierne spotkania?

Przecież zapewne wielu z was ogląda ligi europy czy mecze międzypaństwowe z udziałem innych reprezentacji niż nasza.

Chociażby aktualnie mecz Niemcy - Turcja.

Nie wierzę, że nie ma tu fanów Barcy, królewskich czy czerwonych diabłów, dlaczego więco tych meczach nic nie piszecie?

--
Pozdrawiam.

Data: 2010-10-08 21:15:27
Autor: Cavallino
Użytkownik "Paweł P" <stary_bukiet@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8nqdd$o32$1inews.gazeta.pl...
[...]

Każdy komentuje to, co go interesuje.
Nikt nie broni, abyś komentował sobie mecze zagraniczne.

Data: 2010-10-08 23:43:24
Autor: Regius
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?

Witam.

Tylko czytam grupę, nie wypowiadam się bo do prawdziwych znawców mi daleko.

Pewnie właśnie dlatego :-)

Pozdrawiam

Data: 2010-10-09 00:16:00
Autor: Mark
Dnia Fri, 8 Oct 2010 21:11:30 +0200, Paweł P napisał(a):

Czy jednak ktoś potrafi mi odpowiedzieć, dlaczego tutaj komentuje się tylko te nasze krajowe mierne spotkania?

Bo wiekszosci zwisaja miedzynarodowe "szlagiery".
Owszem, oglada siemiedznarodowa pilke ale na ogol bez emocji - ot, ladny
meczyk, bylo, minelo, zapomnialem.
To pilka krajowa, nawet mierna, wzbudza niezbedne emocje by probowac sie z
nimi dzielic.

--
Mark

Data: 2010-10-09 00:22:49
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

A jak powszechnie wiadomo - piłka to emocje.
Bez emocji to nuda.
Nie jesteś związany z drużyną (albo chociaż jej konkurentem) to i nie czujesz emocji, a co za tym idzie potrzeby dyskusji.

Data: 2010-10-09 03:32:19
Autor: PB
On 8 Paź, 21:11, Paweł P <stary_buk...@gazeta.pl> wrote:
[...]

to jest wydarzenie nagłośnione nie z przyczyn czysto piłkarskich,
tylko ze względu na otoczkę narodowościową. Trochę jak mecze Francji z
Algierią. Trudno je jakoś szczególnie komentować jako jedno z wielu
spotkań Euro 2012.

A problem jest nam póki co obcy, bo póki co imigranci do nas się jakoś
na wielką skalę nie garną i cały czas jesteśmy jedynie stacją
przesiadkową.
Gdy graliśmy z Niemcami w 2006 i 2008 roku, pismacy próbowali
eksponować wątki narodowe, analizować że Podolski czegoś tam nie
spiewa, a Klose śpiewa - nie zauważyłem, aby to wywarło jakiś efekt np
w dopingu na trybunach, żeby Klose był jakoś specjalnie wygwizdywany.

Tak więc nie widzę powodu, aby akurat ten mecz zasługiwał na jakieś
szczególne honorowania na prpsn.

Data: 2010-10-09 12:44:48
Autor: Paweł P

Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:fff63d64-35ce-4ec7-afba-9dd2012ac756f25g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

To był tylko przykład, nieważne czy dobry czy zły, od poprostu na potrzeby mojego posta.

Ja akurat mam gdzieś tego typu dywagacje, większość z tych pismaków i tak wolałaby mieszkać w reichu niż tutaj więc chwytają się czego tylko mogą, aby jakoś zabłysnąć.

Mam na mysli czysto sportowe komentowanie tego co się dzieje, anie jakieś społeczne czy polityczne wątki bo od tego są inne grupy.

Dziwi mnie po prostu, że tak kurczowo trzymamy się li tylko tego naszego podwórka.

Gdy ktoś mnie zapyta, dlaczego sam nie komentuje wydarzeń które mnie interesują, odpowiedź będzie prosta.

Nie jestem jakimś wielkim fanem piłki oglądam czy też raczej słucham, bo tak się składa, że jestem osobąniewidomą mecze Barcy czy Man unitet bo tym klubom kibicuję.
Wcale to jednak nie oznacza, że obudzony w środku nocy umiem wymienić składy czy odpowiedzieć na pytanie o jakiś wynik z przed 5 lat.
Po prostu podoba mi się ich gra budzą moje jakieś tam emocje i to wszystko.

Nie wyobrażam sobie sytuacji w której, tak jak ma to miejsce nierzadko tu na grupie robił bym wycieczki pod adresem kibica Realu  tylko dlatego, że ja jestem za Barcą, tak jak ma to miejsce tutaj, gdzie wojenki podjazdowe Wawy z Krakowem często mają charakter obelżywych komentarzy.

Fakt, że dla mnie Wawa ani piłkarsko, ani spłecznie ani w ogóle jakkolwiek nie powinna istnieć wcale nie oznacza, że mam tymepatować wszystkich w okół.

W pierwszej połowie lat 90 Mieszkając w Krakowie Chodziłem na Mecze Hutnika nawet na jakieś mecze repry które były w tym mieście rozgrywane i było fajnie.

A kibicując drużynie z suchych stawów w sumienie narażałem się nikomu, więc to też było okay.

Ale jeśli ktoś mi pisze, że on jest kibicem Legii czy zagłębiai jakieś tam farfocle z drugiego końca świata go nie interesują to niby jego sprawa, no ale jakoś też daje obraz tego jakim jest zaściankowym gościem.
Nie wiem, ale u nas nawet w kwestiach piłkarskich widać jakim jesteśmy ksenofobicznym narodem.

Data: 2010-10-09 03:52:46
Autor: PB
On 9 Paź, 12:44, Paweł P <stary_buk...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "PB" <batoc...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:fff63d64-35ce-4ec7-afba-9dd2012ac756f25g2000yqc.googlegroups.com...
On 8 Paź, 21:11, Paweł P <stary_buk...@gazeta.pl> wrote:

To był tylko przykład, nieważne czy dobry czy zły, od poprostu na
potrzeby mojego posta.

po prostu trochę dwuznaczny.

Dziwi mnie po prostu, że tak kurczowo trzymamy się li tylko tego naszego
podwórka.

myślę, że przesadzasz, bo np LM to tu jest często komentowana, tyle,
że tak poiwedzmy po fazach grupowych, kiedy zaczyna się naprawdę
ciekawa rozgrywka.

Mecze eliminacyjne do wielkich imprez też są komentowane, nawet
dziś :).

Inne ligi faktycznie nieco mniej, chyba, że ma miejsce coś
spektakularnego (jakiś dziwny wynik, supergol, ordynarny przekręt czy
chamski faul).

[...]

:) ale gdybyś był Hiszpanem, to już by Ci się mogło przydarzyć :)
zaręczam.

W pierwszej połowie lat 90 Mieszkając w Krakowie Chodziłem na Mecze
Hutnika nawet na jakieś mecze repry które były w tym mieście rozgrywane
i było fajnie.

to ja Ci powiem, że ja chodziłem w latach 80-ych na Wisłę, Cracovię,
Hutnika i też mi z tym wcale źle nie było. :)

[...]

jest Danpem :) :).

Nie wiem, ale u nas nawet w kwestiach piłkarskich widać jakim jesteśmy
ksenofobicznym narodem.

myślę, że wcale nie bardziej niż inne, jeśli chodzi o piłkę. Ktoś
powiedział, że piłka to religia XX wieku i nie tak bardzo się pomylił
- a jak każda religia  - ma swoich talibów.

Data: 2010-10-09 15:55:49
Autor: UGI
Paweł P <stary_bukiet@gazeta.pl> napisał(a):
Dziwi mnie po prostu, że tak kurczowo trzymamy się li tylko tego naszego podwórka.

Dziwi Cie ze na polskiej grupie pilkarskiej rozmawia sie glownie o polskiej pilce? :)

Nie wyobrażam sobie sytuacji w której, tak jak ma to miejsce nierzadko tu na grupie robił bym wycieczki pod adresem kibica Realu  tylko dlatego, że ja jestem za Barcą, tak jak ma to miejsce tutaj,

To wejdz na forum polskich kibicow Realu czy Barcelony. Tam to jest rzeznia.

 gdzie
wojenki podjazdowe Wawy z Krakowem często mają charakter obelżywych komentarzy.

Bez przesady. Kilka lat temu to moze rzeczywiscie bylo goraco ale grupa mocno sie uspokoila.

Ale jeśli ktoś mi pisze, że on jest kibicem Legii czy zagłębiai jakieś tam farfocle z drugiego końca świata go nie interesują to niby jego sprawa, no ale jakoś też daje obraz tego jakim jest zaściankowym gościem.

Danpe uzyl mocnych okreslen ale ja sie z nim zgadzam. Naprawde nie wiem jak mozna na meczu polskiej druzyny, dopingowac z sektora gosci rywala z innego kraju.

Nie wiem, ale u nas nawet w kwestiach piłkarskich widać jakim jesteśmy ksenofobicznym narodem.

Coz, sam to potwierdziles zakladajac ten watek.

Data: 2010-10-09 10:32:36
Autor: PB
On 9 Paź, 17:55, "UGI " <ugi3.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Danpe uzyl mocnych okreslen ale ja sie z nim zgadzam. Naprawde nie wiem jak
mozna na meczu polskiej druzyny, dopingowac z sektora gosci rywala z innego
kraju.

a moim zdaniem wszystko zależy od motywacji tego dopingu.

Bo jeśli naprawdę się jest fanem dajmy na to Barcelony, kibicuje się
jej od dziecka, zbiera pamiątki, nawet czasem bywa na meczach w
Katalonii a obudzonym w środku nocy wie się ile bramek dla Barcy
strzelił Carles Rexach - to takie dopingowanie rozumiem i popieram,
zwłaszcza jak np Barcelona gra z Wisłą, a kiibc jest gdańszczaninem i
"konflikt interesów" w grę nie wchodzi.
Natomiast jesli ktoś dopinguje Barcelonę, bo kibicuje Cracovii i chce
by rywal zza Błoń został zniszczony; albo jest kibicem Legii i
kibicuje Barcelonie, bo boi się, żeby jej rywal za dużo w LM kasy nie
zarobił - to takie zachowanie rzeczywicie mocno ociera się o
"palanterię".

Data: 2010-10-09 09:39:59
Autor: CGC
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
Dnia Fri, 8 Oct 2010 21:11:30 +0200, Paweł P napisał(a):

Tylko czytam grupę, nie wypowiadam się bo do prawdziwych znawców mi daleko.

Z takim podejściem w Usenecie mógłbyś się starać o bycie wpisanym na listę
gatunków zagrożonych wyginięciem. ;-)
[...]

Czasem oglądamy, czasem o nich piszemy. Najczęściej z okazji większych
imprez jak MŚ/ME, czasami ostatnich meczów LM/LE albo innych hitowych
spotkań (typu Gran Derbi). Inne rzeczy rzadziej, ale zdarza się. Na przykład UGI ostatnio zrobił fajny
cykl "Tour de Europa". Tak więc jak chcesz pisać o jakiejś innej lidze to wal śmiało. Może
uzyskasz większe zainteresowanie, niż ja relacjami z piłki kobiecej (a
dzisiaj akurat jest hit Wrocław-Racibórz i nie mogę tam być, grrr). --
CGC

Data: 2010-10-09 09:40:50
Autor: Danpe
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
On Fri, 8 Oct 2010 21:11:30 +0200, Paweł P <stary_bukiet@gazeta.pl>
wrote:

[...]

A kogo interesuje jakas Barcelona albo Real Saragossa?
Jestem z Polski, z Krakowa to wiadomo, ze bede sie interesowal
wynikami mojej druzyny - TSW, ewentualnie konkurentow.
Inne ligi mam w (_!_)

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-09 02:20:47
Autor: PB
On 9 Paź, 09:40, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
On Fri, 8 Oct 2010 21:11:30 +0200, Paweł P <stary_buk...@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

>Czy jednak ktoś potrafi mi odpowiedzieć, dlaczego tutaj komentuje się
>tylko te nasze krajowe mierne spotkania?

jakieś kilkadziesiąt milionów ludzi na świecie, a dlaczego pytasz?

Data: 2010-10-09 12:25:45
Autor: Danpe
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?

wrote:

> [...]

>tylko te nasze krajowe mierne spotkania?

A kogo interesuje jakas Barcelona

jakieś kilkadziesiąt milionów ludzi na świecie, a dlaczego pytasz?

Jakos nie widac tego po tej grupie.
Jak ktos jest...dziwny i nie kibicuje swojej druzynie, tylko jakims
farfoclom z drugiego konca swiata to jego problem.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-09 03:33:23
Autor: PB
On 9 Paź, 12:25, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
On Sat, 9 Oct 2010 02:20:47 -0700 (PDT), PB <batoc...@gmail.com>
wrote:

> [...]

Jak ktos jest...dziwny i nie kibicuje swojej druzynie, tylko jakims
farfoclom z drugiego konca swiata to jego problem.

Barcelona to farfocle. A Danpe to facet o szerokich horyzontach.

Który nie odróznia kibicowania od interesowania się.

Data: 2010-10-09 13:43:56
Autor: Fidelio
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
Jakos nie widac tego po tej grupie.
Jak ktos jest...dziwny i nie kibicuje swojej druzynie, tylko jakims
farfoclom z drugiego konca swiata to jego problem.

Ale dlaczego zakładasz, że kibicuje?

Tzw. kibicom chciałbym przypomnieć, że jeśli ktoś kopał kiedykolwiek piłkę to może oglądać mecz z zainteresowaniem bez kibicowania komukolwiek.

Data: 2010-10-09 14:13:22
Autor: Danpe
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
On Sat, 9 Oct 2010 13:43:56 +0200, "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu>
wrote:

Jakos nie widac tego po tej grupie.
Jak ktos jest...dziwny i nie kibicuje swojej druzynie, tylko jakims
farfoclom z drugiego konca swiata to jego problem.

Ale dlaczego zakładasz, że kibicuje?

A dlaczego nie moge tak zalozyc?
Jak Barcelonie Wisla strzelila gola w Krakowie to polowa sektoru
"gosci" krzyknela "k...wa".
Wiec w Polsce sa jakies IMO zboczuchy, ktore  zamiast isc na mecz
swojego lokalnego  klubu wola isc w koszulce Barcelony na mecz
Wisla-Barcelona.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-09 05:26:17
Autor: PB
On 9 Paź, 14:13, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:

Wiec w Polsce sa jakies IMO zboczuchy, ktore  zamiast isc na mecz
swojego lokalnego  klubu wola isc w koszulce Barcelony na mecz
Wisla-Barcelona.

Po pierwsze nie wiem, dlaczego zakładasz, że ci kibice nie przyjechali
np z Gdańska, żeby zobaczyć swoich ulubieńców.
A po drugie, zboczuchu - Ty sam poszedłbyś na mecz swojego lokalnego
klubu Cracovii podopingować ją trochę, gdyby grała z Barcą? :) :)

Data: 2010-10-09 18:29:06
Autor: Danpe
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
On Sat, 9 Oct 2010 05:26:17 -0700 (PDT), PB <batoczir@gmail.com>
wrote:

[...]

No wlasnie to nienormalne, z Gdanska to powinni przyjechac w
koszulkach Lechii :)

A po drugie, zboczuchu - Ty sam poszedłbyś na mecz swojego lokalnego
klubu Cracovii podopingować ją trochę, gdyby grała z Barcą? :) :)

Nie poszedlbym, na ten stadion sie nie zapuszczam. Ogladnalbym w TV.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-09 10:26:43
Autor: PB
On 9 Paź, 18:29, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:

No wlasnie to nienormalne, z Gdanska to powinni przyjechac w
koszulkach Lechii :)

tak, kibice Barcelony powinni założyć koszulki Lechii. Pełna racja.

Data: 2010-10-09 20:14:33
Autor: Danpe
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
On Sat, 9 Oct 2010 10:26:43 -0700 (PDT), PB <batoczir@gmail.com>
wrote:

On 9 Paź, 18:29, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:

No wlasnie to nienormalne, z Gdanska to powinni przyjechac w
koszulkach Lechii :)

tak, kibice Barcelony powinni założyć koszulki Lechii. Pełna racja.

Zle zalozenie przyjales.
Moim zdaniem w Gdansku nie powinno byc kibicow Barcelony, chyba, ze na
wywczasach.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-09 22:21:11
Autor: PB
On 9 Paź, 20:14, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
On Sat, 9 Oct 2010 10:26:43 -0700 (PDT), PB <batoc...@gmail.com>
wrote:

>tak, kibice Barcelony powinni założyć koszulki Lechii. Pełna racja.

Zle zalozenie przyjales.
Moim zdaniem w Gdansku nie powinno byc kibicow Barcelony

nie, to Ty przyjąłeś złe założenie, że kibic = facet/laska z miasta, z
którego pochodzi dana drużyna. Nonsens do sześcianu.

Data: 2010-10-10 11:14:24
Autor: Danpe
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
On Sat, 9 Oct 2010 22:21:11 -0700 (PDT), PB <batoczir@gmail.com>
wrote:

nie, to Ty przyjąłeś złe założenie, że kibic = facet/laska z miasta, z
którego pochodzi dana drużyna. Nonsens do sześcianu.

Zyjemy w wolnym kraju i moge miec wlasne zdanie.
Ze to uwazasz za nosnsens, mam to wiesz gdzie.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-11 05:06:17
Autor: PB
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
On 10 Paź, 11:14, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
..

Zyjemy w wolnym kraju i moge miec wlasne zdanie.

owszem, fajnie byłoby jeszcze umieć je uzasadnić, ale nie wymagajmy od
niektórych ludzi zadań ponad ich siły.

Data: 2010-10-09 21:54:19
Autor: Cavallino
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Tzw. kibicom chciałbym przypomnieć, że jeśli ktoś kopał kiedykolwiek piłkę to może oglądać mecz z zainteresowaniem bez kibicowania komukolwiek.

A jek nie kopał to mu nie wolno?
Czy co chciałeś przekazać?

Data: 2010-10-09 23:09:00
Autor: Fidelio
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i8qh94$g1f$1news.onet.pl...
[...]

Oczywiście, że wolno ale wtedy jest raczej trudniej się zaangażować ;-)

Data: 2010-10-09 15:14:27
Autor: UGI
Danpe <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

Jak ktos jest...dziwny i nie kibicuje swojej druzynie, tylko jakims
farfoclom z drugiego konca swiata to jego problem.

Tu sie zgadzam z Danpe. Mieszkam 400 metrow od Camp Nou a na meczu Barcy bylem pierwszy i ostatni raz. Nawet nie wrzucilem opisu meczu z Mallorca bo to z futbolem mialo malo wspolnego. To jest show dla turystow z wypchanymi portfelami. I az zatesknilem za naszym bagnem.

Data: 2010-10-09 18:30:46
Autor: Danpe
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
On Sat, 9 Oct 2010 15:14:27 +0000 (UTC), "UGI "
<ugi3.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Tu sie zgadzam z Danpe. Mieszkam 400 metrow od Camp Nou a na meczu Barcy bylem pierwszy i ostatni raz. Nawet nie wrzucilem opisu meczu z Mallorca bo to z futbolem mialo malo wspolnego. To jest show dla turystow z wypchanymi portfelami. I az zatesknilem za naszym bagnem.

Powaznie?
Ale jajca, w kalendarzu se zaznacze ;)
Jednak uciesz mnie troche i opisz jak kijowo jest na meczach Barcy :)

Choc czastka tego klimatu do nas dotarla, na E stac nie mozna, bo
zaraz karki z pochrony leca i chca wyprowadzac z sektora.
Nadzieja w tym, ze niedlugo otworza  caly stadion i kto chce stac,
bezie mial trybuny obie za bramkami dostepne.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-09 17:12:01
Autor: UGI
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
Danpe <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
Jednak uciesz mnie troche i opisz jak kijowo jest na meczach Barcy :)

No wlasnie ciezko opisac ten mecz ze strony kibicowskiej bo takiej nie bylo :) Frekwencje robia glownie turysci, ktorych pelno. Oczywiscie nie mialbym nic przeciwko, gdyby nie to ze w drugiej polowie jedyne zajecie dwoch gornych pieter to puszczanie papierowych samolocikow zrobionych z klubowych gazet. I takich debili bylo mnostwo. Ogladanie meczu to tak na deser.

Kibicow gosci jakies 25 sztuk (kurna w niby najlepszej lidze swiata). Mlyn Barcelony zdecydowanie ich przewyzszal liczba ok. 40. Przyspiewki ledwo bylo slychac.
Ja zawsze podkreslam ze lubie rownowage i bez przesady w zadna ze stron. Camp Nou jest zbyt cukierkowe. No i ceny: bilety na Valencie ZACZYNAJA sie od 240 zl. --

Data: 2010-10-09 10:25:32
Autor: PB
On 9 Paź, 19:12, "UGI " <ugi3.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Frekwencje robia glownie turysci, ktorych pelno.

na takich meczach jak z Mallorcą  - całkiem możliwe. Natoamist nie
sądzę, żeby równie łatwo można było kupić bilety na mecz z Atletico,
Sevillą, o Gran Derbi nie wspominając. Samych socios mają w końcu
chyba coś koło 160 tysięcy.

Kibicow gosci jakies 25 sztuk (kurna w niby najlepszej lidze swiata).

zapewne m.in. dlatego, że połączenie jedynie lotnicze.

 No i ceny: bilety na Valencie ZACZYNAJA sie
od 240 zl.

zawsze podkreślam, że podawanie zachodnich cen w złotówkach mija się z
celem, bo nie tylko inna waluta, ale i inne pensje.

Data: 2010-10-09 20:16:05
Autor: Danpe
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
On Sat, 9 Oct 2010 10:25:32 -0700 (PDT), PB <batoczir@gmail.com>
wrote:

zawsze podkreślam, że podawanie zachodnich cen w złotówkach mija się z
celem, bo nie tylko inna waluta, ale i inne pensje.

ale az 10x lepsze te pensje?

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-10 00:41:42
Autor: UGI
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
PB <batoczir@gmail.com> napisał(a):
Natoamist nie
sadze, zeby rownie latwo mozna bylo kupic bilety na mecz z Atletico,

Mozna

Sevilla,

mozna

o Gran Derbi nie wspominajac.

Jeden, jedyny mecz. Choc jak masz 500 euro w kieszeni to spotkanie obejrzysz.

Samych socios maja w koncu
chyba cos kolo 160 tysiecy.

Pusta liczba, nie majaca zwiazku z rzeczywistym zainteresowaniem wsrod
mieszkancow Barcelony. Zakladam ze jedyny powod czlonkostwa w klubie dla wielu
tutejszych jest fakt, ze bilety maja tansze niz turysci.
zapewne m.in. dlatego, ze polaczenie jedynie lotnicze.

Bzdura. Z odpowiednim wyprzedzeniem to mozna z  Majorki dostac sie do
Barcelony taniej niz kosztowal bilet na ten mecz. Poza tym bylem tez na meczu
Espanyolu z Osasuna i nie dostrzeglem sektora gosci. Po prostu wyjazdy w tym
kraju nie istnieja.

zawsze podkreslam, ze podawanie zachodnich cen w zlotowkach mija sie
celem, bo nie tylko inna waluta, ale i inne pensje.

W Hiszpanii nieoficjalnie mowi sie o prawie 25 procentowym bezrobociu. Pensje
wcale nie sa znaczaco wyzsze niz u nas. Cena, ktora podalem jest przeznaczona
dla turystow, socios maja taniej. I jakos te 160 tysiecy czlonkow klubu nie
wali drzwiami i oknami na mecz z Valencia za nieco ponad tydzien. Spokojnie
mozna kupic bilet. --

Data: 2010-10-09 22:29:46
Autor: PB
On 10 Paź, 02:41, "UGI " <ugi3.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Bzdura. Z odpowiednim wyprzedzeniem to mozna z  Majorki dostac sie do
Barcelony taniej niz kosztowal bilet na ten mecz.

ale ja nie miałem na myśli wyłącznie ceny, tylko całości - ceny, czasu
na odprawy lotniskowe etc. Pomijam już fakt, że akurat Majorka to
chyba Hiszpanami jakoś szczególnie mocno zaludniona nie jest.....

 Poza tym bylem tez na meczu
Espanyolu z Osasuna i nie dostrzeglem sektora gosci. Po prostu wyjazdy w tym
kraju nie istnieja.

i można teraz podyskutować czy to jest wada.

Moim zdaniem oni po prostu traktują piłkę nożna jako jedno ze żródeł
rozrywki, a nie jak u nas - do realizacji swoich kompleksów typu "mam
większego...wróć...większą sektorówkę niż Ty".

Data: 2010-10-10 11:16:02
Autor: Danpe
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
On Sat, 9 Oct 2010 22:29:46 -0700 (PDT), PB <batoczir@gmail.com>
wrote:

Moim zdaniem oni po prostu traktują piłkę nożna jako jedno ze żródeł
rozrywki, a nie jak u nas - do realizacji swoich kompleksów typu "mam
większego...wróć...większą sektorówkę niż Ty".

to moze od razu zdelegalizujmy wszelakie  proby wspolzawodnictwa
lacznie z pilka nozna?

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-11 05:06:57
Autor: PB
On 10 Paź, 11:16, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:

to moze od razu zdelegalizujmy wszelakie  proby wspolzawodnictwa
lacznie z pilka nozna?

rywalizacja jest fajna pod warunkiem, ze jest zdrowa, sensowna i nie
jest groteskowa.

Data: 2010-10-11 23:00:27
Autor: Danpe
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
On Mon, 11 Oct 2010 05:06:57 -0700 (PDT), PB <batoczir@gmail.com>
wrote:

[...]

W tworzeniu opraw nie widze nic a nic groteskowego.
Malo tego, ciesze sie, ze ktos sie tym zajmuje i ma takie hobby, gdyz
zazwyczaj sa to mlodzi ludzie, ktorzy zamiast swoje kieszonkowe i
zebrana kase wydawac na piwska wola wydac w jakims pozytecznym celu
rozwijajac przy tym siebie i wprowadzajac urozmaicenie w niezawsze
ciekawy mecz.
Poza tym to przyciaga ludzi na stadion, co juz nie raz tu pisalem (z
obserwacji wlasnych).

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-12 02:42:43
Autor: Roberto
On 11 Paź, 14:06, PB <batoc...@gmail.com> wrote:
> [...]

> lacznie z pilka nozna?

rywalizacja jest fajna pod warunkiem, ze jest zdrowa, sensowna i nie

Daj sobie siana. Dla Danpe wszyscu co nie stoją, nie biją się i jedzą
kiełbaski na stadionie to nie kibice. Już nie wspomnę o mnie i reszcie
kibiców Cracovii:)

Data: 2010-10-12 16:16:52
Autor: Danpe
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
On Tue, 12 Oct 2010 02:42:43 -0700 (PDT), Roberto <calder@vp.pl>
wrote:

> [...]

Daj sobie siana. Dla Danpe wszyscu co nie stoją, nie biją się i jedzą
kiełbaski na stadionie to nie kibice. Już nie wspomnę o mnie i reszcie

Nastepny co tylko pieprzyc potrafi.
CZytales kiedys moje posty?
Kilkanascie razy wyraznie pisalem, ze na stadionie powinno byc miejsce
dla kazdego.
To dla takich czubow jak wyzej razem z Cavallino kazdy kto stoi i
dopinguje jest pojebem. Tylko, ze to dzieki takim ludziom, a nie dzieki piknikom na stadiony
ludzie lubia chodzic, mowie to na podstawie opinii znajomych. Innymi
slowy: jakby na meczu byly same pikniki i parowkozercy to by woleli
przed TV ogladac mecz.

A z kibicem Cracovii ostatnio spedzam cale dnie i sie jakos
dogadujemy. Nie moja wina, ze zdecydowana wiekszosc kibicow Cracovii
to swiry, na czele z tym, co to juz tu nie pisze.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-12 08:27:30
Autor: Roberto
On 12 Paź, 16:16, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
On Tue, 12 Oct 2010 02:42:43 -0700 (PDT), Roberto <cal...@vp.pl>
wrote:

To dla takich czubow jak wyzej razem z Cavallino kazdy kto stoi i
dopinguje jest pojebem.

E no. Nigdzie nie użyłem takiego okreslenia:) To kwestia klasy??? A
może nie jestem współczesny??? Ja sędzia kalosz a ty sędzia to
hjhdjsakhd
[...]

Ponownie jest to kwestią np. otoczenia i klasy

A z kibicem Cracovii ostatnio spedzam cale dnie i sie jakos
dogadujemy. Nie moja wina, ze zdecydowana wiekszosc kibicow Cracovii
to swiry, na czele z tym, co to juz tu nie pisze.

I ze mną??? A poza tym to w to nie wierzę. I oni tez twierdzą, że to
coś o Wiśle to hymn????

Data: 2010-10-12 16:37:09
Autor: Cavallino
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
Użytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

kazdy kto stoi i
dopinguje jest pojebem.

Tak, dokładnie , każdy kto pomylił sektor i przeszkadza normalnym ludziom w oglądaniu meczu jest czubem.
Dla hałasujących i skakających muszą być osobne sektory, dla normalnych kibiców inne.

Tylko, ze to dzieki takim ludziom, a nie dzieki piknikom na stadiony
ludzie lubia chodzic

Nie ludzie, tylko takie same czuby jak Ty interesujące się pierdołami, a godzące się z tym że meczu nie zobaczą, mimo że za niego zapłacili.

Data: 2010-10-10 14:42:06
Autor: UGI
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
PB <batoczir@gmail.com> napisał(a):
ale ja nie mialem na mysli wylacznie ceny, tylko calosci - ceny
, czasu
na odprawy lotniskowe etc.

ROTFL. Przyjazd na lotnisko 50 minut przed wylotem. Odprawa z bagazem podrecznym to kwestia kilku minut, sam lot tez trwa okolo 50 minut, ladowanie na lotnisku ktore znajduje sie 12 km od Camp Nou, autobusem dojedziesz w 20 minut. Cena biletu lotniczego w obie strony z miesiecznym wyprzedzeniem to okolo 100 zl. Ty mi powiedz jak ja moge sie tak ´pomeczyc´ u nas. Pomijam juz fakt, ze akurat Majorka to
chyba Hiszpanami jakos szczegolnie mocno zaludniona nie jest.....

A nie latwiej przyznac racje, ze ludzie po prostu nie chca jezdzic na wyjazdy w tym kraju?

i mozna teraz podyskutowac czy to jest wada.

Oczywiscie ze tak. Gdy na stadionie jest sensowna ilosc przyjezdznych to atmosfera meczu jest zdecydowanie lepsza i to nie zawsze w negatywnym sensie.
Moim zdaniem oni po prostu traktuja pilke nozna jako jedno ze zrodel
rozrywki,

I to jest przegiecie w piknikowa strone. Bo ogladanie meczu na stadionie powinno sie roznic od ogladania go w telewizji.

 nie jak u nas - do realizacji swoich kompleksow typu "mam
wiekszego

Tyle, ze mam wrazenie iz to my jestesmy blizsi, by to ladnie wysrodkowac. --

Data: 2010-10-11 05:10:25
Autor: PB
On 10 Paź, 16:42, "UGI " <ugi3.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Oczywiscie ze tak. Gdy na stadionie jest sensowna ilosc przyjezdznych to
atmosfera meczu jest zdecydowanie lepsza i to nie zawsze w negatywnym
sensie.

oj, dajże spokój. Ileż masz tych meczy przyjaźni w tym naszym kraju? W
jakichś 75% przypadków jest to wzajemne opluwanie się wulgaryzmami.
Jak tego nie ma w Hiszpanii = to im gratuluję.

Data: 2010-10-11 15:37:34
Autor: UGI
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
PB <batoczir@gmail.com> napisał(a):
oj, dajze spokoj. Ilez masz tych meczy przyjazni w tym naszym kraju=
?

A Ty myslisz ze tylko na meczach przyjazni nie ma negatywnej atmosfery. Mi nawet udalo sie byc na meczu Legii z Lechem gdzie nie padl ani jeden wulgaryzm, choc sytuacja byla wtedy specyficzna.

W jakichs 75% przypadkow jest to wzajemne opluwanie sie wulgaryzmami.

Przynajmniej my mamy pole do poprawy.
Jak tego nie ma w Hiszpanii to im gratuluje.

Nie ma. tak samo jak nie ma poczucia, ze bierze sie udzial w meczu pilkarskim. Przynajmniej w przypadku FC Barcelony. --

Data: 2010-10-11 19:17:25
Autor: gienio
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
I powiedział(a) PB:

oj, dajże spokój. Ileż masz tych meczy przyjaźni w tym naszym kraju? W
jakichś 75% przypadków jest to wzajemne opluwanie się wulgaryzmami.
Jak tego nie ma w Hiszpanii = to im gratuluję

W Lubinie już od kilku lat wulgaryzmy pojawiają się wyłącznie na meczu ze
Ślaskiem i jego zgodami. Będac na wyjazdach też coraz rzadziej je słyszę.
Jak dla mnie wszytko idzie w dobrą stronę. Może za kilka lat wogle na
stadionie będzie normalnie.

Data: 2010-10-11 05:12:26
Autor: PB
> [...]

I to jest przegiecie w piknikowa strone. Bo ogladanie meczu na stadionie
powinno sie roznic od ogladania go w telewizji.

taaa?

Byłem w tym roku w Hiszpanii w trakcie trwania mundialu. Oglądałem
razem z Hiszpanami mecze w pubach. Równie fajnej atmosfery w Polsce
nie czułem na żadnym stadionie.

Data: 2010-10-11 12:55:29
Autor: babsztylet
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
PB <batoczir@gmail.com> napisał(a):
By=B3em w tym roku w Hiszpanii w trakcie trwania mundialu. Ogl=B1da=B3em
razem z Hiszpanami mecze w pubach. R=F3wnie fajnej atmosfery w Polsce
nie czu=B3em na =BFadnym stadionie.

A jedzie mi tu >.< ufo?
ale jakby na euro do nas przyjechalo chociaz 50 tys Hiszpanow to mozna bedzie uwierzyc ,ze po zdobyciu mistrzostwa przez Polske takiej atmosfery nie poczulbys --

Data: 2010-10-11 06:47:09
Autor: PB
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
On 11 Paź, 14:55, " babsztylet" <babsztylet.WYT...@gazeta.pl> wrote:

A jedzie mi tu >.< ufo?

to powitaj chlebem i solą. i zagraj:
http://www.youtube.com/watch?v=tUcOaGawIW0

Data: 2010-10-12 10:32:44
Autor: cudoziemiec
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
trzecie spotkanie bliskiego stopnia czy jajkos tak

Data: 2010-10-11 13:00:48
Autor: le.ia
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
50 000????????????????????

W takiej atmosferze hiszpanskiej 150 000 to minimum !!!!!!!!!

Data: 2010-10-11 13:14:34
Autor: paralamentarzysta
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
Polaków na ostatnim mundialu w jakim grali chętnych ledwo 200...

Data: 2010-10-11 15:42:34
Autor: UGI
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
PB <batoczir@gmail.com> napisał(a):
Bylem w tym roku w Hiszpanii w trakcie trwania mundialu. Ogladalem
razem z Hiszpanami mecze w pubach. Rownie fajnej atmosfery w Polsce
nie czulem na zadnym stadionie.

Ale przeczytales co napisalem czy nie? Bo ja pisze o atmosferze na stadionie a Ty o atmosferze w pubach i 'na miescie'. Super, ciesze sie ze Hiszpanie potrafia sie bawic w czasie mundialu, szkoda ze na meczach ligowych juz nie.

Data: 2010-10-12 13:37:05
Autor: Fedor
W dniu 2010-10-09 19:25, PB pisze:
na takich meczach jak z Mallorcą  - całkiem możliwe. Natoamist nie
sądzę, żeby równie łatwo można było kupić bilety na mecz z Atletico,
Sevillą, o Gran Derbi nie wspominając.

Wyjawszy Gran Derbi, 1/2 LM i ew. wczesniejsze pucharowe fazy LM z rywalami tylu Milan, Chelsea, Manchester itp, to bilety mozna kupic na kazde inne mecze w dniu spotkania w kasach albo w wiekszych bankomatach La Caixa.

Data: 2010-10-12 13:39:01
Autor: Fedor
W dniu 2010-10-09 19:12, UGI pisze:
Jednak uciesz mnie troche i opisz jak kijowo jest na meczach Barcy :)

No wlasnie ciezko opisac ten mecz ze strony kibicowskiej bo takiej nie
bylo :)

Pojdz sobie na jakis szlagierowy mecz, to zrozumiesz co to znaczy wrzawa 90tys ludzi. Doping tez jest i to o wiele lepszy niz sie niektorym wydaje (na lepszych meczach). Na finale LM 2008 slychac bylo praktycznie tylko fanow Barcy, a nie tych wspanialych kibicow z Wysp.

Data: 2010-10-12 15:27:32
Autor: UGI
Fedor <nie@mam.ru> napisał(a):
Pojdz sobie na jakis szlagierowy mecz, to zrozumiesz co to znaczy wrzawa 90tys ludzi.

Nie chce mi sie czekac kilku miesiecy by niesamowici kibice FC Barcelony laskawie zaczeli 'robic wrzawe'.

Doping tez jest i to o wiele lepszy niz sie niektorym wydaje (na lepszych meczach).

A na 'gorszych' meczach po prostu nie dopinguja, albo nie chce im sie chodzic, bo miejsc wolnych w cholere, albo zapelniaja je turysci. No fakt, kibicowska czolowka :)

 Na finale LM 2008 slychac bylo praktycznie
tylko fanow Barcy, a nie tych wspanialych kibicow z Wysp.

Troche nie chce mi sie wierzyc.

Data: 2010-10-10 13:47:38
Autor: Andy
"UGI " <ugi3.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:i8q0sj$9h6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Odnosnie meczu Barcelony pelna zgoda. Bylem tam raz i jesli los nie zetknie Lecha z Katalonczykami, to wiecej tam juz nie wroce. Uczucie, jakie towarzyszylo mi przez cale 90 minut meczu na Camp Nou to zazenowanie. FC Barcelona to obecnie zwykle przedsiebiorstwo, a piekne tradycje klubu tylko pomagaja w wyciaganiu pieniedzy od turystow i fanow dobrej pilki. Jesli w tym kierunku ma isc rozwoj futbolu, to dziekuje, postoje.

Data: 2010-10-10 13:52:55
Autor: Cavallino
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Nasz klub właśnie obrał tą samą drogę.
Jeśli polityka cenowa się nie zmieni, to za kilka lat wspomnisz moje słowa.

Data: 2010-10-10 14:07:49
Autor: Andy
"Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:i8s9eg$lkt$1news.onet.pl...
[...]

Zobaczymy. Na razie widac, ze ceny zostaly bardzo zroznicowane - za bramki karnety nie sa strasznie drogie i raczej trudno bylo oczekiwac, ze beda wiele tansze. Natomiast proste sa faktycznie drogie, zwlaszcza jak ktos chcialby sie wybrac z rodzina. Przy czym na razie wyglada na to, ze mimo wysokich cen sprzedaz karnetow idzie dobrze, wiec nie liczylbym za bardzo na to, ze w kolejnych rundach bedzie taniej.

A co do porownania z Barcelona, to na razie jest na to zdecydowanie za wczesnie - tam akurat bilety na "zwykle" mecze nie sa wcale jakies szalenczo drogie - ja kupilem bilet na mecz ligowy za 19 euro, oczywiscie na najtansze miejsca. Zabicie ducha tego klubu bylo spowodowane raczej innymi dzialaniami klubu.

Data: 2010-10-10 14:17:28
Autor: Cavallino
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:i8saiv$ng1$1mx1.internetia.pl...
[...]

Owszem.
To jeszcze jeden przykład złej polityki cenowej - wspiera się jedną grupę kibiców kosztem drugiej.

Natomiast proste sa faktycznie drogie, zwlaszcza jak ktos chcialby sie wybrac z rodzina.

Dokładnie o to idzie.
Byłoby to do zaakceptowania, gdyby bilet dla dzieciaka był gratis, albo za jakieś śmieszne pieniądze.

Przy czym na razie wyglada na to, ze mimo wysokich cen sprzedaz karnetow idzie dobrze

Wśród chętnych na trybuny za bramkami i to tych, którzy już mieli wcześniej karnety.

Na proste też jest tak dobrze?
Od razu zakładam, że o trybunach za bramkami nie piszę, bo ani trochę mnie one nie interesują.

[...]

Tym gorzej dla Lecha.

Zabicie ducha tego klubu bylo spowodowane raczej innymi dzialaniami klubu.

Ale te też będą miały taki skutek.

Dla mnie celem powinno być zapełnienie stadionu, a nie milion zł czy dwa różnicy w konktekście sezonu.
Bo pełny stadion gwarantuje powtarzalność wyniku sprzedaży, również gdy już odpadniemy z pucharów a w lidze będzie niespecjalnie - to jest właśnie poznańska praca organiczna, a nie warszawska filozofia sukcesu, budowanie podstaw działalności klubu, a nie jednorazowe napychanie kabzy.

Data: 2010-10-10 14:24:30
Autor: Fidelio
[...]

Ja się w sumie nie dziwię, że zaczęli z wysokiego pułapu cen, jeśli uda się zapełnić stadion to dobrze, a jeśli nie no to zawsze można zejść z ceny w razie czego.

Poza tym, jak chcecie Wielkiego Lecha to musicie zabulić ;-)

Data: 2010-10-10 14:38:42
Autor: Cavallino
[...]

Ciekawe jak zejdziesz z ceną na następne spotkania ligowe, skoro sprzedasz karnety.
Gdyby później wyszło, że karnet był droższy niż pojedyncze bilety, to dopiero by się działo.

Poza tym, jak chcecie Wielkiego Lecha to musicie zabulić ;-)

Krótkowzroczna, warszawska polityka.
Raz zapłacimy, ale drugi już nie.
A co z pokoleniami młodzieży, które nie zostaną zabrane na stadion?

Data: 2010-10-10 14:33:40
Autor: Andy
"Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:i8sasi$qh5$1news.onet.pl...
Owszem.
To jeszcze jeden przykład złej polityki cenowej - wspiera się jedną grupę kibiców kosztem drugiej.

Ale tak jest zasadniczo wszedzie. Godzisz sie na mniej komfortowe ogladanie meczu zza bramki - placisz mniej, chcesz komfortu, placisz wyraznie wiecej. Jedyne, o czym mozna dyskutowac to to, czy proporcje sa wlasciwie wywazone.

Przy czym na razie wyglada na to, ze mimo wysokich cen sprzedaz karnetow idzie dobrze

Wśród chętnych na trybuny za bramkami i to tych, którzy już mieli wcześniej karnety.

Poczekajmy na zakonczenie sprzedazy karnetow na wyciaganie glebszych wnioskow. Na podstawie dotychczasowych danych mozna stwierdzic jedynie, ze sprzedaz idzie dobrze.

Dla mnie celem powinno być zapełnienie stadionu, a nie milion zł czy dwa różnicy w konktekście sezonu.

Niewykluczone, ze pomimo tych cen uda sie w duzym stopniu zapelnic stadion. I to kibicami Lecha, bo jest to raczej oczywiste, ze karnetu nie kupi turysta czy kibic dobrej pilki spoza Wielkopolski.

Data: 2010-10-10 14:42:02
Autor: Cavallino
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:i8sc3f$9nd$1mx1.internetia.pl...
[...]

No o tym mówię, różnice nie powinny być aż tak drastyczne.
Nie twierdzę, że żadne, ale skoro goście mogą płacić 20 zl, to dlaczego kibice Lecha mają mieć drożej?
Kibice drugiej kategorii czy jak?

Dla mnie celem powinno być zapełnienie stadionu, a nie milion zł czy dwa różnicy w konktekście sezonu.

Niewykluczone, ze pomimo tych cen uda sie w duzym stopniu zapelnic stadion.

W dużym stopniu to jest w połowie lub 2/3?
Dla mnie duży stopnień to 90% na każdym meczu.
I to byłoby ważniejsze niż to że na jednym jest 100%, a na drugim 30%.
Mówię o zajętości miejsc, a nie liczbie sprzedanych karnetów.

I to kibicami Lecha, bo jest to raczej oczywiste, ze karnetu nie kupi turysta czy kibic dobrej pilki spoza Wielkopolski.

Ale też na 43 000 karnetów nie ma co liczyć.

Data: 2010-10-10 14:52:28
Autor: Cavallino
[...]

Za krótko.
Przy obecnym sposobie dystrybucji karnetów i sporych zniżkach na LE dla karnetowców, ich ilość będzie powodowała li tylko wysyp sprzedaży pojedynczych wejściówek po niższych cenach na allegro (na ligę) i po wyższych (na LE).
Wcześniej niż do końca rundy takich wniosków wyciągnąć się nie da.

Czyli runda z głowy, 100 zł za 2 bilety na ligę nie zapłacę, bo uważam że produkt nie jest tyle wart.

Data: 2010-10-10 14:45:59
Autor: UGI
Andy <adaw@teko.pl> napisał(a):
[...]

To na niezlych cieniasow musiales trafic bo najtansze wejsciowki na Mallorce kosztowaly 30 euro. --

Data: 2010-10-10 17:09:29
Autor: Andy
"UGI " <ugi3.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:i8sjj7$668$1inews.gazeta.pl...
[...]

Barcelona - Malaga. Przy czym pomimo tych relatywnie niskich cen (w porownaniu z bardziej atrakcyjnymi rywalami) stadion byl wypelniony mniej wiecej w 2/3, czyli 30 tys. miejsc bylo pustych.

Data: 2010-10-12 15:06:30
Autor: Cavallino
[...]

"Rekord 12 tysięcy karnetów sprzedanych na jedną rundę przez Lecha Poznań został poprawiony już we wtorek rano. Teraz pod kasami stadionu przy Bułgarskiej jest ... zupełnie pusto. Zniknęły kolejki, ale zniknęły też bilety na II i IV trybunę"

To chyba wszystko mówi o cenach na prostych.
Kto dał radę to kupił tańsze, więcej ciężko się spodziewać.

Data: 2010-10-12 17:21:48
Autor: Andy
"Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:i91mgn$qkj$1news.onet.pl...
[...]

Nie wiem czy mowi wszystko, skoro to zrodlo podaje nieprawdziwe informacje. Caly czas sa bilety na II trybune, o czym swiadcza wpisy na forum Lecha.

Data: 2010-10-13 00:42:34
Autor: Cavallino
[...]

Bilety są online, w kasach ponoć nie ma.
Online zresztą też nie było - sam sprawdzałem.
Wiadomo, jak rezerwacje spadną do znowu będą - ale fakt że nie szło kupić pozostaje faktem.

Data: 2010-10-12 02:36:05
Autor: Roberto
On 9 Paź, 17:14, "UGI " <ugi3.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Danpe <dan...@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

to z futbolem mialo malo wspolnego. To jest show dla turystow z wypchanymi
portfelami. I az zatesknilem za naszym bagnem.

Bo piła i sport to zawsze ma być show. Ludzi to ma bawić i przyciągać

Data: 2010-10-12 12:05:16
Autor:
Roberto <calder@vp.pl> napisał(a):
On 9 Pa=BC, 17:14, "UGI " <ugi3.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> [...]
> to z futbolem mialo malo wspolnego. To jest show dla turystow z wypchanym=
> portfelami. I az zatesknilem za naszym bagnem.

net/

Bo pi=B3a i sport to zawsze ma by=E6 show. Ludzi to ma bawi=E6 i przyci=B1g=
a=E6

no właśnie , inaczej zostaje tylko gdzieś tam liga mistrzów , nie koniecznie na c+

Data: 2010-10-12 15:31:02
Autor: UGI
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
Roberto <calder@vp.pl> napisał(a):
Bo pilka i sport to zawsze ma byl show. Ludzi to ma bawic i przyciagac

No wlasnie. A mnie cisza na stadionie i papierowe samolociki ani nie bawia ani nie zachecaja do czestego chodzenia na mecze.

Data: 2010-10-14 06:50:34
Autor: DysoN
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
PB <batoczir@gmail.com> napisał(a):

jakies kilkadziesiat milionow ludzi na swiecie, a dlaczego pytasz?

A gdyby poprosic te kilkadziesiat milionow by wymieniili choc trzech pilkarzy
swojej ulubionej druzyny to 90% z nich mialo by problem. Jeszcze wiecej by nie
wiedzialo z kim ostatnio grali i jakim wynikiem sie skonczyl ich mecz.

Data: 2010-10-09 10:49:16
Autor: Fidelio
[...]

Bo na tej grupie dominuje lokalno-plemienne podejście do piłki nożnej.

Data: 2010-10-09 02:26:23
Autor: ligwan
On 9 Paź, 10:49, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "Paweł P" <stary_buk...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:i8nqdd$o32$1inews.gazeta.pl...

> [...]

> dlaczego więco tych meczach nic nie piszecie?

Bo na tej grupie dominuje lokalno-plemienne podejście do piłki nożnej.

Dokładnie :) Dodatkowo mamy taką mentalność że lubimy ponarzekać,
pobiadolić jak to źle się dzieje. Pozytywne rzeczy odchodzą na plan
dalszy, największe wzięcie mają skandaliczne i sensacyjne wątki.
Dlatego zamiast zachwycać się grą drużyn z LM czy meczów reprezentacji
prowadzone są tu słowne wojny poznańsko-warszawsko-krakowskie z
dodatkiem pojedynczych jednostek z innych klubów. Byle personalnie
komuś dopiec i tyle. Kilka lat temu jeszcze było w miarę ale część
osób dała już sobie spokój z tą grupą, część została "wygnana" (m.in.
niejaki AF) a część dyskutuje tu tylko w czasie większych wydarzeń.

Data: 2010-10-09 03:26:25
Autor: PB
On 9 Paź, 11:26, ligwan <llig...@gmail.com> wrote:

> Bo na tej grupie dominuje lokalno-plemienne podejście do piłki nożnej.

Dokładnie :)
(...) Kilka lat temu jeszcze było w miarę ale część
osób dała już sobie spokój z tą grupą, część została "wygnana" (m.in.
niejaki AF)

pozwolę sobie jednak na sugestię, żebyś się na coś zdecydował..

Bo jeśli przeszkadza Ci plemienne podejście do piłki, to konsekwentnie
nie powinno Ci przeszkadzać wycofanie się (a nie żadne wygnanie) z tej
grupy FortArta czyli Artura Fortuny. Jak siedzę na tej grupie od kilku
lat, tak nie jestem sobie w stanie przypomnieć większego fanatyka
danej drużyny, w jego przypadku Cracovii.

Data: 2010-10-09 04:06:24
Autor: ligwan
> [...]

lat, tak nie jestem sobie w stanie przypomnieć większego fanatyka
danej drużyny, w jego przypadku Cracovii.

Wygnana dałem w "", wiem że sam odszedł.  Wiem że był zaślepionym
fanatykiem swojej drużyny odpornym na fakty ale teraz na grupie też by
takich znalazł  :)
AF był jaki był ale pamiętam że prowadził jakieś tam konkursy
typowania i dużo osób w to się fajnie bawiło. Integrowało to ludzi,
coś jak teraz AJK ze swoimi ciekawymi felietonami. Więc to ma na plus.
Obecnie większość dyskusji wygląda tak:

osoba A -...
osoba B -...
osoba A -...
osoba B -...
osoba A -...
osoba B -...
osoba C -...
osoba A -...
osoba B -...
osoba A -...
osoba B -... itd.

Mnie tam teraz już to rybka, z braku czasu grupę i tak czytam coraz
rzadziej. Pisać też już nie ma za bardzo o czym bo dyskusje są o
takich szczegółach że jeśli nie jest się blisko danego klubu to jest
zero orientacji w temacie. Dlatego większość osób nie wypowiada się tu
tylko skupia się na przeglądaniu wątków.

Data: 2010-10-09 04:11:30
Autor: PB
On 9 Paź, 13:06, ligwan <llig...@gmail.com> wrote:

AF był jaki był ale pamiętam że prowadził jakieś tam konkursy
typowania i dużo osób w to się fajnie bawiło. Integrowało to ludzi,

wiesz, pamiętam taki cytat, bodaj z Cavallino - "dawno by u mnie w KF
wylądował, gdyby nie jego konkurs ligowy" czy coś takiego. Z  jednej
strony integrował, a z drugiej swoim hermetycznym mózgiem zrażał
ludzi.

Data: 2010-10-09 21:57:33
Autor: Cavallino
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:46261494-73f9-41fc-9efa-fa5b177c5a0226g2000yqv.googlegroups.com...
[...]

I jak tylko z konkursem skończył to z miejsca wylądował.

Data: 2010-10-09 11:48:48
Autor: Paweł P

Użytkownik "ligwan" <lligwan@gmail.com> napisał w wiadomości news:eada747d-b9e1-4e0c-85a9-e505097247dad17g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

osób dała już sobie spokój z tą grupą, część została "wygnana" (m.in.
niejaki AF) a część dyskutuje tu tylko w czasie większych wydarzeń.

I to jest chyba najbliższa prawdy odpowiedź.

Grupę śledzę mniejwięcej od ME 2008 może trochę dłużej i w istocie wyrobiłem sobie zdanie na ten temat.

Zresztą nawet biorąc pod uwagę "błyskotliwe" odpowiedzi niektórych centusiów, można sobie wyrobić dość jednoznaczną opinię.

Szkoda, niektórzy piszą tu w istocie z głową, więc ciekawie byłoby poczytać ich opinie na tem czy inny temat, widać jednak póki co czekają na kolejne potknięcie  0-5 naszej reprezentacji lub przegraną Poznania z Turynem w podobnym wymiarze, wówczas pewnie będzie głośno.

No nic dzięki za odpowiedzi, czytam sobie nadal.

Notabene fajnie będzie śledzić ME w Polsce będąc z 9k kilometrów od centrum wydarzeń.

Ciekawe jak będą to oceniać ludzie na ulicy w Tokyo, może wtedy napiszę.

--
Pozdrawiam.

Data: 2010-10-09 13:07:33
Autor: 2wroc
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
piłka nożna to dyscyplina, w której trzeba wykorzystywać wszystkie dozwolone chwyty tzn.
-markowanie strzału/zagrania/gry
-udawanie bólu/ faulu
-przygotowywanie przez cały meczu tylko jednej bramkowej akcji
-podpuszczanie przecinika
-celowe gubienie piłki
-udawnie utraty sił
-wpuszczenie od początku rezerwowych zawodników i wymiana podczas meczu na lepszych
-taktyka gry defensywnej,
-wpuszczenie przeciwnika na swoją połowę boiska, cofanie gry na swoją połowę
-przeciąganie gry
-kłotnie z przeciwnikiem i sędziami
-wykorzystywanie z zimną krwią wszystkich części ciała do zdobycia gola
-stosowanie brzydkiej i niepoukładanej gry celem rozbicia taktyki przeciwnika
-przyspieszanie i opóźnianie gry
-oszukiwanie przeciwnika
itd
wiadomo, że to nie jest gra fair play, ale klasowe drużyny na świecie grają wszystko, na co sędzia pozwala...im lepszy trener tym drużyna zna więcej "chwytów" i lepiej je potrafi wykorzystać podczas meczu np. José Mário dos Santos Félix Mourinho
a w polskiej piłce nikt tego mówi...cała ławka krzyczała:
- do przodu!!!k...a do przodu graj...i kończy to się tak, że po 20 minutach każdy piłkarz ma język na brodzie i koniec mowy o jakiejkolwiek technice, taktyce, pomyśle itp. Pseudotrener i jego cały sztab wkur...y, bo znów przegrana...i na grupie też jest taki komentarz, jak grali cały czas "do przodu" to fajnie w innym razie źle grali, raczej nikt o tym co napisałem wyżej nie pisze...

Data: 2010-10-09 13:10:32
Autor: AJK
09-10-2010  o godz. 11:26 ligwan napisał:

[...]

Ale wiesz, że właśnie teraz biadolisz i narzekasz w taki sam sposób?
"Weźmy się i zróbcie". Kurczę, ludzie - nikt nikomu nie zabrania tu pisać
na żaden temat, od Barcelony, po szóstą ligę w Armenii, więc zamiat
nudzić, że "nie ma o tym, nie ma o tamtym, a dlaczegio nie mam o owym?"
siądź jeden z drugim i sam coś napisz, pozytywnie, merytorycznie czy
subiektywnie  z zachytem o LM czy bez zachwyu o LE. Bo sorry, ale
pretensje do innych, że piszą o tym, co ich interesuje, a nie o tym, co
interesuje was, są deczko... hmm, pomyślę jaki przymiotnik pasuje tu
najbardziej, tak ich wiele do wyboru... :-) --
AJK

Data: 2010-10-09 04:13:06
Autor: PB
On 9 Paź, 13:10, AJK <to-co-w-podpi...@post.pl> wrote:

> [...]

interesuje was, są deczko... hmm, pomyślę jaki przymiotnik pasuje tu
najbardziej, tak ich wiele do wyboru... :-)

dysypatywne :) :) :)

Data: 2010-10-10 09:47:20
Autor: AJK
09-10-2010  o godz. 13:13 PB napisał:

[...]

O, jakie ładne mądre słowo - muszę zapisać, moze się przydać. Choć tylko
pięciosylabowe :-)

--   AJK (a teraz pójdę po słownik, żeby sprawdzić, co oznacza :-))

Data: 2010-10-09 04:28:41
Autor: ligwan
> [...]

interesuje was, są deczko... hmm, pomyślę jaki przymiotnik pasuje tu
najbardziej, tak ich wiele do wyboru... :-)

Ale ja nie mam pretensji, tylko piszę Pawłowi P jak jest. Tobie akurat
ciężko coś zarzucić, masz "szerokie horyzonty" :)
Ja z czasem nie wyrabiam więc wpadam tu tylko czasami na chwilkę. Inni
może by pisali ale są coś zniechęceni do tego.

Data: 2010-10-10 09:46:58
Autor: AJK
09-10-2010  o godz. 13:28 ligwan napisał:

[...]

Wpadasz "czasami na chwilkę" i stawiasz tak radykalne diagnozy, dotyczące
stanu grupy? Oraz diagnozy dotyczących zupełnie nieobecnych ("Inni
 może by pisali ale są coś zniechęceni do tego"), a więc średnio
diagnozowalnych? Odważnie :-)
Cóż, czy inni, którzy może by, a może nie, są niechęcieni, czy też mają
inne zajęcia, albo inne miejsca w sieci - nie wiem. Ale primo - zwróć
uwagę, że te inne miejsca istnieją i człowiek chcący pisać na jakiś
(jakikolwiek) temat ma ich do wyboru setki. Usenet należy bodaj do
najmniej znanych (już), a jeszcze stawiają tu wymagania, żeby czytnik
konigurować, pisać bez błędów, cytować sensownie... Po co, skoro są
ściśle-tematyczne fora, gdzie siedzą podobni fascynaci i na dodatek nic
nie trzeba konfigurować, a można sobie ustawić migający avatarek i
trzypiętrową kolorową sygnaturkę? :-) Usenet to rezerwat dla
mamutków-niedobitków :-) Które czasem mają siłę, czas i ochotę, a czasem
nie. Co można było zobaczyć na pl.rec.ksiazki, gdzie w dniu  przyznania
literackiego Nobla nie było ani jedno posta i ani jednego komentarza, a
na co dzień też niewiele się dzieje (czy to znaczy, że nikt nie czyta
książek, a już zagranicznych to w szczególności? :-))

Secundo - nikt tu naprawdę nikogo nie zniechęca. Wrrróć. Jedna osoba za
dawnych czasów, kiedy jej argumenty witane były osłupiałym wzrokiem i
troską, czy się dobrze czuje, dostawała lekkiej histerii i piszczała,
żeby rozmówca poszedł sobie na inną grupę, bo ona (ta osoba) nie ma
ochoty go czytać (taka tutejsza odmiana Animki :-)). Ale to jedna osoba i
w dodatku siedzi w KF-ie :-) Reszta po prostu pisze i albo są reakcje,
albo nie ma. Normalnie. Od lat w tematyce przeważa tu polska piłka, a
czemu?... Nie wiem, jak inni, ale zagraniczna piłka budzi we mnie emocje
równe 0,001. Ot, oglądam czasem, no, ładnie grają (albo nie), trawa
wyglada na fajną, zero nerwów, zaangażowanie (moje) poniżej zera i gdyby
ktoś mi przełączył na kryminał, to bym pewnie nie krzyczał. A gdyby
przełączył na siatkówkę, to bym się poemocjonował :-) Bliższa koszula
ciału - modelki w Fashion TV są atrakcyjne, na niektóre aktorki też można
popatrzeć, ale potem się je zapomina, a to własna kobita potrafi
doprowadzić człowieka do stanu wrzenia i wrzasku (powody różne: od...
och, jeszcze przed 23:00 :-)... aż po wyrzucenie ulubionych dżinsów,
które "były przecież jeszcze całkiem dobre!"). Z piłką jest tak samo. Co
mi tam jakiś Real, jak tu Clepardia zremisowała z Wieczystą i traci do
lidera już 5 punktów, więc "miejscowa inteligencja" przez najbliższy
tydzień będzie sępić paniekierownikupińdziesiontgroszy motywując to
pomeczową frustracją :-)
Jeśli komuś brakuje tematów dotyczących szeroko pojętej zagranicy - niech
pisze. Może jest jak z anegdotą o Bacie i jego przedstawcielach
handlowych ("Szefie, Afryka to wspaniały rynek - tu nikt jeszcze nie ma
butów!")? Skoro nawet moje "Podróże" znalazły czytelników... :-)

A wspominany przez Ciebie Fortuna jest przykładem dość niefortunnym. A
nawet bardzo. Primo - to przede wszystko on zniechęcał do siebie i
tematów przez siebie poruszanych (konkurs wyłączam, bo tam się zajmował
cyframi, a nie udowanianiem, że bardzo nie lubi Wisły), a z grupy poszedł
sobie sam, rzucając w dodatku naokoło "ścierwami" (jak wspomniałem, był
mistrzem zniechęcania), nie dlatego, że ktoś coś, tylko dlatego, że - jak
twierdził - bardzo chciał się zająć dzieckiem i szkoda mu było czasu na
grupę. Założył sobie bloga i wszyscy happy. On pisze, my nie czytamy -
sielanka :-) Ale pewnie wróci. Tacy zawsze wracają, niestety.

PS
A reprezentacji nie oglądam, więc i zachwycać mi się nią trudno. A nie
oglądam, bo nie chcę się denerwować niepotrzebnie. Teraz wszystko powinno
być podporządowane EURO 2012 - więc obejrzę sobie reprezentację na
mistrzostrwach, a etap prób-i-błędów-a-zwłaszcza-błędów samozachowawczo
wolę pominąć :-)

--
AJK (kurde blaszka, co ja dzisiaj tak długo?)

Data: 2010-10-09 14:14:48
Autor: Danpe
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
On Sat, 9 Oct 2010 13:10:32 +0200, AJK <to-co-w-podpisie@post.pl>
wrote:

pretensje do innych, że piszą o tym, co ich interesuje, a nie o tym, co
interesuje was, są deczko... hmm, pomyślę jaki przymiotnik pasuje tu
najbardziej, tak ich wiele do wyboru... :-)

sa troche z kloaki wyjete :>

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-11 11:20:16
Autor: WOJSAL
W dniu 09.10.2010 13:10, AJK pisze:

Ale wiesz, że właśnie teraz biadolisz i narzekasz w taki sam sposób?
"Weźmy się i zróbcie". Kurczę, ludzie - nikt nikomu nie zabrania tu pisać

A ja bym tak się zapytał: dlaczego na tej grupie nie ma relacji z
krakowskich lig, he? Bo Barcelona Barceloną, ale w naszych (tj.
krakowskich) niższych ligach tez grają. A kibice czekają i czekają na
Twoje relacje ...
:)

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-10-11 14:04:34
Autor: AJK
11-10-2010  o godz. 11:20 WOJSAL napisał:

[...]

Asamsenapisz! :-) Zresztą w kwestii, czy kibice naprawdę czekają zdania samych kibiców są
zapewne mocno podzielone :-)
Relacje z krakowskiego frontu ligowego bywają w "Pozostałych meczach...",
a niedługo kolejne odcinki "Podróży po krakowskich boiskach" (bo
Ekstraklasa nie grała i wreszcie mogłem się wybrać). --
AJK

Data: 2010-10-09 15:21:46
Autor: UGI
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
Bo na tej grupie dominuje lokalno-plemienne podejście do piłki nożnej.

Nie, bo kazdemu normalnemu kibicowi z naszego kraju powinno zalezec na rozwoju polskiej pilki a nie sukcesach Barcelony, Manchesteru czy innego Realu. --

Data: 2010-10-09 18:17:00
Autor: Smok Eustachy
Dnia Sat, 09 Oct 2010 15:21:46 +0000, UGI  napisał(a):

[...]

Jesteśmy teraz w UE, Europejczykami masz być a nie myśleć przestarzałymi szowinistycznymi kategoriami.

Data: 2010-10-09 21:13:55
Autor: Danpe
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
On Sat, 9 Oct 2010 18:17:00 +0000 (UTC), Smok Eustachy
<smok.eustachy@wurg.pl> wrote:

[...]

Az mi sie przypomnialy hasla gloszone podczas pochodow jeszcze za
czasow gdy rzadzila PZPR.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-09 22:22:09
Autor: PB
On 9 Paź, 21:13, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:

Az mi sie przypomnialy hasla gloszone podczas pochodow jeszcze za
czasow gdy rzadzila PZPR.

zieeeeeew..........od jechania pisem to mam wszystkie inne portale
internetowe............

Data: 2010-10-09 23:18:45
Autor: Fidelio
Użytkownik "Smok Eustachy" <smok.eustachy@wurg.pl> napisał w wiadomości news:pan.2010.10.09.18.16.49wurg.pl...
[...]

Niekoniecznie, w ramach UE lansowana jest idea Europy Regionów, także możesz być lokalnym szowinistą z brukselskim błogosławieństwem ;-)

Data: 2010-10-09 20:12:51
Autor: Fidelio
Użytkownik "UGI " <ugi3.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8q1a9$aps$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zwracam uwagę, że ta grupa nazywa się "piłka nożna", a nie "polska.piłka nożna". Jak wiemy są to dwie różne dyscypliny sportu ;-)

Zresztą tzw. kiboli tak naprawdę piłka nożna jako wydarzenie sportowe nie interesuje, manifestują to często odwracając się tyłem do boiska. Dla tej grupy liczy się bardziej identyfikacja z danymi barwami i poczucie wpólnoty w grupie sobie podobnych, piłka nożna jest tu tylko dodatkiem.

Data: 2010-10-09 22:00:02
Autor: Cavallino
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i8qbb9$v4$1news.onet.pl...
[...]

Gdyby tak było, to dyskutowałbym na forum WL, a nie na tej grupie.
A nawet nigdy się tam nie zalogowałem.
Więc nie wciskaj kitu i nie płacz, tylko dyskutuj sobie o zagranicy.
Zobaczymy ilu chętnych będzie.

Data: 2010-10-09 23:15:41
Autor: Fidelio
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i8qhjr$gu2$1news.onet.pl...
[...]

Andy też tu dyskutuje a potem na meczu z kolegami kibolami stoi tyłem do meczu ;-)

Więc nie wciskaj kitu i nie płacz, tylko dyskutuj sobie o zagranicy.
Zobaczymy ilu chętnych będzie.

Ależ ja dyskutuję o czym tylko chcę, omawiamy tu sobie pewne zjawisko, nie gorączkuj się.

Data: 2010-10-10 05:20:31
Autor: Danpe
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?

caly mecz czy minute?

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-09 22:29:22
Autor: PB
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
On 10 Paź, 05:20, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:

caly mecz czy minute?

czas nieważny. Bo stając d...ą do murawy bierze pod uwagę, że nie
zobaczy ewentualnej bramki. Czyli wydarzenia boiskowe są dla niego na
drugim planie.

Data: 2010-10-10 11:20:47
Autor: Danpe
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
On Sat, 9 Oct 2010 22:29:22 -0700 (PDT), PB <batoczir@gmail.com>
wrote:

[...]

Byzyyduura.
Idac na mecz musisz miec zalozone, ze bramki nei zobaczysz.
Bo kolega cos powie i sie obrocisz, bo chcesz zobaczyc oprawe i sie
obrocisz itp.
Ja chodze na sektor dla dopingujacych i wiem, ze po meczu ogladne
powtorki, bo moge cos przeoczyc machajac  szalikiem zy flaga, ale
bylem ze 3 razy na sektorze dla piknikow a i tak bramki czy sytuacje
zdarzalo mi sie przeoczyc, bo tak jak wyzej napisalem, ktos cos do
mnie powiedzial i sie oderwalem od ogladania, albo ja sie odwrocilem
zeby cos powiedziec, albo chcialem przeczytac co na fladze napisane
itp.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-10 11:48:51
Autor: Cavallino
wrote:

[...]

I dlatego nikt poważny nie ogląda opraw gdy na boisku trwa mecz.

Ja chodze na sektor dla dopingujacych i wiem, ze po meczu ogladne
powtorki, bo moge cos przeoczyc machajac  szalikiem zy flaga,

O to właśnie chodziło - dla niektórych to co sie dzieje na boisku jest drugoplanowe.
Na szczęściej nie dla wszystkich.

Data: 2010-10-11 23:07:26
Autor: Danpe
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
On Sun, 10 Oct 2010 11:48:51 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

O to właśnie chodziło - dla niektórych to co sie dzieje na boisku jest drugoplanowe.
Na szczęściej nie dla wszystkich.

nie pieprz, jakby tak bylo to bym nie ogladal powtorek i w ogole nie
patrzyl na boisko, co jednak przez prawie caly mecz robie.Z ze nie
widze 5 min z 95 minut spotkania to coz, zaden to IMO powod dla Ciebie
do wysuwania tak daleko idacych wnioskow w stosunku do mnie. Ty lubisz
gapic sie na boisko caly mecz, ja lubie procz tego robic atmosfere,
ktora to zreszta mnie na stadion przyciaga. Jakby nie bylo czegos
takiego jak ultras na meczu to bym wolal zakupic pakiet c+.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-12 12:20:28
Autor: zavada
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
(...) nikt poważny nie ogląda opraw gdy na boisku trwa mecz.

Ale zrobiles kupe jakbys nie byl kibicem.
Jest rownorzedne i nie jednoznaczne.

(...) dla niektórych to co sie dzieje na boisku jest drugoplanowe.
Na szczęściej nie dla wszystkich.

No zdarzylo sie ,ze kiedy sralem to nie zalowalem bramki z replay'a po wytarciu,
ale to co dzieje sie zaraz po jest wazniejsze szybko zobaczyc niz spuscic wode

Data: 2010-10-11 05:07:50
Autor: PB
On 10 Paź, 11:20, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
On Sat, 9 Oct 2010 22:29:22 -0700 (PDT), PB <batoc...@gmail.com>
wrote:

> [...]
>drugim planie.

Byzyyduura.
Idac na mecz musisz miec zalozone, ze bramki nei zobaczysz.

ROTFL Twoje kolejne założenia przebijają jak widzę same siebie :) :) :)

Data: 2010-10-11 23:07:59
Autor: Danpe
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?

wrote:

> [...]

Idac na mecz musisz miec zalozone, ze bramki nei zobaczysz.

ROTFL Twoje kolejne założenia przebijają jak widzę same siebie :) :) :)

ile lat chodzis na mecze?
Widziales kazda bramke?

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-10 13:23:25
Autor: Andy
"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:i8qm24$thl$1news.onet.pl...
Gdyby tak było, to dyskutowałbym na forum WL, a nie na tej grupie.
A nawet nigdy się tam nie zalogowałem.

Andy też tu dyskutuje a potem na meczu z kolegami kibolami stoi tyłem do meczu ;-)

Akurat przyklad wybrales slaby, bo jak juz nadmienilem niegdys, nie jestem bywalcem Kotla, ze wszystkimi tego konsekwencjami :).

Zreszta, tak na marginesie, to i tak moja sprawa co robie na meczu. Moge zasuwac kielbasy, moge spiewac, moge stac tylem do boiska, wreszcie moge nie odrywac wzroku od wspaniale grajacych pilkarzy.

Data: 2010-10-10 13:33:41
Autor: Cavallino
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:i8s7vo$i17$1mx1.internetia.pl...
[...]

Potwierdzam - jak widziałem na meczu Andy'ego, to zawsze w jakimś innym miejscu stadionu.
Z lepszym widokiem na mecz niż na kocioł. ;-)

Data: 2010-10-10 14:36:53
Autor: Fidelio
[...]

Wcale nie słaby, ale doskonale udokumentowany:
"> Znaczy mecz jako taki nie interesuje was?

Nie. Cos jeszcze chcesz wiedziec?"

To były Twoje słowa :-)

Zreszta, tak na marginesie, to i tak moja sprawa co robie na meczu. Moge zasuwac kielbasy, moge spiewac, moge stac tylem do boiska, wreszcie moge nie odrywac wzroku od wspaniale grajacych pilkarzy.

Ale czy ktoś Ci tutaj mówi co masz robić :-)?

Data: 2010-10-10 14:42:29
Autor: Andy
"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:i8sc15$u1a$1news.onet.pl...
[...]

Tej, zarty sobie robisz z tym cytowaniem? Pytanie bylo wyjatkowo glupie, to i odpowiedz na tym samym poziomie.

Data: 2010-10-10 18:23:53
Autor: Fidelio
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:i8sck0$h8g$1mx1.internetia.pl...
[...]

Pytanie było adekwatne do zachowania, którego dotyczyło.

Data: 2010-10-10 14:42:46
Autor: Cavallino
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i8sc15$u1a$1news.onet.pl...
[...]

Odczytaj je jako "wypchaj się sianem", a nie dosłownie.

Data: 2010-10-09 12:54:14
Autor: RedLite
W dniu 2010-10-08 21:11, Paweł P pisze:

[...]

Twój post jest trochę nonsensowny IMO
Przecież nikt tutaj nie sekuje fanów klubów europejskich
Skoro ich tu nie ma, to znaczy że nie chcą tutaj być
Nie bardzo roumiem w czym problem

Data: 2010-10-09 04:05:30
Autor: PB
On 9 Paź, 12:54, RedLite <si...@ocho.es> wrote:

Przecież nikt tutaj nie sekuje fanów klubów europejskich
Skoro ich tu nie ma, to znaczy że nie chcą tutaj być

generalnie w dobie Facebooka i efektownych/efekciarskich  graficznie
forów tematycznych Usenet w ogóle stracił na frekwencji.

Data: 2010-10-09 13:32:14
Autor: Paweł P

Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:55c29520-9eca-4c06-b863-22be6d493c28x7g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

I nad tym jako osoba z wzmiankowaną już niepełnosprawnością ubolewam niesamowicie.

Data: 2010-10-09 13:33:27
Autor: RedLite
W dniu 2010-10-09 13:05, PB pisze:

generalnie w dobie Facebooka i efektownych/efekciarskich  graficznie
forów tematycznych Usenet w ogóle stracił na frekwencji.

Faktem jest, że usenet powoli zdycha, ale to jest inny problem.
Poczytaj posty z początku tysiąclecia -  nawet w czasach świetności tej grupy (i usenetu) nie było inaczej

Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?