Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?

Data: 2010-10-08 21:15:27
Autor: Cavallino
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
Użytkownik "Paweł P" <stary_bukiet@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8nqdd$o32$1inews.gazeta.pl...
Witam.

Tylko czytam grupę, nie wypowiadam się bo do prawdziwych znawców mi daleko.

Czy jednak ktoś potrafi mi odpowiedzieć, dlaczego tutaj komentuje się tylko te nasze krajowe mierne spotkania?

Każdy komentuje to, co go interesuje.
Nikt nie broni, abyś komentował sobie mecze zagraniczne.

Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?