Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?

Data: 2010-10-09 10:49:16
Autor: Fidelio
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
Użytkownik "Paweł P" <stary_bukiet@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8nqdd$o32$1inews.gazeta.pl...
Witam.

Tylko czytam grupę, nie wypowiadam się bo do prawdziwych znawców mi daleko.

Czy jednak ktoś potrafi mi odpowiedzieć, dlaczego tutaj komentuje się tylko te nasze krajowe mierne spotkania?

Przecież zapewne wielu z was ogląda ligi europy czy mecze międzypaństwowe z udziałem innych reprezentacji niż nasza.

Chociażby aktualnie mecz Niemcy - Turcja.

Nie wierzę, że nie ma tu fanów Barcy, królewskich czy czerwonych diabłów, dlaczego więco tych meczach nic nie piszecie?

Bo na tej grupie dominuje lokalno-plemienne podejście do piłki nożnej.

Data: 2010-10-09 02:26:23
Autor: ligwan
On 9 Paź, 10:49, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "Paweł P" <stary_buk...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:i8nqdd$o32$1inews.gazeta.pl...

> [...]

> dlaczego więco tych meczach nic nie piszecie?

Bo na tej grupie dominuje lokalno-plemienne podejście do piłki nożnej.

Dokładnie :) Dodatkowo mamy taką mentalność że lubimy ponarzekać,
pobiadolić jak to źle się dzieje. Pozytywne rzeczy odchodzą na plan
dalszy, największe wzięcie mają skandaliczne i sensacyjne wątki.
Dlatego zamiast zachwycać się grą drużyn z LM czy meczów reprezentacji
prowadzone są tu słowne wojny poznańsko-warszawsko-krakowskie z
dodatkiem pojedynczych jednostek z innych klubów. Byle personalnie
komuś dopiec i tyle. Kilka lat temu jeszcze było w miarę ale część
osób dała już sobie spokój z tą grupą, część została "wygnana" (m.in.
niejaki AF) a część dyskutuje tu tylko w czasie większych wydarzeń.

Data: 2010-10-09 03:26:25
Autor: PB
On 9 Paź, 11:26, ligwan <llig...@gmail.com> wrote:

> Bo na tej grupie dominuje lokalno-plemienne podejście do piłki nożnej.

Dokładnie :)
(...) Kilka lat temu jeszcze było w miarę ale część
osób dała już sobie spokój z tą grupą, część została "wygnana" (m.in.
niejaki AF)

pozwolę sobie jednak na sugestię, żebyś się na coś zdecydował..

Bo jeśli przeszkadza Ci plemienne podejście do piłki, to konsekwentnie
nie powinno Ci przeszkadzać wycofanie się (a nie żadne wygnanie) z tej
grupy FortArta czyli Artura Fortuny. Jak siedzę na tej grupie od kilku
lat, tak nie jestem sobie w stanie przypomnieć większego fanatyka
danej drużyny, w jego przypadku Cracovii.

Data: 2010-10-09 04:06:24
Autor: ligwan
> [...]

lat, tak nie jestem sobie w stanie przypomnieć większego fanatyka
danej drużyny, w jego przypadku Cracovii.

Wygnana dałem w "", wiem że sam odszedł.  Wiem że był zaślepionym
fanatykiem swojej drużyny odpornym na fakty ale teraz na grupie też by
takich znalazł  :)
AF był jaki był ale pamiętam że prowadził jakieś tam konkursy
typowania i dużo osób w to się fajnie bawiło. Integrowało to ludzi,
coś jak teraz AJK ze swoimi ciekawymi felietonami. Więc to ma na plus.
Obecnie większość dyskusji wygląda tak:

osoba A -...
osoba B -...
osoba A -...
osoba B -...
osoba A -...
osoba B -...
osoba C -...
osoba A -...
osoba B -...
osoba A -...
osoba B -... itd.

Mnie tam teraz już to rybka, z braku czasu grupę i tak czytam coraz
rzadziej. Pisać też już nie ma za bardzo o czym bo dyskusje są o
takich szczegółach że jeśli nie jest się blisko danego klubu to jest
zero orientacji w temacie. Dlatego większość osób nie wypowiada się tu
tylko skupia się na przeglądaniu wątków.

Data: 2010-10-09 04:11:30
Autor: PB
On 9 Paź, 13:06, ligwan <llig...@gmail.com> wrote:

AF był jaki był ale pamiętam że prowadził jakieś tam konkursy
typowania i dużo osób w to się fajnie bawiło. Integrowało to ludzi,

wiesz, pamiętam taki cytat, bodaj z Cavallino - "dawno by u mnie w KF
wylądował, gdyby nie jego konkurs ligowy" czy coś takiego. Z  jednej
strony integrował, a z drugiej swoim hermetycznym mózgiem zrażał
ludzi.

Data: 2010-10-09 21:57:33
Autor: Cavallino
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:46261494-73f9-41fc-9efa-fa5b177c5a0226g2000yqv.googlegroups.com...
[...]

I jak tylko z konkursem skończył to z miejsca wylądował.

Data: 2010-10-09 11:48:48
Autor: Paweł P

Użytkownik "ligwan" <lligwan@gmail.com> napisał w wiadomości news:eada747d-b9e1-4e0c-85a9-e505097247dad17g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

osób dała już sobie spokój z tą grupą, część została "wygnana" (m.in.
niejaki AF) a część dyskutuje tu tylko w czasie większych wydarzeń.

I to jest chyba najbliższa prawdy odpowiedź.

Grupę śledzę mniejwięcej od ME 2008 może trochę dłużej i w istocie wyrobiłem sobie zdanie na ten temat.

Zresztą nawet biorąc pod uwagę "błyskotliwe" odpowiedzi niektórych centusiów, można sobie wyrobić dość jednoznaczną opinię.

Szkoda, niektórzy piszą tu w istocie z głową, więc ciekawie byłoby poczytać ich opinie na tem czy inny temat, widać jednak póki co czekają na kolejne potknięcie  0-5 naszej reprezentacji lub przegraną Poznania z Turynem w podobnym wymiarze, wówczas pewnie będzie głośno.

No nic dzięki za odpowiedzi, czytam sobie nadal.

Notabene fajnie będzie śledzić ME w Polsce będąc z 9k kilometrów od centrum wydarzeń.

Ciekawe jak będą to oceniać ludzie na ulicy w Tokyo, może wtedy napiszę.

--
Pozdrawiam.

Data: 2010-10-09 13:07:33
Autor: 2wroc
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
piłka nożna to dyscyplina, w której trzeba wykorzystywać wszystkie dozwolone chwyty tzn.
-markowanie strzału/zagrania/gry
-udawanie bólu/ faulu
-przygotowywanie przez cały meczu tylko jednej bramkowej akcji
-podpuszczanie przecinika
-celowe gubienie piłki
-udawnie utraty sił
-wpuszczenie od początku rezerwowych zawodników i wymiana podczas meczu na lepszych
-taktyka gry defensywnej,
-wpuszczenie przeciwnika na swoją połowę boiska, cofanie gry na swoją połowę
-przeciąganie gry
-kłotnie z przeciwnikiem i sędziami
-wykorzystywanie z zimną krwią wszystkich części ciała do zdobycia gola
-stosowanie brzydkiej i niepoukładanej gry celem rozbicia taktyki przeciwnika
-przyspieszanie i opóźnianie gry
-oszukiwanie przeciwnika
itd
wiadomo, że to nie jest gra fair play, ale klasowe drużyny na świecie grają wszystko, na co sędzia pozwala...im lepszy trener tym drużyna zna więcej "chwytów" i lepiej je potrafi wykorzystać podczas meczu np. José Mário dos Santos Félix Mourinho
a w polskiej piłce nikt tego mówi...cała ławka krzyczała:
- do przodu!!!k...a do przodu graj...i kończy to się tak, że po 20 minutach każdy piłkarz ma język na brodzie i koniec mowy o jakiejkolwiek technice, taktyce, pomyśle itp. Pseudotrener i jego cały sztab wkur...y, bo znów przegrana...i na grupie też jest taki komentarz, jak grali cały czas "do przodu" to fajnie w innym razie źle grali, raczej nikt o tym co napisałem wyżej nie pisze...

Data: 2010-10-09 13:10:32
Autor: AJK
09-10-2010  o godz. 11:26 ligwan napisał:

[...]

Ale wiesz, że właśnie teraz biadolisz i narzekasz w taki sam sposób?
"Weźmy się i zróbcie". Kurczę, ludzie - nikt nikomu nie zabrania tu pisać
na żaden temat, od Barcelony, po szóstą ligę w Armenii, więc zamiat
nudzić, że "nie ma o tym, nie ma o tamtym, a dlaczegio nie mam o owym?"
siądź jeden z drugim i sam coś napisz, pozytywnie, merytorycznie czy
subiektywnie  z zachytem o LM czy bez zachwyu o LE. Bo sorry, ale
pretensje do innych, że piszą o tym, co ich interesuje, a nie o tym, co
interesuje was, są deczko... hmm, pomyślę jaki przymiotnik pasuje tu
najbardziej, tak ich wiele do wyboru... :-) --
AJK

Data: 2010-10-09 04:13:06
Autor: PB
On 9 Paź, 13:10, AJK <to-co-w-podpi...@post.pl> wrote:

> [...]

interesuje was, są deczko... hmm, pomyślę jaki przymiotnik pasuje tu
najbardziej, tak ich wiele do wyboru... :-)

dysypatywne :) :) :)

Data: 2010-10-10 09:47:20
Autor: AJK
09-10-2010  o godz. 13:13 PB napisał:

[...]

O, jakie ładne mądre słowo - muszę zapisać, moze się przydać. Choć tylko
pięciosylabowe :-)

--   AJK (a teraz pójdę po słownik, żeby sprawdzić, co oznacza :-))

Data: 2010-10-09 04:28:41
Autor: ligwan
> [...]

interesuje was, są deczko... hmm, pomyślę jaki przymiotnik pasuje tu
najbardziej, tak ich wiele do wyboru... :-)

Ale ja nie mam pretensji, tylko piszę Pawłowi P jak jest. Tobie akurat
ciężko coś zarzucić, masz "szerokie horyzonty" :)
Ja z czasem nie wyrabiam więc wpadam tu tylko czasami na chwilkę. Inni
może by pisali ale są coś zniechęceni do tego.

Data: 2010-10-10 09:46:58
Autor: AJK
09-10-2010  o godz. 13:28 ligwan napisał:

[...]

Wpadasz "czasami na chwilkę" i stawiasz tak radykalne diagnozy, dotyczące
stanu grupy? Oraz diagnozy dotyczących zupełnie nieobecnych ("Inni
 może by pisali ale są coś zniechęceni do tego"), a więc średnio
diagnozowalnych? Odważnie :-)
Cóż, czy inni, którzy może by, a może nie, są niechęcieni, czy też mają
inne zajęcia, albo inne miejsca w sieci - nie wiem. Ale primo - zwróć
uwagę, że te inne miejsca istnieją i człowiek chcący pisać na jakiś
(jakikolwiek) temat ma ich do wyboru setki. Usenet należy bodaj do
najmniej znanych (już), a jeszcze stawiają tu wymagania, żeby czytnik
konigurować, pisać bez błędów, cytować sensownie... Po co, skoro są
ściśle-tematyczne fora, gdzie siedzą podobni fascynaci i na dodatek nic
nie trzeba konfigurować, a można sobie ustawić migający avatarek i
trzypiętrową kolorową sygnaturkę? :-) Usenet to rezerwat dla
mamutków-niedobitków :-) Które czasem mają siłę, czas i ochotę, a czasem
nie. Co można było zobaczyć na pl.rec.ksiazki, gdzie w dniu  przyznania
literackiego Nobla nie było ani jedno posta i ani jednego komentarza, a
na co dzień też niewiele się dzieje (czy to znaczy, że nikt nie czyta
książek, a już zagranicznych to w szczególności? :-))

Secundo - nikt tu naprawdę nikogo nie zniechęca. Wrrróć. Jedna osoba za
dawnych czasów, kiedy jej argumenty witane były osłupiałym wzrokiem i
troską, czy się dobrze czuje, dostawała lekkiej histerii i piszczała,
żeby rozmówca poszedł sobie na inną grupę, bo ona (ta osoba) nie ma
ochoty go czytać (taka tutejsza odmiana Animki :-)). Ale to jedna osoba i
w dodatku siedzi w KF-ie :-) Reszta po prostu pisze i albo są reakcje,
albo nie ma. Normalnie. Od lat w tematyce przeważa tu polska piłka, a
czemu?... Nie wiem, jak inni, ale zagraniczna piłka budzi we mnie emocje
równe 0,001. Ot, oglądam czasem, no, ładnie grają (albo nie), trawa
wyglada na fajną, zero nerwów, zaangażowanie (moje) poniżej zera i gdyby
ktoś mi przełączył na kryminał, to bym pewnie nie krzyczał. A gdyby
przełączył na siatkówkę, to bym się poemocjonował :-) Bliższa koszula
ciału - modelki w Fashion TV są atrakcyjne, na niektóre aktorki też można
popatrzeć, ale potem się je zapomina, a to własna kobita potrafi
doprowadzić człowieka do stanu wrzenia i wrzasku (powody różne: od...
och, jeszcze przed 23:00 :-)... aż po wyrzucenie ulubionych dżinsów,
które "były przecież jeszcze całkiem dobre!"). Z piłką jest tak samo. Co
mi tam jakiś Real, jak tu Clepardia zremisowała z Wieczystą i traci do
lidera już 5 punktów, więc "miejscowa inteligencja" przez najbliższy
tydzień będzie sępić paniekierownikupińdziesiontgroszy motywując to
pomeczową frustracją :-)
Jeśli komuś brakuje tematów dotyczących szeroko pojętej zagranicy - niech
pisze. Może jest jak z anegdotą o Bacie i jego przedstawcielach
handlowych ("Szefie, Afryka to wspaniały rynek - tu nikt jeszcze nie ma
butów!")? Skoro nawet moje "Podróże" znalazły czytelników... :-)

A wspominany przez Ciebie Fortuna jest przykładem dość niefortunnym. A
nawet bardzo. Primo - to przede wszystko on zniechęcał do siebie i
tematów przez siebie poruszanych (konkurs wyłączam, bo tam się zajmował
cyframi, a nie udowanianiem, że bardzo nie lubi Wisły), a z grupy poszedł
sobie sam, rzucając w dodatku naokoło "ścierwami" (jak wspomniałem, był
mistrzem zniechęcania), nie dlatego, że ktoś coś, tylko dlatego, że - jak
twierdził - bardzo chciał się zająć dzieckiem i szkoda mu było czasu na
grupę. Założył sobie bloga i wszyscy happy. On pisze, my nie czytamy -
sielanka :-) Ale pewnie wróci. Tacy zawsze wracają, niestety.

PS
A reprezentacji nie oglądam, więc i zachwycać mi się nią trudno. A nie
oglądam, bo nie chcę się denerwować niepotrzebnie. Teraz wszystko powinno
być podporządowane EURO 2012 - więc obejrzę sobie reprezentację na
mistrzostrwach, a etap prób-i-błędów-a-zwłaszcza-błędów samozachowawczo
wolę pominąć :-)

--
AJK (kurde blaszka, co ja dzisiaj tak długo?)

Data: 2010-10-09 14:14:48
Autor: Danpe
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
On Sat, 9 Oct 2010 13:10:32 +0200, AJK <to-co-w-podpisie@post.pl>
wrote:

pretensje do innych, że piszą o tym, co ich interesuje, a nie o tym, co
interesuje was, są deczko... hmm, pomyślę jaki przymiotnik pasuje tu
najbardziej, tak ich wiele do wyboru... :-)

sa troche z kloaki wyjete :>

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-11 11:20:16
Autor: WOJSAL
W dniu 09.10.2010 13:10, AJK pisze:

Ale wiesz, że właśnie teraz biadolisz i narzekasz w taki sam sposób?
"Weźmy się i zróbcie". Kurczę, ludzie - nikt nikomu nie zabrania tu pisać

A ja bym tak się zapytał: dlaczego na tej grupie nie ma relacji z
krakowskich lig, he? Bo Barcelona Barceloną, ale w naszych (tj.
krakowskich) niższych ligach tez grają. A kibice czekają i czekają na
Twoje relacje ...
:)

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2010-10-11 14:04:34
Autor: AJK
11-10-2010  o godz. 11:20 WOJSAL napisał:

[...]

Asamsenapisz! :-) Zresztą w kwestii, czy kibice naprawdę czekają zdania samych kibiców są
zapewne mocno podzielone :-)
Relacje z krakowskiego frontu ligowego bywają w "Pozostałych meczach...",
a niedługo kolejne odcinki "Podróży po krakowskich boiskach" (bo
Ekstraklasa nie grała i wreszcie mogłem się wybrać). --
AJK

Data: 2010-10-09 15:21:46
Autor: UGI
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
Bo na tej grupie dominuje lokalno-plemienne podejście do piłki nożnej.

Nie, bo kazdemu normalnemu kibicowi z naszego kraju powinno zalezec na rozwoju polskiej pilki a nie sukcesach Barcelony, Manchesteru czy innego Realu. --

Data: 2010-10-09 18:17:00
Autor: Smok Eustachy
Dnia Sat, 09 Oct 2010 15:21:46 +0000, UGI  napisał(a):

[...]

Jesteśmy teraz w UE, Europejczykami masz być a nie myśleć przestarzałymi szowinistycznymi kategoriami.

Data: 2010-10-09 21:13:55
Autor: Danpe
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
On Sat, 9 Oct 2010 18:17:00 +0000 (UTC), Smok Eustachy
<smok.eustachy@wurg.pl> wrote:

[...]

Az mi sie przypomnialy hasla gloszone podczas pochodow jeszcze za
czasow gdy rzadzila PZPR.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-09 22:22:09
Autor: PB
On 9 Paź, 21:13, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:

Az mi sie przypomnialy hasla gloszone podczas pochodow jeszcze za
czasow gdy rzadzila PZPR.

zieeeeeew..........od jechania pisem to mam wszystkie inne portale
internetowe............

Data: 2010-10-09 23:18:45
Autor: Fidelio
Użytkownik "Smok Eustachy" <smok.eustachy@wurg.pl> napisał w wiadomości news:pan.2010.10.09.18.16.49wurg.pl...
[...]

Niekoniecznie, w ramach UE lansowana jest idea Europy Regionów, także możesz być lokalnym szowinistą z brukselskim błogosławieństwem ;-)

Data: 2010-10-09 20:12:51
Autor: Fidelio
Użytkownik "UGI " <ugi3.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8q1a9$aps$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zwracam uwagę, że ta grupa nazywa się "piłka nożna", a nie "polska.piłka nożna". Jak wiemy są to dwie różne dyscypliny sportu ;-)

Zresztą tzw. kiboli tak naprawdę piłka nożna jako wydarzenie sportowe nie interesuje, manifestują to często odwracając się tyłem do boiska. Dla tej grupy liczy się bardziej identyfikacja z danymi barwami i poczucie wpólnoty w grupie sobie podobnych, piłka nożna jest tu tylko dodatkiem.

Data: 2010-10-09 22:00:02
Autor: Cavallino
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i8qbb9$v4$1news.onet.pl...
[...]

Gdyby tak było, to dyskutowałbym na forum WL, a nie na tej grupie.
A nawet nigdy się tam nie zalogowałem.
Więc nie wciskaj kitu i nie płacz, tylko dyskutuj sobie o zagranicy.
Zobaczymy ilu chętnych będzie.

Data: 2010-10-09 23:15:41
Autor: Fidelio
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i8qhjr$gu2$1news.onet.pl...
[...]

Andy też tu dyskutuje a potem na meczu z kolegami kibolami stoi tyłem do meczu ;-)

Więc nie wciskaj kitu i nie płacz, tylko dyskutuj sobie o zagranicy.
Zobaczymy ilu chętnych będzie.

Ależ ja dyskutuję o czym tylko chcę, omawiamy tu sobie pewne zjawisko, nie gorączkuj się.

Data: 2010-10-10 05:20:31
Autor: Danpe
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?

caly mecz czy minute?

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-09 22:29:22
Autor: PB
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
On 10 Paź, 05:20, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:

caly mecz czy minute?

czas nieważny. Bo stając d...ą do murawy bierze pod uwagę, że nie
zobaczy ewentualnej bramki. Czyli wydarzenia boiskowe są dla niego na
drugim planie.

Data: 2010-10-10 11:20:47
Autor: Danpe
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
On Sat, 9 Oct 2010 22:29:22 -0700 (PDT), PB <batoczir@gmail.com>
wrote:

[...]

Byzyyduura.
Idac na mecz musisz miec zalozone, ze bramki nei zobaczysz.
Bo kolega cos powie i sie obrocisz, bo chcesz zobaczyc oprawe i sie
obrocisz itp.
Ja chodze na sektor dla dopingujacych i wiem, ze po meczu ogladne
powtorki, bo moge cos przeoczyc machajac  szalikiem zy flaga, ale
bylem ze 3 razy na sektorze dla piknikow a i tak bramki czy sytuacje
zdarzalo mi sie przeoczyc, bo tak jak wyzej napisalem, ktos cos do
mnie powiedzial i sie oderwalem od ogladania, albo ja sie odwrocilem
zeby cos powiedziec, albo chcialem przeczytac co na fladze napisane
itp.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-10 11:48:51
Autor: Cavallino
wrote:

[...]

I dlatego nikt poważny nie ogląda opraw gdy na boisku trwa mecz.

Ja chodze na sektor dla dopingujacych i wiem, ze po meczu ogladne
powtorki, bo moge cos przeoczyc machajac  szalikiem zy flaga,

O to właśnie chodziło - dla niektórych to co sie dzieje na boisku jest drugoplanowe.
Na szczęściej nie dla wszystkich.

Data: 2010-10-11 23:07:26
Autor: Danpe
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?
On Sun, 10 Oct 2010 11:48:51 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

O to właśnie chodziło - dla niektórych to co sie dzieje na boisku jest drugoplanowe.
Na szczęściej nie dla wszystkich.

nie pieprz, jakby tak bylo to bym nie ogladal powtorek i w ogole nie
patrzyl na boisko, co jednak przez prawie caly mecz robie.Z ze nie
widze 5 min z 95 minut spotkania to coz, zaden to IMO powod dla Ciebie
do wysuwania tak daleko idacych wnioskow w stosunku do mnie. Ty lubisz
gapic sie na boisko caly mecz, ja lubie procz tego robic atmosfere,
ktora to zreszta mnie na stadion przyciaga. Jakby nie bylo czegos
takiego jak ultras na meczu to bym wolal zakupic pakiet c+.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-12 12:20:28
Autor: zavada
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
(...) nikt poważny nie ogląda opraw gdy na boisku trwa mecz.

Ale zrobiles kupe jakbys nie byl kibicem.
Jest rownorzedne i nie jednoznaczne.

(...) dla niektórych to co sie dzieje na boisku jest drugoplanowe.
Na szczęściej nie dla wszystkich.

No zdarzylo sie ,ze kiedy sralem to nie zalowalem bramki z replay'a po wytarciu,
ale to co dzieje sie zaraz po jest wazniejsze szybko zobaczyc niz spuscic wode

Data: 2010-10-11 05:07:50
Autor: PB
On 10 Paź, 11:20, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
On Sat, 9 Oct 2010 22:29:22 -0700 (PDT), PB <batoc...@gmail.com>
wrote:

> [...]
>drugim planie.

Byzyyduura.
Idac na mecz musisz miec zalozone, ze bramki nei zobaczysz.

ROTFL Twoje kolejne założenia przebijają jak widzę same siebie :) :) :)

Data: 2010-10-11 23:07:59
Autor: Danpe
Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?

wrote:

> [...]

Idac na mecz musisz miec zalozone, ze bramki nei zobaczysz.

ROTFL Twoje kolejne założenia przebijają jak widzę same siebie :) :) :)

ile lat chodzis na mecze?
Widziales kazda bramke?

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-10 13:23:25
Autor: Andy
"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:i8qm24$thl$1news.onet.pl...
Gdyby tak było, to dyskutowałbym na forum WL, a nie na tej grupie.
A nawet nigdy się tam nie zalogowałem.

Andy też tu dyskutuje a potem na meczu z kolegami kibolami stoi tyłem do meczu ;-)

Akurat przyklad wybrales slaby, bo jak juz nadmienilem niegdys, nie jestem bywalcem Kotla, ze wszystkimi tego konsekwencjami :).

Zreszta, tak na marginesie, to i tak moja sprawa co robie na meczu. Moge zasuwac kielbasy, moge spiewac, moge stac tylem do boiska, wreszcie moge nie odrywac wzroku od wspaniale grajacych pilkarzy.

Data: 2010-10-10 13:33:41
Autor: Cavallino
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:i8s7vo$i17$1mx1.internetia.pl...
[...]

Potwierdzam - jak widziałem na meczu Andy'ego, to zawsze w jakimś innym miejscu stadionu.
Z lepszym widokiem na mecz niż na kocioł. ;-)

Data: 2010-10-10 14:36:53
Autor: Fidelio
[...]

Wcale nie słaby, ale doskonale udokumentowany:
"> Znaczy mecz jako taki nie interesuje was?

Nie. Cos jeszcze chcesz wiedziec?"

To były Twoje słowa :-)

Zreszta, tak na marginesie, to i tak moja sprawa co robie na meczu. Moge zasuwac kielbasy, moge spiewac, moge stac tylem do boiska, wreszcie moge nie odrywac wzroku od wspaniale grajacych pilkarzy.

Ale czy ktoś Ci tutaj mówi co masz robić :-)?

Data: 2010-10-10 14:42:29
Autor: Andy
"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:i8sc15$u1a$1news.onet.pl...
[...]

Tej, zarty sobie robisz z tym cytowaniem? Pytanie bylo wyjatkowo glupie, to i odpowiedz na tym samym poziomie.

Data: 2010-10-10 18:23:53
Autor: Fidelio
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w wiadomości news:i8sck0$h8g$1mx1.internetia.pl...
[...]

Pytanie było adekwatne do zachowania, którego dotyczyło.

Data: 2010-10-10 14:42:46
Autor: Cavallino
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i8sc15$u1a$1news.onet.pl...
[...]

Odczytaj je jako "wypchaj się sianem", a nie dosłownie.

Dlaczego na grupie komentuje się tylko krajową piłkę?