Dlaczego na marsz wolnosci

Data: 2018-05-12 06:13:58
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego na marsz wolnosci
Przyszlo tak malo ludzi?

Data: 2018-05-12 06:26:10
Autor: japanizer
Dlaczego na marsz wolnosci
On Saturday, May 12, 2018 at 10:14:00 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Przyszlo tak malo ludzi?

W porównaniu do Marszu Miliona zorganizowanego przez PiS, to faktycznie niewiele.

https://img7.dmty.pl//uploads/201604/1460150917_zxfnh9_600.jpg

Data: 2018-05-12 15:38:48
Autor: A. Filip
Dlaczego na marsz wolnosci
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Ile stachanowcy Hanny Gronkiewicz-Waltz PO zdołali naliczyć?

--
A. Filip

Data: 2018-05-13 04:29:10
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego na marsz wolnosci
ciebie spytal a ty ja ostatni cham pytaniem odpowiedasz.

Data: 2018-05-13 15:47:45
Autor: Pazerność i Stołki
Dlaczego na marsz wolnosci
wesz  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:aa0bdfc1-4297-4a72-9934-cc7bbf6b589egooglegroups.com...
ciebie spytal a ty ja ostatni cham pytaniem odpowiedasz.

"Prawo i Sprawiedliwość wygrało wybory m.in. dzięki przekonaniu wyborców, że są takimi samymi zwykłymi ludźmi, jak my wszyscy, a konkurencja to oderwani od rzeczywistości bogacze. Ale w zderzeniu z faktami ta teza pada. Przejrzeliśmy wszystkie 234 oświadczenia majątkowe posłów PiS. Średni majątek jest 10-krotnie większy niż majątek zwykłego Polaka. Zarobki też odbiegają od średniej: posłowie PiS w 2015 roku mieli trzykrotnie wyższe dochody, niż statystyczny Polak."

"Ojczyznę dojną racz nam zwrócić Panie!" - (c) A.Duda, prezydent, PiS.

CL

Data: 2018-05-13 09:37:29
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego na marsz wolnosci
Data: 2018-05-13 15:55:44
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego na marsz wolnosci
Bylo was pizdziakow z 5 tysiecy? Ciekawe czy tych co przyszli maszerujacych poogladac tez policzyli jako protestujacych? Na przyszlosc proponuje zeby byl wymog oznaczania protestujacych przekreciarzy powiazanych z totalna jelopozycja. Kamizelki w jednym kolorze powinni miec, a jeszcze lepiej bardziej do nich pasujace ubrania w paski. Bo inaczej kamera zarejestruje kogos kto po fajki do sklepu poszedl i sie z niego beda w pracy smiali.

Data: 2018-05-13 23:57:40
Autor: stevep
Dlaczego na marsz wolnosci
ciebie spytal a ty ja ostatni cham pytaniem odpowiedasz.

Ty tu Wersal chcesz zaprowadzić capicylindrze?

--
stevep

Data: 2018-05-12 15:35:57
Autor: OAM
Dlaczego. Marsz WOLNYCH ludzi.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:868d7879-c62e-4c60-a244-a8f86c6c0857googlegroups.com...

Przyszlo tak malo ludzi?

Bo to jest marsz WOLNYCH ludzi.

Na marszach PiSkomuny jest dużo niewolników,
tak samo jak na marszach PRLkomuny było
duzo niewolników.

Data: 2018-05-12 08:39:33
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego. Marsz WOLNYCH ludzi.
Wpuscic na chwile narodowcow i zabrac policje. Spierdalali by szybciutko. Chyba ze wolni umyslowo. Pokazywali Schetyne i Lubnauer czy jak tam sie nazywa. Tak pierdolili ze smieszni byli, kabaret normalny. Dobra byla ta Lubnauer jak po ukradzeniu Ryskowi partii mowila o uczciwosci. Klakierzy byli, ale to chyba przy popularnosci organizatorow marszu normalne.

Data: 2018-05-12 22:09:18
Autor: stevep
[...]

Za bojówkami wzdychacie capicylindrze, reaktywuj ORMO.

--
stevep

Data: 2018-05-13 08:21:09
Autor: Pazerność i Stołki
kundel zagrodowy "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:2c7b24e5-8326-42c2-9283-ace623ee1ad1googlegroups.com...
[...]

zenusiu, powrót komuny ci się marzy? czekaj no zenusiu, przyjdzie i czas na takich jak ty. nie wywiniesz sie. bedziesz kwiczał.

CL

Data: 2018-05-14 08:37:18
Autor: jacekbialy80
Dlaczego. Marsz WOLNYCH ludzi.
        -- - Bo to jest marsz WOLNYCH ludzi. -- -

:-DDDD   Co drugi to ubek, któremu PiS zabrał przywileje emerytalne - "wolni ludzie"
Buuuu ha-ha!

JB

Data: 2018-05-15 01:38:06
Autor: stevep
W dniu 2018-05-14 o 17:37, jacekbialy80@gmail.com pisze:
         -- - Bo to jest marsz WOLNYCH ludzi. -- -

:-DDDD   Co drugi to ubek, któremu PiS zabrał przywileje emerytalne - "wolni ludzie"
Buuuu ha-ha!

JB

Oczywiście, że każdy, a nie co drugi tawariszcz kliauznik.

--
stevep

Data: 2018-05-14 22:10:13
Autor: jacekbialy80
Dlaczego. Marsz WOLNYCH ludzi.
Co drugi to ubek, a reszta członkowie Milicji Obywatelskiej i ORMO:

Byłem w ZOMO, byłem w ORMO,
Teraz ide zaPlatformą!

Marsz, marsz, Wolności
Z ziemi szwabskiej do polskiej...

Z Partyjnym Pozdrowieniem
_kolektyw

Data: 2018-05-12 15:36:55
Autor: A. Filip
Dlaczego na marsz wolności przyszło tak mało ludzi?
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Przyszlo tak malo ludzi?

Bo tam "nieporywającą" wersję wolności sprzedawali?

Tak drastycznie coś siadło pod drugim rządem PiS jak rządy PO prze osiem
lat miały _głęboko_ w dupie łamanie konstytucji w Starych Kiejkutach
przez więzienie katownie CIA/USA?
Patrz *KONSTYTUCYJNY* zakaz tortur i bezprawnego pozbawienia wolności,
KRP-40 i KRP-41 [1]

Ja nie potrafię traktować poważnie _polityków_ co konstytucje bardzo
szanują albo mają bardzo głęboko w niedomytej dupie zależnie od tego
jak _im_ akurat w danej chwili pasuje.  Szacunek dla konstytucji
potwierdza się wtedy gdy jej przestrzeganie jest nam nie na rękę.
Rząd Donalda Tuska i PO+PSL przez osiem lat pokazywał (mi) swój
gówniany szacunek dla konstytucji.

[1] http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/kon1.htm
40. Nikt nie może być poddany torturom ani okrutnemu, nieludzkiemu lub
poniżającemu traktowaniu i karaniu. Zakazuje się stosowania kar
cielesnych.

41.1. Każdemu zapewnia się nietykalność osobistą i wolność
osobistą. Pozbawienie lub ograniczenie wolności może nastąpić tylko na
zasadach i w trybie określonych w ustawie.
41.2 Każdy pozbawiony wolności nie na podstawie wyroku sądowego ma
prawo odwołania się do sądu w celu niezwłocznego ustalenia legalności
tego pozbawienia. O pozbawieniu wolności powiadamia się niezwłocznie
rodzinę lub osobę wskazaną przez pozbawionego wolności.
41.3. Każdy zatrzymany powinien być niezwłocznie i w sposób zrozumiały
dla niego poinformowany o przyczynach zatrzymania. Powinien on być w
ciągu 48 godzin od chwili zatrzymania przekazany do dyspozycji
sądu. Zatrzymanego należy zwolnić, jeżeli w ciągu 24 godzin od
przekazania do dyspozycji sądu nie zostanie mu doręczone postanowienie
sądu o tymczasowym aresztowaniu wraz z przedstawionymi zarzutami.
41.4. Każdy pozbawiony wolności powinien być traktowany w sposób
humanitarny.
41.5. Każdy bezprawnie pozbawiony wolności ma prawo do odszkodowania.

--
A. Filip

Data: 2018-05-12 20:03:18
Autor: denat 'POPIS/EU
Dlaczego na marsz wolnosci
Przyszlo tak malo ludzi?
bo to znak, że jednak w kraju jest sporo normalnych?

którzy srają na jakąkolwiek misję?

Data: 2018-05-12 22:07:23
Autor: stevep
Dlaczego na marsz wolnosci
Przyszlo tak malo ludzi?

Bo zasłoniłeś szkła w okularach dupku.

--
stevep

Data: 2018-05-12 13:23:28
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego na marsz wolnosci
To ile bylo? Ze trzy miliony przyszly.

Data: 2018-05-13 23:56:29
Autor: stevep
Dlaczego na marsz wolnosci
To ile bylo? Ze trzy miliony przyszly.

A będzie ORMO capicylindrze?

--
stevep

Data: 2018-05-13 15:39:56
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego na marsz wolnosci
ORMO to twoja dzialka. Strzelanie do robotnikow tez ci pasuje.

Data: 2018-05-15 01:36:44
Autor: stevep
Dlaczego na marsz wolnosci
ORMO to twoja dzialka. Strzelanie do robotnikow tez ci pasuje.

ORMO to działka Macierewicza, a on jak ty też z PiS-u.

--
stevep

Data: 2018-05-13 08:19:00
Autor: Pazerność i Stołki
Dlaczego na marsz wolnosci
kicius "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:868d7879-c62e-4c60-a244-a8f86c6c0857googlegroups.com...
Przyszlo tak malo ludzi?

Widzisz koguciku, nawet PiS-owi juz sie nie chce. Kotek jest chory i trwa wyrywanie sobie ochłapów z łóżeczka.

CL

Dlaczego na marsz wolnosci