Dlaczego na psp jest takie duże zbiegowisko homosi ów? : - ?

Data: 2009-12-01 14:20:22
Autor: Antenka
Dlaczego na psp jest takie duże zbiegowisko homosi ów? : - ?
Obserwuję was wszystkich bacznie i wiem, który z was jest ciotą hihihi

Antenka

Data: 2009-12-01 23:29:15
Autor: Jadrys
Antenka pisze:
Obserwuję was wszystkich bacznie i wiem, który z was jest ciotą hihihi

Antenka

Nietrudno to zauważyć :-) .. Zastanawiające jest tylko to po co  tak się kamuflują z tymi swoimi namiętnościami? :-(

Data: 2009-12-01 14:32:48
Autor: Antenka
Dlaczego na psp jest takie duże zbiegowisko hom osiów? : - ?

Nietrudno to zauważyć :-) .. Zastanawiające jest tylko to po co  tak się  kamuflują z tymi swoimi namiętnościami? :-( <

Jadrysiu, Ty się lepiej przyznaj czy czujesz się na psp
molestowany? :D Czy myślimy o tej samej osobie? ;-]

Antenka

Data: 2009-12-01 23:40:09
Autor: Jadrys
Antenka pisze:
[...]

Nie wiem, jestem molestowany przez wiele osób :-( . Główną przyczyną tego molestowania są moje poglądy polityczne :-( , ale jak sądzę również moja atrakcyjność fizyczna.. :-)

Data: 2009-12-01 14:49:59
Autor: Antenka
On 1 Gru, 23:40, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Jadrysiu, Ty si lepiej przyznaj czy czujesz si na psp
> molestowany? :D Czy my limy o tej samej osobie? ;-]

> Antenka

Nie wiem, jestem molestowany przez wiele os b :-( . G wn przyczyn
tego molestowania s moje pogl dy polityczne :-( , ale jak s dz r wnie
moja atrakcyjno fizyczna.. :-)

No powiedz, nie bądź taki...powiedz mi, który Ci składał
propozycje? :D

Antenka

Data: 2009-12-02 00:02:56
Autor: Konstanty Wycirowski
Dlaczego na psp jest takie duże zbiegowisko homo siów? : - ?

"Antenka" <
Aleście se pogadali, jak równa z równym - wywłoka lachociąg i jej wielbiciel. Widzisz, jadryś, tu nie trzeba twoich poglądów, żeby cię nie lubić. Wystarczy, żeś taki głupi, że na wieki uwieczniasz na ogólnodostępnej grupie twoje prywatne pogawędki. Aby zaś tradycji stało się zadość:

STUL PYSK, Kurewska HITLEROWSKA SZMATO! Antenkę wypoleruj i wypierdalaj do gnoju!

Data: 2009-12-02 00:24:14
Autor: awe

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisał w wiadomości news:hf47b0$rr0$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Boze, ale ty jestes chamski
awe

Data: 2009-12-01 15:44:20
Autor: Hans Kloss
Dlaczego na psp jest takie duże zbiegowisko hom osiów? : - ?
On 2 Gru, 00:24, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

Boze, ale ty jestes chamski

To po prostu jeden z nich stąd ta "naturalna" reakcja obronna.
Poza tym właśnie minął dzień zahivionych (poważnie) a nikt na grupie
śmieciowi życzeń nie złożył ani 100 lat (z ajdsem) nie zaśpiewał więc
ma pełne prawo czuć się rozgoryczony ;)
J-23

Data: 2009-12-01 23:12:43
Autor: Antenka
[...]

Tak się kończy penetrowanie męskich odbytów - pełen serwis + HIV
gratis! Ale bezmózgowy Kupecki -Wydymowski nic o tym nie wiedział, bo
uciekał z WDŻ w szkole hehehe :D

Antenka

Data: 2009-12-02 19:57:59
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:9f5ab678-ebcf-4432-b2e0-a20e10a31b00c34g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
a ja mysle ze to raczej uwiad starczy albo jakas genetyczna skaza po wielopokoleniowym kacu. Nie od dzis wiadomo ze alkohol ma destrukcyjny wplyw na organizm a tym samym na geny.
awe

Data: 2009-12-02 08:59:42
Autor: Piotr
Dnia Tue, 01 Dec 2009 23:29:15 +0100, Jadrys napisał(a):

Nietrudno to zauważyć :-) .. Zastanawiające jest tylko to po co  tak się kamuflują z tymi swoimi namiętnościami? :-(

A tam się kamuflują... Taki jeden pederasta ryczy na cały głos, że
potrzebuje homoseksualnych kontaktów... Tyle, że on mocno pokręcony.
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=sourc
Reszta siedzi cicho bo czym się tu chwalić?
Piotr

Data: 2009-12-02 01:24:20
Autor: Hans Kloss
On 2 Gru, 08:59, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dmode=sourc

Jezzz... wyjątkowo odrażająca kreatura. Wiedziałem że to śmieć i menel
ale że do tego stopnia to...aż na mdłości mnie wzięło. Nie linkuj na
drugi raz takich syfów na grupę, tfu.
J-23

Data: 2009-12-02 11:41:05
Autor: Piotr
Dnia Wed, 2 Dec 2009 01:24:20 -0800 (PST), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Przepraszam, ale jak to stwierdził poeta, "polityka to w krysztale
pomyje"...
Piotr

Data: 2009-12-02 13:24:16
Autor: Jadrys
Hans Kloss pisze:
[...]

Zrobienie "loda" to taka obrzydliwa rzecz dla ciebie Hans?

Data: 2009-12-02 13:21:07
Autor: Jadrys
Piotr pisze:
[...]

Oj Piotrze, facet boukunowi zrobił tylko loda. A to chyba za mało żeby nazwać boukuna gejem.
A tej reszty (wstydliwych) zupełnie nie rozumiem - gdyby się określili wtedy być może poznali by na grupie ciekawych ludzi o podobnych preferencjach. W środowisku homoseksualistów jest podobnie jak wśród heteryków - nie odezwiesz się, to raczej nie poznasz nikogo ciekawego. Weźmy choćby moja sytuację - gdybym się kiedyś nie odezwał, to czy poznałbym tak fascynująca kobietę jak Antenka?  A pomyśleć że jeszcze niedawno żadne z nas o sobie nawet nie słyszało.
Tak więc podsumowując - Internet jest bardzo dobrym miejscem na wstępne poznawanie ciekawych ludzi.. ale nie można siedzieć jak mysz pod miotłą..

Data: 2009-12-02 11:42:39
Autor: matusm

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:1e8f772a-62e1-4bf8-8147-c21954ed6842f16g2000yqm.googlegroups.com...
Obserwuję was wszystkich bacznie i wiem, który z was jest ciotą hihihi

Antenka

Sa homosie bo sa po linii PZPR latwo mozna nimi manipulowac a nadal,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Dlaczego na psp jest takie duże zbiegowisko homosi ów? : - ?