Dlaczego "należy" chwalić USA [już nie kolejne obiecanki wizanki :-) ]

Data: 2012-09-10 15:08:38
Autor: A. Filip
  pisze:
On 10 Wrz, 08:42, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
"emailstuffn...@gmail.com" <jack.kle...@gmail.com> pisze:

> przeciez Polacy moga wyjezdzac do *demokratycznej* FR- Putina, na
> Bialorus, na Ukraine,

> ah... jeszcze na Kube, ktora tu zachwalacie.

> Przeciez w/g was we wszytkich tych w/w panstwach panuje dobrobyt i
> nawet chcecie tego samego systemu w Polsce.

> Plujcie dalej na *kapitalistow amerykanskich* w sieci, to Amerykanie
> na pewno zwieksza limit na karty zielone dla Polakow:))

A tych co ich nie trzeba kupować (na okrągło) to USA nie mają głęboko?
Kto się tanio sprzedaje ten _na własne życzenie_ niewiele dostaje ;-)

Wizy można znieść raz, a przyobiecywać głuptakom ich zniesienie jak
doskonale widać można wielokrotnie :-)

po co Polakom zniesienie wiz do USA? Kochaja FR Putina - to przeciez
tam moga wyjezdzac:)

A po co USA polityki mokrej i suchej stopy wobec Kubańczyków?
Po to by regularnie pokazywać w TV jak to dobre USA przyjmują
uciekinierów z Kuby z jednoczesnym "całkowicie bezdusznym" zawracaniem
większości z nich (tych przyłapanych na morzu) z powrotem na tą ponoć
piekielną Kubę gdzie żyć ma się nie dać :-)

UK jest znacznie bliżej niż USA (tańsze bilety), pracować tam (i innych
krajach UE) legalnie bez wiz tam można -> więc wyłącznie dla tego ponoć
"zielona wyspa europejskiego kapitalizmu" nie ma *ponownie* ponad 20%
bezrobocia.

Dlaczego "należy" chwalić USA [już nie kolejne obiecanki wizanki :-) ]