Dlaczego nie będę głosować na PiS.

Data: 2009-05-27 23:14:16
Autor: awe
Dlaczego nie będę głosować na PiS.
Pierdolenie glupot i swiadczy tylko o bardzo wielkiej krotkowzrocznosci i nieznajomosci historii. Mysle ze to za czym postuluje i alarmuje Jaroslaw Kaczynski jest jak najbardziej uzasadnione. No ale czego sie spodziewac po Tusku ktory nie identyfikuje sie z polskoscia a nawet nia pogardza.
Tym bardziej niedobrze mi sie robi jak kolejny pajacyk gra w melodie na cymbalkach z PO. Cymbalki stuknijcie sie w lepetynki
awe

Data: 2009-05-27 23:15:48
Autor: Stefann

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvkaat$bbh$1news.onet.pl...
[...]

Herbert Hubka i Robert Czaja wyciagaja swoja brunatna dlon po nasze praslowianskie ziemie zachodnie ;)))))))))))))

Zennon

Data: 2009-05-28 05:15:51
Autor: cirrus
Użytkownik "Stefann" <tu@blisko.pl> napisał w wiadomości news:gvkahq$k87$1news.task.gda.pl...
[...]

Jak kiedy będe miał czas to poszukam pierwszego lepszego przemówienia Gomułki i policze ile razy pada w nim "odwetowcy zachodnioniemieccy", Herbert Hupka i Robert Czaja.

--
stevep

Data: 2009-05-28 21:03:16
Autor: awe
Dlaczego nie będę głosować na PiS.
Gomułki i policze ile razy pada w nim "odwetowcy zachodnioniemieccy", Herbert Hupka i Robert Czaja.

--
stefek gomulka prosty chlop lapal o co biega  wy jak byliscie kiep tak jestescie. nie wstyd wam?
awe

Data: 2009-05-28 21:02:18
Autor: awe
[...]

a ci to tak zenek wesolo, popraw beret i wyprostuj antenke..
awe

Dlaczego nie będę głosować na PiS.