Dlaczego nie będę głosował na

Data: 2010-05-31 13:16:04
Autor: awe
Dlaczego nie będę głosował na
Data: 2010-05-31 13:31:54
Autor: Tomy M.
Dlaczego nie będę głosował na
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hu05ec$evr$1news.onet.pl...
http://www.rp.pl/artykul/487366_Dlaczego_nie_bede_glosowal_na___.html

  Ja nie chcę aby rzadziła nami grupa "pełnych brzuchów".
To nie pełny brzuch jest dla mnie wyznacznikiem poziomu
życia, tylko poczucie sprawiedliwości.

  Rozumiem że "Polska kapitalistyczna" musia stworzyć
się na bazie "złodziejskich prywatyzacji" bo nie było
u nas ludzi zdolnych kupić ten majątek legalnie.
O ile do machlojek Szmajdzińskiego (i SLD)podchodziłem
z pewnym dystansem, niejako rozgrzeszając go bo
inwestował w Polsce i DLA POLSKI. O tyle do machlojek
obecnej elity, głównie PO'wskiej podchodzę zupełnie
inaczej bo Ci ludzie "nawet kraść nie potrafią" ...
A zamiast z tych ukradzionych pieniędzy inwestować
w polskie fabryki, naukę itp. inwestują w wille na Florydzie i
szwajcarskie konta bankowe z któych to później już jako
rząd pożyczają pieniądze dla nas na zajebiście wysoki procent.

  Złodziejstwo SLD miało jakieś granice przyzwoitości ... PO'wcy
w łupaniu polski nie mają kompletnie żadnych hamulców, są
jak zdemoralizowani yuppies którzy dorwali się do koryta.
Przeciętny PO'wski złodziej siedzi jednak non stop
na walizach bo wie że te jego machloje mają krótie nogi...

Tomy M.

Data: 2010-05-31 11:14:01
Autor: Leszczur
On 31 Maj, 13:31, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:hu05ec$evr$1news.onet.pl...

> [...]

  Ja nie chcę aby rzadziła nami grupa "pełnych brzuchów".
To nie pełny brzuch jest dla mnie wyznacznikiem poziomu

Człowieku! Już Cezar wiedział, że namiestnicy prowincji którzy są
zamożni będą mniej cisnęli lokalne społeczności, bo nie są na dorobku,
To bieda jest czynnikiem stymulującym korupcję, a nie zamożność.
Przemyśl jeszcze raz swoją teorię.

  Rozumiem że "Polska kapitalistyczna" musia stworzyć
się na bazie "złodziejskich prywatyzacji" bo nie było
u nas ludzi zdolnych kupić ten majątek legalnie.

Za prawie każdą naprawdę dużą fortuną stoi jakiś szwindel.

O ile do machlojek Szmajdzińskiego (i SLD)podchodziłem
z pewnym dystansem, niejako rozgrzeszając go bo
inwestował w Polsce i DLA POLSKI.

No to pojechałeś. Czyli jeśli ktoś okrada państwo, ale zwróca mu część
skradzionej kasy w postaci podatków, to już można na to przymknąć oko?
Pięknie.

[...]

Bredzisz. Szwajcaria ma zupełnie niezłe przepisy utrudniające pranie
brudnych pieniędzy.
Prędzej szukaj potwierdzenia swoich koncepcji na Kajmanach czy
Luksemburgu.

  Złodziejstwo SLD miało jakieś granice przyzwoitości ...

Leszek Miller właśnie przewrócił się ze śmiechu.

Przeciętny PO'wski złodziej siedzi jednak non stop
na walizach bo wie że te jego machloje mają krótie nogi...

No to chyba nie masz się czym przejmować?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-31 14:10:14
Autor: Bombelek

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c039e2e$0$17085$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Możesz jakoś uzasadnić tą swoją tezę?

Data: 2010-05-31 14:34:09
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Złodziejstwo zawsze pozostanie złodziejstwem.

Cyba, że jesteś hipokrytą i "Twój" złodziej jest dobrym złodziejem, a nie "Twój" jest ze wszech miar zły.

Data: 2010-05-31 19:59:35
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c03acc4$1news.home.net.pl...

Złodziejstwo zawsze pozostanie złodziejstwem.

Niestety to jest fakt.

Cyba, że jesteś hipokrytą i "Twój" złodziej jest dobrym złodziejem, a nie "Twój" jest ze wszech miar zły.

To po prostu miniejsze zło ... co nie oznacza że
pochwalałem działania SLD, sporo z nich to cwaniaki
i złodzieje jednak mocno związani z Polską.

Tomy M.

Data: 2010-05-31 11:15:05
Autor: Leszczur
On 31 Maj, 19:59, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
> [...]

To po prostu miniejsze zło ... co nie oznacza że
pochwalałem działania SLD, sporo z nich to cwaniaki
i złodzieje jednak mocno związani z Polską.

Jasne, bo z Rosją powiązani byli kolesie z AWS. Rrrrracja.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-31 20:06:05
Autor: u2
W dniu 2010-05-31 19:59, Tomy M. pisze:
To po prostu miniejsze zło ... co nie oznacza że
pochwalałem działania SLD, sporo z nich to cwaniaki
i złodzieje jednak mocno związani z Polską.

To taka uwłaszczona nomenklatura prlowska z Jerzym Urbanem na czele.

Dlaczego nie będę głosował na