Dlaczego nie jestem posłem?

Data: 2011-11-09 07:52:20
Autor: jerzy.n
Dlaczego nie jestem posłem?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j9c1kv$ker$1mx1.internetia.pl...
Bo mój ojciec był tylko palaczem w Zakładach Mięsnych, matka kucharką w Teatralnej. Gdyby tata mój był żydowskim UBekiem, to bym dzisiaj był polskim posłem...

I mógłbym prawić o tolerancji... i że dzieci nic nie mogą za swoich ojców...
Jest jeszcze jeden drobiazg , nie wystarczy chcieć byc posłem , ludzie musza jeszcze zagłosować na danego delikwenta, a w tym przypadku  to słabo to widzę.Chociaż ludzie glosują na różnych pojeb.. i może i temu by sie poszczęściło :-))

Data: 2011-11-09 16:52:41
Autor: boukun
Dlaczego nie jestem posłem?

Użytkownik "jerzy.n" <dobieszczyn@onet.eu> napisał w wiadomości news:j9d932$bpk$1news.icm.edu.pl...

[...]

A zasady tej ustawki, to już temat na inny wątek. Gdybym był synem żydowskiego ubeka, już na pewno bym został wystawiony na listę i otrzymał odpowiednią oprawę. Barany polskie by tylko przyklepały, co do tej pory przyklepują...

boukun

Dlaczego nie jestem posłem?