Dlaczego nie jestem zdziwiony ze bolek kłamał?

Data: 2020-02-21 14:34:06
Autor: boukun
Dlaczego nie jestem zdziwiony ze bolek kłamał?
- To jest najgłupsze zakończenie, jakie może być, że [SB] wygrywa czy wygra, bo ma wtedy sens, to co w tej chwili gada cały PiS - słyszymy we fragmencie rozmowy biznesmena Jana Kulczyka z Leszkiem Millerem z 2013 r. Polityk SLD przekonywał z kolei, że Lech Wałęsa "nie skakał przez żaden płot".

Portal tvp.info ujawnił fragmenty rozmowy biznesmena Jana Kulczyka z byłym premierem Leszkiem Millerem, do której miało dość w 2013 r. w Amber Room. Na nagraniu słychać, jak mężczyźni rozmawiają na temat powstającego filmu "Wałęsa. Człowiek z nadziei".

Jan Kulczyk, który podczas późniejszej premiery w Wenecji był gościem honorowym, miał pozytywnie wyrażać się o produkcji. - Andrzej Wajda zrobił to po mistrzowsku, dialogi są mistrzowskie i ten [Robert Więckiewicz - przyp. red.] gra Wałęsę pięć razy lepiej niż Wałęsa, w związku z tym fajny produkt wyszedł - słyszymy słowa biznesmena. - Teraz tylko trzeba tego Wałęsę w odpowiednim momencie [nakierować], żeby powiedział, że te kaczki, ta kaczka, to jest nieszczęście dla Polski - kontynuował nieżyjący już milioner.

Wersja Leszka Millera ws. skoku przez płot

W dalszej części Jan Kulczyk miał powiedzieć, że liczy, iż po premierze filmu "klimat wokół Wałęsy się poprawi". Zaznaczył jednak, iż ma zastrzeżenia wobec ostatniej sceny filmu, w której widać dwóch agentów Urzędu Bezpieczeństwa. - (...) i tych dwóch ubeków, którzy stoją, którym tę lojalkę podpisywał 20 lat temu [mówi]: a my go jeszcze dorwiemy - opowiadał Kulczyk.

- I ja mówię: Andrzej, to jest najgłupsze zakończenie, jakie może być, że [SB] wygrywa czy wygra, bo ma wtedy sens, to co w tej chwili gada cały PiS: dorwali go, bo jest za co dorwać - dodawał. Jak wiemy, ostatecznie scena filmu wyglądała inaczej.

Ważne słowa miały również paść z ust Leszka Millera. Nagrania wskazują, że zdaniem polityka, jedna z historii dotyczących Wałęsy była nieprawdziwa. - Lechu niestety nie skakał przez żaden płot - skomentował. - On mówi, że przeszedł boczną bramą, a mi nieżyjący już komandor Marynarki Wojennej mówił, że tak naprawdę to go przywieźli - ujawnił były premier, podkreślając, że jest pewny tej informacji.

O przywiezieniu Wałęsy motorówką mówiła już przed laty Anna Walentynowicz. Jej zdaniem, były prezydent nie prowadził strajku w stoczni od początku oraz nie przeskoczył płotu, a "został dowieziony motorówką z Dowództwa Marynarki Wojennej z Gdyni".

https://wiadomosci.wp.pl/ujawniono-rozmowe-kulczyk-miller-wazne-slowa-o-pis-i-lechu-walesie-6480962841699969a

Adammmmmmmmmmm 1967
3 godziny temu

Dlaczego nie jestem zdziwiony ze bolek kłamał?

NIC NOWEGO
3 godziny temu

MY SUWEREN
CZEKAMY NA KOMENTARZ WAŁĘSY , CHYBA JUZ NIE ŚPI I NIE ŚNI SNU O PO-TĘDZE

Uccu
2 godziny temu

Kluczyk bał się PiS, wiedział że jego przekręty się skończą...

Wojtek
10 min. temu

Dawno o tym wiedziałem już 20 lat temu wujek mój który pracował w stoczni opowiadał o tym jak dostarczyli Wałęsę do stoczni i to że skakał przez jakiś płot to tylko mit:)

wb
11 min. temu

Cytat "został dowieziony motorówką z Dowództwa Marynarki Wojennej z Gdyni".
A więc był to człowiek wysłany przez ówczesne władze. :) Ten fakt ludzie sobie przekazywali od samego początku przemian. Na resztę sami sobie odpowiedzcie :)))

lolo))
19 min. temu

może lepiej dla nas będzie jak zapomnimy o Kulczyku, Wałęsie, Milerze i innych personach dzisiaj pochowanych w szeregach KO i pójdziemy swoją drogą do przodu dla Polski i jej obywateli. Każdy z nich prędzej, czy później zapłaci za swoje niecne czyny podwójnie i wcale nie musimy sami tego robić.

Data: 2020-02-21 16:52:52
Autor: Runt
W dniu 2020-02-21 o 14:34, boukun pisze:
[...]

I tacy jak ty wierzą staremu komuchowi! Brawo! Brawo!

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-21 18:33:55
Autor: boukun
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Przecież on jest wasz, z PO :)

boukun

Data: 2020-02-22 11:30:52
Autor: Runt
W dniu 2020-02-21 o 18:33, boukun pisze:
[...]

Przechrzcił się? ;-)))

Data: 2020-02-22 03:01:36
Autor: Bruno Brunowski
Dlaczego nie jestem zdziwiony ze bolek kłamał?
Podobno strategami kampanii Dudy są osoby które w 2015 rozstawiały mikrofony i odkurzały dywany. Chyba prawda, skoro szefem kampanii zrobili Gryzonia, a przeciwników ma dobić Wałęsa na łódce.

Tak trzymać!

--
Bruno

Data: 2020-02-22 14:18:51
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To i tak lepsze, jak środkowy palec na plakatach :)

boukun

Data: 2020-02-22 05:42:49
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 22 lutego 2020 14:18:58 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Do tego pijesz? https://youtu.be/OC7N7lRnUy0

Moim zdaniem całkiem udany spot i kampania.

--   Bruno

Data: 2020-02-22 15:09:15
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No i co, przecież wyraźnie, bardzo szybko podciera sobie oko. W sumie bardzo wysublimowane.
Taka kobieta mi się podoba, z ikrą, jak to się mówi. Ta druga, co w ryj leje, też.

boukun

Data: 2020-02-22 17:39:49
Autor: Runt
W dniu 2020-02-22 o 15:09, boukun pisze:

No i co, przecież wyraźnie, bardzo szybko podciera sobie oko.

No właśnie widac ;-)))

W sumie bardzo wysublimowane.

Nie uzywaj pojęc których znaczenia nie rozumiesz.

Taka kobieta mi się podoba,
Wyslij jej białe róze.

z ikrą, jak to się mówi. Ta druga, co w ryj
leje, też.

Lucek, czyżbys było masocho?