Dlaczego nie lubię owsika

Data: 2010-01-09 08:01:09
Autor: Hans Kloss
Dlaczego nie lubię owsika
" [...] Problem Owsiaka polega na tym, że wraz z paroma innymi
dyżurnymi "autorytetami" stanowi on wentyl bezpieczeństwa obecnego
systemu. Tak jak każdy z dyżurnych "autorytetów" odgrywa on swoją
rolę. Władysław Bartoszewski i Lech Wałęsa mają za zadanie przekonać
tę bardziej patriotyczną część młodzieży, Doda z Wojewódzkim tych
lubiących luz i dobrą zabawę, kilku dyżurnych księży tych bardziej
religijnych, zaś Owsiak jako "dobry człowiek"  wszystkich po trochu.
Siła ich oddziaływania jest jednak ogromna, o czym mieliśmy okazję
przekonać się podczas wyborów w 2007 roku. Nie twierdzę bynajmniej, że
każda z wymienionych osób odgrywa swoją rolę w pełni świadomie,
chociaż każda z nich instynktownie wie, że jak nie zachowa się tak jak
powinna, to zniknie z przestrzeni publicznej. I za to właśnie nie
lubię Owsiaka."
Całość na: http://rolland.salon24.pl/
Że cała akcja nakierowana jest na młodzież to całkiem oczywiste
albowiem starego wróbla ciężko na plewy nabrać. Ja te mendę
znielubiłem szczerze jeszcze na początku lat dziewięćdziesiątych gdy
zaczął swój pysk plugawy pokazywać w tiwi  wmawiając dzieciakom swoje
"rupta co hceta".
J-23

Data: 2010-01-09 11:28:48
Autor: Antenka
Dlaczego nie lubię owsika
On 9 Sty, 17:01, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

Reasumując, jaki wniosek końcowy?

TRZA  ODROBACZYĆ  Z  OWSIKÓW  MÓZGI  POLAKÓW!

Antenka

Data: 2010-01-09 17:44:41
Autor: = heÂŽsk =
Dlaczego nie lubię owsika
On Sat, 9 Jan 2010 08:01:09 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

" [...] Problem Owsiaka polega na tym, że wraz z paroma innymi
dyżurnymi "autorytetami" stanowi on wentyl bezpieczeństwa obecnego
systemu. [...]

 czyzby "obecny system" trwal juz 18-scie lat ?
 to nie problem owsiaka ale twoj.

--

 HeSk

Data: 2010-01-09 18:46:27
Autor: Hans Kloss
Dlaczego nie lubię owsika
= he?sk = <pocieszne&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 czyzby "obecny system" trwal juz 18-scie lat ?
Kuroń orzekł swego czasu że ten system jest na lat pięćdziesiąt. Mm nadzieję
ze się mylił.
 to nie problem owsiaka ale twoj.
To nie problem owsiaka tylko wszystkich uczciwych ludzi. Owsiaki w tym syfie
czują się jak ryby w wodzie.
J-23

Data: 2010-01-09 18:47:48
Autor: Hans Kloss
Dlaczego nie lubię owsika
[...]
To nie problem owsika tylko wszystkich uczciwych ludzi. Owsiki w tym syfie
czują się jak ryby w wodzie, co nie dziwi albowiem ich naturalnym środowiskiem
jest dupa.
J-23

Data: 2010-01-09 20:02:36
Autor: marek czaplicki
Dlaczego nie lubię owsika
Hans Kloss pisze:
[...]
czasami zastanawiam się dlaczego dla niektórych ludzi, każde ludzkie działanie ma związek z polityką. i wtedy pod swoje rozumowanie "polityczne" podciągają wszystkich i każdego.

Data: 2010-01-09 11:15:28
Autor: Hans Kloss
Dlaczego nie lubię owsika
On 9 Sty, 20:02, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

czasami zastanawiam się dlaczego dla niektórych ludzi, każde ludzkie  działanie ma związek z polityką.
Nie "każde" tylko owsikowe. Autor stawia tezę że w całej działalności
owsika wymiar filantropijny jest tylko marginesem i przykrywką dla
właściwego, politycznego jej aspektu. A ja skłonny jestem się z tym
zgodzić bo dobrze pamiętam początki tej oszałamiającej "kariery",
rozpoczętej jeszcze za jaruzelskiej komuny. Rozpoczętej bynajmniej nie
filantropią.....
J-23

Data: 2010-01-09 20:24:21
Autor: marek czaplicki
Dlaczego nie lubię owsika
Hans Kloss pisze:
[...]

gdyby każdego człowieka sądzić wybiórczo, to nawet św. Franciszek z Asyżu nie uchowałby się pod ostrzem krytyki. jak skądinąd wiem, w młodości bywał playboyem.
mi chodzi po prostu o to, że niektórzy ludzie widzą tylko czerń i biel są społecznymi daltonistami, nie dostrzegają kolorów i wielości pobudek, jakimi rządzi się ludzkie działanie.
kiedyś Wałęsa gdy był prezydentem mówił, że oprócz prof. Balcerowicza jako reformatora naszej gospodarki, potrzebny jest reformator społeczny który nauczy ludzi działalności społecznej. i tak jak Balcerowicz ma swych nieprzejednanych krytyków, którym w kiedyś trudnym dla gospodarki czasach nie chciało się ruszyć dupy i gospodarkę zreformować. tak i różni społecznicy mają swoich krytyków. czyż to nie zabawne :-) .

Data: 2010-01-09 19:53:04
Autor: Hans Kloss
Dlaczego nie lubię owsika
marek czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
 tak i różni społecznicy mają swoich krytyków. czyż to nie zabawne :-) .

No popatrz, a przecież gdy im owsik grozi ze za pisanie prawdy o wałęsie mogą
dostać od niego "z baśki" (chętnie wierzę że jest w stanie poszczuć na nich
jakąś rozwydrzona łudstokową trzodę chlewną) to maja zas.. obowiązek spuścić
głowy i odejść w pokornym milczeniu. Nooo bo to przecież filantrop czystej
wody i społecznik, on to wszystko dla biednych chorych dzieciaków.... rupta co
hceta, hej!
J-23

Data: 2010-01-09 23:23:34
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dlaczego nie lubię owsika
sobota, 9 stycznia 2010 20:53. carbon entity 'Hans Kloss'
<necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

[...]

E ty nie widzisz, że owsik sobie z brązoburców i ikonoklastów jaja robi?
To jest fan i filar zarazem kultury obrazkowej, która posługuje się ikonami.
Zburzyć ikonę to w umyśle czołowego przedstawiciela i myśliciela
fotograficzno-ejdetycznego tej kultury tzw. człowieka medialnego (na nasze
archi-ikonolatry) kuniec świata panie. To jest konflikt pomiędzy "nowym
wzrokowcem totalnym" a kulturą słowa, kulturą alfabetu.

A to, że jest społecznikiem, co nauczył Polaków sensu działalności
filantropijno-charytatywnej, to akurat sobie cenię.

Data: 2010-01-09 23:19:17
Autor: Adam
Dlaczego nie lubię owsika

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:9b0f33f9-4f84-4fd4-869b-6361398405a6a21g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Jestem pewien, że domowa atmosfera Owsiaków (zomowsko-esbecka) miała duży wpływ na wychowanie Jureczka.
Znam człowieka, skadinąd niezwykle inteligentnego, który kiedyś związał się w 1980 r. z MO (nie z bezpieka - tylko ze zwykłą MO). Ludzie! Tak mu na szkoleniach wyprano mózg, że on do dzisiaj jest przekonany, że "Solidarność" potajemnie się uzbrajała, aby wyrżnąć PZPR-ię wraz z całymi rodzinami, że w tym celu już znakowano mieszkania - i tylko odważna decyzja Jaruzelskiego zatrzymała krwawą łaźnię.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4757 (20100109) __________

Data: 2010-01-09 23:40:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dlaczego nie lubię owsika
sobota, 9 stycznia 2010 23:19. carbon entity 'Adam' <bluesman1952@poczta.fm>

[...]

Takie przekonanie mieli i niektórzy członkowie mojej rodziny, mimo, że w
PZPR-ze była tylko jedna czarna owca w dodatku z innego miasta. Ale
szerzono taką durną propagandę wśród "cichych" pocztą pantoflową "jedna
baba drugiej babie" bo oczywiście "gęgacze" nie dali się na to nabrać.
Wszyscy prywaciarze, większość spółdzielców też się irracjonalnie bała -- -
udzielała im się atmosfera strachu, mimo że powinno być raczej do śmiechu
-- - usłyszawszy te farmazoństwa od kontrahentów "zaangażowanych
politycznie" po czerwonej stronie. Z tym, że tu wchodził w grę strach nie
tyle przed chłopcami, którym w sumie kibicowano (szczególnie część rodziny
z Poznania, która pamiętała "wypadki czerwcowe" i chciała, żeby co
niektórzy radykałowie dołożyli ONYM), ale przed odwetem ruskich cepów
(CCCP) zza Buga -- - słyszało się cały czas "żeby tylko nie było jak na
Węgrzech". W razie wprowadzenia twardogłowego komunizmu mieliby do
stracenia więcej nawet niż gołodupcy z Solidarności i beton partyjny razem
wzięty.

Data: 2010-01-09 22:49:34
Autor: Jadrys
Dlaczego nie lubię owsika
W dniu 2010-01-09 17:01, Hans Kloss pisze:
" [...] Problem Owsiaka polega na tym
J-23

To raczej ty Hans masz problem a nie Owsiak. - Twój problem polega na tym że nie rozumiesz ludzi którzy sa filantropami. Takie działania kojarzą ci sie zaraz z jakimiś szwindlami.. Hans, z przykrością zauważam że kompletnie nie nadajesz się na komunistę

Data: 2010-01-09 14:07:54
Autor: Hans Kloss
Dlaczego nie lubię owsika
Jadrys napisał(a):

To raczej ty Hans masz problem a nie Owsiak. - Twój problem polega na
tym że nie rozumiesz ludzi którzy sa filantropami. Takie działania
kojarzą ci sie zaraz z jakimiś szwindlami

Filantropami?? Znaczy ze  groził "pociągnieciem z baśki" panom
Cenckiewiczowi, Gontarczykowi i Zyzakowi w ramach działalności
filantropijnej??
Zrozum chłopie że ta jego "filantropia" to pic na wodę.  A naczelne
zadanie tego gnoja to nie żadne "biedne dzieciaki" tylko propagowanie
skurwysyństwa, lewactwa, pełostwa i "rupta co hceta".Stado
zbokunionych, nachlanych i najaranych marychą  ludzkich świń
tarzających się w błocie na jakimś tam "przystanku łudstok"to
najlepsza wizytówka jego "działalności filantropijnej". TFU!
J-23

Data: 2010-01-09 23:27:13
Autor: marek czaplicki
Dlaczego nie lubię owsika
Hans Kloss pisze:
Jadrys napisał(a):

[...]

a wiesz, że mi to hasło podoba się: "rupta co chceta" i może najważniejsze żeby ludzie chcieli czynić dobro?

Data: 2010-01-09 22:42:31
Autor: Hans Kloss
Dlaczego nie lubię owsika
marek czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
a wiesz, że mi to hasło podoba się: "rupta co chceta" i może najważniejsze żeby ludzie chcieli czynić dobro?

Kwestia gustu, niemniej z moich skromnych doświadczeń wynika ze "czynienie
dobra" wiąże się raczej z niedogodnościami i poświęceniami niż z "rupta co
hceta" tarzaniem się w błocie i jaraniem trawy. Poza tym czy zawsze jesteśmy w
stanie ocenić czy to co czynimy to na pewno "dobro"? Ot, przez ładnych
kilkadziesiąt lat ludzie nauczyli się "czynić dobro" dokarmiając łabędzie.
Czynili owo dobro tak długo i skutecznie że łabędzie przestały odlatywać do
ciepłych krajów tylko zimowały w Polsce np. na nie zamarzających odcinkach
wrocławskiej Odry. Aż wreszcie przyszła (bo przyjść musiała) zima tak ostra że
cała rzeka zamarzła, "dobrzy ludzie" woleli raczej zostać w domu niż wychodzić
na dwudziestostopniowe mrozy i całe stado dolnośląskich łabędzi zmieniło się w
padlinę. A jakie będą długofalowe skutki uzależnienia polskiej opieki
medycznej od owsiakowej żebraniny to czas pokaże....
J-23

Data: 2010-01-10 00:21:48
Autor: marek czaplicki
Dlaczego nie lubię owsika
Hans Kloss pisze:
[...]

hceta" tarzaniem się w błocie i jaraniem trawy. A jakie będą długofalowe skutki uzależnienia polskiej opieki
medycznej od owsiakowej żebraniny to czas pokaże....
J-23

zastanów się czy aby stoisz po właściwej stronie. według Ciebie jak ktoś czyni dobro to szkodzi.
podam ci inny przykład. Owsiak zbiera na leczenie dzieci, dzieci są leczone przy pomocy sprzętu zakupionego przez orkiestrę. czy czynione jest dobro? według Twojego rozumowania chyba nie za bardzo, ponieważ te dzieci, które są leczone miały urodzić się z wszelakimi wadami i nic nikomu do tego. nie leczmy więc ludzi, nie zajmujmy się potrzebującymi, ponieważ według Twojego rozumowania robimy im krzywdę. dajemy im na tacy to co im się nie należy.
acha, napisz jakie to skutki dosięgną nas w wyniku "żebraniny"?

Data: 2010-01-09 15:52:42
Autor: zbig
Dlaczego nie lubię owsika
On 10 Sty, 00:21, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Hans Kloss pisze:>> a wiesz, że mi to hasło podoba się: "rupta co chceta" i może

> [...]

to co im się nie należy.
acha, napisz jakie to skutki dosięgną nas w wyniku "żebraniny"?

Daj spokoj. Ojciec rydzyk powiedział, ze Owsiak jest be i koniec
dyskusji. A ty tu próbujesz jakich odcieni szarości. wszystko jest
albo czarne albo białe. Taki jest świat kretyna.

Data: 2010-01-10 01:03:16
Autor: marek czaplicki
Dlaczego nie lubię owsika
zbig pisze:
Daj spokoj. Ojciec rydzyk powiedział, ze Owsiak jest be i koniec
dyskusji. A ty tu próbujesz jakich odcieni szarości. wszystko jest
albo czarne albo białe. Taki jest świat kretyna.
najzabawniejsze jest to, że żyje bardzo dużo ludzi, którzy zbierają pieniądze na różne szlachetne cele. ale tylko nieliczna grupa owych "zbierających" narzeka cały czas, że ludzie dają pieniądze komu innemu. chyba chodzi o pewien "monopol" na dobroć? :-) .

Data: 2010-01-10 00:31:43
Autor: Hans Kloss
Dlaczego nie lubię owsika
marek czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
ale tylko nieliczna grupa owych "zbierających" narzeka cały czas, że ludzie dają pieniądze komu innemu.

Żeby nie było wątpliwości- nie dam ani grosza także Caritasowi, ani siedzącemu
na ulicy żebrakowi ani padre Rydzykowi. Nie dam ani grosza na głodującego w
Afryce Murzynka tak samo jak nie dam ani grosza na dokarmianie łabędzi.
Najprędzej pomogę konkretnemu człowiekowi jeżeli się do mnie o to zwróci albo
znajomemu jeżeli go dotknie jakieś nieszczęście. Natomiast wszelkie problemy o
charakterze ogólnym i masowym powinny moim zdaniem znaleźć rozwiązanie
SYSTEMOWE a nie być doraźnie łatane przy pomocy różnych, niechby nawet i z
porywu serca płynących, akcji. Takie jest moje zdanie, ty masz inne i
oczywiście masz wolność finansowania owsika- twoja kasa i twoja sprawa.
J-23

Data: 2010-01-10 17:19:01
Autor: marek czaplicki
Dlaczego nie lubię owsika
Hans Kloss pisze:

[...]
więc jak sobie wyobrażasz wspieranie konkretnych ludzi, gdy na szlachetne i godne wsparcia akcje ty "nie dasz ani grosza"?
ja daję wtedy gdy mogę. jak widzę osobę grzebiącą w śmietniku to nie zastanawiam się. masz zresztą rację. Twoje pieniądze i twoja sprawa. nie wyzywaj jednak ludzi od owsików, jakkolwiek humorystycznie by to nie brzmiało.

Data: 2010-01-10 17:47:17
Autor: Hans Kloss
Dlaczego nie lubię owsika
marek czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
więc jak sobie wyobrażasz wspieranie konkretnych ludzi, gdy na szlachetne i godne wsparcia akcje ty "nie dasz ani grosza"?
Poszukaj sobie na sieci (łatwo znaleźć) konkretnych problemów i akcji
zbierania kasy na nie jeżeli naprawdę chcesz się "charytatywnie wyżyć" a przy
okazji naprawdę komuś pomóc. Moja żona się w to bawi, ja nie mam czasu bo ktoś
na te zabawy musi kasę zarabiać. Przeważnie, (choć nie tylko) znajduje je tu:
http://forum.gazeta.pl/forum/f,615,Pomocne_emamy.html
Ot, na przykład cos takiego:
forum.gazeta.pl/forum/w,88104,100568378,100568378,prosba_do_dobrych_serc_.html
Bez owsikowej pompy i zadęcia, bez zbędnej pary w gwizdek, bez marnotrawstwa,
bez oszustwa. No i nikt ci "z baśki" nie zasunie a twoja kasa na pewno trafi
do kogos kto naprawdę potrzebuje pomocy a nie do ujaranych, taplających się w
błocie podludzi.
J-23

Data: 2010-01-10 00:13:20
Autor: Hans Kloss
Dlaczego nie lubię owsika
marek czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
zastanów się czy aby stoisz po właściwej stronie. według Ciebie jak ktoś czyni dobro to szkodzi.

Błąd. Te dzieci byłyby leczone I TAK, bez względu na to czy i ile użebrze
owsik. Może nieco większe byłyby nakłady na tzw. "służbę zdrowia" a nieco
mniejsze na peruwiańskie podróże, albo zmuszono by owa "służbę" do bardziej
racjonalnego gospodarowania tym co ma. Nigdy się nie dowiemy co by było....
A bydlę owsik szkodzi nie tyle swoją żebraniną (ta jest pi x drzwi obojętna,
nazywaj ją sobie nawet "czynieniem dobra" jeżeli ci to poprawia samopoczucie)
co "ruptacochcecizmem" i "pociąganiem z baśki" czy to tak trudno zrozumieć?
J-23

Data: 2010-01-09 23:36:18
Autor: Jadrys
Dlaczego nie lubię owsika
W dniu 2010-01-09 23:07, Hans Kloss pisze:
Jadrys napisał(a):

[...]

Tym panom Cenckiewiczowi i spółka sam bym "pociągnął z baśki" (bańki mówimy w Wielkopolsce) za skrzywianie faktów historycznych.

Co tu rozumieć? - Owsiak zbiera pieniądze na sprzęt do ratowania dzieci. Nie ma czegoś bardziej bardziej godnego szacunku.

Jednak nikogo nie zmusza do uczestnictwa w "Przystanku Woodstock" , młodzi sami się garną to takiej formy zrywki.. Życie Hans to nie tylko kółko różańcowe i chór kościelny.

Data: 2010-01-09 22:45:19
Autor: Hans Kloss
Dlaczego nie lubię owsika
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Tym panom Cenckiewiczowi i spółka sam bym "pociągnął z baśki" (bańki mówimy w Wielkopolsce) za skrzywianie faktów historycznych.

Oni mają na potwierdzenie swoich tez dokumenty, fakty, zeznania świadków.....
co ty masz na potwierdzenie swoich wobec nich oskarżeń oprócz "chęci szczerej"
żeby swoje racje udowadniać przy pomocy "baśki"?
J-23

Data: 2010-01-10 16:00:08
Autor: Grzegorz Z.
Dlaczego nie lubię owsika
Dnia Sat, 9 Jan 2010 22:45:19 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

[...]

Tu masz ową "Baśkę" sfilmowaną, wkracza o 00:45

http://www.youtube.com/watch?v=Ng0L8yN7Gzo

Data: 2010-01-11 23:32:15
Autor: Jadrys
Dlaczego nie lubię owsika
W dniu 2010-01-09 23:45, Hans Kloss pisze:
[...]

Ja mam nosa, nawiedzonych idiotów albo płatnych oszustów wyczuwam na kilometr.

Data: 2010-01-11 15:05:23
Autor: Hans Kloss
Dlaczego nie lubię owsika
On Jan 11, 11:32 pm, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Ja mam nosa,

Tak ci się tylko wydaje. Ów "nos" to, tłumacząc na polski,
nieuzasadnione i bezpodstawne uprzedzenia.
Obejrzyj kiedyś np. Stephena Hawkinga- na "nos" jest niedorozwiniętym
matołem, w rzeczywistości jednym z lepszych współczesnych fizyków
teoretycznych.
J-23

Data: 2010-01-09 23:47:48
Autor: Konstanty Wycirowski
Dlaczego nie lubię owsika

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:59bb1073-5f46-4d6f-b9b7-56f6f8f935abm3g2000yqf.googlegroups.com...
Jadrys napisał(a):

[...]

Ale i tak przy tych nachlanych i najaranych marychą  ludzkich świniach
tarzających się w błocie na jakimś tam "przystanku łudstok" - to ty jesteś nędzną kurwą.
i to tak nędzną i sparchaciała, że usłyszysz tylko jedno -

PLONK

Data: 2010-01-10 00:04:40
Autor: Hans Kloss
Dlaczego nie lubię owsika
Konstanty Wycirowski <dupcio@dupcia.de> napisał(a):
 że usłyszysz tylko jedno - PLONK

Plusk szwabskiej spermy w twoim plugawym ryju? Zachowaj takie "dzwięki" dla
męza, może jego to podnieca.....
J-23

Data: 2010-01-09 23:21:40
Autor: Adam
Dlaczego nie lubię owsika

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hiatls$4cb$1news.onet.pl...
[...]

Filantropia - to tak naprawdę niezwykle wyrafinowane działanie różnych ludzi, którzy tą działalnością albo chcą uspokoić swoje sumienei, albo chcą przykryć swoje ciemne i brudne interesy.
Prawdziwym filantropem jest ten, o którego działaniu wiedzą tylko ci, którym pomógł.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4757 (20100109) __________

Data: 2010-01-09 23:31:43
Autor: marek czaplicki
Dlaczego nie lubię owsika
Adam pisze:
Prawdziwym filantropem jest ten, o którego działaniu wiedzą tylko ci, którym pomógł.
AC
i tu się z Tobą zgodzę. jak pamiętam Jezus mówił: "gdy dajesz jałmużnę to niech nie wie lewica co robi prawica". niestety żyjemy w takich czasach, że filantropi muszą dokładnie i bez ściemy rozliczać się z wydawanych pieniędzy. i to robi orkiestra.

Data: 2010-01-09 23:49:16
Autor: Jadrys
Dlaczego nie lubię owsika
W dniu 2010-01-09 23:21, Adam pisze:
[...]

Czy tylko ci wymienieni? Ty też nie dopuszczasz do siebie myśli że można coś robić dla kogoś zupełnie bezinteresownie?

W przypadku Owsiaka reklama swojego działania jest konieczna. - Bez reklamy i nagłaśniania WOŚP nie mogłaby istnieć.

Data: 2010-01-10 02:01:19
Autor: Hans Kloss
Dlaczego nie lubię owsika
Jadrys napisał(a):
 Hans, z przykroscia zauwazam ze kompletnie nie nadajesz sie na komuniste

Ale całkiem nieźle nadaję się NA KOMUNISTÓW! Konkretnie: ja w
połączeniu ze sztucerem Baikał MP-153 zaopatrzonym w lunetę Center
Point Power 4-16x56. Luneta z MilDot-em więc łatwo brać poprawki na
odległość ;).
J-23

Data: 2010-01-11 23:40:13
Autor: Jadrys
Dlaczego nie lubię owsika
W dniu 2010-01-10 11:01, Hans Kloss pisze:
Jadrys napisał(a):

[...]

Sam nie wiesz o czym mówisz.. zapewniam cię że gdybyś spotkał kiedyś prawdziwego komucha to z pewnością wypiłbyś z nim brudzia a nie strzelał do niego.

Data: 2010-01-11 15:02:09
Autor: Hans Kloss
Dlaczego nie lubię owsika
On Jan 11, 11:40 pm, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

 gdybyś spotkał kiedyś  prawdziwego komucha to z pewnością

...zakłułbym widelcem gdyby pod ręka nie było nic poręczniejszego. 30
najlepszych lat życia mi zmarnowali i nie dopuszczę do tego aby ich
następcy zmarnowali choćby rok życia moich dzieci.
J-23

Data: 2010-01-12 08:00:42
Autor: Artur Borubar
Dlaczego nie lubię owsika
[...]

No to dlaczego "bochaterze" nie zrobiłeś tego, przecież było ich podobno 3 miliony? W każdym zakładzie pracy można ich było spotkac, a ty nic? Jeśli byłeś za młody, to masz szanse teraz. Pisolew to to samo, tylko w jeszcze gorszym kryptowydaniu. Coś mi się wydaje, że z ciebie taki bohater jak z matusma, który był milicjantem w realnej komunie, a teraz....ta jego sygnaturka.

Przemek
--
 W wykonaniu orzeczenia sądu:
"Ja, Zbigniew Ziobro, przepraszam Pana dr Mirosława Garlickiego za wypowiedzenie pod jego adresem słów - już nikt nigdy przez tego Pana życia pozbawiony nie będzie - które naruszyły cześć Pana dr Mirosława Garlickiego".

Data: 2010-01-10 10:45:46
Autor: cirrus
Dlaczego nie lubię owsika
[...]

Podobnie antenka i co ty na to?

--
stevep

Data: 2010-01-11 23:34:50
Autor: Jadrys
Dlaczego nie lubię owsika
W dniu 2010-01-10 10:45, cirrus pisze:
[...]

Antenka jest prawa uczciwą osobą, wrażliwą na ludzka krzywdę.. A  tacy sa właśnie komuniści.

Data: 2010-01-12 16:14:29
Autor: cirrus
Dlaczego nie lubię owsika
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hig932$216$3news.onet.pl...
[...]

Ciekawe czy antenka będzie ci wdzięczna za komunistkę, a złość z jaką wypowiada się o Owsiaku świadczy o komunistycznej zawiści.

--
stevep

Data: 2010-01-13 09:13:00
Autor: Jadrys
Dlaczego nie lubię owsika
W dniu 2010-01-12 16:14, cirrus pisze:
[...]

Wiem, - niestety Antenka też jak większość ludzi źle interpretuje definicję komunizmu, myląc go z tak powszechnym pseudokomunizmem.

Data: 2010-01-13 14:06:20
Autor: cirrus
Dlaczego nie lubię owsika
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hijvac$n3a$2news.onet.pl...
[...]

I tu niestety ma racje bo możliwy jest tylko pseudokomunizm, a jak uczenie mówił 4- klasowy srakotarz byłej PZPR: "ni pies, ni wydra, coś na kształt swidra".

--
stevep

Data: 2010-01-13 19:36:16
Autor: Jadrys
Dlaczego nie lubię owsika
W dniu 2010-01-13 14:06, cirrus pisze:
[...]

Praktycznie w każdym kraju gdzie miał wpływy ZSRR był pseudokomunizm.

Data: 2010-01-13 21:08:54
Autor: Jakub A. Krzewicki
Dlaczego nie lubię owsika
środa, 13 stycznia 2010 19:36. carbon entity 'Jadrys' <Che@yahoo.com>

Praktycznie w każdym kraju gdzie miał wpływy ZSRR był pseudokomunizm.

Obudź się Jadrys, komunizm jest utopią, religią raju na ziemi.
Nawet, gdybyśmy wszyscy stali się doskonałymi bogami, nadal pomiędzy nami
istniałaby rywalizacja o to, czyja boskość jest najlepsza, najbardziej
boska i najmojsza.

Data: 2010-01-14 20:13:21
Autor: Jadrys
Dlaczego nie lubię owsika
W dniu 2010-01-13 21:08, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Myślę że nie masz racji.. Gdyby zamknąć mordę szczekającej propagandzie sukcesu, gdyby nie eksponować publicznie samochodów Ferrari, gdyby nie nagłaśniać stanu posiadania W. Gatesa  itpitd. To pęd ludzi do rywalizacji nie byłby celem samym w sobie. Wiem coś o tym mieszkając na wsi..

Data: 2010-01-14 08:50:29
Autor: cirrus
Dlaczego nie lubię owsika
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hil3qv$8oo$2news.onet.pl...
[...]

Bez wpływów też pseudokomunizm bo ta idea służy wyłącznie do cięmiężenia ludzi.

--
stevep

Data: 2010-01-14 20:18:33
Autor: Jadrys
Dlaczego nie lubię owsika
W dniu 2010-01-14 08:50, cirrus pisze:
[...]

Nie, myślę że nie.. wtedy ludzie mieliby swiadomość że są na swoim i pracują dla siebie, a nie dla sowieta.. Tak było w Jugosławii.

Data: 2010-01-15 11:51:35
Autor: cirrus
Dlaczego nie lubię owsika
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hinqm7$86l$1news.onet.pl...
[...]

Jak by tak było to Jugosławia by była do dzisiaj.

--
stevep

Data: 2010-01-15 15:39:19
Autor: Jadrys
Dlaczego nie lubię owsika
W dniu 2010-01-15 11:51, cirrus pisze:
[...]

Jugosławia nie mogła trwać w takim ustroju. - Byłaby sola w oku kapitalistów. Żaden mały kraj nie jest w stanie sobie pozwolić na prawdziwy komunizm. Wiecznie nienażarte kapitalistyczne ryje z zagranicy na to nie pozwolą.

Data: 2010-01-16 10:19:19
Autor: cirrus
Dlaczego nie lubię owsika
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hipumo$air$1news.onet.pl...
[...]

I dlatego wszystkie stowarzyszone kraje: Słowenia, Chorwacja, Bośnia, Kosowo, Macedonia miały dosyć dominacji Serbów?

--
stevep

Data: 2010-01-17 02:20:20
Autor: Jadrys
Dlaczego nie lubię owsika
W dniu 2010-01-16 10:19, cirrus pisze:

[...]

Jugosławii to miał dosyć  kapitalistyczny zachód.  No i tak, masz rację Kosovo to nie była Jugosławia, ta prowincja zawszy dążyła do oderwania sie od Jugosławii. Ale tylko Kosovo.

Data: 2010-01-17 08:39:48
Autor: cirrus
Dlaczego nie lubię owsika
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hitokk$9ir$1news.onet.pl...
[...]

Oczywiscie, wszystkiemu winni kapitaliści, a nie dążenia Serbów zdominowania innych krajów.

--
stevep

Data: 2010-01-18 00:45:20
Autor: Jadrys
Dlaczego nie lubię owsika
W dniu 2010-01-17 08:39, cirrus pisze:

[...]

Nie powtarzaj głupot zasłyszanych w Polskiej TV Stefan. Na czym by miała polegać ta dominacja Serbii? W rządzie Tity i później Milosewića więcej było Chorwatów niż Serbów.

Data: 2010-01-18 09:48:10
Autor: cirrus
Dlaczego nie lubię owsika
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hj07ek$toe$1news.onet.pl...
[...]

To ty lepiej pytaj Chorwatów, Bośniaków, Słoweńców itp dlaczego mieli dosyś Serbów?

--
stevep

Data: 2010-01-19 01:11:49
Autor: Jadrys
Dlaczego nie lubię owsika
W dniu 2010-01-18 09:48, cirrus pisze:

[...]

Stefan, sam nie wiesz o czym mówisz.. Dopóki zachodni imperialiści się nie wtrącili w wewnętrzne sprawy Jugosławii to nawet nie odróżniłbyś Serba od Chorwata czy Bośniaka.

Data: 2010-01-19 15:28:12
Autor: cirrus
Dlaczego nie lubię owsika
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hj2tc8$lfi$1news.onet.pl...
[...]

Akurat, jakby się nie wtrącili w Polsce tostałbyś w kolejce za jedną rolką papieru toaletowego i słuchałbyś o przyczynach braku sznurka do snopowiązałek.

--
stevep

Data: 2010-01-20 00:43:40
Autor: Jadrys
Dlaczego nie lubię owsika
W dniu 2010-01-19 15:28, cirrus pisze:

Akurat, jakby się nie wtrącili w Polsce tostałbyś w kolejce za jedną rolką
papieru toaletowego i słuchałbyś o przyczynach braku sznurka do
snopowiązałek.

Nie koniecznie.. Każdy kryzys ma w końcu swój kres. W PRL-u też by wiecznie nie trwał.

Data: 2010-01-20 05:39:57
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Dlaczego nie lubię owsika

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> snopowiązałek.

Nie koniecznie.. Każdy kryzys ma w końcu swój kres. W PRL-u też by

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   To calkiem nie tak. Kryzys stanowi nieodlaczna ceche centralnie
   kierowanej socjalistycznej gospodarki planowej zorientowanej na
   zewnetrzna ekspansje miast na zaspokojenie potrzeb spolecznych.
   Jedynie dlugi zaciagane u tych wstretnych kapitalistow moga
   chwilowo lagodzic jego niektore symptomy.

   AR

Data: 2010-01-21 23:36:34
Autor: Jadrys
Dlaczego nie lubię owsika
W dniu 2010-01-20 05:39, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

Nie gadaj bzdetów. Niektóre kraje socjalistyczne dawały sobie doskonale radę z kryzysami. I nikt w trakcie tych kryzysów nie wyskakiwał przez okna.

Data: 2010-01-22 15:36:18
Autor: cirrus
Dlaczego nie lubię owsika
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjaktp$4j6$1news.onet.pl...
[...]

Superdoskonale, wysyłali wojsko z ostrą amunicją i po sprawie.

--
stevep

Data: 2010-01-23 01:02:17
Autor: Jadrys
Dlaczego nie lubię owsika
W dniu 2010-01-22 15:36, cirrus pisze:
[...]

Bo to ludzie byli tak rozpieszczani że podwyżki cen chleba utożsamiali z tymi kryzysami w kapitalizmie.

Data: 2010-01-20 15:47:12
Autor: cirrus
Dlaczego nie lubię owsika
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hj5g3p$4od$1news.onet.pl...
[...]

Tylko do końca świata i jeden dzień dłużej. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-21 23:39:01
Autor: Jadrys
Dlaczego nie lubię owsika
W dniu 2010-01-20 15:47, cirrus pisze:
[...]

Wszystko się kiedyś kończy Stefan.. Nawet kapitalizm się kiedyś skończy.

Data: 2010-01-22 15:37:01
Autor: cirrus
Dlaczego nie lubię owsika
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjal21$4j6$2news.onet.pl...
[...]

Pewnie tego nie doczekamy.

--
stevep

Data: 2010-01-23 01:05:09
Autor: Jadrys
Dlaczego nie lubię owsika
W dniu 2010-01-22 15:37, cirrus pisze:
[...]

Chyba nie.. A to z tego powodu że kapitalizm za sprawa rosyjskiej rewolucji nie jest już dla ludzi takim koszmarem jak ten przedrewolucyjny. Teraz ma on trochę bardziej ludzką twarz.

Data: 2010-01-19 15:29:33
Autor: cirrus
Dlaczego nie lubię owsika
[...]

Ale wyjaśnij, w jaki sposób się wtrącili?

--
stevep

Data: 2010-01-20 00:44:35
Autor: Jadrys
Dlaczego nie lubię owsika
W dniu 2010-01-19 15:29, cirrus pisze:
[...]

Zaczęli podburzać Słoweńców do buntu, sączyli propagandowy jad niezgody, wreszcie CIA dostarczyła nacjonaliście Tjudmanowi  (Chorwacja) za pomocą makaroniarzy czołgów i innej broni potrzebnej do wywołanie rebelii.

Data: 2010-01-20 15:46:14
Autor: cirrus
Dlaczego nie lubię owsika
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hj5g52$4od$2news.onet.pl...
[...]

Pewnie tak jak przyczyną upadku komuny w KDL było RWE.

--
stevep

Data: 2010-01-21 23:52:15
Autor: Jadrys
Dlaczego nie lubię owsika
W dniu 2010-01-20 15:46, cirrus pisze:
[...]

Przyczyna upadku KDL byl Gorbaczow.

Data: 2010-01-22 15:38:27
Autor: cirrus
Dlaczego nie lubię owsika
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjalsi$6mt$1news.onet.pl...
[...]

Proste tłumaczenia dla prostych ludzi:
Serbia - imperialiści
KDL - Gorbaczow.

--
stevep

Data: 2010-01-10 11:45:54
Autor: cyc
Dlaczego nie lubię owsika
Jak kazden jedzxacy z reki sukienkowego duren .

cyc

Data: 2010-01-12 08:18:49
Autor: Polok_Prawdziwy
Dlaczego nie lubię owsika

Uchmmm...,

- to według ciebie, ty śMIERDZONCO GRAPYKO, wto moze takie zbiurki łorganizować
- ino ŁOJDYR, abo tes CARITAS dotego...?

--

Dlaczego nie lubię owsika