Dlaczego nie ma multilogowania w sieciach GSM

Data: 2014-04-18 17:51:46
Autor: Wiwo
Dlaczego nie ma multilogowania w sieciach GSM

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:lirgle$g94$1portraits.wsisiz.edu.pl...

I teraz niech mi ktoś powie, dlaczego tego samego nie mogę mieć u
operatora komórkowego?

Możesz.

Dlaczego nie mogę zamówić pięciu kart SIM,
powkładać je do wszystkich urządzeń i korzystać z jednego limitu?

Możesz.

Wiwo

Data: 2014-04-18 18:04:26
Autor: mr misio
Użytkownik Wiwo napisał:

[...]

Jak sie to w playu nazywa?

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-04-18 18:13:13
Autor: Jingiel
Dlaczego nie ma multilogowania w sieciach GSM

Jak sie to w playu nazywa?

Nie wiem jak się nazywa w playu i czy ten operator umożliwia takie rozwiązania, ale w t-mobile jest to tandem.

Data: 2014-04-18 18:20:03
Autor: Atlantis
W dniu 2014-04-18 18:13, Jingiel pisze:

Nie wiem jak się nazywa w playu i czy ten operator umożliwia takie
rozwiÄ…zania, ale w t-mobile jest to tandem.

Mylisz się. Tandem pozwala tylko na zamówienie duplikatu karty SIM, bez
dezaktywacji obecnej. Jednak ciągle w jednym momencie w sieci może być
zalogowana tylko jedna karta na raz.
No chyba, że coś się zmieniło odkąd od czasu, kiedy ostatnio sprawdzałem.

Data: 2014-04-18 19:31:31
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2014-04-18 18:20, *Atlantis* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
zalogowana tylko jedna karta na raz.
No chyba, że coś się zmieniło odkąd od czasu, kiedy ostatnio sprawdzałem.

Mam Tandem i zalogowane są oba telefony - połączenia przychodzące są do ostatnio aktywnego urządzenia. Nie sprawdziłem jeszcze, czy można prowadzić dwie rozmowy wychodzące na raz - kiedyś sprawdzę :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2014-04-19 04:51:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dlaczego nie ma multilogowania w sieciach GSM

"Mirek Ptak" 5351617a$0$2358$65785112@news.neostrada.pl

Mam Tandem i zalogowane s± oba telefony - po³±czenia przychodz±ce s± do ostatnio aktywnego urz±dzenia. Nie sprawdzi³em jeszcze, czy mo¿na prowadziæ dwie rozmowy wychodz±ce na raz - kiedy¶ sprawdzê :)

Ja bym chcia³ co¶ takiego, ¿eby rozmowy przychodzi³y na kilka kart naraz.
W VoIPach mogê mieæ kilka aktywnych urz±dzeñ z tym samym numerem i w razie
czego -- ka¿de dzwoni. Jedn± kartê mia³bym w smartfonie, drug± w tablecie
a trzecia w malutkim telefonie z minionej epoki. Odebra³bym z tego, które
by by³o najbli¿ej.

Data: 2014-05-13 23:17:54
Autor: Smok Eustachy
W dniu 18.04.2014 19:31, Mirek Ptak pisze:
Dnia 2014-04-18 18:20, *Atlantis* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
/../
Mam Tandem i zalogowane są oba telefony - połączenia przychodzące są do
ostatnio aktywnego urządzenia. Nie sprawdziłem jeszcze, czy można
prowadzić dwie rozmowy wychodzące na raz - kiedyś sprawdzę :)

Ile to kosztuje i jak sie zamawia?

Data: 2014-04-18 18:51:03
Autor: Wiwo
Dlaczego nie ma multilogowania w sieciach GSM

Użytkownik "mr misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Jak sie to w playu nazywa?

Wspólny internet. Naprawdę nie jesteście w stanie w wyszukiwarce wpisać prostego zapytania?

Wiwo

Dlaczego nie ma multilogowania w sieciach GSM