Dlaczego nie ma multilogowania w sieciach GSM

Data: 2014-04-18 11:24:21
Autor: Pszemol
Dlaczego nie ma multilogowania w sieciach GSM
"Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> wrote in message news:lirgle$g94$1portraits.wsisiz.edu.pl...
I teraz niech mi ktoś powie, dlaczego tego samego nie mogę mieć u
operatora komórkowego? Dlaczego nie mogę zamówić pięciu kart SIM,
powkładać je do wszystkich urządzeń i korzystać z jednego limitu?

Jak to nie możesz jak możesz?
Ja mieszkam w USA, mam trzy komórki w AT&T i wszyscy
korzystają z abonamentu dzieląc się pulą 10Gb danych miesięcznie.
I z tego co widzę w Polsce też to jest:
http://www.orange.pl/kid,4002535747,id,4003674166,article.html
Podejrzewam że też oferują plany "rodzinne" gdzie dzielisz się
z domownikami pulą rozmów, smsów czy gigabajtów danych.

Data: 2014-04-18 11:40:38
Autor: krzysztofsf
Dlaczego nie ma multilogowania w sieciach GSM
W dniu pi±tek, 18 kwietnia 2014 18:24:21 UTC+2 u¿ytkownik Pszemol napisa³:
"Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> wrote in message news:lirgle$g94$1portraits.wsisiz.edu.pl...

> I teraz niech mi kto¶ powie, dlaczego tego samego nie mogê mieæ u

> operatora komórkowego? Dlaczego nie mogê zamówiæ piêciu kart SIM,

> powk³adaæ je do wszystkich urz±dzeñ i korzystaæ z jednego limitu?

Jak to nie mo¿esz jak mo¿esz?

Ja mieszkam w USA, mam trzy komórki w AT&T i wszyscy

korzystaj± z abonamentu dziel±c siê pul± 10Gb danych miesiêcznie.

I z tego co widzê w Polsce te¿ to jest:

http://www.orange.pl/kid,4002535747,id,4003674166,article.html

Podejrzewam ¿e te¿ oferuj± plany "rodzinne" gdzie dzielisz siê

z domownikami pul± rozmów, smsów czy gigabajtów danych.

Play byl pierwszy - dodatkowe karty do pakietu internetowego (rok-poltora temu).
Niedawno Orange uruchomil dodatkowe karty.

Teraz na dniach play uruchomil (wedlug mnie kiepskie) pakiety rodzinne.

Dlaczego nie ma multilogowania w sieciach GSM