Dlaczego nie ma pamieci 1,5 Gb ?

Data: 2011-12-04 14:49:31
Autor: _THX.
Dlaczego nie ma pamieci 1,5 Gb ?
Skoro XP rozpoznaje do 3 Gb, to dwie kości po 1,5 Gb byłyby idealne.
Albo przynajmniej trzy gniazda na 1 Gb.

Data: 2011-12-04 16:02:30
Autor: Jacek
Dnia Sun, 4 Dec 2011 14:49:31 +0000 (UTC), _THX. napisał(a):

Skoro XP rozpoznaje do 3 Gb, to dwie kości po 1,5 Gb byłyby idealne.
Albo przynajmniej trzy gniazda na 1 Gb.

Da sie zrobic...

http://www.google.pl/search?q=brzeszczot&hl=pl&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=a4vbTvnxF4KcsAbq-_3DBw&sqi=2&ved=0CDcQsAQ&biw=1366&bih=653

Data: 2011-12-04 16:27:20
Autor: DooMiniK
On 04/12/2011 14:49, _THX. wrote:
Skoro XP rozpoznaje do 3 Gb, to dwie kości po 1,5 Gb byłyby idealne.
Albo przynajmniej trzy gniazda na 1 Gb.

Dokładnie, albo moneta 99groszy. Pani w sklepie by nie miała
problemu z wydawaniem reszty.
No albo papier toaletowy już złożony na 2-3 warstwy... To jest myśl!

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2011-12-04 17:38:32
Autor: Andre
DooMiniK wrote:

No albo papier toaletowy już złożony na 2-3 warstwy... To jest myśl!

Nie wiem co Ty za dziadostwo kupujesz, ale ja swojego papieru nie musze
skladac w ogole ;)

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2011-12-04 18:02:39
Autor: DooMiniK
On 04/12/2011 17:38, Andre wrote:
DooMiniK wrote:

No albo papier toaletowy już złożony na 2-3 warstwy... To jest myśl!

Nie wiem co Ty za dziadostwo kupujesz, ale ja swojego papieru nie musze
skladac w ogole ;)

.... nie czujesz się oszukany? To nie ziemia pod paznokciami.
;-)

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2011-12-04 18:18:18
Autor: Andre
DooMiniK wrote:

.... nie czujesz się oszukany? To nie ziemia pod paznokciami.
;-)

Czuje wlasnie, ze ubilem zloty interes :) wszystko czyste i w dodatku
rumiankiem pachnace ;D

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2011-12-04 18:54:27
Autor: DooMiniK
On 04/12/2011 18:18, Andre wrote:
DooMiniK wrote:

.... nie czujesz się oszukany? To nie ziemia pod paznokciami.
;-)

Czuje wlasnie, ze ubilem zloty interes :) wszystko czyste i w dodatku
rumiankiem pachnace ;D

Andre, supportuje Cię 'Regina' ? ;-)

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2011-12-04 18:59:12
Autor: Andre
DooMiniK wrote:

Andre, supportuje Cię 'Regina' ? ;-)

Tak, specjalnie do tego celu stworzony zespol przyjezdza zawsze, kiedy
jestem w potrzebie ;)

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2011-12-04 19:01:27
Autor: Piotr M
W dniu 4 grudnia 18:38, Andre pisze:
DooMiniK wrote:

No albo papier toaletowy już złożony na 2-3 warstwy... To jest myśl!

Nie wiem co Ty za dziadostwo kupujesz, ale ja swojego papieru nie musze
skladac w ogole ;)

Każdy trzeba składać, kwestia jest ile razy, bo taki jednogigowy to trzeba z 4 razy, a taki czterogigowy to z raz.

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je dokończyć na tuzin sposobów."

Data: 2011-12-04 18:17:06
Autor: Andre
Piotr M wrote:

Każdy trzeba składać, kwestia jest ile razy, bo taki jednogigowy to
trzeba z 4 razy, a taki czterogigowy to z raz.

No toz mowie - zainwestujcie w produkty konkurencji, bo ja niczego nie
musze skladac :)

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2011-12-04 21:07:50
Autor: M1SLQ
[...]

Kwestia g..ustu, Panowie ;)

Data: 2011-12-05 01:05:20
Autor: Feromon

Użytkownik "Andre" <andy@andy.pl> napisał w wiadomości news:xn0hmgoiq3kmjys001news.gazeta.pl...
Piotr M wrote:

[...]

Jest taka psychologiczna reguła, że składamy go niezależnie, ile ma warstw...

Feromon

Data: 2011-12-05 17:59:58
Autor: Andre
Feromon wrote:

Jest taka psychologiczna reguła, że składamy go niezależnie, ile ma
warstw...

No to kolejny dowod dla mnie, ze jestem nonkonformista ;)

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2011-12-05 23:32:48
Autor: LP
Dlaczego nie ma pamieci 1,5 Gb ?

Użytkownik "Andre"
Feromon wrote:

Jest taka psychologiczna reguła, że składamy go niezależnie, ile ma
warstw...

No to kolejny dowod dla mnie, ze jestem nonkonformista ;)

Składają ci o złożonej psychice, prości postępują prostolinijnie.

--
LP

Data: 2011-12-06 19:44:37
Autor: Andre
LP wrote:

Składają ci o złożonej psychice, prości postępują prostolinijnie.

No i w porzadku. Tym prostolinijnym jest latwiej zyc :P

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2011-12-06 21:06:15
Autor: LP

Użytkownik "Andre" <andy@andy.pl> napisał w wiadomości news:xn0hmjjx028dcd0000news.gazeta.pl...
LP wrote:

Składają ci o złożonej psychice, prości postępują prostolinijnie.

No i w porzadku. Tym prostolinijnym jest latwiej zyc :P

Do czasu. Potem okaże się, że w następnym wcieleniu jesteś mrówą, której każą skoczyć na tę twoją srajtaśmę z wysokiej szafy i ci momentalnie mina rzednie:>

--
LP

Data: 2011-12-06 21:48:42
Autor: Andre
LP wrote:

Do czasu. Potem okaże się, że w następnym wcieleniu jesteś mrówą,
której każą skoczyć na tę twoją srajtaśmę z wysokiej szafy i ci
momentalnie mina rzednie:>

To zalezy od tego czy dany osobnik wierzy w "nastepne wcielenie" :)

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2011-12-07 18:25:39
Autor: LP

Użytkownik "Andre" <andy@andy.pl> napisał w wiadomości news:xn0hmjn6e2csx6t001news.gazeta.pl...
LP wrote:

[...]

Wiara czyni cuda. Niektórzy np. nie wierzą, że zostawianie zapasu mocy (analogia do zawijania nawet trójwarstwowej srajtaśmy) zasilacza może ich uchronić od przykrych konsekwencji i tacy zwykle są potem świadkami "następnego wcielenia" swojego komputera.

--
LP

Data: 2011-12-07 20:52:05
Autor: Andre
LP wrote:

[...]

Czyli ciagnac analogie dalej - jezeli nie bede skladal srajtasmy na 3
razy, to szybciej zejde z tego swiata? :D

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2011-12-08 02:19:21
Autor: LP

Użytkownik "Andre" <andy@andy.pl> napisał w wiadomości news:xn0hml0903q7zjn001news.gazeta.pl...
LP wrote:

[...]

To  będzie tulku

szybciej zejde z tego swiata? :D

Nie ty, tylko twój zasilacz!

--
LP

Data: 2011-12-11 10:41:26
Autor: Andre
LP wrote:

> Czyli ciagnac analogie dalej - jezeli nie bede skladal srajtasmy na
> 3 razy

To  będzie tulku

Co bedzie?

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2011-12-11 19:42:28
Autor: LP

LP wrote:

> Czyli ciagnac analogie dalej - jezeli nie bede skladal srajtasmy na
> 3 razy

To  będzie tulku

Co bedzie?

No co, Gógle się popsuły, czy cóś?

--
LP

Data: 2011-12-12 07:51:06
Autor: Artur\(m\)
Dlaczego nie ma pamieci 1,5 Gb ?

Użytkownik "LP" <ummagumma@onet.pl> napisał w wiadomości news:jc2tir$ov9$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Andre"
LP wrote:

> Czyli ciagnac analogie dalej - jezeli nie bede skladal srajtasmy na
> 3 razy

To  będzie tulku

Co bedzie?

No co, Gógle się popsuły, czy cóś?

No, powiem. Oryginalne!

Artur(m)

Data: 2011-12-04 18:23:15
Autor: sumar
Dlaczego nie ma pamieci 1,5 Gb ?
_THX.:

Skoro XP rozpoznaje do 3 Gb, to dwie kości po 1,5 Gb byłyby idealne.
Albo przynajmniej trzy gniazda na 1 Gb.

Pomijam błąd w określeniu jednostki (ma być GB, zamiast Gb), ale czy
pozostali dwaj odpowiadający nie zrozumieli twojego problemu?
Przecież moduły 1GB istnieją od czasu SDRAM-ów, tak jak płyty z
trzema i czterema gniazdami. A dzisiaj 4 gniazda to normalne. Dlatego
możesz zainstalować 3x1GB lub 1x1GB + 1x2GB. W czym więc problem?

Data: 2011-12-04 18:04:01
Autor: DooMiniK
Dlaczego nie ma pamieci 1,5 Gb ?
On 04/12/2011 17:23, sumar wrote:
_THX.:

[...]

Rzadko się widuje moduły 1.5GB.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2011-12-04 23:31:02
Autor: _THX.
Dlaczego nie ma pamieci 1,5 Gb ?
W laptopie ;-)

-- -- -
W czym więc problem?

Data: 2011-12-04 23:43:30
Autor: Michal Lukasik
Dlaczego nie ma pamieci 1,5 Gb ?
Dnia 4.12.2011, _THX. napisał(a):

W laptopie ;-)

A co to przeszkadza w konfiguracji 2+1GiB?
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/   T  | |  |  |  \__T  =  |  !  T    UIN 53883184    GG#1902559

Data: 2011-12-05 19:10:48
Autor: Goomich
Dlaczego nie ma pamieci 1,5 Gb ?
You have one message from: sumar <sumar@onet.eu>

A dzisiaj 4 gniazda to normalne.

Nie na płytach z socketem 1155.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu   UIN: 6750153

Data: 2011-12-05 21:46:31
Autor: Hektor
Dlaczego nie ma pamieci 1,5 Gb ?
Użytkownik "Goomich" <krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu> napisał

A dzisiaj 4 gniazda to normalne.

Nie na płytach z socketem 1155.

Przy każdej intelowskiej podstawce (za wyjątkiem 1366 i serwerowych) można znaleźć płyty mające po dwa dniazda pamięci.Szczególnie w formacie mATX.

ZK

Dlaczego nie ma pamieci 1,5 Gb ?