Dlaczego nie ma pomnika Lecha Kaczyńskiego pod Grunwaldem oraz Cedynią?

Data: 2017-08-15 13:39:07
Autor: boukun
Dlaczego nie ma pomnika Lecha Kaczyńskiego pod Grunwaldem oraz Cedynią?
"Pomniki tych, którzy byli przy nim zawsze"

Uroczystość odbyła się na Polanie Dębów Pamięci przy kaplicy na Cmentarzu Poległych w Ossowie, gdzie pochowano wielu polskich żołnierzy, którzy walczyli w Bitwie Warszawskiej 1920 roku.

- Odsłaniamy dzisiaj pomniki naszych bohaterów, odsłaniamy pomniki dwóch osób być może najbliższych panu prezydentowi Lechowi Kaczyńskiemu. Tych, którzy byli przy nim zawsze. Jego małżonki, pierwszej damy, ukochanej osoby pana prezydenta, i jego najbliższego obrońcy, tego, który był z nim zawsze, który go strzegł aż do końca, który razem z nim poniósł śmierć w tym okrutnym dramacie smoleńskim - powiedział Antoni Macierewicz.

https://wiadomosci.wp.pl/w-ossowie-odslonieto-popiersie-marii-kaczynskiej-6155434905311361a

POLACY
1h temu

A KOMU TO POTRZEBNE !!!!!!!!!
jka

Cały Korwina
1h temu

Nie z naszych podatków.

bella
4 min. temu

A ile takich pomnikow jeszcze powstanie i za czyje pieniadze?

piotr12345
6 min. temu

A jakich to bohaterskich czynów dokonali Kaczyńscy ??

piotr5 min. temu

najgorszy prezydent razem z dudą w historii polski.i to leży na wawelu pomiedzy krolami!wstyd!

Jola
6 min. temu

Bardzo ladne slowa pani Racewicz. I tak powinno pozostac. Po co sa te pomniki?

jan
7 min. temu

A ja postawię pomnik mojemu dziadkowi. Wychował 13 dzieci. Zrobił dla Polski nieporównywalnie więcej niż Kaczyński...

asz173
7 min. temu

a, czym oni się zasłużyli, bo chyba coś przeoczyłem???

Uxa
7 min. temu

Santos subito

disia
8 min. temu

TO TA BABA WE ŻALKU NIEUTULONA SYNA NA POMNIK STAWIĆ CHCE?? A co na to obrońcy dzieci???

Patriota
8 min. temu

A co ma wspólnego katastrofa Smoleńska z wojną z 20 roku i Ossowem?
Dlaczego nie ma pomnika Lecha Kaczyńskiego pod Grunwaldem oraz Cedynią?
Towarzyszu Macierewicz!

Grzegorz
8 min. temu

kolejna hucpa, znikną jak lenin, dzierżyński i wiele innych

Dlaczego nie ma pomnika Lecha Kaczyńskiego pod Grunwaldem oraz Cedynią?