Dlaczego nie poleciał?

Data: 2018-04-11 08:27:07
Autor: #Lepudruk
Dlaczego nie poleciał?
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,23253225,czemu-antoni-macierewicz-nie-pojechal-do-smolenska-tylko-szybko.html#Z_BoxNewsLink&a=66&c=96

"Pierwszy mój telefon był do Jarosława Kaczyńskiego, by sprawdzić, czy był w
tym samolocie, druga refleksja to o Państwie Polskim, jak je ratować w
obliczu tej straty - oznajmił Antoni Macierewicz."

"Pierwsza moja reakcja była, byśmy pojechali na miejsce katastrofy. Ale była
informacja, że Rosjanie powstrzymują a nawet aresztują dziennikarzy.
Uznałem, że to bezsensowne i postanowiłem jak najszybciej wrócić (do
kraju) - opisywał Antoni Macierewicz. - Tym którzy polegli już nic pomóc nie
było można, a na to, co się zaczęło dziać w kraju można było reagować -
dodał."

"Był pan bardzo sprawnym organizatorem powrotu do Polski. Dlaczego się
zdecydował wracać natychmiast?"

1. Czy to oznacza, że J.Kaczyński (nie informując A.Macierewicza !!!) w
ostatniej chwili zrezygnował z lotu?
Wiedział co się stanie?!!!

2. A.Macierewicz ucieka z Katynia by "reagować na to co zaczęło się dziać w
kraju"? Po drodze je spokojnie obiad i robi zakupy w pociagu. Niby co się
zaczęło dziać w kraju?

3. Kto i kiedy podłożył ładunki wybuchowe w "centropłacie" i kto mógł je
eksplodować np. za pomocą telefonu satelitarnego?!!

4. Sklerotykom przypominam, że L.Kaczyński i jego otoczenie nie zyczyło
sobie "mieszania się" rządu Tuska w przygotowania wylotu do Katynia.

5. Robienie dymu metodą "łapaj złodzieja!":
http://wyborcza.pl/7,75398,23251183,katastrofa-smolenska-bronislaw-komorowski-wezwany-na-przesluchanie.html

Sprawa śmierdzi na kilometry!!!

--
Lepudruk