Dlaczego nie sprowadzono do Polski brzozy ?

Data: 2011-05-20 21:11:52
Autor: pluton
Dlaczego nie sprowadzono do Polski brzozy ?
Rząd mataczy, kręci i zaciera ślady.
To wiadomo od dawna i jest to oczywista oczywistość.
Ale dlaczego mataczy, kręci, utrudnia śledztwo i zaciera ślady
Antoni Macierewicz ?
Dlaczego nie zarządał sprowadzenia do Polski brzozy ?
Przecież brzoza była w samym centrum wydarzeń. Musi nosić
na sobie ślady wybuchu bomby, a ponieważ była na ścieżce podchodzenia
samolotu, to  musiała wchłonąć część helu, który można by wykryć.

Wydaje mi się, że Antomi Macierewicz został albo przekupiony
albo zastraszony przez Rosjan.
A jeżeli został zastraszony - to jakiego Rosjanie mają na niego haka ?

Nullification

Data: 2011-05-20 12:21:29
Autor: matador
Dlaczego nie sprowadzono do Polski brzozy ?
On 20 Maj, 21:11, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
Rz d mataczy, kr ci i zaciera lady.
To wiadomo od dawna i jest to oczywista oczywisto .

Właśnie.

Frank PO 3.15 PLN.

matador.

Data: 2011-05-20 21:20:41
Autor: pluton
Dlaczego nie sprowadzono do Polski brzozy ?

Frank PO 3.15 PLN.
matador.

To po co glupi pisdzielu brales pozyczki ?
Jak cie nie stac, to nie kupuj .

Nullification

Data: 2011-05-20 12:34:45
Autor: matador
On 20 Maj, 21:20, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Frank PO 3.15 PLN.

matador.

To po co glupi pisdzielu brales pozyczki ?
Jak cie nie stac, to nie kupuj .

Ja nie wziąłem ani centa.
Za to donald wziął 200 MLD w 3lata.
To on jest głupi pisdzielec.

matador.

Data: 2011-05-20 21:46:11
Autor: pluton
Dlaczego nie sprowadzono do Polski brzozy ?
Za to donald wziął 200 MLD w 3lata.

Od kogo ?

Nullification

Data: 2011-05-20 21:57:29
Autor: u2
W dniu 2011-05-20 21:46, pluton pisze:
Za to donald wziął 200 MLD w 3lata.

Od kogo ?

Od Polakow, bez procentow.

Data: 2011-05-20 13:00:01
Autor: matador
Dlaczego nie sprowadzono do Polski brzozy ?
On 20 Maj, 21:57, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-05-20 21:46, pluton pisze:>> Za to donald wzi 200 MLD w 3lata..

> Od kogo ?

Od Polakow, bez procentow.

 Po cichu i bez pytania o zgodę. Czyli nie wziął, a ......

matador.

Data: 2011-05-20 21:59:33
Autor: pluton
Dlaczego nie sprowadzono do Polski brzozy ?

>  Po cichu i bez pytania o zgodę. Czyli nie wziął, a ......

POdpierdolil.

zaPiSdził.

Nullification

Data: 2011-05-20 22:09:00
Autor: u2
W dniu 2011-05-20 21:59, pluton pisze:

 Po cichu i bez pytania o zgodę. Czyli nie wziął, a ......

POdpierdolil.

zaPiSdził.

Nie bales sie skurwysynu i POdjebales.

Data: 2011-05-21 12:13:04
Autor: wekon
"u2"  wrote in message news:4dd6ca62$0$2447$65785112news.neostrada.pl...

W dniu 2011-05-20 21:59, pluton pisze:

 Po cichu i bez pytania o zgodę. Czyli nie wziął, a ......

POdpierdolil.

zaPiSdził.

Nie bales sie skurwysynu i POdjebales.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

po co Wy tego pluto tak karmicie? zwykły troll - prowokator, tylko dzięki temu żyje.

wekon

Data: 2011-05-21 07:30:43
Autor: pluton
Dlaczego nie sprowadzono do Polski brzozy ?

> Od kogo ?

Od Polakow, bez procentow.

No patrz, nie wiedzialem, ze jestem taki bogaty
i ze tyle mam.
200 mld podzielic na 40 mln daje 50 tys.
posPiSdzil mi 50 tysiakow a ja nawet nie zauwazylem.

Nullification

Data: 2011-05-20 21:23:08
Autor: u2
Dlaczego nie sprowadzono do Polski brzozy ?
W dniu 2011-05-20 21:21, matador pisze:
Frank PO 3.15 PLN.

Kiedys byl po 2,64.

Dlaczego nie sprowadzono do Polski brzozy ?