Dlaczego nie strzelali do niego?

Data: 2016-08-21 10:57:58
Autor: andrzej.ozieblo
Dlaczego nie strzelali do niego?
W dniu niedziela, 21 sierpnia 2016 18:12:06 UTC+2 użytkownik Mietek napisał:

Ostatnio to modne tzn. strzelanie przez policję do tych, którzy się nie zatrzymują na tzw. wezwanie, powinien się cieszyć, że uszedł z życiem.

Fakt, powinni strzelać. Nie dość, że z premedytacją łamie prawo, prowokuje służby, to jeszcze nieudolnie ucieka. :) Ja nagminnie przejeżdżam na czerwonym świetle, często na przejściu dla pieszych, oczywiście tylko wtedy, gdy nic nie nadjeżdża, ale na widok policji lub straży miejskiej schodzę grzecznie z roweru. Przez szacunek dla władzy. :) Taki rodzaj hipokryzji. I złapany na "gorącym uczynku", nie uciekam tylko wdaję się w dyskusję. Kończy się to na 100 zł lub pouczeniu, ale co sobie pogadamy, to pogadamy. ;)

Data: 2016-08-22 11:17:50
Autor: Ignac
W dniu niedziela, 21 sierpnia 2016 19:58:00 UTC+2 użytkownik andrzej....@gmail.com napisał:
> [...]

 wdaję się w dyskusję. Kończy się to na 100 zł lub pouczeniu, ale co sobie  pogadamy, to pogadamy. ;)

I w ten prosty sposób, tworzysz bardzo cenny, tzw. społeczny front konstruktywnej polemiki z władzą. Niech se nie myślą, że są najmądrzejsi.

Ja ostatnio miałem pantomimiczną wymianę poglądów z władzą, mianowicie.
Jadę sobie ddr-em, a tu z bazy (bez znaków, że do akcji) wyjeżdża jedna "suka", druga. Trzeciej zacząłem grozić palcem, więc się zatrzymała,
ja zresztą też i pokazuję na siebie, że ja mam chyba pierwszeństwo, kolego!
A siedzący obok oficyjer, śmieje się i twierdząco kiwa do mnie głową i ręką
przeprasza. Okazuje się jednak, że polemika często jest skuteczna.
Albo wziął mnie za głuchoniemego!

Dlaczego nie strzelali do niego?