Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątk owego.

Data: 2009-11-14 09:50:26
Autor: witek
Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątk owego.
Technolog wrote:
Źródło:
http://www.wykop.pl/ramka/259739/dlaczego-nie-warto-zakladac-konta-w-bos-banku-zadnego-nie-tylko-wyjatkowego

Powodem umieszczenia niniejszego wykopu jest chęć ostrzeżenia Państwa przed
założeniem konta w Banku Ochrony Środowiska, ponieważ jego funkcjonowanie
woła o pomstę do nieba.

Idź do psychologa, może ci ulży.

Data: 2009-11-14 13:58:00
Autor: szczurwa
On 14 Lis, 16:50, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:

Idź do psychologa, może ci ulży.

Witia, o co Ci chodzi ?

Data: 2009-11-14 17:00:56
Autor: kuba
witek pisze:

[...]

Prosciej bedzie jak zmieni klawiature ze swiecacym CapsLockiem ;)

Data: 2009-11-14 17:13:05
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
> ostrzeżenia Państwa przed założeniem konta w Banku Ochrony Środowiska,

Idź do psychologa, może ci ulży.

a ja tam nie podzielam opinii żadnego z przedmówców.
przesadą jest oczekiwanie wszystkiego na telefon i przesadą jest odsyłanie "do psychologa"
pretensje klienta są uzasadnione w dużej części

a praktycznie: czy warto zakładać rachunek 100 km od domu?

Data: 2009-11-14 13:59:45
Autor: szczurwa
On 14 Lis, 17:13, zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl wrote:

a praktycznie: czy warto zakładać rachunek 100 km od domu?

Mam rachunek 140 km od domu. W mBanku. Do tej pory nie było
specjalnych problemów.

Data: 2009-11-14 16:21:27
Autor: witek
zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl wrote:
[...]

akurat ty tez powinienes sie leczyć, wiec twoja opinia jest mało istotna.

Data: 2009-11-14 22:49:55
Autor: witrak()
On 2009-11-14 17:13, zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl wrote:
ostrzeżenia Państwa przed założeniem konta w Banku Ochrony Środowiska,

Idź do psychologa, może ci ulży.

a ja tam nie podzielam opinii żadnego z przedmówców.

Bo jesteś zwyklymklientemwieluzwyklychbankow, a przedpiścy to guru bankowi, którzy wiedzą wszystko ;-)

Ja też nie jestem guru :-) i miałem/mam konta w wielu bankach, więc też nie podzielam ich opinii.

przesadą jest oczekiwanie wszystkiego na telefon

Tu się zgadzam tylko częściowo. A dlatego, że sam jak tylko parę lat temu założyłem konto w VWbanku, natrafiłem na podobną sytuację, a tak się składa, że w VWbanku id klienta (to od logowania) jest częścią numeru konta. Więc każdy, komu zapłaciłbym mniej niż on by sobie życzył ;-), mógł blokować selektywnie tylko mnie i to małym kosztem...

Na całe szczęście, tam odblokowanie przez telefon jest możliwe, niemniej jednak tylko w godzinach działania infolinii (8-20).

Natomiast w opisywanym przypadku jest tragedia... Toż to prawie BGŻ (tfu, zgiń, przepadnij maro nieczysta!)...

i przesadą jest odsyłanie "do psychologa"
pretensje klienta są uzasadnione w dużej części

a praktycznie: czy warto zakładać rachunek 100 km od domu?

Faktycznie, powinien o tym pomyśleć wcześniej, ale mogą być okoliczności łagodzące: powiedzmy jest to jego pierwszy bank, albo przeprowadził się po założeniu konta, albo ma rachunek w biurze maklerskim (chyba najlepsze w kraju) i nie chce, żeby mu wolne środki rdzewiały na nieoprocentowanym koncie technicznym...

W takim przypadku prawie wszystkie pretensje są uzasadnione...

witrak()

Data: 2009-11-14 23:14:32
Autor: MarekZ
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1e8e.000002a0.4afed711@newsgate.onet.pl...

a praktycznie: czy warto zakładać rachunek 100 km od domu?

No bez jaj, to ma być jakieś ograniczenie?

Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątk owego.