Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątk owego.

Data: 2009-11-14 19:07:44
Autor: Bolo Łącznik
Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątk owego.
Dzięki za wpis. To co napisałeś faktycznie powinno być przestrogą przed zdecydowaniem się na konto w BOŚ.

Sam miałem różne konta i różne przejścia z bankami jednak podobnie jak większość wypowiadających się mam bardzo dobre mniemanie o jakości usług MBank i zarówno systemu internetowego, infolinii kart debetowych i kredytowych jak i samych bankomatów. Nie spotkałem lepszej usługi na rynku niż ta świadczona przez nich i piszę to bo o dobre wzorce należy chwalić.

Data: 2009-11-14 19:10:22
Autor: cef
Bolo Łącznik wrote:

[...]

To jakaś odmiana coliny mbankowej?

Data: 2009-11-14 19:13:23
Autor: Bolo Łącznik
Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątk owego.

To jakaś odmiana coliny mbankowej?

Ta oczywiście jestem prezesem MBanku i leję wazelinę bo mi premia przez to skoczy.

Data: 2009-11-14 21:39:30
Autor: Valdi
Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
"Bolo Łącznik" news:hdmskh$lqb$3nemesis.news.neostrada.pl

> To jakaś odmiana coliny mbankowej?

Ta oczywiście jestem prezesem MBanku i leję wazelinę bo mi premia przez
to skoczy.

:) Nie ma się co oburzać. Akurat na temat mBanku napisałeś samą prawdę, bez
żadnego wazeliniarstwa. Oczywiście jest tam kilka niedoróbek ot choć by
jajeczka z PIN LOCKed co jest bardzo upierdliwe szczególnie w czasie
zagranicznych podróży, mLinia w bardziej ekstremalnych sytuacjach mogła by
nie lecieć w jajo ale ogólnie jest OK. :) Ja tam jestem zadowolony, a że nie
można mieć wszystkiego to z racji że oferta depozytowa jest lekko ujmując
kulawa to grubsze pieniądze leżą u konkurencji i z tego co mi wiadomo póki
co jest im tam dobrze :)

Data: 2009-11-14 23:17:42
Autor: Bolo Łącznik
Valdi pisze:

[...]

MBank pogorszył sobie PR kredytami hipotecznymi. Ja rozgoryczenia klientów nie rozumiem. W tym samym czasie porównywałem oferty i kredyt w MBanku, gdzie wysokość odsetek zależy od widzimisię omijałem z daleka.

Co do większych pieniędzy to generalnie też trzymam u konkurencji, choć 2 miesiące temu mieli lokaty na 6,05% i konto Emax Plus z oprocentowaniem > 4,10% też wygląda dobrze.
Dodam też, że przy ostatnie emisji PGE nie byli tak zachłanni jak BOSSA.

Data: 2009-11-14 21:36:15
Autor: Valdi
Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
"cef" news:hdmsei$lsf$1nemesis.news.neostrada.pl

> [...]
> debetowych i kredytowych jak i samych bankomatów. Nie spotkałem
> lepszej usługi na rynku niż ta świadczona przez nich i piszę to bo o

colina (spamer) jest raczej z pod szyldu VW banku.

Data: 2009-11-14 23:33:09
Autor: witrak()
On 2009-11-14 21:36, Valdi wrote:
[...]

Dodam jeszcze, że kolina jest niepowtarzalna, w swoim rodzaju wyjątkowa... ;-)

witrak
PS. I jeszcze: nigdy nie karmić tego trolla :)))

Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątk owego.