Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątk owego.

Data: 2009-11-14 22:08:30
Autor: Grzexs
Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątk owego.
3) Jest to chyba jedyny bank w Polsce, który jest czynny tylko od
Poniedziałku do Piątku, a jego infolinia nie jest czynna całą dobę.

Nie jest to jedyny bank, który tak ma. Do tego niechlubnego grona zalicza się też popularny ostatnio na grupie Volkswagen Bank Polska.

--
Grzexs

Data: 2009-11-14 22:12:43
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
> [...]

Nie jest to jedyny bank, który tak ma. Do tego niechlubnego grona zalicza się też popularny ostatnio na grupie Volkswagen Bank Polska.

ING także czy lista weekendowych nierobów będzie krótsza niż 10 pozycji?

Data: 2009-11-14 23:15:30
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl pisze:
[...]

Jak ostatnio sprawdzałem, to GE Money też.

--
MiCHA

Data: 2009-11-14 22:12:44
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2

Data: 2009-11-14 23:32:00
Autor: Mithos
Grzexs pisze:
Nie jest to jedyny bank, który tak ma. Do tego niechlubnego grona zalicza się też popularny ostatnio na grupie Volkswagen Bank Polska.

W innych bankach nawet jak partyline pracuje to i tak nic nie załatwisz.

Ja kiedyś (już nie pamiętam czy Citi czy Multi) usłyszałem dzwoniąc w weekend (chyba sobota wieczór) : "Pan zadzwoni w dni robocze, bo ja niestety takich rzeczy nie potrafię zrobić ani na pana pytania odpowiedzieć też nie umiem" - cytat oczywiście nie jest dosłowny ale taki był sens.

Z drugiej strony gdy dzwoniłem do Alior w sobotę o 19 to uzyskałem normalną pomoc i informację (tak jak w standardowy dzień).

--
Mithos

Data: 2009-11-15 09:43:23
Autor: Pete
W dniu 14.11.09 23:32, Mithos pisze:
Grzexs pisze:
[...]

AFAIR Multi/mBank tak mają, jeśli chodzi o załatwienie czegoś bardziej skomplikowanego np. związanego z KK.

--
Pete

Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątk owego.