Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku , żadnego - nie tylko Wyjątkowego.

Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku , żadnego - nie tylko Wyjątkowego.

Data: 2009-11-14 08:19:46
Autor: Jarek Andrzejewski
Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku , żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
On 14 Lis, 15:39, Technolog <technokra...@gmail.kropka.com> wrote:

Na wstępie poinformowałem ów Panią, że podobnie jak ja zostałem
poinformowany o fakcie nagrywania mojej rozmowy, tak i ja informuję, że
będę tę rozmowę nagrywał po swojej stronie. Pani W. dwukrotnie nie wyraziła
zgody na nagrywanie jej przeze mnie, mimo, że ja już takiego wyboru po
stronie Banku nie miałem. Nie ma nawet podczas całego procesu łączenia się
z konsultantem zapytania, o zgodę z mojej strony. No nic, nie

Tak się zastanawiam: skoro podczas rozmowy już padła zapowiedź, że
rozmowa jest nagrywana, to Ty już chyba nie musisz osobno tego
zaznaczać? Innymi słowy: zgoda banku na nagrywanie nie jest potrzebna,
bo przecież doskonale wie, że rozmowa jest nagrywana (sam to
oświadczył).

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-11-14 19:10:11
Autor: MarekZ
Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@googlemail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:131500b6-104c-4bf8-951b-

Tak się zastanawiam: skoro podczas rozmowy już padła zapowiedź, że
rozmowa jest nagrywana, to Ty już chyba nie musisz osobno tego
zaznaczać? Innymi słowy: zgoda banku na nagrywanie nie jest potrzebna,
bo przecież doskonale wie, że rozmowa jest nagrywana (sam to
oświadczył).

No właśnie ja miałem dokładnie takie samo wrażenie. To jest po prostu kuriozalne aby bank mógł nagrywać a jednocześnie mógł skutecznie zabronić klientowi nagrywania tej samej rozmowy (nie mamy tu do czynienia z jakimś szczególnym przypadkiem typu przesłuchanie itp.). Tak sobie myślę, że nawet w polskim państwie nie wyprodukowali aż tak absurdalnych przepisów.

Data: 2009-11-14 14:03:08
Autor: szczurwa
Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku , żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
On 14 Lis, 19:10, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

No właśnie ja miałem dokładnie takie samo wrażenie. To jest po prostu
kuriozalne aby bank mógł nagrywać a jednocześnie mógł skutecznie zabronić
klientowi nagrywania tej samej rozmowy (nie mamy tu do czynienia z jakimś
szczególnym przypadkiem typu przesłuchanie itp.). Tak sobie myślę, że nawet
w polskim państwie nie wyprodukowali aż tak absurdalnych przepisów.

Niestety, może. Podobnie jak Ty. Ale wtedy dzwoń "na Berdyczów", albo
zasuwaj do oddziału...;-)

Data: 2009-11-14 23:10:40
Autor: MarekZ
Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3240e526-07ae-4fa4-a83a-b908355d4518@f16g2000yqm.googlegroups.com...

Niestety, może. Podobnie jak Ty. Ale wtedy dzwoń "na Berdyczów", albo
zasuwaj do oddziału...;-)

Czyli tak: bank chce odbyć rozmowę, którą chce rejestrować, klient zgadza się odbyć rozmowę, zgadza się aby bank ją zarejestrował, informuje bank, że on także będzie ją rejestrował i wtedy bank mówi, że on w takim razie nie chce odbyć tej rozmowy? I taka sytuacja ma jakieś unormowanie w przepisach prawa? Bo ja już się czuję jak w Zamku wiadomego Franza. :) No bo tu nie ma sytuacji, że bank nie zgadza się na rejestrowanie w ogólności, tylko nie zgadza się na rejestrowanie przez stronę tej rozmowy.

Oczywiście wiadomo, że dyskutujemy teoretycznie, bo klient jak chce to i tak zarejestruje, ale wygląda to dość humorystycznie.

Data: 2009-11-14 23:50:42
Autor: witrak()
Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątk owego.
On 2009-11-14 23:10, MarekZ wrote:
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3240e526-07ae-4fa4-a83a-b908355d4518@f16g2000yqm.googlegroups.com...
Niestety, może. Podobnie jak Ty. Ale wtedy dzwoń "na Berdyczów", albo
zasuwaj do oddziału...;-)

Czyli tak: bank chce odbyć rozmowę, którą chce rejestrować, klient zgadza się odbyć rozmowę, zgadza się aby bank ją zarejestrował, informuje bank, że on także będzie ją rejestrował i wtedy bank mówi, że on w takim razie nie chce odbyć tej rozmowy? I taka sytuacja ma jakieś unormowanie w przepisach prawa? Bo ja już się czuję jak w Zamku wiadomego Franza. :) No bo tu nie ma sytuacji, że bank nie zgadza się na rejestrowanie w ogólności, tylko nie zgadza się na rejestrowanie przez stronę tej rozmowy.

Oczywiście wiadomo, że dyskutujemy teoretycznie, bo klient jak chce to i tak zarejestruje, ale wygląda to dość humorystycznie.

Niedawno jacyś goście jednego z programów na tok.fm wywiedli taką regułę, że ogólnie nie można rejestrować po kryjomu, ale jeśli to miałby być dowód w sprawie (mówili o karnej) to już na pewno można. Inaczej rzeczywiście byłoby jak u Franza. :-)

Nie bardzo to było dla mnie przekonujące jako całość (vide "Dzwonię do Pani/Pana w bardzo nietypowej sprawie"), ale na pewno idzie wyłącznie o poinformowanie drugiej strony.

Więc nie musimy w rozważanej sytuacji pytać o zgodę, tylko poinformować, zaś pan/i z infolinii na ogół nie ma prawa rozłączyć się z własnej woli (co najwyżej zasymulować złe działanie centralki telefonicznej... ;-))

witrak()
PS. Ja do tej pory zaczynałem od pytania, czy bank udostępni swoje nagranie w celach dowodowych na moje życzenie, otrzymywałem uprzejme objaśnienie, że nie, i wtedy informowałem, że w takim razie dla równowagi ja sobie zarejestruję sam.

Data: 2009-11-16 17:23:26
Autor: mvoicem
Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątk owego.
(14.11.2009 23:10), MarekZ wrote:
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:3240e526-07ae-4fa4-a83a-b908355d4518@f16g2000yqm.googlegroups.com...


Niestety, może. Podobnie jak Ty. Ale wtedy dzwoń "na Berdyczów", albo
zasuwaj do oddziału...;-)

Czyli tak: bank chce odbyć rozmowę, którą chce rejestrować, klient
zgadza się odbyć rozmowę, zgadza się aby bank ją zarejestrował,
informuje bank, że on także będzie ją rejestrował

Zacznijmy od tego że ani bank nie musi informować klienta o tym że
nagrywa rozmowę, ani klient banku.


i wtedy bank mówi, że
on w takim razie nie chce odbyć tej rozmowy? I taka sytuacja ma jakieś
unormowanie w przepisach prawa?

Wtedy wg. mnie bank łamie umowę zawartą z klientem, w które
prawdopodobnie zobowiązał się do obsługi przez infolinię w takich a
takich godzinach.

p. m.

Data: 2009-11-14 19:06:32
Autor: Samotnik
Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
Dnia 14.11.2009 MarekZ <brak@adresu.w.pl> napisał/a:
Tak się zastanawiam: skoro podczas rozmowy już padła zapowiedź, że
rozmowa jest nagrywana, to Ty już chyba nie musisz osobno tego
zaznaczać? Innymi słowy: zgoda banku na nagrywanie nie jest potrzebna,
bo przecież doskonale wie, że rozmowa jest nagrywana (sam to
oświadczył).

No właśnie ja miałem dokładnie takie samo wrażenie. To jest po prostu kuriozalne aby bank mógł nagrywać a jednocześnie mógł skutecznie zabronić klientowi nagrywania tej samej rozmowy (nie mamy tu do czynienia z jakimś szczególnym przypadkiem typu przesłuchanie itp.). Tak sobie myślę, że nawet w polskim państwie nie wyprodukowali aż tak absurdalnych przepisów.

Ależ nie wyprodukowali. Nie ma przepisu zabraniającego nagrywać i
publikować własne rozmowy. Jedyne co, to można mieć uwagi co do danych
osobowych. Nie wiem, czy imię i nazwisko jako takie jest już daną osobową.
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2009-11-14 14:04:16
Autor: szczurwa
Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku , żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
On 14 Lis, 20:06, Samotnik <samot...@WYTNIJ.samotnik.art.pl> wrote:

Ależ nie wyprodukowali. Nie ma przepisu zabraniającego nagrywać i
publikować własne rozmowy. Jedyne co, to można mieć uwagi co do danych
osobowych. Nie wiem, czy imię i nazwisko jako takie jest już daną osobową.

Przepisów jest mnóstwo. Imię i nazwisko to nie tylko dane osobowe ale
i dobra osobiste.

Data: 2009-11-15 11:01:28
Autor: ztomasz
Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątk owego.
Jarek Andrzejewski pisze:
Tak się zastanawiam: skoro podczas rozmowy już padła zapowiedź, że
rozmowa jest nagrywana, to Ty już chyba nie musisz osobno tego
zaznaczać? Innymi słowy: zgoda banku na nagrywanie nie jest potrzebna,
bo przecież doskonale wie, że rozmowa jest nagrywana (sam to
oświadczył).

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Nagrywanie jest prowadzone w celu szkolen lub rozpatrywania reklamacji itp. Nagrywanie ze strony klienta nie jest mozliwe jesli konsultant sie nie zgodzi. Zreszta klient tez moze sie nie zgodzic na nagrywanie i rozlaczyc sie. Az dziwie sie czasami jakie to kretyny dzwonia na infolinie. Ja pracuje na takowej i czasami takie jelopy dzwonia dla testu i pozniej komunikat na jakims ogolnym forum ze konsultant o czyms nie wiedzial (bo tez zadane pytanie z kosmosu). Poza tym jak ktos jest dziwny i nie potrafi wprowadzic hasla to jego wina. W tym przypadku klient co chcial zrobic poprzez konto online? Natychmiastowy przelew dokonac czy co? w godzinach nocnych? Czy sprawdzic czy na panienke staczy? Jesli zostalby okradziony i chcialby zastrzec karte to jak ta Pani mu przekazala jest drugi numer, a odblokowanie logowania jest mozliwe zgodnie z podpisanym przez niego regulaminem tylko w oddziale i gdzie problem? Jesli z jakis przyczyn nie ma dostepu do infolinii w godzinach nocnych to zawsze mozna zlozyc reklamacje jesli w tym czasie zginie jakas kwota pieniazkow.
Jakby co nie pracuje w zadnym bankow itp. i moja wypowiedz spowodowana jest poirytowaniem tym jak klient moze byc glupi.
--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2009-11-15 14:29:02
Autor: wspolna-flaszka.pl
Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.


Nagrywanie jest prowadzone w celu szkolen lub rozpatrywania reklamacji itp. Nagrywanie ze strony klienta nie jest mozliwe jesli konsultant sie nie zgodzi.

bzdura


--
<a href="http://programdofakturowania.info.pl">Program do fakturowania</a>
REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za - 29,99 zł. !

Data: 2009-11-15 15:14:54
Autor: wiatrak
Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.

Użytkownik "ztomasz" <ztomasz@onet.eu> napisał w wiadomości news:hdojhp$msi$1news.onet.pl...
Nagrywanie jest prowadzone w celu szkolen lub rozpatrywania reklamacji itp. Nagrywanie ze strony klienta nie jest mozliwe jesli konsultant sie nie zgodzi. Zreszta klient tez moze sie nie zgodzic na nagrywanie i rozlaczyc sie.

Wodę z mózgu ci zrobili na tych szkoleniach.

Az dziwie sie czasami jakie to kretyny dzwonia na infolinie. Ja pracuje na takowej i czasami takie jelopy dzwonia dla testu i pozniej komunikat na jakims ogolnym forum ze konsultant o czyms nie wiedzial (bo tez zadane pytanie z kosmosu).

Dzwoniący może nie wiedzieć. Po to tam jesteś, żeby mu wyjaśnić. Za to ci płacą.

Poza tym jak ktos jest dziwny i nie potrafi wprowadzic hasla to jego wina.

Oczywiście, ze jego wina. A bank powinien mu pomóc i konto odblokować.

W tym przypadku klient co chcial zrobic poprzez konto online? Natychmiastowy przelew dokonac czy co? w godzinach nocnych? Czy sprawdzic czy na panienke staczy?

Gówno cię to obchodzi.

a odblokowanie logowania jest mozliwe zgodnie z podpisanym przez niego regulaminem tylko w oddziale i gdzie problem?

To  jest własnie problem. O dupę rozbić takie podejscie do klienta.

Jesli z jakis przyczyn nie ma dostepu do infolinii w godzinach nocnych to zawsze mozna zlozyc reklamacje jesli w tym czasie zginie jakas kwota pieniazkow.
Jakby co nie pracuje w zadnym bankow itp. i moja wypowiedz spowodowana jest poirytowaniem tym jak klient moze byc glupi.

Zapamiętaj. "Klient - nasz pan."  Takie hasło powinno obowiązywac w każdym banku.

wiatrak

Data: 2009-11-16 03:40:49
Autor: Jarek Andrzejewski
Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku , żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
On 15 Lis, 11:01, ztomasz <ztom...@onet.eu> wrote:
Jarek Andrzejewski pisze:

> Tak się zastanawiam: skoro podczas rozmowy już padła zapowiedź, że
> rozmowa jest nagrywana, to Ty już chyba nie musisz osobno tego
> zaznaczać? Innymi słowy: zgoda banku na nagrywanie nie jest potrzebna,
> bo przecież doskonale wie, że rozmowa jest nagrywana (sam to
> oświadczył).

> --
> pozdrawiam,
> Jarek Andrzejewski

Nagrywanie jest prowadzone w celu szkolen lub rozpatrywania reklamacji
itp. Nagrywanie ze strony klienta nie jest mozliwe jesli konsultant sie

ale przecież ja też z tych samych powodów nagrywałbym (skąd wiesz, że
nie mam ochoty się szkolić), a na pewno rozpatrywanie reklamacji
dotyczy tak samo bank jak i klienta.

Jakby co nie pracuje w zadnym bankow itp. i moja wypowiedz spowodowana
jest poirytowaniem tym jak klient moze byc glupi.

no fajnie, rozumiem Twój ból. Ale jaki to ma związek z tym czy klient
może nagrywać rozmowę czy nie?
BTW: zapytałem o to adwokata i stwierdził, że nie ma przeciwwskazań co
do samego nagrywania, ale mogą być co do rozpowszechniania nagrania.
Jeśli więc klient nagrywa i ma zamiar użyć nagrania np. w sprawie
sądowej, to nie ma przeszkód.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-11-16 03:56:56
Autor: krzysztofsf
Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku , żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
On 16 Lis, 12:40, Jarek Andrzejewski <ptja...@googlemail.com> wrote:
nie?
BTW: zapytałem o to adwokata i stwierdził, że nie ma przeciwwskazań co
do samego nagrywania, ale mogą być co do rozpowszechniania nagrania.
Jeśli więc klient nagrywa i ma zamiar użyć nagrania np. w sprawie
sądowej, to nie ma przeszkód.


Sadze, ze w przypadku protestow ze strony banku klient (czy jego
adwokat) ma prawo zarzadac przekazania przez bank w to miejsce
nagrania dokonanego przez ich system.
Jesli w banku nagrania brak, lub jest niewyrazne lub niekompletne - to
wtedy gorzej , ale chyba sedzia powiniemn dopuscic nagranie jako dowod?

Data: 2009-11-16 04:21:34
Autor: Jarek Andrzejewski
Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku , żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
On 16 Lis, 12:56, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:
On 16 Lis, 12:40, Jarek Andrzejewski <ptja...@googlemail.com> wrote:
nie?

> BTW: zapytałem o to adwokata i stwierdził, że nie ma przeciwwskazań co
> do samego nagrywania, ale mogą być co do rozpowszechniania nagrania..
> Jeśli więc klient nagrywa i ma zamiar użyć nagrania np. w sprawie
> sądowej, to nie ma przeszkód.

Sadze, ze w przypadku protestow ze strony banku klient (czy jego
adwokat) ma prawo zarzadac przekazania przez bank w to miejsce
nagrania dokonanego przez ich system.
Jesli w banku nagrania brak, lub jest niewyrazne lub niekompletne - to
wtedy gorzej , ale chyba sedzia powiniemn dopuscic nagranie jako dowod?

Oczywiście, że nagranie może być dowodem. I na pewno nie tylko
nagranie będące w posiadaniu banku (bo niby dlaczego miałoby być
"lepsze" od nagrania klienta?).
W tym wątku ktoś już napisał, że zapytał czy bank udostępni mu
nagranie na jego żądanie i konsultant odpowiedział odmownie. W tej
sytuacji nagrywanie rozmów z bankiem przez klienta wydaje się całkiem
uzasadnione.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-11-16 04:28:18
Autor: krzysztofsf
Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku , żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
On 16 Lis, 13:21, Jarek Andrzejewski <ptja...@googlemail.com> wrote:
On 16 Lis, 12:56, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:

> On 16 Lis, 12:40, Jarek Andrzejewski <ptja...@googlemail.com> wrote:
> nie?

> > BTW: zapytałem o to adwokata i stwierdził, że nie ma przeciwwskazań co
> > do samego nagrywania, ale mogą być co do rozpowszechniania nagrania.
> > Jeśli więc klient nagrywa i ma zamiar użyć nagrania np. w sprawie
> > sądowej, to nie ma przeszkód.

> Sadze, ze w przypadku protestow ze strony banku klient (czy jego
> adwokat) ma prawo zarzadac przekazania przez bank w to miejsce
> nagrania dokonanego przez ich system.
> Jesli w banku nagrania brak, lub jest niewyrazne lub niekompletne - to
> wtedy gorzej , ale chyba sedzia powiniemn dopuscic nagranie jako dowod?

Oczywiście, że nagranie może być dowodem. I na pewno nie tylko
nagranie będące w posiadaniu banku (bo niby dlaczego miałoby być
"lepsze" od nagrania klienta?).
W tym wątku ktoś już napisał, że zapytał czy bank udostępni mu
nagranie na jego żądanie i konsultant odpowiedział odmownie. W tej
sytuacji nagrywanie rozmów z bankiem przez klienta wydaje się całkiem
uzasadnione.


Odnosnie nagran dzwiekowych (ogolnie jako dowodu), to kiedys byly
watpliwosci na temat udowodnienia oryginalnosci, potwierdzenia, ze te
wlasnie osoby ze soba rozmawialy, oraz "nagralismy po prostu taka
scenke dla zabawy, szkoda, ze nie ma obrazu jak sie dobrze bawilismy
nagrywajac".
Moze podejscie sie zmienilo, gdy sie upowszechnil ten rodzaj dowodu?

Data: 2009-11-16 07:30:52
Autor: Jarek Andrzejewski
Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku , żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
On 16 Lis, 13:28, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:
On 16 Lis, 13:21, Jarek Andrzejewski <ptja...@googlemail.com> wrote:



> On 16 Lis, 12:56, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:

> > On 16 Lis, 12:40, Jarek Andrzejewski <ptja...@googlemail.com> wrote:
> > nie?

> > > BTW: zapytałem o to adwokata i stwierdził, że nie ma przeciwwskazań co
> > > do samego nagrywania, ale mogą być co do rozpowszechniania nagrania.
> > > Jeśli więc klient nagrywa i ma zamiar użyć nagrania np. w sprawie
> > > sądowej, to nie ma przeszkód.

> > Sadze, ze w przypadku protestow ze strony banku klient (czy jego
> > adwokat) ma prawo zarzadac przekazania przez bank w to miejsce
> > nagrania dokonanego przez ich system.
> > Jesli w banku nagrania brak, lub jest niewyrazne lub niekompletne - to
> > wtedy gorzej , ale chyba sedzia powiniemn dopuscic nagranie jako dowod?

> Oczywiście, że nagranie może być dowodem. I na pewno nie tylko
> nagranie będące w posiadaniu banku (bo niby dlaczego miałoby być
> "lepsze" od nagrania klienta?).
> W tym wątku ktoś już napisał, że zapytał czy bank udostępni mu
> nagranie na jego żądanie i konsultant odpowiedział odmownie. W tej
> sytuacji nagrywanie rozmów z bankiem przez klienta wydaje się całkiem
> uzasadnione.

Odnosnie nagran dzwiekowych (ogolnie jako dowodu), to kiedys byly
watpliwosci na temat udowodnienia oryginalnosci, potwierdzenia, ze te
wlasnie osoby ze soba rozmawialy, oraz "nagralismy po prostu taka
scenke dla zabawy, szkoda, ze nie ma obrazu jak sie dobrze bawilismy
nagrywajac".
Moze podejscie sie zmienilo, gdy sie upowszechnil ten rodzaj dowodu?

Sąd ma prawo do swobodnej oceny dowodów. Jeśli bank zechce
zakwestionować go - może przecież przedstawić swoje nagranie.
Ja myślę jednak, że sam fakt, że klient ma nagranie rozmowy ułatwi mu
dochodzenie racji w banku (oczywiście jeśli ową rację ma).

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-11-16 17:24:36
Autor: mvoicem
Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątk owego.
(15.11.2009 11:01), ztomasz wrote:
Jarek Andrzejewski pisze:
Tak się zastanawiam: skoro podczas rozmowy już padła zapowiedź, że
rozmowa jest nagrywana, to Ty już chyba nie musisz osobno tego
zaznaczać? Innymi słowy: zgoda banku na nagrywanie nie jest potrzebna,
bo przecież doskonale wie, że rozmowa jest nagrywana (sam to
oświadczył).

Nagrywanie jest prowadzone w celu szkolen lub rozpatrywania reklamacji
itp. Nagrywanie ze strony klienta nie jest mozliwe jesli konsultant sie
nie zgodzi.

Tzn co, konsultant przelezie przez kabel i wyłączy dyktafon? Jak niby ma
konsultant uniemożliwić nagranie rozmowy?

p. m.

Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku , żadnego - nie tylko Wyjątkowego.

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona