Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.

Data: 2009-11-15 13:22:31
Autor: van
Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.

Użytkownik "Technolog" <technokraton@gmail.kropka.com> napisał w wiadomości news:zfoxgvd2xtao$.ap28to19phtb.dlg40tude.net...
Źródło:
http://www.wykop.pl/ramka/259739/dlaczego-nie-warto-zakladac-konta-w-bos-banku-zadnego-nie-tylko-wyjatkowego

Powodem umieszczenia niniejszego wykopu jest chęć ostrzeżenia Państwa przed
założeniem konta w Banku Ochrony Środowiska, ponieważ jego funkcjonowanie
woła o pomstę do nieba.

W raifajsenie (nie che mi sie nawet wiedziec jak sie to poprawnie pisze) infolinia do 18ej, bank czynny od poniedziałku do piątku...
miałem podobną historię - też się nie mogłrm zalogować, nie mogłem się dodzwonić przez bardzo dłuższa chwilę i jak już mi sie udalo to okazało sie ze mój problem wymaga wizyty w oddziale. jak bedę miał wolne w pracy na pewno skorzystam, tymczasem będę korzystał z usług innych bankow.

pozdrawiam

Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.