Dlaczego nie wspieram żebraczej akcji niejakiego Owsiaka. Łobjaśnienie:-P

Data: 2011-01-10 13:44:26
Autor: Antenka
Dlaczego nie wspieram żebraczej akcji niejakiego Owsiaka. Łobjaśnienie:-P
On 10 Sty, 22:38, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
1. Po pierwsze on mi się nie podoba - stary cap udający chłopca w
krótkich spodenkach. Ciekawe kiedy spoważniej? Pewnie w trumnie :D.

2. Zestaw chwytów Owsiaka mnie absolutnie nie bierze - jego udawane
jąkanie, czy tzw. luzacki styl na pokaz.

3. Nie odpowiada mi również ze względów ideologicznych. Nie wspieram
pogan i osób, które publicznie lansują groźne, destrukcyjne sekty..
Osoby bez kręgosłupa moralnego  są niewiarygodne i ich działalność z
marszu jest podejrzana.

4. Przeraża mnie również to, kto stoi za nim. Nie oszukujmy się! To
nie on pociąga za sznurki - on jest kukłą  na usługach. Czyich?
Odpowiedzcie sobie sami.

5. O tajemnicach prowadzonej przez niego fundacji pisałam w innym
wątku - podobno zatrudnia w niej rodzinkę.

6. Owsiak napędza kasę zagranicznym firmom produkującym aparaturę
medyczną, czyli mamy do czynienia z jedną wielką ściemą. Kasa naiwnych
Polaków zostaje wyprowadzona z RP. Reasumując - wyżebrane złotówki
ostatecznie przyczyniają się do wzrostu zamożności wszystkich , tylko
nie  samych Polaków.  Niestety, ale z przykrością muszę stwierdzić, że
te biedne chore dzieci służą tylko jako  propagandowy "lep".

I to by było na razie na tyle.
Bądźcie Państwo zdrowie na ciele, ale przede wszystkim na umyśle i nie
dajcie się więcej wyrolować! Dziękuję za uwagę!

Antenka :-)

P.s. Cycu ty już lepiej nie komentuj, bo znowu się skompromitujesz, a
ponadto ciśnienie ci skoczy :D

Ojejku miało być zdrowi :-(

Dlaczego nie wspieram żebraczej akcji niejakiego Owsiaka. Łobjaśnienie:-P