Dlaczego nie zagłosuję na Konfederację

Data: 2019-05-23 02:23:44
Autor: Jacek Bialy
Dlaczego nie zagłosuję na Konfederację
Największy problem, jaki oni widzą to żydowskie roszczenia wobec polski. W zasadzie to nośny ostatnio temat Żydów wyniósł ich w okolice progu wyborczego, a poza tym tematem już nic specjalnego ich ze  sobą nie łączy (może jeszcze wspólny respekt wobec towarzysza Putina). Poza tym nie mają żadnego konstruktywnego programu, z którym do eurokołchozu mogliby wejść.
Tak proszę państwa! Nawet gdy się idzie do kołchozu, to trzeba wiedzieć po co się tam idzie. Co wywojował Korwin - Mikke swoimi pyskówkami w Parlamencie Europejskim?  Rozbawił ich tylko jako nieszkodliwy dziwak i ekscentryk - oni tam dobrze wiedzą, że takim mędrkowaniem nie robi się żadnej polityki. A co będzie robił pan Michalkiewicz, gdy się w tym towarzystwie znajdzie? Będzie ich zabawiał dykteryjkami o "naszej Złotej Pani"? Albo o "szlachcie jerozolimskiej", tudzież o "naszym nieszczęśliwym kraju"? Takie występy nadają się do kabaretu, a nie do międzynarodowej polityki, gdzie trzeba gruchać jak gołąb, a przebiegłym być jak wąż.

Tym bardziej, że czasy nadchodzą niestabilne. Na naszych oczach kończy się międzynarodowy ład, jaki na świecie zapanował po rozpadzie bloku sowieckiego. Polska nadal leży w strefie zgniotu, czyli w obszarze państw sezonowych. Do niedawna byliśmy w NATO członkiem kategorii 'B', chociaż nikt nigdy nam tego wprost nie powiedział. Jeżeli kiedykolwiek będziemy opuszczać UE, to nie możemy tego robić sami! Taki krok musiałby być skorelowany z innymi krajami naszego regionu.
Do tego czasu powinniśmy już stworzyć regionalny system bezpieczeństwa energetycznego. Do tego powinniśmy być uzbrojeni po zęby w środki obrony przeciwpowietrznej (Wrzesień przegraliśmy właśnie w powietrzu). Dopiero wtedy zaczniemy być traktowani jak suwerenny kraj i to niezależnie od tego, czy pozostaniemy w UE, czy nie. Wtedy i Żydzi przestaną nam naskakiwać, zresztą -  czy Polska nie miała nigdy większego problemu jak Żydzi?

JB

Data: 2019-05-23 19:08:22
Autor: boukun
Użytkownik "Jacek Bialy"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Wtedy i Żydzi przestaną nam naskakiwać, zresztą -  czy Polska nie miała nigdy większego problemu jak Żydzi?

JB
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie, to jest jedyny problem Polski...

boukun

Data: 2019-05-24 13:01:20
Autor: Jacek Bialy
Dlaczego nie zagłosuję na Konfederację
Nu - pusta pało.  Jedyny twój problem, bo na inne cię nie stać

Data: 2019-05-24 02:50:08
Autor: ElekSpon
Dlaczego nie zagłosuję na Konfederację. PiS jest trojańskim koniem Putina.
Użytkownik "Jacek Bialy" <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości

Konfederacja ... nie mają
[...]

Jacek Biały

Nie masz racji.

Dopóki właścicielem Polski będzie Unia Europejska,
to oni nie oddadzą ani kawałka Polski, nie oddadzą ani guzika.
Na właścicieli Francji, Niemiec nie ma co liczyć, ale
właściciele Unii Europejskiej nie oddadzą Polski, nie oddadzą ani guzika.

Dopóki właścicielem Polski będzie NATO,
to oni nie oddadzą ani kawałka Polski, nie oddadzą ani guzika.

Jedyna szansa i nadzieja dla Polski to Unia Europejska i NATO.

PiS chce wyprowadzić Polskę z Unii Europejskiej i PiS jest
trojańskim koniem Putina.

Data: 2019-05-23 18:56:15
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego nie zagłosuję na Konfederację. PiS jest trojańskim koniem Putina.
Jestes elek glupszym bratem pizdziaka czy jego kolejnym klonem?

Data: 2019-05-24 02:55:00
Autor: Jacek Bialy
Dlaczego nie zagłosuję na Konfederację. PiS jest trojańskim koniem Putina.
   -- - właściciele Unii Europejskiej nie oddadzą Polski -- -

Właścicielami Unii Europejskiej są dzisiaj zjednoczone Niemcy. Nu - może jeszcze nie do końca zjednoczone, lecz oni już wiedzą, co było cesarskie, a co ruskiemu carowi oddać należy.

JB

Data: 2019-05-24 12:25:48
Autor: ElekSpon

Właścicielami Unii Europejskiej są dzisiaj zjednoczone Niemcy.

JB

Propaganda PiSowska tak ci wcisnęła, czy putinowska ?

Data: 2019-05-24 04:13:05
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- --

A ty gdzie masz rozum - w dupie?  Bo jeśli nie, to rusz głową i zastanów się, kto zarobił na eurowalucie i kto dzisiaj w Brukseli łaskawie rozdziela kasę?

JB

Data: 2019-05-24 13:43:07
Autor: ElekSpon
Użytkownik "Jacek Bialy" <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości news:7439cc9e-52e8-4136-83c1-c80c930c9c7bgooglegroups.com...

Propaganda PiSowska tak ci wcisnęła, czy putinowska ?

kto zarobił na eurowalucie i kto dzisiaj w Brukseli łaskawie rozdziela kasę?

JB

Zadajesz durnowate pytania. Spadłeś z księżyca ?
W sumie nic dziwnego, PiS zrobił ci wodę z mózgu.

Zarobili wszyscy, którzy mają eurowalutę.
Ci co mają eurowalutę to są z niej zadowoleni.

Kasę rozdziela Parlament Europejski.

Data: 2019-05-24 05:34:14
Autor: Jacek Bialy
Dlaczego nie zagłosuję na Konfederację. PiS jest trojańskim koniem Putina.
   -- - Zarobili wszyscy, którzy mają eurowalutę. -- -

Najwięcej Grecja a i Francja też...   :-DD

   -- - Ci co mają eurowalutę to są z niej zadowoleni. -- -

Koniowi to zamelduj - może się uśmieje!

  -- - Kasę rozdziela Parlament Europejski. -- -

A temu parlamentowi ta kasa z nieba spadła, że może z nią robić co zechce?

JB

Data: 2019-05-24 16:45:04
Autor: ElekSpon
Użytkownik "Jacek Bialy" <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości news:e8815340-a871-4687-8807-37975ced883dgooglegroups.com...

Najwięcej Grecja a i Francja też...   :-DD

Coś ci się pieprzy.
Coś ci wiadomo o wyjściu Grecji i Francji z strefy euro ?

  -- - Ci co mają eurowalutę to są z niej zadowoleni. -- -

Koniowi to zamelduj - może się uśmieje!

Jeden koń już się śmieje - to Jacek Biały.

 -- - Kasę rozdziela Parlament Europejski. -- -

A temu parlamentowi ta kasa z nieba spadła, że może z nią robić co zechce?

JB

Robi z nią to na co pozwala prawo.

Data: 2019-05-24 08:33:54
Autor: Jacek Bialy
Dlaczego nie zagłosuję na Konfederację. PiS jest trojańskim koniem Putina.

Najwięcej Grecja a i Francja też...   :-DD

  - Coś ci się pieprzy.
  - Coś ci wiadomo o wyjściu Grecji i Francji z strefy euro ?

Ahaa... To oni teraz mają wrócić do franka i drachmy, kiedy są zadłużeni po uszy w euro?!   Buuu ha-ha!

  -- - Ci co mają eurowalutę to są z niej zadowoleni. -- -

Jedni mają długi, drudzy ojrowalutę..  Buuuuu ha-ha-ha!
JB

Data: 2019-05-24 18:06:48
Autor: ElekSpon

 - Coś ci się pieprzy.
 - Coś ci wiadomo o wyjściu Grecji i Francji z strefy euro ?

Ahaa... To oni teraz mają wrócić do franka i drachmy, kiedy są zadłużeni
po uszy w euro?!

Czyli nakupowali towarów, jeździli na wczasy, budowali wille, itd.
Źle mają ? Uciekają do Polski ?

-- - Ci co mają eurowalutę to są z niej zadowoleni. -- -

Jedni mają długi, drudzy ojrowalutę..  Buuuuu ha-ha-ha!
JB

Znów ci się popieprzyło.
Oni mają towary, wczasy, wille, itd. Euro już dawno wydali.
 Uciekaja do Polski ? Coś ci wiadomo ?

Data: 2019-05-24 11:07:09
Autor: Jacek Bialy
[...]

Jutro sobota - jedz do Paryża i zrób sondę uliczną :-DD

  -- Uciekają do Polski ?

Niektórzy z Południa już tak... Najczęściej ludzie z fachem w ręku, zakładają restauracje, zakłady fryzjerskie itp.

[...]

A mógłbyś się nie powtarzać jak ostatni dupek?

JB

Data: 2019-05-24 08:39:30
Autor: Jacek Bialy
[...]

Najsilniejsze unijne prawo to prawo silniejszego.

JB

Data: 2019-05-24 18:05:36
Autor: ElekSpon
Użytkownik "Jacek Bialy" <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości news:0c53794e-c567-4bc9-b2f9-2b979216d96cgooglegroups.com...

Najsilniejsze unijne prawo to prawo silniejszego.

JB

Tak ci wdrukował Kaczyński PiS, czy Putin ?
A może usłyszałeś to pod budką z piwem ?

W czym uwidacznia się prawo silniejszego ?

Data: 2019-05-24 10:54:41
Autor: Jacek Bialy
Dlaczego nie zagłosuję na Konfederację. PiS jest trojańskim koniem Putina.
   -- - A może usłyszałeś to pod budką z piwem ? -- -

Budek z piwem nie ma w Polsce już od 30 lat (choć w Unii jesteśmy dopiero od 15).

  -- - W czym uwidacznia się prawo silniejszego ? -- -

W podwójnych standardach dla słabszych - o czym jest coraz głośniej, więc nie udawaj głupiego.

JB

Data: 2019-05-24 20:48:30
Autor: ElekSpon

W podwójnych standardach dla słabszych - o czym jest coraz głośniej, więc
nie udawaj głupiego.

JB

Nie udawaj głupszego niż jesteś.
W unijnym prawie nie ma podwójnych standardów.

Data: 2019-05-24 12:06:59
Autor: Jacek Bialy
Dlaczego nie zagłosuję na Konfederację. PiS jest trojańskim koniem Putina.
  -- W unijnym prawie nie ma podwójnych standardów.

Nie mówię o unijnym prawie, tylko o jego stosowaniu, czyli o prawie silniejszego. Mam dalej wyjaśniać ślepemu naturę kolorów?

JB

Data: 2019-05-25 01:30:43
Autor: ElekSpon
Użytkownik "Jacek Bialy" <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości news:64f0ed35-0b4e-4e27-ac31-fecbf47d1ad1googlegroups.com...

 -- W unijnym prawie nie ma podwójnych standardów.

Nie mówię o unijnym prawie, tylko o jego stosowaniu, czyli o prawie silniejszego.

JB

Nie ma prawa silniejszego w stosowaniu unijnego prawa.

Data: 2019-05-24 18:39:38
Autor: japanizer
On Saturday, May 25, 2019 at 1:07:21 AM UTC+9, ElekSpon wrote:
> [...]

> JB

Tak ci wdrukował Kaczyński PiS, czy Putin ?
A może usłyszałeś to pod budką z piwem ?

On to usłyszał od kolegów-esbeków, z którymi wódkę pił, po plecach się poklepywał i rechotał z gnębionych Polaków.
Teraz zgrywa stadionowego patryjotę.

Data: 2019-05-24 13:46:20
Autor: z
Dlaczego nie zagłosuję na Konfederacj ę
Kolejny elaborat w panice przed Konfederacją.
A który to się boi najbardziej listy Nr 1? ;-)

Data: 2019-05-24 07:26:05
Autor: Jacek Bialy
Dlaczego nie zagłosuję na Konfederację
   -- - Kolejny elaborat w panice przed Konfederacją.
A który to się boi najbardziej listy Nr 1? ;-)

Ależ bez przesady - dzięki hucpie z Żydami wyjrzeli w ogóle spod progu. Wstyd się przyznawać...

JB

Data: 2019-05-24 19:15:06
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wyjątkowo, w tych wyborach do PE nie obowiązuje próg wyborczy 5%, a więc Konfederacja i tak będzie reprezentować Polskę w PE. Możesz śmiało na nich głosować, głos nie będzie zmarnowany...

boukun

Data: 2019-05-24 10:32:04
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 24 maja 2019 19:15:28 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

Próg obowiązuje i wynosi 5%. Skomplikowany (i przez to niezbyt jasny) system przeliczeń głosów na  mandaty powoduje, że przekroczenie tej granicy gwarantuje mandat. To są najbardziej proporcjonalne wybory w naszym kraju.

--
Bruno

Data: 2019-05-24 19:43:27
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nawet nie wiedziałem, że Polska się wyłamała z tego zniesienia progu wyborczego..
https://www.handelsblatt.com/politik/international/europawahl-2014/europawahl-haelfte-der-eu-staaten-hat-keine-sperrklausel/9539688-2.html?ticket=ST-231484-LYhg9bTIPbJnFBzfrNHO-ap1

Wychodzi na to, że połowa krajów UE nie zniosła progu wyborczego.

boukun

Data: 2019-05-24 19:46:59
Autor: boukun
Użytkownik "boukun"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

[...]

Niemiecka konstytucja lepsza, od żydowskiej stolzmanowej...

Verfassungsrichter kippen Sperrklausel

Gute Nachricht für kleine Parteien: Die Drei-Prozent-Hürde bei der Europawahl ist verfassungswidrig - weil sie gegen die Chancengleichheit verstößt. Die großen Parteien reagierten mit Kritik auf das Karlsruhe-Urteil.
https://www.handelsblatt.com/politik/international/europawahl-2014/europawahl-verfassungsrichter-kippen-sperrklausel/9539688.html

boukun

Data: 2019-05-24 11:26:43
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ale ma on psychologiczne znaczenie przed jesiennym wyborami do Sejmu

   -- , a więc Konfederacja i tak będzie reprezentować Polskę w PE. Możesz śmiało na nich głosować, głos nie będzie zmarnowany...

Dziękuję, ale będę głosował na Kukiz 15
JB

Data: 2019-05-24 20:58:35
Autor: z
Dlaczego nie zagłosuję na Konfederacj ę
W dniu 2019-05-24 o 16:26, Jacek Bialy pisze:

Jesteś pierwszy.
Niby lekceważąco, z pobłażaniem a łydka się trzęsie ze strachu :-)

Data: 2019-05-24 12:22:51
Autor: Jacek Bialy
Dlaczego nie zagłosuję na Konfederację
   -- - Jesteś pierwszy.

Konkretnie w czym?

  -- - Niby lekceważąco, z pobłażaniem a łydka się trzęsie ze strachu :-)

Owszem tak, obawiam się, że K15 zniknie z polskiej sceny politycznej. A jest tam wielu, którzy zasługują na to, aby tam pozostać. Nawet gdy PiS ich przygarnie, zniszczy własną rutyną. A szkoda, bo koalicja PiS-K15 mogłaby być bardzo sensowna. Co do narodówki to mam inne zdanie - jest tam wielu nawiedzonych i ambitnych działaczy, którzy mają zadatki na kogoś w rodzaju Giertycha (zawracanie dupy i cześć...)

JB

Data: 2019-05-24 22:14:33
Autor: z
W dniu 2019-05-24 o 21:22, Jacek Bialy pisze:
[...]

Czyli lepszy koniunktuaryzm, zgniłe koalicje i wybieranie mniejszego zła a w tym stuleciu równik nie będzie nadawał się do zamieszkiwania.
Nie ma czasu. Trzeba działać radykalnie ;-)

Data: 2019-05-24 15:05:39
Autor: Jacek Bialy
[...]

A konkretnie to którego zła?  Zło bierze się z głupoty i ignorancji. Głupotę polskiej narodówki wyłożyłem jak potrafiłem (do ich politycznej ignorancji postaram się jeszcze powrócić). Jak dotąd nie odniosłeś się do tego w merytoryczny sposób. Więc powiedz chociaż, gdzie widzisz zło w działalności K-15?

   -- - a w tym stuleciu równik nie będzie nadawał się do zamieszkiwania.

Co oczywiście eurodeputowani naszej Konfederacji przedłożą na forum Parlamentu Europejskiego. Michalkiewicz przy tym zauważy, że Madagaskar leży pod równikiem, Korwin powie, że to nie ma znaczenia (bo jak słusznie mówi - CO2 to sciema), a ktoś inny jeszcze zaproponuje, żeby Jezus Chrystus został nie tylko królem Polski, ale i całej Europy - kompleksy pokolenia niewolników w pigułce.

  -- - Nie ma czasu. Trzeba działać radykalnie ;-)

Dlaczego nie ma czasu?  Czas nieustannie działa na naszą korzyść. Rosja się wyludnia i słabnie z roku na rok, Niemcy głupieją, a my się rozwijamy. I to jest najważniejsze, że nikt nam niczego nie dał - ani pieniędzy ani wolności. Mamy to, cośmy sami sobie wyharowali wygrzebując się czerwonego łajna. Pokolenie niewolników wkrótce wymrze - jeżeli ktoś nie wyhoduje nowego.

JB

Data: 2019-05-25 00:25:51
Autor: u2
W dniu 25.05.2019 o 00:05, Jacek Bialy pisze:
Dlaczego nie ma czasu?  Czas nieustannie działa na naszą korzyść. Rosja się wyludnia i słabnie z roku na rok

te ubek podpuszczasz kitajców, aby zaatakowali kacapię, a to się skończy bardzo źle dla kitajców:))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-25 00:44:25
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ślepiec powinien pytać o drogę, a nie innych prowadzić.

JB

Data: 2019-05-25 01:18:57
Autor: Jacek Bialy
Dlaczego nie zagłosuję na Konfederację
   -- - podpuszczasz kitajców, aby zaatakowali kacapię, a to się skończy
bardzo źle dla kitajców:))))))))))

Nikt Rosji nie zaatakuje - rozleci się sama. Tam dzisiaj wszystko jest dotowane przez budżet centralny. Gdy braknie kasy, regiony zaczną szukać innych sponsorów (z achoty i rybałki długo nie pociągniesz). Na Dalekim Wschodzie sami wejdą Chińczykom do kieszeni. Inni pójdą w jasyr do muzułmanów, a europejskie ludy północy uciekną pod protektorat Finów i Norwegów (tak jak Słowenia i Chorwacja uciekły przed wojną do Europki). Zaczną się tam tłuc jak w byłej Jugosławii - nie wiadomo jednak, kto do końca będzie trzymał walizkę z kodami i przeciw komu ją użyje.

JB

Data: 2019-05-24 14:13:41
Autor: z
W dniu 2019-05-23 o 11:23, Jacek Bialy pisze:
Poza tym nie mają żadnego konstruktywnego programu, z którym do eurokołchozu mogliby wejść.

Jakież symptomatyczne jest to zdanie.
Ma ktoś jakiś konstruktywny program na przyszłość tej organizacji?

A może jednym właśnie postępem będzie jej likwidacja?

Pytania się mnożą :-)

Data: 2019-05-24 07:17:55
Autor: Jacek Bialy
> [...]

   -- - Jakież symptomatyczne jest to zdanie.
Ma ktoś jakiś konstruktywny program na przyszłość tej organizacji?

Program trzeba mieć:
1 - dla Polski
2 - dla naszego regionu
3 - dla całej Unii

Ten ostatni punkt będzie zależał od Brexitu i jego konsekwencji. Na razie trzeba się przyglądać i nie wybiegać przed orkiestrę.
Co do drugiego punktu, to bez zaangażowania USA nic nie ruszy. Dlatego Rosja szczuje Żydków, żeby rozwalić Trojmorze zanim ono powstanie.

 -- A może jednym właśnie postępem będzie jej likwidacja?

Dobrym rozwiązaniem byłby powrót do EFTA i integracja Europy wokół Londynu. Ale do tego droga długa i niepewna. Było nie było, jaką strategiczną wizję ma Konfederacja?  Szarpanie się z Żydami, czy może rehabilitacja lorda Vadera?

 -- - Pytania się mnożą :-)

No właśnie! :-))
JB

Data: 2019-05-24 07:21:00